Nee, doelde op de mededeling dat ik ga pilzen.quote:
#nottwitterworthyquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, doelde op de mededeling dat ik ga pilzen.
Dat is niet knap. Dat is inspelen op de sentimenten onder ranzige rechtse rukkers.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:57 schreef KoosVogels het volgende:
Knap dat zo'n moskeetopic weer 200 + berichten scoort.
Oeh bah, geld, financien, moeilijke onderwerpen, daar heb ik mijn accountant voorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:59 schreef Zolcon het volgende:
immigratie is een minuscuul probleem dat alle aandacht krijgt. Het falen van het financiële stelsel is een enorm probleem dat een minuscule hoeveelheid aandacht krijgt.
Het is allemaal de schuld van de bankiers en de graaiers!!~!1`2`1quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oeh bah, geld, financien, moeilijke onderwerpen, daar heb ik mijn accountant voor
De belastingontduikende grieken veroorzaken alles !!eizn!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de bankiers en de graaiers!!~!1`2`1![]()
Het is hier 18 graden en de verwarming gaat niet goed aanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:02 schreef GSbrder het volgende:
We hebben het toch goed, met zijn allen
[insert Afrika-relativering]quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het is hier 18 graden en de verwarming gaat niet goed aan
Sowieso Sjors! En het zijn er nog veel meer kwam ik achter. Lang niet alle topics staan goed in de reeks. Sinds het aanmaken van die statistieken zijn er nog zeker 50 bijgekomen uit een periode waarin jij erg actief wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Potverdomme wat ben ik toch een topper!
Meer dan 23.000 posts in meer dan 1200 topics!
[..]
Ha! In de hongerwinter! Toen was het pas koud!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het is hier 18 graden en de verwarming gaat niet goed aan
Ik heb braaf even meegedaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:57 schreef KoosVogels het volgende:
Knap dat zo'n moskeetopic weer 200 + berichten scoort.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ha! In de hongerwinter! Toen was het pas koud!
Bij ons en de Slag bij Stalingrad
Het is wat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:11 schreef du_ke het volgende:
Zag vorige week zaterdag drie moslimmeisjes voorbij lopen en 1 van hen was flink ingepakt in verhullende kledij. Helaas was dit net de verkeerde, zij was wel mooi.
Nou, je hoofd kaalscheren dan maar en voor het hoofddoekjesverbod pleiten!quote:
Vast en zeker, wij zaten namelijk met grote glazen weizen op het terras. Dat is zondigquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk dat zij dat ook dachten toen ze je kant opkeken du_ke.
Al ontleen je rechtsnormen aan volledig rationele logica, het blijft iets vreemds.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:19 schreef Nautilus. het volgende:
Maar ik blijf van mening dat het belachelijk is om (rechts)normen te ontlenen aan dat wat een stel primitieve nomaden ooit opgeschreven hebben.
Ga even een frisse neus halen. Misschien is er wel hout te hakken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:22 schreef betyar het volgende:
Ik word steeds chagrijniger naar mijn vrouw en kinderen. Iemand tips?
Dit. En Fok! even afsluiten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga even een frisse neus halen. Misschien is er wel hout te hakken?
Aan het werk gaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:22 schreef betyar het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga even een frisse neus halen. Misschien is er wel hout te hakken?
Helaas, zit heel de dag met een coolpack om en doe af en toe wat knie oefeningen. Flexibel bewegen is nog ver weg.quote:
http://advocatenechtscheiding.nl/Noord-Brabant/quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:22 schreef betyar het volgende:
Tja dan zal dat de oorzaak wel zijn: ongedurigheid. Maar je kunt vast wel even bij een open raam gaan zitten? Het is lekker fris buiten en dan waai je even goed door.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:26 schreef betyar het volgende:
Helaas, zit heel de dag met een coolpack om en doe af en toe wat knie oefeningen. Flexibel bewegen is nog ver weg.
Ben ik het nog nooit mee eens geweest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:24 schreef Nautilus. het volgende:
Nou ja, volgens mij moeten rechtsnormen uiteindelijk de vrijheid beschermen, want dat is toch het hoogste goed. Knoop dat maar eens in je oortjes als je 't weer eens eens bent met crime fighters van PVV of VVD die alleen vanuit de wraakgedachte redeneren.
Je bent liberaal dus rechts dus altijd eens met de PVV. Welkom op fokquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben ik het nog nooit mee eens geweest.
Dat zijn jouw woorden. Ik erger me aan dat zogenaamd rechtse, dat gebral met rechte opvattingen alsof het autosleuteltjes zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je bent liberaal dus rechts dus altijd eens met de PVV. Welkom op fok
Het is de gemiddelde gedachtengang op fok.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:39 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Ik erger me aan dat zogenaamd rechtse, dat gebral met rechte opvattingen alsof het autosleuteltjes zijn.
Daar is niets mis mee, maar het ontaardt zo snel in van dat enigszins zure verongelijkte. "Waarom begrijpt niemand mij!"quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:54 schreef Tem het volgende:
VInd ik wel meevallen. Ze zijn vaak te serieus.
Rechtsen hebben meer humor wat dat betreft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, maar het ontaardt zo snel in van dat enigszins zure verongelijkte. "Waarom begrijpt niemand mij!"
quote:Op maandag 11 augustus 2003 08:56 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Oh ja, even een aanvulling. Domme posts, one-liners en andere zaken die niet onder het kopje wvtptk vallen, daar gaat het vlakgom overheen...
Ik kwam van jou ook wel een serie aan varianten tegen in je verschijningsvormquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:09 schreef Nautilus. het volgende:
Hij is dus het stereotiepe linkse pestkop.
Zo nu en dan verplaats ik mijn scheiding van de linker- naar de rechterkant, en inderdaad voel ik me dan als herboren, maar je zal wel op mijn politieke opvattingen doelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kwam van jou ook wel een serie aan varianten tegen in je verschijningsvorm
Een spellingnazi kan andere soorten nazi's natuurlijk niet tolereren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:16 schreef Cerbie het volgende:
L_V is het type user dat het van de aandacht op Fok! moet hebben. Lekker gniffelen over andermans spelfouten in TTK en met smakelijke minachting neerkijken op het 'NSB-plebs'.
Hij kan zelf voor geen meter schrijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:16 schreef Cerbie het volgende:
L_V is het type user dat het van de aandacht op Fok! moet hebben. Lekker gniffelen over andermans spelfouten in TTK en met smakelijke minachting neerkijken op het 'NSB-plebs'.
Jouw schrijfstijl bevalt me wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:18 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Hij kan zelf voor geen meter schrijven.
Waarschijnlijk geen reet in zijn normale leven te vertellen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:16 schreef Cerbie het volgende:
Meer op je 'entiteiten'.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:16 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zo nu en dan verplaats ik mijn scheiding van de linker- naar de rechterkant, en inderdaad voel ik me dan als herboren, maar je zal wel op mijn politieke opvattingen doelen.
haha nee dat kan ik niet zo nagaan maar die aantallen zal je wel halen inderdaadquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:23 schreef Nautilus. het volgende:
Er zijn er zo'n tien, als ik me niet vergis. Zou je dat even voor me kunnen nazien?
De kloonscan is toch ook voor modjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
haha nee dat kan ik niet zo nagaan maar die aantallen zal je wel halen inderdaad
Ja kan een scan aanvragen maar ik heb niet bepaald de illusie dat die erg goed werktquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De kloonscan is toch ook voor modjes
Blade Runner, die ga ik eens kijken vanavond.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:25 schreef Picchia het volgende:
Ik beschouw iedere kloon als een individu. Dat doen de kloontjes immers ook.
Monilulletje was het toch?quote:
Jij hebt Blade Runner gezien? *belt politie*quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is dus een citaat uit Blade Runner, voordat men de politie belt.
U bent gezegend met vele bijnamen.quote:
Ja, dat is weer een toppertje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |