F*ck yeah, kan niet wachten! Nog een paar uurtjes en dan kunnen we de prelims kijken! (00:00 uur toch?)quote:
quote:Main Event
Edgar vs. Maynard
Voor Maynard gaan? Nog niet als ik er geld voor kreeg. Hier kun je lang en breed over praten en discussiëren. We hebben allemaal kunnen zien waar beide toe in staat zijn en beide heren verbeteren constant. Ik zie over heel veel picks voor de Frankie (65-35), denk dat het wederom spannender zal worden dan dat. Ik zou het een stunt vinden als dit een split decision werd.
And with the official decision here is Bruce Buffer.
After fiveeeee rounds we go the the judges score cards for decision
The judges score this contest:
49-46 Edgar
48-47 Maynard
And 48-47 for the winner by split decision and… STILL!!!!!!!!!!! UFC Lightweight Champion of the WORLD!! Frankie “The Answer” Edgar!!!!!!!
quote:Main Card
Aldo vs. Florian
Wat een droom fight. Ik heb deze week een boel fights zien langskomen in het topic die boven de rest uit stijgen, maar wat mij betreft mag deze er absoluut tussen.
Aldo gaat de titel succesvol verdedigen maar dit gaat zo’n knaller worden, heerlijk!
Sonnen vs. Stann
Stann begint met te irriteren en daar kan hij persoonlijk niet eens veel aan doen.
Dat eeuwige gekots over background (ja typisch Amerikaans maar toch).
De enige reden waarom ik toch nog twijfel is omdat er geen zinnig woord over te zeggen valt hoe Chael coor de dag zal komen. Vorige keer gepakt op verhoogde levels testosteron en al dat gezeik over PED’s.. is hij echt zo goed of kwam het alleen hierdoor? Gebruikt hij het nog steeds of zou hij er dit keer vanaf hebben gezien?
Garcia vs. Phan
Leonard Garcia, never a boring minute with this guy, maar gewoon niet goed genoeg.
Hij is 3-4-1 in zijn laatste 8 maar eigenlijk had dat natuurlijk 2-5-1 moeten zijn. Ik heb mijn twijfels of dit wel een leuke fight zal worden omdat ik denk dat Phan het save gaat spelen en het gevecht 13 van de 15 minuten op de grond zal afspelen.
Waarom is dit trouwens een main card fight :’)
Guillard vs. Lauzon
Joe Lauzon is een walking bonus machine. Van zijn laatste 7 fights kreeg hij 6x fight/submission of the night
Vandaag is het echter Guillard die in mijn ogen de meeste kans maakt op een bonus.
Lauzon heeft bewezen over goede submissions te beschikken, maar tegen de (sub)top van de divisie moet hij het elke keer weer afleggen. Guillard is on a roll and heeft nu de juiste mensen achter zich die hem richting de top pushen.
quote:Prelims (SpikeTV)
Maia vs. Santiago
Santiago ontzettend overrated in de rankings sinds zijn return naar de UFC en gelukkig is hij nu langzaam op zijn plek gevallen rond #17. Maia is uiteraard (terecht) veel hoger geranked, MAAR nu ik over de match-up nadenk zie ik toch opeens wel kansen voor Jorge.
Pettis vs. Stephens
Stephens heeft een mooie carrière gehad in de UFC en die zal win or lose nog wel even voortduren maar Pettis is echt too much too handle voor Jeremy. Kanshebber voor submission of the night!
quote:Prelims (Facebook)
Beltran vs. Miocic
Heel moeilijk te voorspellen, maar des te meer interessant. Ik hoor een hoop lovende dingen over Miocic, maar ik ben nog niet verkocht. Komt erg arrogant over, maar heeft voor een heavyweight en afgetrained lichaam, zeker tegenover Beltran. Ik ga voor de nieuwkomer, maar als hij tegen een goed geplaatste hook van Beltran op loopt kan het zomaar over zijn.
Zhang vs. Elkins
Zhang Tiequan is my boy! Hij is helaas nog geen all round MMA fighter en moet in bepaalde
aspecten nog een hoop verbeteren wil deze beste man een échte contender worden, maar zelfs op 33 jarige leeftijd wordt hij elke keer dat we hem zien beter.
Aaron Simpson vs. Eric Schafer
Saaie wrestling fuck.
Cantwell vs. Massenzio
Losers leaves UFC, beide heren totaal irrelevant.
1 2 3 4 | [img=610,1307]http://i52.tinypic.com/1ze8kjk.jpg[/img] [img=608,1190]http://i55.tinypic.com/1zx1wnb.jpg[/img] [img=608,1000]http://i56.tinypic.com/nydb9k.jpg[/img] [img=608,911]http://i51.tinypic.com/k3120j.jpg[/img] |
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:58 schreef Tazmaniac het volgende:
49-46 Edgar
48-47 Maynard
And 48-47 for the winner by split decision and… STILL!!!!!!!!!!! UFC Lightweight Champion of the WORLD!! Frankie “The Answer” Edgar!!!!!!!
Dat hoorde ik, inclusief de juiste pauzes in zijn stem. En mensen beweren dat hij vervangbaar isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:58 schreef Tazmaniac het volgende:
49-46 Edgar
48-47 Maynard
shit just got real homiequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:07 schreef Fyodor het volgende:
Artikel op CNN.com over Frankie Edgar!
http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_c2
UFC goes really mainstream!
Maak daar maar "had eigenlijk 0-8 moeten zijn" vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Garcia vs. Phan
Leonard Garcia, never a boring minute with this guy, maar gewoon niet goed genoeg.
Hij is 3-4-1 in zijn laatste 8 maar eigenlijk had dat natuurlijk 2-5-1 moeten zijn. Ik heb mijn twijfels of dit wel een leuke fight zal worden omdat ik denk dat Phan het save gaat spelen en het gevecht 13 van de 15 minuten op de grond zal afspelen.
Waarom is dit trouwens een main card fight :’)
Was dit topic een beetje vergeten na een maandje op vakantie te zijn geweestquote:
Vrij? Van wat?quote:
Ja i guess.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:26 schreef Tazmaniac het volgende:
De animo is hier gewoon groter i.t.t. mmaplayground.
Dus ik neem aan dat je hier ook weer meedoet
+
Volg hier NU LIVE wie er op de cover van UFC Undisputed 3 komt
http://www.heavy.com/mma/(...)-undisputed-3-cover/
Main card houden we het nog even bij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:28 schreef Jajong het volgende:
Ja i guess.
Alleen main card of prelims ook?
Inderdaad, al zou ik het krabbeltje van Dana wel willen hebben.. just for fun!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:41 schreef Geo3kant het volgende:
Signed by Dana White.. boooooooo, laat Silva hem dan signeren!
Ik heb m niet op UB, daar kon je niet combineren en kwam je sowieso maar op 2.8 uitquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:56 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vond die odds niet geweldig, 1.75 dacht ik voor Aldo, en Guillard ook zoiets.
Beide Lauzon en Florian zijn maar weinig keren geKO'd in hun carrière, al zijn deze tegenstanders er zeker toe in staat
Jij moet van je geld af?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:00 schreef THEFXR het volgende:
en deze dan?![]()
[ http://img189.imageshack.us/img189/654/betgj.jpg (copy/paste deze link) ]
http://img189.imageshack.us/img189/654/betgj.jpg (copy/paste deze link)
Weggegooid geld, je wed op 5 underdogs.. sowieso verloor Garcia de vorige keer al (en het was geen split) maar de judges waren blind die avond..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:00 schreef THEFXR het volgende:
en deze dan?![]()
[ http://img189.imageshack.us/img189/654/betgj.jpg (copy/paste deze link) ]
http://img189.imageshack.us/img189/654/betgj.jpg (copy/paste deze link)
www.ufc.tvquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:06 schreef Paxlie het volgende:
jammer dat het niet voor ons land is
Blijkbaar verkoopt Youtube de UFC 136 stream.
ja ok, maar ik vind het hele idee achter het feit dat Youtube het streamt gewoon tofquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:19 schreef Fyodor het volgende:
[..]
www.ufc.tv
Stream voor ongeveer 14 euro, full HD, meerdere camera-mogelijkheden, herhalingen etc.
dan slaap ik tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:24 schreef Jajong het volgende:
Of je kijkt gewoon een gratis stream :> Er is vast wel iemand hier die er straks eentje paraat heeft.
TIen over 12 dus?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:33 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC: Facebook stream starts at 6:10 pm ET
Dat dus!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:12 schreef Paxlie het volgende:
Beetje jammer dat zijn naam erop staat
Verder idd erg tof.
er staat ook 3:30 pm pt, wist niet dat timezones ook in minuten verschil kunnen hebben, wat zijn het toch weer prutsers bij de UFCquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:33 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC: Facebook stream starts at 6:10 pm ET
Bij mij staat er 3:10quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er staat ook 3:30 pm pt, wist niet dat timezones ook in minuten verschil kunnen hebben, wat zijn het toch weer prutsers bij de UFC
ik keek op facebook zelfquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Bij mij staat er 3:10(UFC Twitter)
Tja en wat dan nog? Feit is wel dat hij nu met de Ferrita broers een mooi bedrijf heeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:39 schreef Geo3kant het volgende:
Ik herinner de moeder van Dana zeggen dat hij alles bij elkaar liegt over zijn verleden en dat ze daar allemaal over gaat schrijven in haar boek. Als ik dat interview lees heb ik het idee dat Dana toch heel wat verzintgeloofwaardig is het niet.
als Dana niet bekend was, had ze het boek nooit geschreven, all for the money, the american way!quote:
http://www.cagepotato.com(...)n-to-child-of-satan/quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:06 schreef Tazmaniac het volgende:
Ben ooit begonnen in dat boek, maar door drukte nooit echt aan toegekomen.
Het kwam er in het begin hoofdzakelijk op neer dat ze Dana niet meer 'terug kende' nadat hij rijk was geworden door de UFC.. hij is schijnbaar erg veranderd en een barbaar geworden.
Nadat ze er iets over zei, zei Dana: Who the fuck do you think you are, no one talks to me that way!
Eigenlijk niet zo boeiend, een ruzie tussen moeder en zoon.
Het boek ga ik echter wel uitlezen (ooit)
lolquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Haha, straks komt ie met een interview over z'n moeder:
"You're a fat fucking pig. You don't know anything about anyhting"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben op blz 15/132Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Idd, ik moet me altijd door een boek heenwurgenquote:
quote:I think that guy's a freaking fraud man. What the heck is that? Oh God that guy pisses me off! That's my opinion. Did he teach martial arts at all? Even if he weight lifts or does sports, plays football or something, if a guy comes in a couple hours before your game or your match, you know it doesn't make a difference. This guy is saying, "I came into the back room and I taught him to kick and that made all the difference," as if Lyoto Machida and Anderson Silva didn't know how to do a front kick before meeting him.
I remember watching Lyoto fighting Randy Couture and he knocks Randy Couture out with a front kick and he goes, "I'd like to thank Steven Seagal and my dad." I was like, if I was Lyoto dad, I'd freakin slap him. Like, what the heck dude, "I taught you karate since you were a little freakin' kid. I raised you, I fed you, I gave you clothes on your back and you thank this guy before me?!?! I should disown you!" Oh my God!
Nah, zo snel ook weer niet, ik skim het (gewoon over de tekst heen flitsen op zoek naar interessante woorden/zinnen en als je niets vind ga je door met de volgende alinea, vind je daar wel wat DAN PAS lees je het echt). Ben nu op pagina 118/136.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:34 schreef Hooidraad het volgende:
Idd, ik moet me altijd door een boek heenwurgen
Lees jij echt boeken in een uurtje uit, slashdotter?
Chandella gaat bij het grofvuil?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:43 schreef Geo3kant het volgende:
Vanavond is er blijkbaar een nieuwe ring girl.
[ afbeelding ]
Niet dat ik weet, zal wel nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Chandella gaat bij het grofvuil?
100% eens met Nam Phan, die Seagal probeert zich nu steeds met succesvolle MMA sterren te associeren zodat hun succesvol op hem toegeschreven wordt, probeerde hij laatst ook met Jon Jones. Gelukkig trapte die er niet in en zei (terecht) dat het disrespectful zou zijn aan zijn trainers als hij zich zou inlaten met andere leermeesters.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:45 schreef Geo3kant het volgende:
Nam Phan on Segal 'training' UFC fighters:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, zal wel niet
Ik wed dat als ik een pruik op zette, een bikini met fakeboobs en dat strakke broekje aantrek dat ik nog aantrekkelijker ben dan dat bruine paard![]()
Thanks man, dat ga ik ook eens proberenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:56 schreef slashdotter3 het volgende:
nog wat algemene snellees tips:
- skimmen door de tekst (zie m'n uitleg hierboven)
- eerst regel van een alinea hoort een samenvatting te zijn van de rest v/d tekst.
- bij een hoofdstuk heb je in het begin een inleiding die vertelt wat er gaat komen en op een eind een samenvatting over wat er behandeld is
- beter in 1 minuut 3x snel een pagina herlezen dan 1x langzaam (bij elke keer dat je herleest zie je beter de verbanden)
- bij papieren boeken is je vinger erbij houden goed om het tempo erin te houden (zodat je niet te lang stilstaat, wegdroomt en tijd verspild)
- mindmaps (goed om met weinig woorden een samenvatting met verbanden van de gelezen tekst vast te leggen).
Ik heb net 2 Mexicaanse burgers op dus ik ben aardig verzadigd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:12 schreef Geo3kant het volgende:
Ijsko, zak chips, fles cola, ik ben er klaar voor![]()
And we are liveeeeeee!!!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb net 2 Mexicaanse burgers op dus ik ben aardig verzadigd.
Zat weer aardig te blazen met die jalapeños
Zegt tegenwoordig niet veel meer. Machida, Shogun, Silva (beidenquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Die Steve Campwell, ik dacht dat hij een standup fighter was, zo goed is z'n standup, blijkt ie een BJJ blackbelt te zijn.
Rashad Evans heeft een BJJ blackbelt gekregen. Gaat nooit voor submissions o.i.d., maar dus wel een BJJ blackbeltquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:25 schreef Geo3kant het volgende:
95% of meer in de UFC heeft een BJJ blackbelt
En Nate Diaz heeft nog steeds bruinquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:25 schreef Geo3kant het volgende:
Omdat Cesar ze niet weggeeft als speeltjes bij je happy meal waarschijnlijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En Nate Diaz heeft nog steeds bruin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BJJ is dan ook for pussy'squote:Op zondag 9 oktober 2011 00:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Omdat Cesar ze niet weggeeft als speeltjes bij je happy meal waarschijnlijk
Chael is vast de enige white belt
Ik weet een UFC kampioen die net z'n blauw heeft gehaaldquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:25 schreef Geo3kant het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
http://www.mmaplayground.com/fight-companion.aspxquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:29 schreef Fyodor het volgende:
Even een vraagje over MMA playground. Waar kan ik mijn huidige bets op UFC 136 zien? Zie het nergens staan....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Over white belts en Chael Sonnen gesproken: Jeremy Horn is ook een BJJ white beltquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zank you ferrie mutsj!quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
http://www.mmaplayground.com/fight-companion.aspx
Jones? Of Cruz?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:29 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik weet een UFC kampioen die net z'n blauw heeft gehaald
Catch wrestling inderdaad, net als Barnett. Beiden zitten op blackbelt niveau volgens mij.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:31 schreef Geo3kant het volgende:
Ja maarja, als je niet in een gi trained krijg je geen belt.. Horn heeft zoveel wins by sub.. maar zal geen gi bjj doen, maar submission wrestling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck, inderdaad. Epic Fail. Komt waarschijnlijk doordat ik altijd aan 'the baby-face assassin' denk als ik het over hem hebquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:33 schreef Geo3kant het volgende:
BarnettHartnett
.. what a noob. [/sheldon cooper]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:35 schreef Fyodor het volgende:
ObviouslySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me too
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:37 schreef Geo3kant het volgende:
O wat een sneaky ninja editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:45 schreef Tazmaniac het volgende:
A-Train is er klaar voor.. bouncing around!
Ik heb Simpson op decision, maar ik ga mee in het moment en gok op een 1st round KO
Zolang dat soort chick er vandaan komen..quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:59 schreef Hooidraad het volgende:
TransWorld? Kunnen ze daar geen andere naam voor verzinnen
quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:05 schreef Hooidraad het volgende:
Netjes, houden zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
QFTquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:08 schreef Fyodor het volgende:
Nu hoop ik op een first round sub van de Chinees!
De vorige keer dat ze er een ring girl vandaan hadden en het hadden over TransWorld dacht ik: "Huh??"quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:05 schreef Geo3kant het volgende:
Transworld, klinkt een beetje als een travestieten blad, maar zijn top qua skate mags (en surf denk ik ook)
2nd round sub voor mijquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:08 schreef Fyodor het volgende:
2/2, 1 helemaal goed en de ander alleen de winnaar.
Nu hoop ik op een first round sub van de Chinees!
Sterker nog, morgen ga ik Chinees eten als hij in de eerste ronde een sub weet te pullen. Beloofd!quote:
Notedquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:08 schreef Bootje84 het volgende:
Op verzoek van Taz mijn picks
Edgar vs. Maynard
Aldo vs. Florian
Sonnen vs. Stann
Garcia vs. Phan
Guillard vs. Lauzon
Als ik ze alle 5 goed heb, stuur ik een kratje bier op naar de nummer 2
Muahhahaha! Zelf gemaakt?quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:16 schreef Geo3kant het volgende:
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:10 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Sterker nog, morgen ga ik Chinees eten als hij in de eerste ronde een sub weet te pullen. Beloofd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ach.... dit valt nog wel mee toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:19 schreef Geo3kant het volgende:
Hoezo 'ik generaliseer heel Azie even'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:23 schreef Hoogstaande het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:26 schreef Tazmaniac het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:30 schreef Tazmaniac het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:30 schreef slashdotter3 het volgende:
Is best wel onzin, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:32 schreef Fyodor het volgende:
WOW dat was snel!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:32 schreef Fyodor het volgende:
WOW dat was snel!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede smoesquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Mijn beddegoed is pas om 3 uur droog, dus ik moet wel!!!!
Yeh tot 03:00quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:40 schreef Fenomeno het volgende:
Hoelaat begint de spike card, 2.00 toch?
LOL! GMTA.. ik wilde het net typen..quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:41 schreef THEFXR het volgende:
rogan heeft weer gepaft, hij kraamt weer onzin uit!
Waarom issie nat.. nee flauw I know.. beetje saaie 1e ronde..quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Mijn beddegoed is pas om 3 uur droog, dus ik moet wel!!!!
Hey bedplassen is een serieuze aandoening!quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Waarom issie nat.. nee flauw I know.. beetje saaie 1e ronde..
Omdat ie uit de wasmachine komtquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Waarom issie nat.. nee flauw I know.. beetje saaie 1e ronde..
Jij zou na bedplassen het gewoon laten opdrogen en er dan weer in slapen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hey bedplassen is een serieuze aandoening!
Slaapzak pakken!quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij zou na bedplassen het gewoon laten opdrogen en er dan weer in slapen?
KO'd by Arlovskiquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:48 schreef Geo3kant het volgende:
Big Country Nelson heeft de beste chin in de HW division, heeft ook wel wat betere (en harder slaande) tegenstanders gehad
Ja, i know.. maar zet is Beltran tegen Arlovski, JDS, Frank Mir, Shaub, Rothwellquote:
no wayquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:56 schreef Geo3kant het volgende:
Zonder te kijken Rosie Jones > Mickie James.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:28 schreef Fyodor het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]Jep: Maia vs Santiago, Sonnen vs Stann en Edgar vs Maynard. De rest nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2nd round SUB voor Maia.
Ik denk dat Maia hem naar de grond slaat en hem dan subt, dus geen pure BJJ-subquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:31 schreef Geo3kant het volgende:
Maia heeft al een hele tijd niemand meer gesubbed, ik denk dat Santiago's sub defense ook goed genoeg is..
Zo, nu ben ik sowieso tot 5 uur wakkerquote:
Mietjequote:Op zondag 9 oktober 2011 02:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zo, nu ben ik sowieso tot 5 uur wakker
15 jaar geleden misschienquote:
quote:
de volle versiequote:Op zondag 9 oktober 2011 02:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]lekker bitchy
maar welke 'versie' want in het begin is ze super skinny, dan dikke reed/breed, dan normaal/voller.
Terecht, het andere titelgevecht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |