Gangbang met een hele familiequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:34 schreef Markster het volgende:
[..]idd.
En wie waren die andere chicks, nichtjes?
Op een feestje? Bij het stappen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moeten die griet ook iets aantrekken wat ze gewoon door de weeks kan dragen. Wanneer trek je zo'n jurkje nou aan.
Dat is toch musselkanaalquote:
Schattige reactiequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gangbang met een hele familie
Denk eerder dat ze zich gewoon ontzettend mooi voelde, maar er aan moest wennen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:34 schreef vencodark het volgende:
Ze voelt zich echt vreselijk ongemakkelijk.
Daar kan je toch ongemakkelijk van worden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze zich gewoon ontzettend mooi voelde, maar er aan moest wennen.
Nee hoor die loopt nog dezelfde dag er weer precies zo bij. (hetzelfde als ikzelf in een pak, voelt gewoon niet, staat misschien wel leuk maar het voelt kut)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze zich gewoon ontzettend mooi voelde, maar er aan moest wennen.
Voor welk programma geldt dat niet dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:37 schreef vencodark het volgende:
Dit programma is trouwens veel gezelliger om te kijken met dit topic.
Ik denk het niet (van die meid). Denk dat het het type meisje is dat zo onzeker is als de pest over alles, en nu heeft ingezien dat ze wel mooi kan zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee hoor die loopt nog dezelfde dag er weer precies zo bij. (hetzelfde als ikzelf in een pak, voelt gewoon niet, staat misschien wel leuk maar het voelt kut)
Ze hoeft niet mee te werken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik denk dat ze haar make-over nog altijd niet nodig vond, en zich ongemakkelijk voelde nu ze zo te kakken werd gezet.
Ze leek me meer van zo is het ook prima, trouwens had ze in het voor filmpje wel iets aan wat 'mode' zou kunnen zijn met zo'n hoge hals en uitgesneden stukje...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik denk het niet (van die meid). Denk dat het het type meisje is dat zo onzeker is als de pest over alles, en nu heeft ingezien dat ze wel mooi kan zijn.
Beetje make up en een kapper doet wonderen.
Dat kapsel van eerst ook.!!
Die coltrui bedoel je in het roodquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze leek me meer van zo is het ook prima, trouwens had ze in het voor filmpje wel iets aan wat 'mode' zou kunnen zijn met zo'n hoge hals en uitgesneden stukje...
serieus? Is dat bij vrouwen ooit leuk geweestquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die coltrui bedoel je in het rood
Kom op, dat was leuk in 1994.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |