Ja, je lult leuk, maar je lult je er echt niet uit. Je propageert gewoon dat Nederland net zo achterlijk moet gaan doen als SA, een land wat door jij en de jouwen consequent wordt neergezet als achterlijk en middeleeuws.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
en de 2de die zo in het netje loopt...
Oh God, zijn krimpspier begint te trillen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, je lult leuk, maar je lult je er echt niet uit. Je propageert gewoon dat Nederland net zo achterlijk moet gaan doen als SA, een land wat door jij en de jouwen consequent wordt neergezet als achterlijk en middeleeuws.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
We hebben toch niet niets met Israel en Palestina te maken? Waarom maken we ons daar, als Nederlanders, zowel autochtonen als moslims, dan wel druk over?
Nee, dat zeg ik niet. Leer lezen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, je lult leuk, maar je lult je er echt niet uit. Je propageert gewoon dat Nederland net zo achterlijk moet gaan doen als SA, een land wat door jij en de jouwen consequent wordt neergezet als achterlijk en middeleeuws.
Hoezo ' we'? Spreek lekker voor jezelf. Ik maak me er totaal niet druk om. Ik maak me er wel druk om dat er mensen zijn, die andere mensen in Nederland dingen willen ontzeggen die volgens de Nederlandse wet gewoon mogen. En wat er in SA, Israel, Tjilitjap of Habbekutteveen al dan niet mag, boeit me nog minder dan te weten wat jij voor je ontbijt hebt gegeten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
We hebben toch niet niets met Israel en Palestina te maken? Waarom maken we ons daar, als Nederlanders, zowel autochtonen als moslims, dan wel druk over?
Je maakt je niet druk om de Israelisch-Palestijnse kwestie? Je wilt beweren dat je het daar nooit over hebt gehad?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoezo ' we'? Spreek lekker voor jezelf. Ik maak me er totaal niet druk om. Ik maak me er wel druk om dat er mensen zijn, die andere mensen in Nederland dingen willen ontzeggen die volgens de Nederlandse wet gewoon mogen. En wat er in SA, Israel, Tjilitjap of Habbekutteveen al dan niet mag, boeit me nog minder dan te weten wat jij voor je ontbijt hebt gegeten.
Ik volg het, maar verder ook niet. Ik maak me er niet druk om, nee. Ver weg, lekker hun gang laten gaan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je maakt je niet druk om de Israelisch-Palestijnse kwestie? Je wilt beweren dat je het daar nooit over hebt gehad?
Nou!quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De westerse wereld mag weleens de hand in eigen boezem steken. Want in de landen van herkomst lopen de (hitsige) boys en girls netjes in het gareel.
Nee, echt niet. Lees je eigen posts in dit topic maar eens door: Israël doodt Egyptische militairenquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik volg het, maar verder ook niet. Ik maak me er niet druk om, nee. Ver weg, lekker hun gang laten gaan.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:46 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Lees je eigen posts in dit topic maar eens door: Israël doodt Egyptische militairen
Het is ook zo makkelijk om een netje te spannen waar men in valt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]![]()
Echt, bij koos is het ook altijd raak op deze manier.
Ze maken inderdaad hele spastische bewegingen om zichzelf uit de stront te trekken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het is ook zo makkelijk om een netje te spannen waar men in valt.
Linkse mensen, het blijven mysterieuze wezens die met 2 maten meten.
Moet ik nou echt zo kinderachtig gaan doen om al je posts m.b.t. Israel-Palestina uit 2011, 2010, 2009 en 2008 hier te quoten?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Een topic uit 2004Hilarisch, kinders. En het beste bewijs dat Internet op de basisschool eigenlijk niet thuishoort.
En jij wilt mensen ontzeggen anderen dingen te ontzeggen. Daar maak jij je druk om.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik maak me er wel druk om dat er mensen zijn, die andere mensen in Nederland dingen willen ontzeggen die volgens de Nederlandse wet gewoon mogen.
Het zijn vrijgemaakt gereformeerden (kruiskerk) in Meppelquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:32 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Welke stad en kerk is dat?
Ben ik nog steeds benieuwd naar.
Bij mij in de buurt zitten er een paar, maar daar heb je totaal geen last van. Ze zijn ook precies zo gepositioneerd dat er in ieder geval voldoende parkeerruimte is, misschien komt het wel daardoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:14 schreef Equites het volgende:
Ik zou ook geen moskee in me wijk hoeven.
Van de gemiddelde vuurwerkfabriek of kerncentrale heb je ook niet direct last.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt zitten er een paar, maar daar heb je totaal geen last van. Ze zijn ook precies zo gepositioneerd dat er in ieder geval voldoende parkeerruimte is, misschien komt het wel daardoor.
hehehe, zo bedoel ik het ook niet. Ik bedoel last in de vorm van brullende minaretten, of hele sloten moslims die op je stoep bivakkeren, niks van dat is aan de orde, en dat is in sommige gevallen wel eens anders meen ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Van de gemiddelde vuurwerkfabriek of kerncentrale heb je ook niet direct last.
Om de simpelle reden dat je dochter / vrouw dan niet meer onbedekt voorbij kan lopen danwel je hondje uitlaten provocerend is .quote:
Stel je niet aan. Er is niets aan de hand als je langs een moskee loopt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:29 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Om de simpelle reden dat je dochter / vrouw dan niet meer onbedekt voorbij kan lopen danwel je hondje uitlaten provocerend is .
Ja precies weg met het NLe.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:49 schreef Bastard het volgende:
Ik heb 2 kerken en 2 moskees binnen een straal van 1 km, maar alleen van die kerken heb ik overlast met hun gerammel iedere zondagochtend...
Vreselijk toch, klokgelui in Nederland op zondagochtend . Zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja precies weg met het NLe.
De oproep tot gebed in het arabisch, mannen in jurken en middeleeuwse haatpreken zijn echter ok.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vreselijk toch, klokgelui in Nederland op zondagochtend . Zou verboden moeten worden
Ik zal trachten door je bord heen te komen: Die moskeeën geven geen herrie of overlast. Die kerk daarentegen wel. Inclusief auto's op de stoep.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De oproep tot gebed in het arabisch, mannen in jurken en middeleeuwse haatpreken zijn echter ok.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zal trachten door je bord heen te komen: Die moskeeën geven geen herrie of overlast. Die kerk daarentegen wel. Inclusief auto's op de stoep.
En jij tegen alles wat wel NLs is.quote:Maar jij bent tegen alles wat niet NL is denk ik.
Idd. Hoe eerder dat belachelijke religieuze gedrag eindigt hoe beter.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:31 schreef HyperViper het volgende:
Mensen moeten niet zo zitten zeiken daar. Stelletje primaten. Als dat niet meer kan dan moeten kerken en vrijmetselaarsloges ook niet meer kunnen. Draken.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De oproep tot gebed in het arabisch, mannen in jurken en middeleeuwse haatpreken zijn echter ok.
Nee daar is de concentratie nog niet hoog genoeg voor. Het lijkt soms nog net Nederland hier.quote:
Nee hoor inderdaad in het geheel niet.....quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:09 schreef v_ het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Er is niets aan de hand als je langs een moskee loopt.
Hetzelfde als een coffeeshop dus. Maar dat is natuurlijk anders.quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:02 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Heb je totaal geen last van hoor zo een moskee, vaak fungeert het ook als een soort buurthuis en worden er alledaagse dingen gesproken en is iedereen welkom in een moskee. Maarja die onderbuik he.
Wat? Nederlanders die willen dat hun leefomgeving op Nederland lijkt? Dat is fascistisch/ discriminerend/ racistisch.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:31 schreef Jordony het volgende:
Is er niet ook iets als aanpassing aan Nederlandse standaarden?
Nederland is een vrij land en dat soort geneuzel is klaar.
Nu komen ze hier op voor hun eigen normen en waarden en leefomgeving.
Minderheden moeten leren leven met meerderheden en hun normen en waarden.
Aanpassing aan Nederlandse standaarden = vrijheid van geloofsovertuiging en belijdenis van religie. Daarbij hoort ook het bouwen van een kerk, moskee of synagoge. Als je er last van hebt, raad ik je aan om naar Noord Korea te verhuizen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:31 schreef Jordony het volgende:
Is er niet ook iets als aanpassing aan Nederlandse standaarden?
Nederland is een vrij land en dat soort geneuzel is klaar.
Nu komen ze hier op voor hun eigen normen en waarden en leefomgeving.
Minderheden moeten leren leven met meerderheden en hun normen en waarden.
Ah, het fantastische zwaktebod wordt weer uit de kast getrokken. Ik wil juist dat Nederland in geen enkel opzicht gaat lijken op landen waar minderheden vervolgd en bedreigd worden. Maar kennelijk denk jij daar anders over.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:09 schreef Jordony het volgende:
Wat? Westerlingen, christenen die getreiterd, bedreigd en vervolgd worden in moslimlanden? Dat is fascistisch/discriminerend/racistisch.
Prima dat er bijv. moskee's in de grote steden staan, veel mensen met andere geloofsovertuigingen wonen daar. Vind ik ook geen enkel probleem. Maar in elke stad een moskee bouwen voor een minderheid? Gaat mij te ver. Doen ze in het midden-oosten ook niet andersom.
Volgens jou mogen ze overal een moskee bouwen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aanpassing aan Nederlandse standaarden = vrijheid van geloofsovertuiging en belijdenis van religie. Daarbij hoort ook het bouwen van een kerk, moskee of synagoge. Als je er last van hebt, raad ik je aan om naar Noord Korea te verhuizen.
Het kan ook allebei natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:27 schreef Jordony het volgende:
In plaats van aan de kerktorens hangt de Nederlandse vlag uit aan een minaret.
Als er vraag naar is, zij het geld hebben en zij over de benodigde vergunningen beschikken, mogen zij inderdaad een moskee bouwen. Jammer voor je. Hoor je Marokkanen janken over de hordes kerken in hun land? Die er zelfs veelal geforceerd zijn neergezet? Nee!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:27 schreef Jordony het volgende:
[..]
Volgens jou mogen ze overal een moskee bouwen.![]()
In plaats van aan de kerktorens hangt de Nederlandse vlag uit aan een minaret.
Inderdaad. Als jordony meer kerken wil zal hij maar wat geld moeten sparen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als er vraag naar is, zij het geld hebben en zij over de benodigde vergunningen beschikken, mogen zij inderdaad een moskee bouwen. Jammer voor je. Hoor je Marokkanen janken over de hordes kerken in hun land? Die er zelfs veelal geforceerd zijn neergezet? Nee!
Christendom is al sinds de romeinse tijd aanwezig in Marokko en dus nee, zij zeiken er inderdaad niet over.quote:[..]
Als er vraag naar is, zij het geld hebben en zij over de benodigde vergunningen beschikken, mogen zij inderdaad een moskee bouwen. Jammer voor je. Hoor je Marokkanen janken over de hordes kerken in hun land? Die er zelfs veelal geforceerd zijn neergezet? Nee!
Besluiten een moskee niet te bouwen is niet het vervolgen of bedreigen van minderheden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, het fantastische zwaktebod wordt weer uit de kast getrokken. Ik wil juist dat Nederland in geen enkel opzicht gaat lijken op landen waar minderheden vervolgd en bedreigd worden. Maar kennelijk denk jij daar anders over.
Vreemd genoeg zie ik daar wel meerwaarde inquote:
Nee? Je wordt het land uitgegooid als je iets anders als de islam predikt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:42 schreef Jordony het volgende:
[..]
Christendom is al sinds de romeinse tijd aanwezig in Marokko en dus nee, zij zeiken er inderdaad niet over.
Extreem hypocriet van jou omdat jij goedkeurt dat christelijke praatjes Marokko uitgepleurd worden! Omdat Marokko nog onstabiel is! Maar wel vinden daar Nederland alle Moslimshit toe moet staan!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aanpassing aan Nederlandse standaarden = vrijheid van geloofsovertuiging en belijdenis van religie. Daarbij hoort ook het bouwen van een kerk, moskee of synagoge. Als je er last van hebt, raad ik je aan om naar Noord Korea te verhuizen.
Je besluit anders wel bepaalde minderheden minder rechten toe te kennen omdat er ergens op deze planeet andere minderheden worden vervolgd...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:45 schreef Jordony het volgende:
[..]
Besluiten een moskee niet te bouwen is niet het vervolgen of bedreigen van minderheden.
Geen draagkracht voor een moskee, dan ook niet bouwen.
Elke minderheid hier in Nederland zou recht hebben op een moskee maar we moeten niet vergeten dat er ook nog Nederlanders zijn die het recht hebben te zeggen dit niet te willen. Uiteindelijk blijft Nederland een democratie en zal de minderheid het moeten doen zonder de moskee, wat overigens niet het ontnemen van je rechten is. Er zijn nog andere moskee's waar ze naartoe kunnen maar dan moeten ze wat langer voor reizen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je besluit anders wel bepaalde minderheden minder rechten toe te kennen omdat er ergens op deze planeet andere minderheden worden vervolgd...
Vrij ernstig maar het gaat om het bekeren. Christenen zijn wel welkom als je maar niet mensen bekeert. Ik hoop dat dit ook andersom geldt in dat land! 2000 jaar 2 verschillende godsdiensten in een land en nog trammelant.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee? Je wordt het land uitgegooid als je iets anders als de islam predikt.
http://nos.nl/artikel/172(...)-christenen-uit.html
Ik vind inderdaad dat zendelingen eruit getieft moeten worden, net als dat vage moslims die allerlei fundamentalistische recruteringspraatjes houden ook uit Nederland getieft moeten worden. Niets hypocriets aan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Extreem hypocriet van jou omdat jij goedkeurt dat christelijke praatjes Marokko uitgepleurd worden! Omdat Marokko nog onstabiel is! Maar wel vinden daar Nederland alle Moslimshit toe moet staan!
Vrijheid van religie kent ook zijn grenzen net zoals vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah, dus zendelingen in marokko recruteren mensen, worden in trainingskampen opgeleid in de schone vechtkunst, wapens en explosievengebruik om later als kamikaze ingezet te kunnen worden. Right.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad dat zendelingen eruit getieft moeten worden, net als dat vage moslims die allerlei fundamentalistische recruteringspraatjes houden ook uit Nederland getieft moeten worden. Niets hypocriets aan.
+1quote:
ja wacht even, misschien kan je uit alle felle reacties ook gewoon concluderen dat er gewoon geen islam in dit land hoort. Ik denk namelijk niet dat alle verlichtingsfiosofen uit de geschiedenis bedoelt hadden dat het gewone volk tolerant moet zijn voor moslim volkeren en hun godsdienstquote:Maar weer persoonlijke aanvallen, en dan gaat ie op slot.
Ik ben het een beetje zat dat elk topic over de Islam op shit uitloopt. Ik blijf niet editten, als jullie er niet mee om kunnen gaan, dan maar gewoon niet.
Nee die wilden van het juk der christendom af. Niet de deur open zetten voor de nog achterlijkere islam.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 07:31 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
+1
[..]
ja wacht even, misschien kan je uit alle felle reacties ook gewoon concluderen dat er gewoon geen islam in dit land hoort. Ik denk namelijk niet dat alle verlichtingsfiosofen uit de geschiedenis bedoelt hadden dat het gewone volk tolerant moet zijn voor moslim volkeren en hun godsdienst
Wat heeft dat in vredesnaam met mijn statement te maken. Helemaal niets. Het gaat er om dat zendelingen iets doen wat tegen de wet is, net als wat de jihadisten alhier doen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 07:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ah, dus zendelingen in marokko recruteren mensen, worden in trainingskampen opgeleid in de schone vechtkunst, wapens en explosievengebruik om later als kamikaze ingezet te kunnen worden. Right.
Dat zouden ze dan voor alle bouwprojecten moeten doen. Laat dergelijke ideeen ons nou miljarden kosten. Denk alleen al aan de aanleg van een snelweg bijvoorbeeld. 30 jaar later kan een stuk van een paar km nog niet aangelegd worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
laten ze een referendum houden in zoetermeer. democratie ftw.
alleen voor omstreden bouwprojecten. zoals die moskee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zouden ze dan voor alle bouwprojecten moeten doen. Laat dergelijke ideeen ons nou miljarden kosten. Denk alleen al aan de aanleg van een snelweg bijvoorbeeld. 30 jaar later kan een stuk van een paar km nog niet aangelegd worden.
Prima. Jij hebt kennelijk geen idee hoeveel omstreden bouwprojecten er zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alleen voor omstreden bouwprojecten. zoals die moskee.
we hebben het nu over deze moskee. ga ergens anders algemeenheden blaten ofzo.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Prima. Jij hebt kennelijk geen idee hoeveel omstreden bouwprojecten er zijn.
Nee, jij hebt het over omstreden bouwprojecten. Ik maak jou duidelijk dat je idee zo achterlijk is, dat zelfs een kind van 9 een dergelijke oplossing niet durft aan te dragen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
we hebben het nu over deze moskee. ga ergens anders algemeenheden blaten ofzo.
dit gaat om cultuur binnen een gemeente. logisch dat je als bewoner daar wat inspraak op hebt. niet zeiken. referendum. klaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het over omstreden bouwprojecten. Ik maak jou duidelijk dat je idee zo achterlijk is, dat zelfs een kind van 9 een dergelijke oplossing niet durft aan te dragen.
Je hebt al inspraak middels bijvoorbeeld het indienen van een zienswijze. Nooit van gehoord? Dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dit gaat om cultuur binnen een gemeente. logisch dat je als bewoner daar wat inspraak op hebt. niet zeiken. referendum. klaar.
al dat politiek correcte gezeik. laat mensen lekker kiezen en daarna kun je verder. onzinnige politieke debatten enzodemocratie
zienswijze schiet niet op. hiervoor is een referendum een veel beter middel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt al inspraak middels bijvoorbeeld het indienen van een zienswijze. Nooit van gehoord? Dat dacht ik al.
Zienswijze schiet niet op, omdat je met echte argumenten moet komen inderdaad. Ja, dan is een referendum een beter middel, dan kan je als Henk en Ingrid lekker je onderbuik laten ventileren. Ben het met je eens. Argumentenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zienswijze schiet niet op. hiervoor is een referendum een veel beter middel.
waarom zou je argumenten moeten hebben. democratie niet genoeg voor je vrind?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zienswijze schiet niet op, omdat je met echte argumenten moet komen inderdaad. Ja, dan is een referendum een beter middel, dan kan je als Henk en Ingrid lekker je onderbuik laten ventileren. Ben het met je eens. Argumenten.
Omdat een democratisch rechtsstaat beschermd moet worden tegen volkse onderbuik tendensen. Dus democratie alleen is inderdaad niet genoeg. Een simpel voorbeeld: Uit een referendum blijkt dat een meerderheid van de Nederlandse bevolking donkere mensen wil deporteren. Zou jij dat acceptabel vinden?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom zou je argumenten moeten hebben. democratie niet genoeg voor je vrind?
ja. dat is democratie. je kunt dat niet halfslachtig invoeren omdat jij een andere mening hebt, dan is het geen democratie meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat een democratisch rechtsstaat beschermd moet worden tegen volkse onderbuik tendensen. Dus democratie alleen is inderdaad niet genoeg. Een simpel voorbeeld: Uit een referendum blijkt dat een meerderheid van de Nederlandse bevolking donkere mensen wil deporteren. Zou jij dat acceptabel vinden?
Je pleit dus voor een dictatuur van de meerderheid.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja. dat is democratie. je kunt dat niet halfslachtig invoeren omdat jij een andere mening hebt, dan is het geen democratie meer.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je pleit dus voor een dictatuur van de meerderheid.
Nice.
Mijn zin niet begrijpen: o my god.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]democratie verwarren met dictatuur.
En wie bepaalt wat volkse onderbuik tendensen zijn? Laat me raden. Religieuzen die in een onzichtbare entiteit geloven? Dat is al een lachertje, vind je niet?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat een democratisch rechtsstaat beschermd moet worden tegen volkse onderbuik tendensen.
Deporteren nog wel. Je gebruikt nu op een bijzonder laffe manier het beladen woord 'deporteren' te misbruiken om je openent monddood te maken. Op die manier heb je het al bij voorbaat verloren.quote:Dus democratie alleen is inderdaad niet genoeg. Een simpel voorbeeld: Uit een referendum blijkt dat een meerderheid van de Nederlandse bevolking donkere mensen wil deporteren.
Formuleer het anders Mutant.quote:Zou jij dat acceptabel vinden?
Je moet ook niet met je kop tegen de muur bonken van de moskee, je loopt er alleen langsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:39 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nee hoor inderdaad in het geheel niet.....
Waar is dat icoontje waar je smiley met zijn domme harses tegen die muur ramt?
Als dat kan zonder burka niet geschoffered te worden door de lieve Caprafielenquote:Op maandag 16 juli 2012 02:26 schreef v_ het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je kop tegen de muur bonken van de moskee, je loopt er alleen langs.
Ja hoor, dat is in Den Haag geen probleem.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:24 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als dat kan zonder burka niet geschoffered te worden door de lieve Caprafielen
Ten dele...... Hangt van de moskee af als je eerlijk bentquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:36 schreef v_ het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is in Den Haag geen probleem.
Waarom zou je ook Argumenteren?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom zou je argumenten moeten hebben. democratie niet genoeg voor je vrind?
Nou te gek hè! Plus je krijgt gratis een indoctrinatie in achterlijkheid.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:55 schreef eigendeegcookie het volgende:
Ik vind de moskeetjes de mooiste gebouwtjes in de omgeving ,
ik zie verder alleen maar saaie blokken.
Heb gehoord dat je tijdens de ramadan de hele nacht kan tafelvoetballen in de moskee,
dus ook vanbinnen tegek , toch?
Op de Fruitweg en de Stationsweg denken ze daar anders over.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:36 schreef v_ het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is in Den Haag geen probleem.
Geen last van.quote:Op woensdag 18 juli 2012 06:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Op de Fruitweg en de Stationsweg denken ze daar anders over.
alsof je niet gewoon tegen een moskee zou mogen zijn zonder harde argumentenquote:Op woensdag 18 juli 2012 05:57 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Waarom zou je ook Argumenteren?
Zomaar wat onzin roepen is veel gemakkelijker en je hebt dan nog medestanders ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |