er staat ook 3:30 pm pt, wist niet dat timezones ook in minuten verschil kunnen hebben, wat zijn het toch weer prutsers bij de UFCquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:33 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC: Facebook stream starts at 6:10 pm ET
Bij mij staat er 3:10quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er staat ook 3:30 pm pt, wist niet dat timezones ook in minuten verschil kunnen hebben, wat zijn het toch weer prutsers bij de UFC
ik keek op facebook zelfquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Bij mij staat er 3:10(UFC Twitter)
Tja en wat dan nog? Feit is wel dat hij nu met de Ferrita broers een mooi bedrijf heeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:39 schreef Geo3kant het volgende:
Ik herinner de moeder van Dana zeggen dat hij alles bij elkaar liegt over zijn verleden en dat ze daar allemaal over gaat schrijven in haar boek. Als ik dat interview lees heb ik het idee dat Dana toch heel wat verzintgeloofwaardig is het niet.
als Dana niet bekend was, had ze het boek nooit geschreven, all for the money, the american way!quote:
http://www.cagepotato.com(...)n-to-child-of-satan/quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:06 schreef Tazmaniac het volgende:
Ben ooit begonnen in dat boek, maar door drukte nooit echt aan toegekomen.
Het kwam er in het begin hoofdzakelijk op neer dat ze Dana niet meer 'terug kende' nadat hij rijk was geworden door de UFC.. hij is schijnbaar erg veranderd en een barbaar geworden.
Nadat ze er iets over zei, zei Dana: Who the fuck do you think you are, no one talks to me that way!
Eigenlijk niet zo boeiend, een ruzie tussen moeder en zoon.
Het boek ga ik echter wel uitlezen (ooit)
lolquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Haha, straks komt ie met een interview over z'n moeder:
"You're a fat fucking pig. You don't know anything about anyhting"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben op blz 15/132Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |