Nee, echt niet. Lees je eigen posts in dit topic maar eens door: Israël doodt Egyptische militairenquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik volg het, maar verder ook niet. Ik maak me er niet druk om, nee. Ver weg, lekker hun gang laten gaan.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:46 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Lees je eigen posts in dit topic maar eens door: Israël doodt Egyptische militairen
Het is ook zo makkelijk om een netje te spannen waar men in valt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]![]()
Echt, bij koos is het ook altijd raak op deze manier.
Ze maken inderdaad hele spastische bewegingen om zichzelf uit de stront te trekken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het is ook zo makkelijk om een netje te spannen waar men in valt.
Linkse mensen, het blijven mysterieuze wezens die met 2 maten meten.
Moet ik nou echt zo kinderachtig gaan doen om al je posts m.b.t. Israel-Palestina uit 2011, 2010, 2009 en 2008 hier te quoten?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Een topic uit 2004Hilarisch, kinders. En het beste bewijs dat Internet op de basisschool eigenlijk niet thuishoort.
En jij wilt mensen ontzeggen anderen dingen te ontzeggen. Daar maak jij je druk om.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik maak me er wel druk om dat er mensen zijn, die andere mensen in Nederland dingen willen ontzeggen die volgens de Nederlandse wet gewoon mogen.
Het zijn vrijgemaakt gereformeerden (kruiskerk) in Meppelquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:32 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Welke stad en kerk is dat?
Ben ik nog steeds benieuwd naar.
Bij mij in de buurt zitten er een paar, maar daar heb je totaal geen last van. Ze zijn ook precies zo gepositioneerd dat er in ieder geval voldoende parkeerruimte is, misschien komt het wel daardoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:14 schreef Equites het volgende:
Ik zou ook geen moskee in me wijk hoeven.
Van de gemiddelde vuurwerkfabriek of kerncentrale heb je ook niet direct last.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt zitten er een paar, maar daar heb je totaal geen last van. Ze zijn ook precies zo gepositioneerd dat er in ieder geval voldoende parkeerruimte is, misschien komt het wel daardoor.
hehehe, zo bedoel ik het ook niet. Ik bedoel last in de vorm van brullende minaretten, of hele sloten moslims die op je stoep bivakkeren, niks van dat is aan de orde, en dat is in sommige gevallen wel eens anders meen ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Van de gemiddelde vuurwerkfabriek of kerncentrale heb je ook niet direct last.
Om de simpelle reden dat je dochter / vrouw dan niet meer onbedekt voorbij kan lopen danwel je hondje uitlaten provocerend is .quote:
Stel je niet aan. Er is niets aan de hand als je langs een moskee loopt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:29 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Om de simpelle reden dat je dochter / vrouw dan niet meer onbedekt voorbij kan lopen danwel je hondje uitlaten provocerend is .
Ja precies weg met het NLe.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:49 schreef Bastard het volgende:
Ik heb 2 kerken en 2 moskees binnen een straal van 1 km, maar alleen van die kerken heb ik overlast met hun gerammel iedere zondagochtend...
Vreselijk toch, klokgelui in Nederland op zondagochtend . Zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja precies weg met het NLe.
De oproep tot gebed in het arabisch, mannen in jurken en middeleeuwse haatpreken zijn echter ok.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vreselijk toch, klokgelui in Nederland op zondagochtend . Zou verboden moeten worden
Ik zal trachten door je bord heen te komen: Die moskeeën geven geen herrie of overlast. Die kerk daarentegen wel. Inclusief auto's op de stoep.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De oproep tot gebed in het arabisch, mannen in jurken en middeleeuwse haatpreken zijn echter ok.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zal trachten door je bord heen te komen: Die moskeeën geven geen herrie of overlast. Die kerk daarentegen wel. Inclusief auto's op de stoep.
En jij tegen alles wat wel NLs is.quote:Maar jij bent tegen alles wat niet NL is denk ik.
Idd. Hoe eerder dat belachelijke religieuze gedrag eindigt hoe beter.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:31 schreef HyperViper het volgende:
Mensen moeten niet zo zitten zeiken daar. Stelletje primaten. Als dat niet meer kan dan moeten kerken en vrijmetselaarsloges ook niet meer kunnen. Draken.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De oproep tot gebed in het arabisch, mannen in jurken en middeleeuwse haatpreken zijn echter ok.
Nee daar is de concentratie nog niet hoog genoeg voor. Het lijkt soms nog net Nederland hier.quote:
Nee hoor inderdaad in het geheel niet.....quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:09 schreef v_ het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Er is niets aan de hand als je langs een moskee loopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |