Als je zogenaamd alles weet daarover, dan weet je ook dat het niet bij iedereen aanslaat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:54 schreef leeell het volgende:
ja, je kiest om doof te blijven ipv implantaat te nemen
een DM van jou over je implantaat naar mij, het had betrekking tot die meets en waarom je eventueel niet zou komen, dat was dus datquote:
Zelfs ik kan het me niet meer herinneren. Überhaupt teruglezenquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:55 schreef leeell het volgende:
[..]
een DM van jou over je implantaat naar mij, het had betrekking tot die meets en waarom je eventueel niet zou komen, dat was dus dat
quote:
Logische conclusie is logischquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef Etsu het volgende:
Ik had vorig jaar over orgaandonatie en dit jaar over cochleair implantaat.![]()
1 avond van te voren gemaakt.
Betogen
nee, die KB uiteraardquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:56 schreef Etsu het volgende:
Ik had nog niets gedaan, dus als je een ban krijgt, is dat niet aan mij te verwijten.
ohja , inspelen op vermoedens, echt een halsmisdaad jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moet je een keer normaal doen man.
Terecht wel. Sfeer is verziekt sinds jij terug bent. En alweer hebben Dastan en ik ruzie, sinds je terug bent. Vorige keer ookal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |