abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102849284
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:19 schreef Capi het volgende:

[..]

Omdat de reactie van die journalist erg overdreven was en als je er van uit gaat dat er veel geknipt word, er dan wellicht stukjes zijn die we niet hebben gezien, enige relativering is zeker niet slecht.
als je mijn linkie ziet, is het niet alleen PowNed die lastig gevallen word ;-)
pi_102849299
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:19 schreef Poppenkastpop het volgende:

[..]

:')

Nog nooit eerder PowNed/GeenStijl gezien? Het lijkt me zéér waarschijnlijk dat we niet alles zien ...
ook voor jou, PowNed was niet de enige journalisten die lastig gevallen werd
pi_102849302
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:56 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Je zou hopen dat een groep van de NVU een tegendemonstratie organiseert op dezelfde tijd en lokatie .. let the animals kill each other

levert nog mooie beelden op ook!
Nee want de NVU is heel erg. Tegen de NVU zijn is bon ton.
Tegen deze knakkers zijn is xenofobie.

Je weetz!
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102849306
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja je bent tegen haatbaarden die middeleeuwse intolerantie tyfustroep aan het schreeuwen zijn.

Nou dan ben je 'xenofoob' hoor! Oh noes!
Die racismekaart (troef) begint gelukkig ook hier langzaam uit te werken.
pi_102849413
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja.
pi_102849503
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:20 schreef spoorrails het volgende:

[..]

als je mijn linkie ziet, is het niet alleen PowNed die lastig gevallen word ;-)
Nou nou, bij jouw filmpje wil de reporter de mevrouw interviewen maar die baardboy vind dat niet zo leuk, waarschijnlijk zou die vrouw ook niet reageren. Zolang er geen reactie zou komen is/wordt het ook geen interview, en deze baardjes houden het filmen, in tegenstelling tot dat filmpje van Powned, niet tegen.
pi_102849521
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef spoorrails het volgende:

[..]

ook voor jou, PowNed was niet de enige journalisten die lastig gevallen werd
Novum zal ook wel extreem rechts zijn en zo.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102849558
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:24 schreef Poppenkastpop het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja.
Ja. Helaas vergat je de rest te quoten dus zeg ik het nog even voor je: tegen deze haatbaardknakkers zijn is xenofobie.
pi_102849570
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tegen deze knakkers zijn is xenofobie.

Je weetz!
Je neemt jezelf wel erg serieus hé, jij bent hier degene die strooit met referenties als 'landverrader', is het kiezen van je eigen geloof in strijd met democratische beginselen van een rechtsstaat? Nee, dit soort termen bezigen geeft eerder aan dat jij (ook) radicale opvattingen er op na houdt.
pi_102849575
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja.
Ok.
pi_102849587
pi_102849626
quote:
Erg zeg.
pi_102849739
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:29 schreef Capi het volgende:

[..]

Je neemt jezelf wel erg serieus hé, jij bent hier degene die strooit met referenties als 'landverrader', is het kiezen van je eigen geloof in strijd met democratische beginselen van een rechtsstaat? Nee, dit soort termen bezigen geeft eerder aan dat jij (ook) radicale opvattingen er op na houdt.
Onzin. Deze knakker geeft toe de NLe rechtsstaat niet te erkennen en voor shariah-wetgeving te zijn.

Je bent echt typerend door gelijk de bal de andere kant op te kaatsen maar je slaat de plank compleet mis.

Wees niet bang: je kan 1.000 x liever op mijn aardigheid en hulp rekenen dan op die van die gasten daar als ze het voor het zeggen hebben.
pi_102849778
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:31 schreef Poppenkastpop het volgende:

[..]

Erg zeg.
:').
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 18:37:20 #90
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_102849791
quote:
Vreselijk. Hoe bekrompen, hoe idioot, hoe debiel.

Laat ze gewoon eens beginnen met het woord 'naastenliefde'. Ik snap werkelijk waar niet op welke manier ze denken dat geschreeuw en kinderachtig de middelvinger opsteken bijdraagt aan een beter begrip voor de Islam.
En maar zeiken dat ze bedreigd worden...
We zullen zien, zei de blinde.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 18:37:44 #91
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_102849801
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:36 schreef Specularium het volgende:

[..]

:').
Want jij vindt het normaal cq lachwekkend ofzo?
We zullen zien, zei de blinde.
pi_102849802
Deze mensen hebben hier niets te zoeken, zijn tegen alles wat wij in het Westen waarderen en ondertussen pakken ze met kruiwagens tegelijk ons geld aan van beleidsmakers die denken dat ze het niet zo menen.

Zo langzamerhand begin ik te denken dat het tijd wordt dat de Amerikanen ook hier maar wat drones met haatbaard-detectoren laat rondvliegen.
pi_102849884
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:37 schreef Doodloper het volgende:

[..]

geloof dat je de verkeerde quote ;-)
pi_102849892
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Onzin. Deze knakker geeft toe de NLe rechtsstaat niet te erkennen en voor shariah-wetgeving te zijn.

Je bent echt typerend door gelijk de bal de andere kant op te kaatsen maar je slaat de plank compleet mis.

Wees niet bang: je kan 1.000 x liever op mijn aardigheid en hulp rekenen dan op die van die gasten daar als ze het voor het zeggen hebben.
Hij zegt het niet te erkennen en voor shariawetgeving te zijn, ok, dat mag. Strafbare feiten? Nee, moreel verwerpelijk, ja. En nu? Moet de vrijheid waar die baard gebruik van maakt dan beperkt voor worden?

En ik ben zeker niet bang, ik bemerk bij jou eerder angst op gezien de hevigheid van je toon.
pi_102849913
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:31 schreef Poppenkastpop het volgende:

[..]

Erg zeg.
Nee de NVU is erg. Dit niet.
pi_102849949
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:40 schreef Capi het volgende:

[..]

Hij zegt het niet te erkennen en voor shariawetgeving te zijn, ok, dat mag. Strafbare feiten? Nee, moreel verwerpelijk, ja. En nu? Moet de vrijheid waar die baard gebruik van maakt dan beperkt voor worden?

En ik ben zeker niet bang, ik bemerk bij jou eerder angst op gezien de hevigheid van je toon.
Ja het mag. Maar verdiep je eens erin wat die wetgeving betekent. Het bekent keiharde discriminatie van niet-moslims, doodstraf voor onzinvergrijpen etc.
Mensen die hiervoor zijn zijn moreel net zo laakbaar als neo-nazis. Vreemd genoeg vinden mensen dat dan opeens anders. Heel raar is dat.
pi_102849972
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:37 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Poppenkastpop vindt het normaal.
pi_102850055
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja het mag. Maar verdiep je eens erin wat die wetgeving betekent. Het bekent keiharde discriminatie van niet-moslims, doodstraf voor onzinvergrijpen etc.
Mensen die hiervoor zijn zijn moreel net zo laakbaar als neo-nazis. Vreemd genoeg vinden mensen dat dat opeens anders. Heel raar is dat.
Ik weet wat de betreffende wetgeving zoal inhoudt ja. Het op een democratische manier uithollen van de democratie is bij mijn weten nog steeds toegestaan.

Je meetlat betreffende morele laakbaarheid is dan voor mij, en ik denk ook vele anderen, heel anders dan die van jou.
pi_102850072
Ze hebben toch niet voor niets een gun bij zich?
pi_102850274
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:45 schreef Capi het volgende:

[..]

Ik weet wat de betreffende wetgeving zoal inhoudt ja. Het op een democratische manier uithollen van de democratie is bij mijn weten nog steeds toegestaan.

Je meetlat betreffende morele laakbaarheid is dan voor mij, en ik denk ook vele anderen, heel anders dan die van jou.
Ach als jij het moreel verantwoord vindt met meisjes van 9 te trouwen of niet-moslims 2e rangs burgers te maken of mensen tot de dood te stenigen voor een kus aan de buurvrouw geven dat zegt dat meer over jou dan over mij.

Blijft bizar dat mensen die zogenaamd tegen discriminatie zijn discriminatie van de andere kant op opeens wel vinden kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')