abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102868058
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja die zijn veel erger! Dat zijn de echte gevaarlijke gasten! Die bedreigen onze samenleving!
Best wel eigenlijk. Ben soms echt bang van jou.
pi_102868083
quote:
3s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:36 schreef Re het volgende:

[..]

nee ik spreek niet van incidenten, dat doen jullie graag in elke post gevolgd door een "ies koeltoer" em emo smiley

het gaat om een paar gasten die demonstreren omdat ze het gevoel hebben in hun vrijheden aangetast te worden, dus in Nederland is het nog steeds zo dat je het recht hebt om te protesteren, ik weet dat jij graag dit recht selectief wil ontzeggen van bepaalde groepen in de maatschappij samen met nog wel meer maatregelen.

Jij bent niets ergers dan een moslim, met je fanaticisme, vraag me af of dat gezond is voor je kinderen
Denk jij werkelijk dat deze figuren het gevoel hebben in hun vrijheden aangetast te worden? Dat zij hier demonstreren voor godsdienstvrijheid? Hun religie verbiedt godsdienstvrijheid. Als zij het voor het zeggen hadden, was dat onmiddelijk afgelopen. Ze gebruiken deze vrijheden met het doel ze af te schaffen.

Ik vind het werkelijk zo naïef hoe mensen hierin trappen. Alsof nazi's een anti-racisme demonstratie houden omdat zij claimen als blanken gediscrimineerd te worden, en een naïef publiek dat hiervoor gaat applaudiseren. Dit is gewoonweg strategie. Ze vertellen de media een verhaaltje en onderling een ander verhaal. De vrijheid om de islam volledig te beoefenen houdt in het onderwerpen van onze wetten aan de sharia. De islam draait allereerst om deze strijd, om dit te bereiken, en de boerka is slechts een bijzaak die zij kunnen aanwenden om te claimen onderdrukt te worden.
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:59:26 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102868111
Paranoid, much?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_102868170
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:39 schreef Ludd het volgende:

[..]

Hier zijn we het over eens.

Maar er zijn ook mensen die hier doen alsof die omroep serieus inhoudelijk journalistiek bedrijft, en dat het ze bij dit item niet op bet provoceren of bespotten te doen was, terwijl dat hun enige drijfveer is.
En als nou een andere journalist nou eens powned gaat provoceren en ze een koekje van eigen deeg geeft? Zou je dat waarderen?
  zondag 9 oktober 2011 @ 11:02:01 #180
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_102868177
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:58 schreef 2030rd het volgende:

[..]

Denk jij werkelijk dat deze figuren het gevoel hebben in hun vrijheden aangetast te worden? Dat zij hier demonstreren voor godsdienstvrijheid? Hun religie verbiedt godsdienstvrijheid. Als zij het voor het zeggen hadden, was dat onmiddelijk afgelopen. Ze gebruiken deze vrijheden met het doel ze af te schaffen.

Ik vind het werkelijk zo naïef hoe mensen hierin trappen. Alsof nazi's een anti-racisme demonstratie houden omdat zij claimen als blanken gediscrimineerd te worden, en een naïef publiek dat hiervoor gaat applaudiseren. Dit is gewoonweg strategie. Ze vertellen de media een verhaaltje en onderling een ander verhaal. De vrijheid om de islam volledig te beoefenen houdt in het onderwerpen van onze wetten aan de sharia. De islam draait allereerst om deze strijd, om dit te bereiken, en de boerka is slechts een bijzaak die zij kunnen aanwenden om te claimen onderdrukt te worden.
Geloof het of niet, maar niet iedereen streeft het onderwerpen van iedereen die anders is na. Sowieso, zij willen, volgens jou, dat iedereen een burka draagt, de overheid, en jij, dat niemand een burka draagt. Wat is het verschil tussen die twee? Het blijft toch je eigen zin door iemands strot douwen? Hoe kan je je dan beter voelen dan die extremisten?
Laffe huichelaar
pi_102868225
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wees eens eerlijk en zeg wie je liever als buren of als vriendje van je dochter hebt?
geen van beide
pi_102868229
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 11:01 schreef 2030rd het volgende:

[..]

En als nou een andere journalist nou eens powned gaat provoceren en ze een koekje van eigen deeg geeft? Zou je dat waarderen?
Nee, nogmaals, ik vind dit kinderachtig gedrag dat niets met journalistiek te maken heeft.
Het is gewoon bedoeld als amusement, er is hier helaas een markt voor.
  Eindredactie Games zondag 9 oktober 2011 @ 11:12:16 #183
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_102868416
quote:
15s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hou nou eens op met je frustiblaat, steeds maar mensen beledigen. Gister heb ik het je ook al gevraagd, geloof ik
Gelukkig trolt de crew niet mee :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_102868591
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 11:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Geloof het of niet, maar niet iedereen streeft het onderwerpen van iedereen die anders is na.
Ik zeg niet dat iedereen daarnaar streeft, er zijn genoeg moslims die hier niets van moeten hebben. Maar geloof het of niet, de islam draagt wel degelijk op tot het onderwerpen van onze wetten, en júist deze radicalen nemen dat serieus. Als je het ze vraagt, vertellen ze je dit gewoon openlijk. Vaak staat het zelfs op hun spanborden, je hoeft het alleen maar serieus te nemen. Ook hier liep er eentje rond met "democratie op zijn retour". En dat meent dit figuur serieus.

Dit soort demos vinden in allerlei landen plaats, het wordt alleen maar heviger, en het kan werkelijk om de kleinste onzinnigheden gaan. Want het gaat helemaal niet om de boerka, het gaat om de strijd zelf. Die is veel belangrijker dan het dragen van een boerka. Elke lokale klacht wordt aangewend om op te hitsen en de strijd aan te wakkeren, en als die klachten er niet zijn dan maken ze die.

quote:
Sowieso, zij willen, volgens jou, dat iedereen een burka draagt, de overheid, en jij, dat niemand een burka draagt. Wat is het verschil tussen die twee? Het blijft toch je eigen zin door iemands strot douwen? Hoe kan je je dan beter voelen dan die extremisten?
Als iemand jou wil slaan om iets wat je zegt, dan wil je dat ook verboden hebben. Hoe verschil jij dan van degene die jou met geweld wil verbieden iets te zeggen? Deze ideologie valt de democratie aan en gebruikt de vrijheden om er een einde aan te maken.
pi_102868724
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 01:58 schreef Robus het volgende:
Dat hier serieus mensen zijn die agressiviteit en doodsbedreigingen tegen uitvoerende journalisten goedpraten zeg... 8)7
handboek voor journalisten.
http://www.rsf.org/IMG/pdf/guide_gb.pdf
  zondag 9 oktober 2011 @ 11:26:55 #186
117098 Hathor
Effe niet
pi_102868751
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:46 schreef erik666 het volgende:
Wat zien die baardmannen er toch vies uit met al dat gezichtshaar, primitief zeg, gadver brbrbrbrbr jak!!!!!
Ik vraag me wel eens af of dat niet vreselijk lastig is met soep eten. :@
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_102868839
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 11:04 schreef Ludd het volgende:

[..]

Nee, nogmaals, ik vind dit kinderachtig gedrag dat niets met journalistiek te maken heeft.
Het is gewoon bedoeld als amusement, er is hier helaas een markt voor.
Dan ben je een beetje te principieel. Provoceren heeft een bepaalde functie en mensen moeten er vrij in zijn. Daarnaast is het geheel subjectief, en vooral bij dit soort radicaal islamitische groepen wordt daar misbruik van gemaakt om je het zwijgen op te leggen. Want het maakt werkelijk geen drol uit hoe je hen benaderd. Zodra je hen bekritiseert of oneens bent met hen, zodra je ook maar iets doet wat niet islamitisch is, provoceer je, en in het ergste geval "onderdruk" je hen en wordt je bestreden.

Lees bijvoorbeeld eens wat Mohammed B. tijdens zijn rechtszaak zei over zijn motieven. Hij was niet gekwetst, beledigd, geprovoceerd. Deze mensen volgen gewoon hun wetten, en het maakt net zo min uit hoe je dit overtreedt als het een agent uitmaakt met welke acceleratie je over de snelheidslimiet ging.
pi_102869251
die laatste rooie haatbaard _O- _O-
pi_102869751
quote:

[..]

Zie je nu dat je bang bent? Zij 'prediken haat', en jij predikt angst die je wilt onderdrukken door haat. Lekker stelletje zijn jullie.
  zondag 9 oktober 2011 @ 12:18:50 #190
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_102869773
Toen PowNed verslag deed van de oefeningen van het Nederlandse leger, probeerde ik ze mij voor te stellen als oorlogsjournalisten... Je kan je voorstellen hoe dat afliep.
“An interesting thing is a good thing.”
  † In Memoriam † zondag 9 oktober 2011 @ 12:24:02 #191
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_102869902
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2011 12:17 schreef Taurus het volgende:

[..]

Zie je nu dat je bang bent? Zij 'prediken haat', en jij predikt angst die je wilt onderdrukken door haat. Lekker stelletje zijn jullie.
En jij predikt liefde met oogkleppen op om jezelf goed te voelen. Over eng gesproken.
Zo kunnen we nog wel even doorgaan...
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_102870135
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2011 12:17 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dus volgens jou predikt iedereen angst en haat behalve jijzelf. Dat maakt je zelf dan de grootste haatzaaier, nietwaar? Waarom toch zo angstig?

Dit natuurlijk volgens je eigen verknipte logica. Want ik vertel gewoon wat de islam leert, en waar dit soort radicale moslims mee bezig zijn en waarom dat niet goed is. Dat kun je proberen weg te wuiven als zijnde mijn fobie, maar dat maakt het niet minder waar. Ik verzin die demonstratie niet, ik verzin de spanborden niet, ik verzin de aangevallen journalisten niet, ik verzin niks.

[ Bericht 16% gewijzigd door 2030rd op 09-10-2011 12:40:02 ]
pi_102873859
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 23:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Irrelevant. Ik hou er niet van mijn eigen ervaringen op heel Nederland te projecteren. Dat heet generaliseren, en daar heb ik niet zo veel mee.
Zeer relevant.

Kom anders eens een dagje Den Haag doen.

Ik kan je een paar wijken-straten-buurten aanraden zodat je zult zien dat waar je woont wel degelijk uitmaakt.
pi_102874088
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:25 schreef Ludd het volgende:

[..]

Kom op, ben wel gewoon eerlijk a.u.b. anders heeft een discussie geen enkele zin.

Als dit geen provocatie is, wat dan wel?

Er worden uitsluitend irrelevante vragen gesteld.

"is dit uw zoontje?"
"wordt ie niet harstikke ziek?"

Als provocatie niet het doel is volgens jou, wat dan wel? Ze stellen geen inhoudelijke vragen over de inhoud van het protest. Sowieso was daar om 6 uur een persmoment voor ingepland. Als je dan buiten die tijden relevante inhoudelijke vragen wilt stellen, soit, maar dit waren duidelijk geen inhoudelijk relevante vragen.
De provocatie in / en het betoog van de baardmannen en de tentdames is je geheel ontgaan?
pi_102874123
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:30 schreef Poppenkastpop het volgende:

[..]

Nou nee ... eigenlijk niet.
Je leeft in een andere dimensie.

Veel geluk gewenst.
pi_102874151
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:31 schreef 2030rd het volgende:

[..]

Provoceren heeft een nut. Alsof je dit zelf niet talloze malen doet in je reacties. En provoceren van dit extremistische groepje heeft zeker een algemeen nut.
Hear ,hear.
  zondag 9 oktober 2011 @ 14:27:36 #197
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_102874258
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:52 schreef Desunoto het volgende:
Ik zag dit toevallig gisteravond/nacht toen ik erlangs zapte.

PowNed maakt er weer een veels te groot verhaal van. Wat ze deden was de interviewer weghalen voordat het uit de hand liep. Later kwam er nog een persconferentie achtig gebeuren waar hij nog meer vragen kwijt kon. Dat zei de politie ook. De politie deed niets verkeerd in mijn ogen.

In het geval dat de journalist een klap had gekregen dan had PowNed er wel "politie grijpt niet in" of iets dergelijks van gemaakt. Want zo doen ze dat. :')
Ja. Maar dan moeten ze dus ingrijpen tegen degene die de klap geeft niet degene die de klap ontvangt.
pi_102874368
quote:
10s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:59 schreef Copycat het volgende:
Paranoid, much?
Precies , dat dacht ik ook bij het zien van de tenten en baarden op Het Plein.
pi_102874545
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 11:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Geloof het of niet, maar niet iedereen streeft het onderwerpen van iedereen die anders is na. Sowieso, zij willen, volgens jou, dat iedereen een burka draagt, de overheid, en jij, dat niemand een burka draagt. Wat is het verschil tussen die twee? Het blijft toch je eigen zin door iemands strot douwen? Hoe kan je je dan beter voelen dan die extremisten?
Dat heeft te maken met een een brein en een inzicht dat je kunt gebruiken om dit debiel soort provoceren van deze extremisten in tent en met baard af te keuren.

Als je de het handelen en besluit van de Nederlandse overheid , waar een grote meerderheid van links , midden en rechts achterstaat , vergelijkt met dit soort primitieven , tja dan zijn we snel uitgepraat.
pi_102876212
quote:

[..]

Ik vind jouw gedachtegang tamelijk gevaarlijk. Ongetwijfeld bestaat er moslims die de doelstellingen nastreven die jij omschrijft. Gekken heb je immers in alle soorten en maten en een beweging als Al Qaida heeft de duistere zijde van de islam een gezicht gegeven.

Wat echter bedenkelijk is, is dat jij geen enkel onderscheid lijkt te maken. Elke moslim vormt een potentieel gevaar. Althans, dat beeld ontstaat wanneer ik jouw postings lees. Nu wil ik niet betwisten dat er geen walgelijke shit in de koran staat. Ongetwijfeld. Heb geen idee, want ik heb nooit de moeite genomen het boek te lezen. Ben ook niet van plan dat ooit te doen want het interesseert me niet.

Het is echter gevaarlijk om een groep mensen te zien als een eenheidsworst. In wezen zeg je dat een moslim nooit is te vertrouwen. Immers, als hij zich normaal gedraagt, dan is dat slechts een dekmantel. Althans, ik meen dat jij iets in die geest hebt gezegd. Als de imam een oproep doet, dan gaan gelovigen direct over tot actie, ofzo. Zoiets was het toch?

De werkelijkheid is echter niet zo eenzijdig. Niet elke moslim vormt een potentieel gevaar. Niet elke christen haat homo's en niet elke Eindhovenaar is fan van PSV. Voor je eigen gemoedsrust raad ik je aan om terug te keren op aarde en de realiteit onder ogen te zien. Dan kom je erachter dat de meeste moslims gewoon mensen zijn en geen enkele behoefte hebben om een islamitisch Nederland te stichten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')