quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Is dit volgende bericht trouwens serieus? Of krijg ik nu niet alleen black spam via mijn email, maar ook via Fok?! Ben daar altijd huiverig over!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We racen in mijn altgroep door firelands en bijna alles is een one shot op hc en toch is er besloten geen tijd te verdoen aan Ragnaros hcquote:
en het maakt uit dat het amerikaans is omdat?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:15 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Lastig. Worldofwarcraft is de officiele site. Maar ik heb nog nooit gezien dat de wow website eindigt op .html. Plus Worldofwarcraft.com is Amerikaans. Dus ik zou het lekker deleten.
die box is te klein maar dat maakt niet uit. en volgens mij moest je voor paintbomb icecrown kiezen maar weet nietmeer welke category. ik heb zelf sandbox tigerquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:22 schreef Bienelientjee het volgende:
De code is zelfs te lang om daar in te vullen.....
Vind de drake of the South Wind wel de mooiste kleuren hebben van de vier. MAar een mount is een mount.quote:
Dropt er ook nog een in the Stonecore en een bij Al'Akir.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:37 schreef TwyLight het volgende:
Ik wist niet eens dat deze kon droppen, ook nog nooit eerder gezien dus. Win ik hem gewoon
en ik heb nooit geluk
Ik ben samen met fiets ongeveer drie weken geleden begonnen. Heb nu een level 81 en een level 83. En nog een paar rond de level 20 die inmiddels weer verwijderd zijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:59 schreef Onmisbaar het volgende:
Hoe snel level je van 1 tot 85 met dat RAF gebeuren? Ik denk erover na om weer te beginnen, maar ik heb niet zoveel trek in levelen. Ik wil zo snel mogelijk gewoon level 85 zijn, het probleem is wel dat ik niet zoveel tijd heb om te gamen
Als je een beetje kan questen dan kan je als je een beetje doorzet in 2 dagen een level 85 karakter hebben, zeker met heirlooms en de guildperk erbij.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:59 schreef Onmisbaar het volgende:
Hoe snel level je van 1 tot 85 met dat RAF gebeuren? Ik denk erover na om weer te beginnen, maar ik heb niet zoveel trek in levelen. Ik wil zo snel mogelijk gewoon level 85 zijn, het probleem is wel dat ik niet zoveel tijd heb om te gamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |