Dus jij kunt je inleven in baardman's ideologie die hij in Den Haag rondbazuint?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:39 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Aan het beeld dat JIJ hebt van de NLse samenleving en staat.
Ok, over 10 jaar post ik weer in dit topic en dan hou ik je daar aan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alles wat vragen stelt over de islam wordt beschouwd als vijand van de islam.Onthou dat, over tien jaar moet je dat je kinderen namelijk leren.
Nee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:41 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dus jij kunt je inleven in baardman's ideologie die hij in Den Haag rondbazuint?
Wees eens eerlijk en zeg wie je liever als buren of als vriendje van je dochter hebt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:38 schreef Strani het volgende:
De mensen van PowNed zijn de haatbaarden van de niet-haatbaarden. Het ene extreem dat het andere verwijten maakt.
Als je in de tussentijd wegblijft van Fok hebben we een deal !quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:41 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Ok, over 10 jaar post ik weer in dit topic en dan hou ik je daar aan.
Waar ontwijk ik op vragen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat mag je best zeggen, maar jezelf erachter verschuilen en vervolgens op vragen ontwijkend reageren is facepalm waardig.
Laten we dan eens een mooie anti Allah spotprent hier plaatsen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:41 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Ok, over 10 jaar post ik weer in dit topic en dan hou ik je daar aan.
Nou nee hoor dit is vrij objectief vast te stellen. Ze geven nml zelf toe dat de NLe rechtsstaat voor hun niet telt en dat alleen allah's wetten voor hun gelden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:39 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Aan het beeld dat JIJ hebt van de NLse samenleving en staat.
Fijn om die haat van jou tussen de regels van jouw posts te kunnen lezen. Ik voel absoluut geen haat tegen jou, maar blijkbaar wil jij mij het liefst weg, foetsie, gebanned, vermorzeld, uitgeroeid hebben ....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je in de tussentijd wegblijft van Fok hebben we een deal !
smileys bij je posts ...
Doe nou maar niet, anders moeten de mods de boel 'sussen'quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:43 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Laten we dan eens een mooie anti Allah spotprent hier plaatsen.
Kijken hoe lang die blijft staan.
Ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:43 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Oke. Maar vind je dat hij het MAG rondbazuinen?
Oeh ja, ik ben gefrustreerd en heb haat, dat zal het zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:44 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Fijn om die haat van jou tussen de regels van jullie posts te kunnen lezen. Ik voel absoluut geen haat tegen jou, maar blijkbaar wil jij mij het liefst weg, foetsie, gebanned, vermorzeld, uitgeroeid hebben ....
Duidelijk waar jouw werkelijke intentie ligt itt tot die vrolijke [ afbeelding ] smileys bij je posts ...
Oh ja nu is het opeens een grapje, hihi.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oeh ja, ik ben gefrustreerd en heb haat, dat zal het zijnik vond het een leuk grapje, jij doet gelijk een Profile maken ofzo?
Ik haat je niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:44 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Fijn om die haat van jou tussen de regels van jullie posts te kunnen lezen. Ik voel absoluut geen haat tegen jou, maar blijkbaar wil jij mij het liefst weg, foetsie, gebanned, vermorzeld, uitgeroeid hebben ....
Duidelijk waar jouw werkelijke intentie ligt itt tot die vrolijke [ afbeelding ] smileys bij je posts ...
Je hebt me door, ik zit boordevol haat, haat haat haat. Haat. Haatsmurf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:46 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Oh ja nu is het opeens een grapje, hihi.
Waarom demonstreren voor iets dat logischerwijs al verboden is? Gewoon een feestje bouwen ten behoeve van dit kabinetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:47 schreef Robus het volgende:
Je zou het eens in je hoofd moeten halen om een tegendemonstratie te houden... Breekt de hel los ben ik bang.
Omdat dit land een democratie is en ze het recht hebben om te demonstreren?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:46 schreef DrMabuse het volgende:
Ik probeer te doorgronden waarom er in dit land anno 2011 mensen zijn die dit soort publiek abject vertoon goedkeuren en begrijpen.
Oproepen tot geweld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:48 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening.
Waar ligt de grens dan wel?
Ies koeltoer !quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:52 schreef Robus het volgende:
In dit land heb je recht om journalisten met normale vragen lastig vallen en te bedreigen
Alsof je de plicht hebt om een (opdringerige!) journalist een antwoord te geven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:52 schreef Robus het volgende:
In dit land heb je recht om journalisten met normale vragen lastig vallen en te bedreigen
Ja precies. Wij moeten optieven naar het MO. Mogggahemd en zijn op onze kosten levende haatbaarden moeten blijven en meer koters maken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:50 schreef fokker2012 het volgende:
[..]
Omdat dit land een democratie is en ze het recht hebben om te demonstreren?
Misschien moet jij en je xenofobe maatjes optieven naar het Midden-Oosten waar demonstranten worden neergeknald?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |