Eerst pics posten voor je in de guild mag hehquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:29 schreef Kroelo het volgende:
Iemand online die mij kan inviten voor de Fok guild? Mijn char heet Kroelo
Laat maar, heb al een invite!
62 priest.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:48 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Iemand met een char tussen 60 en 70 op auchindoun ?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Eerst pics posten voor je in de guild mag heh!
Frost is een pvp spec, arcane is pve samen met fire.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:38 schreef Bootje84 het volgende:
Welke spec kan je als mage, naast frost het beste doen voor lekkere dmg?
Raggy hc maakt me sadquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Wij proberen vandaag Raggie 25 Heroic.....
Met 5 newbies en een Mage die gewoon altijd failt. Hoe vaak die ook de boss gedaan heeft!Verwacht er niet veel van.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FREAKquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeee............11995! REALLY ALMOST OVER 12.000!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Is dit volgende bericht trouwens serieus? Of krijg ik nu niet alleen black spam via mijn email, maar ook via Fok?! Ben daar altijd huiverig over!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We racen in mijn altgroep door firelands en bijna alles is een one shot op hc en toch is er besloten geen tijd te verdoen aan Ragnaros hcquote:
en het maakt uit dat het amerikaans is omdat?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:15 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Lastig. Worldofwarcraft is de officiele site. Maar ik heb nog nooit gezien dat de wow website eindigt op .html. Plus Worldofwarcraft.com is Amerikaans. Dus ik zou het lekker deleten.
die box is te klein maar dat maakt niet uit. en volgens mij moest je voor paintbomb icecrown kiezen maar weet nietmeer welke category. ik heb zelf sandbox tigerquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:22 schreef Bienelientjee het volgende:
De code is zelfs te lang om daar in te vullen.....
Vind de drake of the South Wind wel de mooiste kleuren hebben van de vier. MAar een mount is een mount.quote:
Dropt er ook nog een in the Stonecore en een bij Al'Akir.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:37 schreef TwyLight het volgende:
Ik wist niet eens dat deze kon droppen, ook nog nooit eerder gezien dus. Win ik hem gewoon
en ik heb nooit geluk
Ik ben samen met fiets ongeveer drie weken geleden begonnen. Heb nu een level 81 en een level 83. En nog een paar rond de level 20 die inmiddels weer verwijderd zijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:59 schreef Onmisbaar het volgende:
Hoe snel level je van 1 tot 85 met dat RAF gebeuren? Ik denk erover na om weer te beginnen, maar ik heb niet zoveel trek in levelen. Ik wil zo snel mogelijk gewoon level 85 zijn, het probleem is wel dat ik niet zoveel tijd heb om te gamen
Als je een beetje kan questen dan kan je als je een beetje doorzet in 2 dagen een level 85 karakter hebben, zeker met heirlooms en de guildperk erbij.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:59 schreef Onmisbaar het volgende:
Hoe snel level je van 1 tot 85 met dat RAF gebeuren? Ik denk erover na om weer te beginnen, maar ik heb niet zoveel trek in levelen. Ik wil zo snel mogelijk gewoon level 85 zijn, het probleem is wel dat ik niet zoveel tijd heb om te gamen
2 dagen als in 48 uur of gewoon 2 dagen veel spelen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:12 schreef legacythe2nd het volgende:
[..]
Als je een beetje kan questen dan kan je als je een beetje doorzet in 2 dagen een level 85 karakter hebben, zeker met heirlooms en de guildperk erbij.
Sandstone Drake gebruikt trouwens ook hetzelfde model.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:43 schreef TwyLight het volgende:
Net even gekeken op Wowhead en vind van die 4 mounts ook Reins of the Drake of the South Wind de mooiste, maar daarna toch echt die ik zojuist gewonnen heb
Helemaal nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Sandstone Drake gebruikt trouwens ook hetzelfde model.
Ah nee sorry, mijn fout.quote:
2 dagen veel spelen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:18 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
2 dagen als in 48 uur of gewoon 2 dagen veel spelen?
hoedoejedat O.oquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 01:21 schreef TwyLight het volgende:
1-60 ben je binnen één dag (8 uur spelen?) 60-80 duurt wat langer, zeg 12 uur, en 80-85 doe je ook ongeveer zo lang over. Maar dat is echt als je puur aan het knallen bent en niet in Stormwind staat of met andere dingen bezig bent. Ga er maar vanuit dat zodra je met RAF level 85 bent je ongeveer op 3,5 days /played staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |