In dit filmpje in ieder geval niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:14 schreef Ludd het volgende:
[..]
Scherp.
Maar nee, ik bedoel die zogenaamde journalisten. Of de demonstranten überhaupt een uitkering krijgen is mij onbekend.
Maar serieus, jij vindt die verslaggevers geen provocateurs?
Idd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In dit filmpje in ieder geval niet.
Kom op, ben wel gewoon eerlijk a.u.b. anders heeft een discussie geen enkele zin.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In dit filmpje in ieder geval niet.
Ja alles is een incident. Er is totaal geen samenhang te bekennen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:22 schreef Re het volgende:
zo weer even door onze eigen haatbaardenposts heengelezen...
wat een ophef he, 40 demonstranten en PowNed... het einde van de wereld is nabij
Maar wat wél erg is, die enorme ophef van de haatbaarden op fok die hierop reageren. Het is werkelijk 5 voor 12.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja alles is een incident. Er is totaal geen samenhang te bekennen.
Nou nee ... eigenlijk niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Provoceren is het meest nobele wat iemand kan doen? Right.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:22 schreef 2030rd het volgende:
[..]
Idd.
Daarnaast is provoceren van dit gedachtegoed het meest nobele wat men kan doen.
Helemaal niet. Ik heb gewoon een hekel aan dit soort journalistiek. Het enige wat ze doen is provoceren in de hoop op een reactie. Dan hebben ze immers een item en kijkcijfers. Inhoudelijk stelt het niets voor, dus anders zouden ze eenvoudigweg geen item hebben.quote:Als de journalist neo-nazis zo had geinterviewd dan stond Ludd waarschijnlijk te juichen.
Provoceren heeft een nut. Alsof je dit zelf niet talloze malen doet in je reacties. En provoceren van dit extremistische groepje heeft zeker een algemeen nut.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:25 schreef Ludd het volgende:
[..]
Kom op, ben wel gewoon eerlijk a.u.b. anders heeft een discussie geen enkele zin.
Als dit geen provocatie is, wat dan wel?
Er worden uitsluitend irrelevante vragen gesteld.
"is dit uw zoontje?"
"wordt ie niet harstikke ziek?"
Als provocatie niet het doel is volgens jou, wat dan wel? Ze stellen geen inhoudelijke vragen over de inhoud van het protest. Sowieso was daar om 6 uur een persmoment voor ingepland. Als je dan buiten die tijden relevante inhoudelijke vragen wilt stellen, soit, maar dit waren duidelijk geen inhoudelijk relevante vragen.
Provoceer mij eens niet zo?quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:30 schreef Ludd het volgende:
[..]
Provoceren is het meest nobele wat iemand kan doen? Right.
Dit kun je ook wat minder provocerend verwoorden.quote:Helemaal niet. Ik heb gewoon een hekel aan dit soort journalistiek. Het enige wat ze doen is provoceren in de hoop op een reactie. Dan hebben ze immers een item en kijkcijfers. Inhoudelijk stelt het niets voor, dus anders zouden ze eenvoudigweg geen item hebben.
Los van of ik het met je eens ben, begrijp ik wel wat je bedoelt. Het punt is echter dat ze dit niet alleen doen met extremisten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:31 schreef 2030rd het volgende:
[..]
Provoceren heeft een nut. Alsof je dit zelf niet talloze malen doet in je reacties. En provoceren van dit extremistische groepje heeft zeker een algemeen nut.
quote:
nee ik spreek niet van incidenten, dat doen jullie graag in elke post gevolgd door een "ies koeltoer" em emo smileyquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat mag hier in Nederland, en dat mag je ook afschuwelijk vinden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:33 schreef Ludd het volgende:
[..]
Los van of ik het met je eens ben, begrijp ik wel wat je bedoelt. Het punt is echter dat ze dit niet alleen doen met extremisten.
Ze proberen gewoon iedereen te provoceren. Dat is de enige manier waarop ze een item kunnen creëren. Anders zou er niemand naar kijken.
Ja die zijn veel erger! Dat zijn de echte gevaarlijke gasten! Die bedreigen onze samenleving!quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:29 schreef 2030rd het volgende:
[..]
Maar wat wél erg is, die enorme ophef van de haatbaarden op fok die hierop reageren. Het is werkelijk 5 voor 12.
Hier zijn we het over eens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:36 schreef 2030rd het volgende:
[..]
Dat mag hier in Nederland, en dat mag je ook afschuwelijk vinden.
Wat is er volgens jou wel aan de hand dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja die zijn veel erger! Dat zijn de echte gevaarlijke gasten! Die bedreigen onze samenleving!
Die haatbaarden op het Plein, niets aan het handje. Dat zijn nobele wilden namelijk. En een incident.
Ze mogen dan wel demonstreren maar ik mag daar het mijne van vinden. Dit zijn varkens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:36 schreef Re het volgende:
[..]
nee ik spreek niet van incidenten, dat doen jullie graag in elke post gevolgd door een "ies koeltoer" em emo smiley
het gaat om een paar gasten die demonstreren omdat ze het gevoel hebben in hun vrijheden aangetast te worden, dus in Nederland is het nog steeds zo dat je het recht hebt om te protesteren, ik weet dat jij graag dit recht selectief wil ontzeggen van bepaalde groepen in de maatschappij samen met nog wel meer maatregelen.
Kijk mensen, daar is hij weer.quote:Jij bent niets ergers dan een moslim, met je fanaticisme,
He: houd mijn kinderen hier buiten, wat een fucking laag mannetje ben je toch ook.quote:vraag me af of dat gezond is voor je kinderen
oh, ok...ik herstelde alleen de vraag uit het bericht, meer niet hoor dus van mij is het wel point provenquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
He: houd mijn kinderen hier buiten, wat een fucking laag mannetje ben je toch ook.
Ik wou het net ook opmerken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:44 schreef Re het volgende:
[..]
oh, ok...ik herstelde alleen de vraag uit het bericht, meer niet hoor dus van mij is het wel point proven
Onder welke naam posten zijn kinderen dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:44 schreef Re het volgende:
[..]
oh, ok...ik herstelde alleen de vraag uit het bericht, meer niet hoor dus van mij is het wel point proven
Hou nou eens op met je frustiblaat, steeds maar mensen beledigen. Gister heb ik het je ook al gevraagd, geloof ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze mogen dan wel demonstreren maar ik mag daar het mijne van vinden. Dit zijn varkens.
[..]
Kijk mensen, daar is hij weer.![]()
Iedere keer weer bewezen varkens zoals die haatbaarden downplayen en het omdraaien. Wat een kansloos gedrag.
[..]
He: houd mijn kinderen hier buiten, wat een fucking laag mannetje ben je toch ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |