Idd, ik moet me altijd door een boek heenwurgenquote:
quote:I think that guy's a freaking fraud man. What the heck is that? Oh God that guy pisses me off! That's my opinion. Did he teach martial arts at all? Even if he weight lifts or does sports, plays football or something, if a guy comes in a couple hours before your game or your match, you know it doesn't make a difference. This guy is saying, "I came into the back room and I taught him to kick and that made all the difference," as if Lyoto Machida and Anderson Silva didn't know how to do a front kick before meeting him.
I remember watching Lyoto fighting Randy Couture and he knocks Randy Couture out with a front kick and he goes, "I'd like to thank Steven Seagal and my dad." I was like, if I was Lyoto dad, I'd freakin slap him. Like, what the heck dude, "I taught you karate since you were a little freakin' kid. I raised you, I fed you, I gave you clothes on your back and you thank this guy before me?!?! I should disown you!" Oh my God!
Nah, zo snel ook weer niet, ik skim het (gewoon over de tekst heen flitsen op zoek naar interessante woorden/zinnen en als je niets vind ga je door met de volgende alinea, vind je daar wel wat DAN PAS lees je het echt). Ben nu op pagina 118/136.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:34 schreef Hooidraad het volgende:
Idd, ik moet me altijd door een boek heenwurgen
Lees jij echt boeken in een uurtje uit, slashdotter?
Chandella gaat bij het grofvuil?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:43 schreef Geo3kant het volgende:
Vanavond is er blijkbaar een nieuwe ring girl.
[ afbeelding ]
Niet dat ik weet, zal wel nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Chandella gaat bij het grofvuil?
100% eens met Nam Phan, die Seagal probeert zich nu steeds met succesvolle MMA sterren te associeren zodat hun succesvol op hem toegeschreven wordt, probeerde hij laatst ook met Jon Jones. Gelukkig trapte die er niet in en zei (terecht) dat het disrespectful zou zijn aan zijn trainers als hij zich zou inlaten met andere leermeesters.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:45 schreef Geo3kant het volgende:
Nam Phan on Segal 'training' UFC fighters:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, zal wel niet
Ik wed dat als ik een pruik op zette, een bikini met fakeboobs en dat strakke broekje aantrek dat ik nog aantrekkelijker ben dan dat bruine paard![]()
Thanks man, dat ga ik ook eens proberenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:56 schreef slashdotter3 het volgende:
nog wat algemene snellees tips:
- skimmen door de tekst (zie m'n uitleg hierboven)
- eerst regel van een alinea hoort een samenvatting te zijn van de rest v/d tekst.
- bij een hoofdstuk heb je in het begin een inleiding die vertelt wat er gaat komen en op een eind een samenvatting over wat er behandeld is
- beter in 1 minuut 3x snel een pagina herlezen dan 1x langzaam (bij elke keer dat je herleest zie je beter de verbanden)
- bij papieren boeken is je vinger erbij houden goed om het tempo erin te houden (zodat je niet te lang stilstaat, wegdroomt en tijd verspild)
- mindmaps (goed om met weinig woorden een samenvatting met verbanden van de gelezen tekst vast te leggen).
Ik heb net 2 Mexicaanse burgers op dus ik ben aardig verzadigd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:12 schreef Geo3kant het volgende:
Ijsko, zak chips, fles cola, ik ben er klaar voor![]()
And we are liveeeeeee!!!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb net 2 Mexicaanse burgers op dus ik ben aardig verzadigd.
Zat weer aardig te blazen met die jalapeņos
Zegt tegenwoordig niet veel meer. Machida, Shogun, Silva (beidenquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Die Steve Campwell, ik dacht dat hij een standup fighter was, zo goed is z'n standup, blijkt ie een BJJ blackbelt te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |