als je mijn linkie ziet, is het niet alleen PowNed die lastig gevallen word ;-)quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:19 schreef Capi het volgende:
[..]
Omdat de reactie van die journalist erg overdreven was en als je er van uit gaat dat er veel geknipt word, er dan wellicht stukjes zijn die we niet hebben gezien, enige relativering is zeker niet slecht.
ook voor jou, PowNed was niet de enige journalisten die lastig gevallen werdquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:19 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Nog nooit eerder PowNed/GeenStijl gezien? Het lijkt me zéér waarschijnlijk dat we niet alles zien ...
Nee want de NVU is heel erg. Tegen de NVU zijn is bon ton.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:56 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Je zou hopen dat een groep van de NVU een tegendemonstratie organiseert op dezelfde tijd en lokatie .. let the animals kill each other
levert nog mooie beelden op ook!
Die racismekaart (troef) begint gelukkig ook hier langzaam uit te werken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja je bent tegen haatbaarden die middeleeuwse intolerantie tyfustroep aan het schreeuwen zijn.
Nou dan ben je 'xenofoob' hoor! Oh noes!
Eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee want de NVU is heel erg. Tegen de NVU zijn is bon ton.
Nou nou, bij jouw filmpje wil de reporter de mevrouw interviewen maar die baardboy vind dat niet zo leuk, waarschijnlijk zou die vrouw ook niet reageren. Zolang er geen reactie zou komen is/wordt het ook geen interview, en deze baardjes houden het filmen, in tegenstelling tot dat filmpje van Powned, niet tegen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:20 schreef spoorrails het volgende:
[..]
als je mijn linkie ziet, is het niet alleen PowNed die lastig gevallen word ;-)
Novum zal ook wel extreem rechts zijn en zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef spoorrails het volgende:
[..]
ook voor jou, PowNed was niet de enige journalisten die lastig gevallen werd
Ja. Helaas vergat je de rest te quoten dus zeg ik het nog even voor je: tegen deze haatbaardknakkers zijn is xenofobie.quote:
Je neemt jezelf wel erg serieus hé, jij bent hier degene die strooit met referenties als 'landverrader', is het kiezen van je eigen geloof in strijd met democratische beginselen van een rechtsstaat? Nee, dit soort termen bezigen geeft eerder aan dat jij (ook) radicale opvattingen er op na houdt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee want de NVU is heel erg. Tegen de NVU zijn is bon ton.
Tegen deze knakkers zijn is xenofobie.
Je weetz!
Onzin. Deze knakker geeft toe de NLe rechtsstaat niet te erkennen en voor shariah-wetgeving te zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:29 schreef Capi het volgende:
[..]
Je neemt jezelf wel erg serieus hé, jij bent hier degene die strooit met referenties als 'landverrader', is het kiezen van je eigen geloof in strijd met democratische beginselen van een rechtsstaat? Nee, dit soort termen bezigen geeft eerder aan dat jij (ook) radicale opvattingen er op na houdt.
Vreselijk. Hoe bekrompen, hoe idioot, hoe debiel.quote:
geloof dat je de verkeerde quote ;-)quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:37 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Want jij vindt het normaal cq lachwekkend ofzo?
Hij zegt het niet te erkennen en voor shariawetgeving te zijn, ok, dat mag. Strafbare feiten? Nee, moreel verwerpelijk, ja. En nu? Moet de vrijheid waar die baard gebruik van maakt dan beperkt voor worden?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Onzin. Deze knakker geeft toe de NLe rechtsstaat niet te erkennen en voor shariah-wetgeving te zijn.
Je bent echt typerend door gelijk de bal de andere kant op te kaatsen maar je slaat de plank compleet mis.
Wees niet bang: je kan 1.000 x liever op mijn aardigheid en hulp rekenen dan op die van die gasten daar als ze het voor het zeggen hebben.
Nee de NVU is erg. Dit niet.quote:
Ja het mag. Maar verdiep je eens erin wat die wetgeving betekent. Het bekent keiharde discriminatie van niet-moslims, doodstraf voor onzinvergrijpen etc.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:40 schreef Capi het volgende:
[..]
Hij zegt het niet te erkennen en voor shariawetgeving te zijn, ok, dat mag. Strafbare feiten? Nee, moreel verwerpelijk, ja. En nu? Moet de vrijheid waar die baard gebruik van maakt dan beperkt voor worden?
En ik ben zeker niet bang, ik bemerk bij jou eerder angst op gezien de hevigheid van je toon.
Poppenkastpop vindt het normaal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:37 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Want jij vindt het normaal cq lachwekkend ofzo?
Ik weet wat de betreffende wetgeving zoal inhoudt ja. Het op een democratische manier uithollen van de democratie is bij mijn weten nog steeds toegestaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja het mag. Maar verdiep je eens erin wat die wetgeving betekent. Het bekent keiharde discriminatie van niet-moslims, doodstraf voor onzinvergrijpen etc.
Mensen die hiervoor zijn zijn moreel net zo laakbaar als neo-nazis. Vreemd genoeg vinden mensen dat dat opeens anders. Heel raar is dat.
Ach als jij het moreel verantwoord vindt met meisjes van 9 te trouwen of niet-moslims 2e rangs burgers te maken of mensen tot de dood te stenigen voor een kus aan de buurvrouw geven dat zegt dat meer over jou dan over mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:45 schreef Capi het volgende:
[..]
Ik weet wat de betreffende wetgeving zoal inhoudt ja. Het op een democratische manier uithollen van de democratie is bij mijn weten nog steeds toegestaan.
Je meetlat betreffende morele laakbaarheid is dan voor mij, en ik denk ook vele anderen, heel anders dan die van jou.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |