Yepquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:27 schreef Frey het volgende:
Zit in seizoen 5 nou ook die verhaallijn waar Suzanne aan een touw naar beneden komt?
Die ken ik nog helemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige wat ik er over zeg is dat het weer een psychopatische verhaallijn isquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:32 schreef Frey het volgende:
Dan lees ik dat niet, blijft dat een verrassing.
Dat is altijd welkom.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het enige wat ik er over zeg is dat het weer een psychopatische verhaallijn is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
I stand corrected. On all facts. Zolang je maar niet mijn fiets pakt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is die ene die staat aangegeven als castfoto voor 1995-1996
[..]
Ik wil met alle liefde ook een fiets bij JustBridge door de ruit mieteren
[..]
Nee, want in deze aflevering van begin seizoen 5 is-ie al te zien:
Eens met het gegeven dat dit drie toppersonages zijn. Ik zou echter zelf Ludo en Bronckhorst weglaten uit een top 3, maar wel in een top 10 zetten. Hogendoorn is en blijft voor mij 'the man'!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:42 schreef Frey het volgende:
Mijn definitieve top 3 van favoriete personages.
[ afbeelding ]
Onacceptabel!quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:01 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik zou echter zelf Ludo en Bronckhorst weglaten uit een top 3,
*Bericht van Frey aan PeterKelder: Zou jij een fiets door de vooruit van Hogendoorns huis willen smijten?*quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Onacceptabel!
Daar krijg jij de rekening voor gepresenteerd.
Tja, van mij ookquote:
Dan eerder zijn zoon, als je bedenkt hoezeer de jonge personages uit die tijd verouderd zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, van mij ook
Zou het eigenlijk wel leuk vinden om Guus(je) Balk terug te zien keren in de serie als het nieuwe straatschoffie
Guus zou nu eind twintig zijn, is dat niet een beetje te jong voor een (puber)zoon?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan eerder zijn zoon, als je bedenkt hoezeer de jonge personages uit die tijd verouderd zijn
Zo, das een waslijstquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:26 schreef Frey het volgende:
Personages die van mij meteen weg mogen:
Charlie Fischer
Sjors Langeveld
Bing Mauricius
Nina Sanders
Jack van Houten
Noud Alberts
Maxime Sanders
Danny de Jong
Lucas Sanders
Wiet van Houten
Edwin Bouwhuis
Jammer van Noud, maar ik weet niet wat je er mee moet. Daarbij vind ik hem ook echt geen Alberts. Wiet vond ik leuk, maar die is ook niet meer te redden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |