Zou jij het geloven dan..?quote:
ja, wil je de DM's zienquote:
Nee, dan krijg je zeker een ban.quote:
ja, want jij ben natuurlijk niet aan het stoken en op de kast jagen natuurlijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Godver wie heeft het over permban? Ik ga wel keihard lachen als je die krijgt hoor.
Jij erger.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:07 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, want jij ben natuurlijk niet aan het stoken en op de kast jagen natuurlijk
quote:
uiteraard niet van plan, rustig maarquote:
Je weet maar nooit met jou.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:08 schreef leeell het volgende:
[..]
[..]
uiteraard niet van plan, rustig maar
welke vragen, enige wat ik doe is dingen insinueren en machtspelletjes spelen, ik heb een affiniteit voor marionettenquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geef dan antwoord op mn vragen.
Nee. Wie begon er nou? Actie > reactie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:07 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, want jij ben natuurlijk niet aan het stoken en op de kast jagen natuurlijk
Triest, wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:08 schreef leeell het volgende:
[..]
welke vragen, enige wat ik doe is dingen insinueren en machtspelletjes spelen, ik heb een affiniteit voor marionetten
Onmogelijk, nee. Maar dat denken boven dat ie gewoon wat zit te raden, vooral na die grap net ervoor, dan doe je het ook wel zelf.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik weet er te weinig van om te zeggen dat dat onmogelijk is ja.
Krijg je een stijve van? Triest wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:09 schreef leeell het volgende:
nee maar zonder dollen,
ik heb nog nooit, dingen bij mensen ontvreemd uit computers of wat dan ook, alles is puur gebaseerd op vraag en antwoord, en reacties peilen
ohja, dan mag het natuurlijk, je ben niet de slimste hè?quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee. Wie begon er nou? Actie > reactie.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:08 schreef leeell het volgende:
[..]
welke vragen, enige wat ik doe is dingen insinueren en machtspelletjes spelen, ik heb een affiniteit voor marionetten
quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is je probleem nu eigenlijk leeell? Dat je iedereen zo de kast op jaagt? Wat wil je bewijzen?
jij dit naar dat soort dingen vraagt maakt me lichtelijk ongerust, DM jordy met die shitquote:
Grappig. Not.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:10 schreef leeell het volgende:
[..]
jij dit naar dat soort dingen vraagt maakt me lichtelijk ongerust, DM jordy met die shit
quote:
quote:
Nee? Ik heb alleen in de TR gezet of ze wat aan jouw gedrag konden doen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:10 schreef leeell het volgende:
[..]
ohja, dan mag het natuurlijk, je ben niet de slimste hè?
Het is gewoon grappig, dat kan ik je ook nog wel vertellen. Jammer dat mensen hier er de humor niet in zien.quote:
Als toeschouwer wel, als het jou gebeurt wat minder.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig, dat kan ik je ook nog wel vertellen. Jammer dat mensen hier er de humor niet in zien.
en aan jouw, wat feitelijk doe jij exact hetzelfde, en actie-reactie is een drogredenquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee? Ik heb alleen in de TR gezet of ze wat aan jouw gedrag konden doen.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:11 schreef leeell het volgende:
het spijt me allen, ik zal me leven beteren en jullie niet meer pesten,
maar moeten jullie ook lievvv doen vanaf nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |