Aah oke. EN het lijkt me logisch dat een GTX470 het wel aan moet kunnen als een 360 het aankan. Alleen in die demo trailers zag je dat de vegetation distance echt heel laag was. Je zag inpoppen, en dat vind ik geen gezicht.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:15 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Even afgezien van het feit dat je in mijn ogen nogal een complete schlemiel bent als je een game als Skyrim op een 2003 resolutie van 1680x1050 gaat testen vind ik het verder debiel dat je een GTX 470 kaart draait.
Maargoed, dat zegt het artikel er dus over
Het kan, maar het is lastig en vereist veel van je gfx. Maar zulke Animatiefilms zijn altijd nog minder dan Cinematics van gamesquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:30 schreef vosss het volgende:
Ik wil zo een haar zien in games. Alleen dan niet blauw, want blauwe mammoeten bestaan niet
Ik vind graphics geen extra, gewoon goede graphics is een must. Het is extra als het echt super super mooi is zoals op sommige momenten in the witcher 2. Anyway, ik hoop dat het meevalt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:32 schreef leeell het volgende:
ik wil graag goede gameplay zien, en geen bugs, dat ben ik tevreden,
graphics zijn een extra
Was het ook, alleen sommige momenten in het bos met de zon erbij of in dat dorp bij het water tijdens dawn waren gewoon......te mooiquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:38 schreef vosss het volgende:
Ik vond The Witcher 2 van begin tot einde eigenlijk heel mooi
Waarom kan het beide niet? The witcher 2 is een goed voorbeeld. Deus ex heeft ook geen top of the line graphics, maar ik kan er wel mee leven, want het valt niet echt op. Bij Skyrim, als je die vegetation distance en building detal ziet van een afstand valt het gwn op en dat is gwn kut.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:45 schreef leeell het volgende:
valt me eigenlijk tegen van jullie, er word zoveel moeite gestopt in puur graphics tegenwoordig, al die bloom effect, light shafts, motion blur al die onzin, en dan heeft 90 % van alle spellen tegenwoordig kut gameplay
geef mij maar; Baldur's gate, Diablo, Morrowind, Fallout, etc
dat was vroeger misschien zo, toen er nog studio's waren met een paar mensen waarbij de aandacht verdeeld moest worden, maar nu zijn er echt geen studio's meer die ipv aan goede gameplay aan goede graphics werken. Daarom zie je tegenwoordig ook zoveel games die 9's in reviews krijgen, omdat gewoon alles eraan klopt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:45 schreef leeell het volgende:
valt me eigenlijk tegen van jullie, er word zoveel moeite gestopt in puur graphics tegenwoordig, al die bloom effect, light shafts, motion blur al die onzin, en dan heeft 90 % van alle spellen tegenwoordig kut gameplay
geef mij maar; Baldur's gate, Diablo, Morrowind, Fallout, etc
We hebben alleen nog consolezooi gezien he.quote:Bij Skyrim, als je die vegetation distance en building detal ziet van een afstand valt het gwn op en dat is gwn kut.
Valt wel mee, ik speel ook WoW, WoW ziet er ook niet uitquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:49 schreef leeell het volgende:
nou okee, waarschijnlijk nieuwe slag gamers, stomme hipsters altijd
ik ben een oldschool gamer maar ik begrijp het gezeur niet zoquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:49 schreef leeell het volgende:
nou okee, waarschijnlijk nieuwe slag gamers, stomme hipsters altijd
Jep, en op dat niveau wil ik de graphics van een nieuwe ES ook gewoon zien. Al zal het best te pruimen zijn als het wat minder is ook...quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:38 schreef vosss het volgende:
Ik vond The Witcher 2 van begin tot einde eigenlijk heel mooi
Ik had dat filmpje nog niet gezien, toch nog iets om mijn dag leuk te maken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:25 schreef Smoofie het volgende:
Kijk die gebouwen, het haar van die Mammoths en de vegetation
Nee, dank je.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:23 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Die kaart had je dan ook vast nog niet gezien
Windhelm was ooit de hoofdstad van het First Empire. Wat nu de hoofdstad van Skyrim is, is geloof ik niet zeker.quote:
nice, liever toch een nog betere desktop voor dat geldquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:19 schreef lkb9000 het volgende:
Ik hoop op tijd een fijn laptopje binnen te hebben voor Skyrim
17.3" 1920x1080
Nvidia GT555M 2GB
8GB 1333mhz
i7 2670QM 2.2ghz quadcore
128GB SSD
Tenzij je per se een laptop nodig hebt om mee rond te reizen zou ik voor dat geld ook een desktop halen. Krijg je veel betere specs.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:19 schreef lkb9000 het volgende:
Ik hoop op tijd een fijn laptopje binnen te hebben voor Skyrim
17.3" 1920x1080
Nvidia GT555M 2GB
8GB 1333mhz
i7 2670QM 2.2ghz quadcore
128GB SSD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |