Alleen voor Boomkin, Ele Shaman en Shadowpriest.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:48 schreef Peanutnootje het volgende:
Spirit = hit op de meeste cast specs
Niet voor Mages.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:48 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Spirit = hit op de meeste cast specs
Als je toch opnieuw begint ga dan op Auchindoun, pvp realm en er spelen FOK!ersquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:07 schreef Kroelo het volgende:
Zo, ben maar eens helemaal opnieuw begonnen op een andere realm. Is wel leuk om weer met 1 char en 0 gold te beginnen en alles weer opnieuw "op te bouwen". En deze keer een PVP realm, dus ook wel spannender dan PVE
uhuh, heb ik ook gedaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:18 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Als je toch opnieuw begint ga dan op Auchindoun, pvp realm en er spelen FOK!ers
Dat idee heb ik juist helemaal niet. Ik speel samen met Faithy en daarmee doen we alleen de quests. We wandelen zo langzaam door de Eastern Kingdoms en ik eindig na een zone misschien net een level boven het advised level gebied. Maar ik kom er dan eigenlijk ook al 1 boven het "minimum" in. Dus dat klopt wel. Als je dan gewoon de route volgt die de quests voor je uit leggen, loopt dat prima. Maar dan moet je inderdaad geen dungeons doen en ook geen finshing en cooking daylies.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het nu soms zelfs te snel gaan als je rustig wilt questen. Voor je het weet ben je te hoog level voor een questarea, maar heb je alle quests er nog lang niet gedaan. En dat zonder dungeons tussendoor te doen, want dat maakt het allemaal nog sneller natuurlijk.
ik ook niet, moet werken en zulks, vanavond pas weerquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:26 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Me gametime is op, dus kan nu ff niet online komen :x
Wisper vanavond even. Opatovenaar, dan kun je zo bij ons guild.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:24 schreef Kroelo het volgende:
[..]
uhuh, heb ik ook gedaan! Ik weet niet of er een FOK guild of iets dergelijks is? Mijn char naam is in ieder geval ook Kroelo
thanks! zal ik doen, leuke naam trouwens Opatovernaarquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wisper vanavond even. Opatovenaar, dan kun je zo bij ons guild.
Hey, welkom op Aerie Peakquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:35 schreef kovenant het volgende:
van de week op aerie peak nieuwe paladin aangemaakt,
was gister avond gestopt op lvl 39 , in 2 daagjes 27 lvls erbij , gaat snel zo!
kwam er ook achter dat je gewoon cross realm party's kon aanmaken en dan gewoon lekker de instance in kan lopen of zelfs gesummoned kan worden door warlock .
dat is echt imba
tot mijn nieuwe pala 85 is kan ik gewoon op mn andere pala instance runns doen met ander clubje.
Thanks, ik ben er alleen vanavond pas weer, denk rond een uurtje of half 8. Zit nu nog op m'n werkquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hey Kroelo, ik kom zo wel ff on op Auchindoun, dan invite ik je
alliance natuurlijk!quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:36 schreef Sejt het volgende:
[..]
Hey, welkom op Aerie PeakBen je Alliance of Horde?
Nicequote:
Ik kon Tita tovenaar niet meer kiezen. Naam was al bezetquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:17 schreef Kroelo het volgende:
[..]
thanks! zal ik doen, leuke naam trouwens Opatovernaar
Lekker geslapen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hey Kroelo, ik kom zo wel ff on op Auchindoun, dan invite ik je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |