Welk huis? Dat in New York?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
*Bericht van Frey aan PeterKelder: Zou jij een fiets door de vooruit van Hogendoorns huis willen smijten?*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie nog meer?
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik moet eerlijk zeggen, je hebt een goede smaakquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:42 schreef Frey het volgende:
Mijn definitieve top 3 van favoriete personages.
[ afbeelding ]
Ik kan Herman Hogendoorn nog niet echt waarderen eigenlijk. (tot aflevering 74)quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:42 schreef Frey het volgende:
Mijn definitieve top 3 van favoriete personages.
[ afbeelding ]
Komt nog wel...quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan Herman Hogendoorn nog niet echt waarderen eigenlijk. (tot aflevering 74)
twitter:TeamRinus twitterde op vrijdag 07-10-2011 om 13:39:00Zal ik de rol van @Jan_Kooijman overnemen in #GTST ?! reageer retweet
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan Herman Hogendoorn nog niet echt waarderen eigenlijk. (tot aflevering 74)
Nee, jij kan er ook niks aan doen dat Hogendoorn een baas was.quote:
Hoogendoorn is de vader van Frits, toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In seizoen 1 was ie eerder een manipulatieve zakenman die zoon tegenwerkte,
Nja, ik heb nog maar tot aflevering 74 gezien, dus hopelijk komt het nog.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kan je zeker niks aan doen, was alleen een beetje verbaasd.
Maar ieder zijn favo karakter toch
Dan weet je in ieder geval wanneer je, je eerste vrije dagen op moet nemen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:00 schreef Frey het volgende:
Vanaf volgende week 4 dagen per week werken, dus geen nieuw record straks met seizoen 5.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef Frey het volgende:
Zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie nog meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaaaahhhhh, ik ben volgende week vrijquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:00 schreef Frey het volgende:
Vanaf volgende week 4 dagen per week werken, dus geen nieuw record straks met seizoen 5.
God nee. Dat gaat dus gebeuren. "We staan open voor nieuwe uitdaging", ik hoor het die lutser van een schrijver nog zeggen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:27 schreef roos85 het volgende:
twitter:TeamRinus twitterde op vrijdag 07-10-2011 om 13:39:00Zal ik de rol van @Jan_Kooijman overnemen in #GTST ?! reageer retweet
Je laat het ons wel weten hè, ik heb geen zin om naar Alberto vermicelli Verlinde te kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:37 schreef Frey het volgende:
Iets over de familie Sanders zo in Boulevard.
De familie Alberts is volgens Nina/ Marly ' ingekrimpt'quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je laat het ons wel weten hè, ik heb geen zin om naar Alberto vermicelli Verlinde te kijken
Das logisch, gezien die droplullen die zichzelf schrijvers noemen die familie naar de klote hebben geholpenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
De familie Alberts is volgens Nina/ Marly ' ingekrimpt'
Dennis Alberts en Milan Albertsquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Das logisch, gezien die droplullen die zichzelf schrijvers noemen die familie naar de klote hebben geholpen![]()
Dennis is iddquote:
Nick die Maxime in diskrediet wil brengenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:54 schreef Sam-x het volgende:
Wat vinden jullie (op dit moment) de leukste verhaallijn?
De onzichtbaarheidscrème van Amy.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:54 schreef Sam-x het volgende:
Wat vinden jullie (op dit moment) de leukste verhaallijn?
*sarcasme*Ik vind Sjors en Bing het leukste!*sarcasme*quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:58 schreef Sam-x het volgende:
Zelf vind ik de verhaallijnen van Nick/Maxime en Rikki/Sjoerd wel leuk
Zeker.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Charlie met een nep buik te triest.
:p
Maar Rick is echt een lul aan het worden, zo was ie nooit. Nu is ie manipulatief en onredelijk. Ik zou hem onderhand ook graag zien vertrekken..quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja Charlie nu merk je eens hoe het is als iemand zich onterecht op je afreageert
Ik ook. En.. reclame!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar Rick is echt een lul aan het worden, zo was ie nooit. Nu is ie manipulatief en onredelijk. Ik zou hem onderhand ook graag zien vertrekken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |