Voor mij niet in elk gevalquote:Deze zijn nieuw toch?
Die bow ziet er inderdaad vet uit, misschien dat ik deze keer eens een serieuze poging ga wagen met een archer.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:49 schreef leeell het volgende:
http://www.playstationpure.be/ftp/Marc/Skyrim/skyrimnew10.jpg
enchanting bow
mijn setup:
Elven Marksman / Enchanter
Ik zit dan alweer twee weken op school.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:56 schreef Seam het volgende:
Godzijdank heb ik nog een maand vakantie als de game uitkomt
arrrrrrrrrrr....quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik wil hem zo graag hebben maar Fifa 12 was ook al zo duur
Bedankt voor de moeite, ik kijk uit naar de review.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:04 schreef KoosyNL het volgende:
Net terug van spelsessie van Skyrim bij Bethesda in Londen. Volgende week maandag zal de preview hiervan op FOK!games staan en ik heb geprobeerd zoveel mogelijk van jullie vragen te beantwoorden.
Ow, en ik mag eigenlijk nog helemaal niets zeggen natuurlijk, maar ik wil wel even kwijt dat het een erg leuk spelletje is geworden
Teasequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:04 schreef KoosyNL het volgende:
Net terug van spelsessie van Skyrim bij Bethesda in Londen. Volgende week maandag zal de preview hiervan op FOK!games staan en ik heb geprobeerd zoveel mogelijk van jullie vragen te beantwoorden.
Ow, en ik mag eigenlijk nog helemaal niets zeggen natuurlijk, maar ik wil wel even kwijt dat het een erg leuk spelletje is geworden
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:32 schreef leeell het volgende:
[..]
nice, liever toch een nog betere desktop voor dat geld
Ik heb met heel veel moeite toch gekozen voor een laptopquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:41 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Tenzij je per se een laptop nodig hebt om mee rond te reizen zou ik voor dat geld ook een desktop halen. Krijg je veel betere specs.
Just saying, ik ken namelijk genoeg mensen die een laptop als desktop gebruiken, die verlaat nooit hun bureau
WTF jong klootzak zeg dan niks nu wil ik het weten godmiljaar wat gemeenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:04 schreef KoosyNL het volgende:
xbox 360.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb met heel veel moeite toch gekozen voor een laptop
Ik kon het niet hebben om zoveel geld uit te geven, wetende wat ik in een desktop zou kunnen krijgen voor dat geld, maar het is toch de beste keuze ben ik bang.
Ik woon zelf in Groningen, en m'n vriendin in Utrecht. Ik loop nu stage in Utrecht en over 2 maand begin ik aan m'n afstudeergedoe (in Groningen). Ik zit het komende jaar waarschijnlijk gemiddeld 50/50 in Utrecht/Groningen. Ik heb gedacht over een iets compactere desktop, maar dan zit je alsnog met 2 schermen (1 Utrecht, 1 Groningen), en heb ik alsnog een flinke kast + kabels en toebehoren om mee te sjouwen elke keer.
Daar heb ik niet zoveel zin in, dus als niemand een geweldig alternatief heeft, wordt het deze laptop
Op welke platform heb je het gespeeld. Als het de PC is, kun je dan tenminste zeggen of het er goed uitziet..en niet zo lelijk als 360.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:04 schreef KoosyNL het volgende:
Tuurlijk denken ze dat welquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 02:15 schreef vosss het volgende:
Dat is dus een beetje het probleem.
Iedere PC gamer denkt fuck it, ik koop hem toch wel, mods for teh win etc.
Ik hoop niet dat ze denken van fuck it, mods for teh win, die homo's kopen hem toch wel -> PORTEN DIE HANDEL!!!!!!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:35 schreef leeell het volgende:
pfff Rage kan je toch niet vergelijken met Bethesda man, rustig maar
Bethesda = kwalieit afleveren
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:52 schreef leeell het volgende:
lees je eens in mensen, bethesda was daar slechts de publisher, in geen ENKEL opzicht hadden ze te maken met de ontwikkeling van het spel,
en dan denk je dat je in GAM zit,
Dude, relax, je kunt het ook vriendelijker brengen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:52 schreef leeell het volgende:
lees je eens in mensen, bethesda was daar slechts de publisher, in geen ENKEL opzicht hadden ze te maken met de ontwikkeling van het spel,
en dan denk je dat je in GAM zit,
derde x dat je je feiten niet op een rij heb, stop er gewoon meequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:03 schreef 2dope het volgende:
Fallout 3 dan. En Oblivion was ook op zoveel vlakken gammel.
Gezeik over 'naam besmeuren'... Ga je even aanstellen.
als mensen eens weten waar ze over praten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Dude, relax, je kunt het ook vriendelijker brengen.
Kippen die je aangeven.quote:Radiant Story is Skyrim’s unique storytelling feature that acts as a narrator for the player. In practice, it’ll look at the history of your playthrough and cater upcoming quests to your character. It might, for example, add context by switching out a kidnapped character for an NPC you’ve previously met.
Executive Producer at Bethesda, Todd Howard, let Tom into a secret while they discussed the feature a few weeks ago. Radiant Story was creating crime-conscious chickens.
PC Gamer: “Can you think of anything you’ve seen Radiant Story do that’s surprised you?”
Todd Howard: Let’s see… something that was good lately… but this was a bug – lately we realised that chickens were reporting crimes. I found that very funny. That was just last week: “Why are we getting caught?” “Oh, the CHICKENS are reporting the crimes!”
PC Gamer: (Laughs) If there’s some way that could be made clear to the player, that’d be a great feature.
Todd Howard: That actually took us a while to track down, that bug. Like, “Why is this happening?” (Laughs)
Do you think chickens should be able to report crimes in Skyrim? Even if it’s an option at the start of your journey? Let us know your take in the comments. For our full Skyrim feature, pick up PC Gamer UK 232.
linkje ?quote:
Vertel, welke andere 'feiten' behalve over New Vegas? Bovendien verbeterde ik mezelf, maarja inhoudelijk reageren is natuurlijk lastig als je verder niets te vertellen hebt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:23 schreef leeell het volgende:
[..]
derde x dat je je feiten niet op een rij heb, stop er gewoon mee
quote:en sowieso Bethesda afzeiken, een van de meest gewaardeerde gamestudio ooit
ik zeg niet dat ze niet kunnen schuiven, ik zeg dat ze niet eruit kunnen stappen als publisherquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:48 schreef Maanvis het volgende:
ik vind het grappig dat iemand die denkt dat publishers releasedatums niet naar achteren kunnen schuiven om nog quality control te doen, anderen beschuldigt van de feiten niet op een rij hebben.
dankuquote:
Als bethesda verstandig was geweest hadden ze de releasedatum nog wat naar achteren geschoven om nog aan het spel te laten schaven. Als je dat niet snapt ben je naief.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:49 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ze niet kunnen schuiven, ik zeg dat ze niet eruit kunnen stappen als publisher
maar laten dit maar hierbij houden, en OT gaan
snap ik zeker, ik denk vooral dat de oorzaak bij carmack lag, hij nam de PC niet serieus, derhalve zijn studio ook niet, dat verklaart de brakke release op de PC (console viel reuze mee)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als bethesda verstandig was geweest hadden ze de releasedatum nog wat naar achteren geschoven om nog aan het spel te laten schaven. Als je dat niet snapt ben je naief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |