abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102867476
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:14 schreef Ludd het volgende:

[..]

Scherp.

Maar nee, ik bedoel die zogenaamde journalisten. Of de demonstranten überhaupt een uitkering krijgen is mij onbekend.

Maar serieus, jij vindt die verslaggevers geen provocateurs?
In dit filmpje in ieder geval niet.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102867517
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Idd.
Daarnaast is provoceren van dit gedachtegoed het meest nobele wat men kan doen. Als de journalist neo-nazis zo had geinterviewd dan stond Ludd waarschijnlijk te juichen.
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:22:39 #153
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102867520
zo weer even door onze eigen haatbaardenposts heengelezen...

wat een ophef he :@, 40 demonstranten en PowNed... het einde van de wereld is nabij :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102867552
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Kom op, ben wel gewoon eerlijk a.u.b. anders heeft een discussie geen enkele zin.

Als dit geen provocatie is, wat dan wel?

Er worden uitsluitend irrelevante vragen gesteld.

"is dit uw zoontje?"
"wordt ie niet harstikke ziek?"

Als provocatie niet het doel is volgens jou, wat dan wel? Ze stellen geen inhoudelijke vragen over de inhoud van het protest. Sowieso was daar om 6 uur een persmoment voor ingepland. Als je dan buiten die tijden relevante inhoudelijke vragen wilt stellen, soit, maar dit waren duidelijk geen inhoudelijk relevante vragen.
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:25:15 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102867555
Het is het begin van het einde, Re. Het begin van het bittere einde!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_102867578
quote:
3s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:22 schreef Re het volgende:
zo weer even door onze eigen haatbaardenposts heengelezen...

wat een ophef he :@, 40 demonstranten en PowNed... het einde van de wereld is nabij :')
Ja alles is een incident. Er is totaal geen samenhang te bekennen. :')
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102867614
quote:
10s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Maar wat wél erg is, die enorme ophef van de haatbaarden op fok die hierop reageren. Het is werkelijk 5 voor 12.
pi_102867616
quote:

[..]

Nou nee ... eigenlijk niet.
pi_102867627
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:22 schreef 2030rd het volgende:

[..]

Idd.
Daarnaast is provoceren van dit gedachtegoed het meest nobele wat men kan doen.
Provoceren is het meest nobele wat iemand kan doen? Right. :')

quote:
Als de journalist neo-nazis zo had geinterviewd dan stond Ludd waarschijnlijk te juichen.
Helemaal niet. Ik heb gewoon een hekel aan dit soort journalistiek. Het enige wat ze doen is provoceren in de hoop op een reactie. Dan hebben ze immers een item en kijkcijfers. Inhoudelijk stelt het niets voor, dus anders zouden ze eenvoudigweg geen item hebben.
pi_102867637
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:25 schreef Ludd het volgende:

[..]

Kom op, ben wel gewoon eerlijk a.u.b. anders heeft een discussie geen enkele zin.

Als dit geen provocatie is, wat dan wel?

Er worden uitsluitend irrelevante vragen gesteld.

"is dit uw zoontje?"
"wordt ie niet harstikke ziek?"

Als provocatie niet het doel is volgens jou, wat dan wel? Ze stellen geen inhoudelijke vragen over de inhoud van het protest. Sowieso was daar om 6 uur een persmoment voor ingepland. Als je dan buiten die tijden relevante inhoudelijke vragen wilt stellen, soit, maar dit waren duidelijk geen inhoudelijk relevante vragen.
Provoceren heeft een nut. Alsof je dit zelf niet talloze malen doet in je reacties. En provoceren van dit extremistische groepje heeft zeker een algemeen nut.
pi_102867651
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:30 schreef Ludd het volgende:

[..]

Provoceren is het meest nobele wat iemand kan doen? Right. :')
Provoceer mij eens niet zo?

quote:
Helemaal niet. Ik heb gewoon een hekel aan dit soort journalistiek. Het enige wat ze doen is provoceren in de hoop op een reactie. Dan hebben ze immers een item en kijkcijfers. Inhoudelijk stelt het niets voor, dus anders zouden ze eenvoudigweg geen item hebben.
Dit kun je ook wat minder provocerend verwoorden.
pi_102867661
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:31 schreef 2030rd het volgende:

[..]

Provoceren heeft een nut. Alsof je dit zelf niet talloze malen doet in je reacties. En provoceren van dit extremistische groepje heeft zeker een algemeen nut.
Los van of ik het met je eens ben, begrijp ik wel wat je bedoelt. Het punt is echter dat ze dit niet alleen doen met extremisten.

Ze proberen gewoon iedereen te provoceren. Dat is de enige manier waarop ze een item kunnen creëren. Anders zou er niemand naar kijken.
pi_102867671
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:32 schreef 2030rd het volgende:

[..]

Provoceer mij eens niet zo?

:')

Denk je met dit soort kleuterachtige, niet opgaande parallellen een punt te kunnen maken? Haha, try again.
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:36:10 #164
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102867691
quote:

[..]

nee ik spreek niet van incidenten, dat doen jullie graag in elke post gevolgd door een "ies koeltoer" em emo smiley

het gaat om een paar gasten die demonstreren omdat ze het gevoel hebben in hun vrijheden aangetast te worden, dus in Nederland is het nog steeds zo dat je het recht hebt om te protesteren, ik weet dat jij graag dit recht selectief wil ontzeggen van bepaalde groepen in de maatschappij samen met nog wel meer maatregelen.

Jij bent niets ergers dan een moslim, met je fanaticisme, vraag me af of dat gezond is voor je kinderen
pi_102867697
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:33 schreef Ludd het volgende:

[..]

Los van of ik het met je eens ben, begrijp ik wel wat je bedoelt. Het punt is echter dat ze dit niet alleen doen met extremisten.

Ze proberen gewoon iedereen te provoceren. Dat is de enige manier waarop ze een item kunnen creëren. Anders zou er niemand naar kijken.
Dat mag hier in Nederland, en dat mag je ook afschuwelijk vinden.
pi_102867751
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:29 schreef 2030rd het volgende:

[..]

Maar wat wél erg is, die enorme ophef van de haatbaarden op fok die hierop reageren. Het is werkelijk 5 voor 12.
Ja die zijn veel erger! Dat zijn de echte gevaarlijke gasten! Die bedreigen onze samenleving!
Die haatbaarden op het Plein, niets aan het handje. Dat zijn nobele wilden namelijk. En een incident.
pi_102867756
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:36 schreef 2030rd het volgende:

[..]

Dat mag hier in Nederland, en dat mag je ook afschuwelijk vinden.
Hier zijn we het over eens.

Maar er zijn ook mensen die hier doen alsof die omroep serieus inhoudelijk journalistiek bedrijft, en dat het ze bij dit item niet op bet provoceren of bespotten te doen was, terwijl dat hun enige drijfveer is.
pi_102867764
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja die zijn veel erger! Dat zijn de echte gevaarlijke gasten! Die bedreigen onze samenleving!
Die haatbaarden op het Plein, niets aan het handje. Dat zijn nobele wilden namelijk. En een incident.
Wat is er volgens jou wel aan de hand dan?
pi_102867780
quote:
3s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:36 schreef Re het volgende:

[..]

nee ik spreek niet van incidenten, dat doen jullie graag in elke post gevolgd door een "ies koeltoer" em emo smiley

het gaat om een paar gasten die demonstreren omdat ze het gevoel hebben in hun vrijheden aangetast te worden, dus in Nederland is het nog steeds zo dat je het recht hebt om te protesteren, ik weet dat jij graag dit recht selectief wil ontzeggen van bepaalde groepen in de maatschappij samen met nog wel meer maatregelen.
Ze mogen dan wel demonstreren maar ik mag daar het mijne van vinden. Dit zijn varkens.
quote:
Jij bent niets ergers dan een moslim, met je fanaticisme,
Kijk mensen, daar is hij weer. :')
Iedere keer weer bewezen varkens zoals die haatbaarden downplayen en het omdraaien. Wat een kansloos gedrag.
quote:
vraag me af of dat gezond is voor je kinderen
He: houd mijn kinderen hier buiten, wat een fucking laag mannetje ben je toch ook.
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:44:04 #170
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102867822
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

He: houd mijn kinderen hier buiten, wat een fucking laag mannetje ben je toch ook.
oh, ok...ik herstelde alleen de vraag uit het bericht, meer niet hoor dus van mij is het wel point proven
pi_102867855
quote:
14s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:44 schreef Re het volgende:

[..]

oh, ok...ik herstelde alleen de vraag uit het bericht, meer niet hoor dus van mij is het wel point proven
Ik wou het net ook opmerken.

Nu is het natuurlijk wachten op de mensen die gaan zeggen dat de verslaggever oprecht vreesde voor een verkoudheid van het kind
pi_102867862
Wat zien die baardmannen er toch vies uit met al dat gezichtshaar, primitief zeg, gadver brbrbrbrbr jak!!!!!
pi_102867916
Hier op de markt staat ook zo een baardman met een hoop grijze haren , en hij verkoopt nog eten ook, die baard komt tot zijn navel, Er zijn nog mensen ook die bij die baard wat kopen, niet te geloven gewoon. Zou de keuringsdienst op af moeten en verbieden.
pi_102868018
quote:
14s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:44 schreef Re het volgende:

[..]

Onder welke naam posten zijn kinderen dan?
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:54:28 #175
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_102868020
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ze mogen dan wel demonstreren maar ik mag daar het mijne van vinden. Dit zijn varkens.

[..]

Kijk mensen, daar is hij weer. :')
Iedere keer weer bewezen varkens zoals die haatbaarden downplayen en het omdraaien. Wat een kansloos gedrag.

[..]

Hou nou eens op met je frustiblaat, steeds maar mensen beledigen. Gister heb ik het je ook al gevraagd, geloof ik
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')