quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Stond op het t-shirt van een van de Hated Family figuren.
die hebben vast teveel drugs gesnovenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Dat mens moet echt in een gesticht, Obama is de antichrist
wat zouden andere kinderen ervan vinden denk ik dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Het ergste vind ik nog dat ze de kinderen laat lopen met de meest afschuwelijke teksten. Die arme kinderen zijn totaal gehersenspoeld.
Ik denk dat andere kinderen bang voor ze zijn. En ik denk ook dat ze niet met andere kinderen mogen praten, want die zijn van de duivel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat zouden andere kinderen ervan vinden denk ik dan?
de ouders van die andere kinderen zouden een dwangbuis+muilkorf voor die kinderen moeten brengenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat andere kinderen bang voor ze zijn. En ik denk ook dat ze niet met andere kinderen mogen praten, want die zijn van de duivel.
Undercover in Nederlandquote:In de eerste uitzending van dit seizoen ontdekt onderzoeksjournalist Alberto Stegeman een ernstig beveiligingslek in tbs-kliniek De Woenselse Poort. Het programma toont zondag een smokkelroute die het kinderlijk eenvoudig maakt illegale goederen langs de op het oog strenge bewaking van de tbs-kliniek te brengen. Ook bewijst Alberto Stegeman met beelden, opgenomen met een verborgen camera, dat er in de tbs-kliniek drugsdealers aan het werk zijn.
Andre en Koosclubquote:De Gelderse surveillanten houden een pizzakoerier, of liever gezegd een pizzacoureur, staande die kennelijk alles geoorloofd vindt om zijn warme deeglappen op tijd te bezorgen. In Limburgs houden de surveillanten een motorrijder staande die zijn rijbewijs mag inleveren. De politie Midden- en West Brabant houdt een grote bromfietscontrole in het centrum van Breda en treft diverse snelheidsbegrenzers aan.
Reportage: Ik kan niet stoppen met etenquote:John Keitz, Alayna Morgan en Michael Hebranko hebben ernstige obesitas. Deze drie mensen eten zoveel dat hun leven in gevaar is. Sinds 1980 is het aantal volwassenen met levensgevaarlijk overgewicht wereldwijd bijna verdubbeld. Meer dan een half miljard volwassenen is te dik en jaarlijks sterven er drie miljoen mensen aan de gevolgen. Obesitas is een chronische, moeilijk te genezen ziekte waarvoor een behandeling van vele jaren nodig is. Eén ding staat vast: er niets aan doen leidt vaak tot een vroegtijdige dood.
boarder patrolquote:
Had PowNed daar vorige week ook niet een item over?quote:
Louis Theroux? Ik moest lachen om die lui, leuke parodie ook op Lady Gaga.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
Freedom of speech gaat wel erg ver in dit geval.
Ik wil Koffietijd met Quinty en Lorettaquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:55 schreef Nober het volgende:
Harry Mens bij Eva Jinek kijken.... wat heeft ze veel aan op zondagochtend!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil Koffietijd met Quinty en Loretta
Harry Mensquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:55 schreef Nober het volgende:
Harry Mens bij Eva Jinek kijken.... wat heeft ze veel aan op zondagochtend!
Het Albertovolkslied zingen.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:18 schreef gers het volgende:
ik kon gisteren niet slapen van de zenuwen
eindelijk alberto
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:43 schreef tralalala het volgende:
Half 9 gewoon Wegmisbruikers?
Dat schoonmaakprogramma met Rob, Andre en nog wat gasten is nooit uitgezonden.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het Albertovolkslied zingen.
Albertus van Stegemahan ben ik van SBS6 bloed. Den John de Mol getrouwe, blijf ik tot in den dood.
ik kijk alleen UiN mee. Wil ook dartsfinale zienquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
niet echt een origineel onderwerp..
Spannend hoor...quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik kijk alleen UiN mee. Wil ook dartsfinale zien
Gezellig!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Reportage komen er dikke mensen. check vorige bladzijde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |