Merelquote:
huhuquote:
quote:
quote:
hoehoequote:
Dat kinje weetnieteens wat localiseren betekent losahquote:
Geen computer en internet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:20 schreef Boterbartje het volgende:
1969 bazen jaar!
* het liedje wat ik net poste:
* * de mooiste ford mustangs
* mooiste dodge charger
* test vlucht eerste boeing
* schumacher, tiesto, jeniffer aniston, youri mulder en eric corton geboren
* JAJA
trustequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:20 schreef 92Merel het volgende:
Het is koud. Ik ga mijn bed in maar![]()
Daag![]()
welterusten, veel plezier morgen!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:20 schreef 92Merel het volgende:
Daag![]()
Welterusten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:20 schreef 92Merel het volgende:
Daag![]()
Dankjequote:
Komt goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
welterusten, veel plezier morgen!!!
Jij ook alvastquote:
Ik moest lachenquote:
denken jullie zo over mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
tjoban, SV, P_z, boter, patje, pam?
Volgens mij heb jij een versalving aan die dingenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:21 schreef BBQSausage het volgende:
WTF, eet ik borrelnootjes, zit er echt een pikzwart nootje tussenhelemaal verbrand ofzo
en keihard.
Ja grootste BS ooit. Tuurlijk was het een grote stap voorwaarts in de software. Denk je dat we die anders nu niet hadden gemaakt? Denk je dat hij alles zelf heeft bedacht en dat zijn 1000en personeelsleden daar geen aandeel in hebben gehad?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
"bemoei me overal mee"?![]()
Mja, je kunt vinden van die vent wat je wilt, hij blijft een genie. Zonder hem waren we nu lang niet zo ver in de ontwikkeling van software, en zouden we heel wat gemist hebben. Hij wordt terecht vergeleken met mensen als Einstein en Edison. Hij heeft voor een revolutie gezorgd in de computerwereld. Apple is inderdaad duur, maar qua software (idd, de software; want daar betaal je voor) biedt het je altijd op en top kwaliteit, het ziet er altijd gelikt uit, en het werkt super.
En dan heb ik zelf echt helemaal niks van apple, op een 4 jaar oude iPod na.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hoi hallon
Jullie zijn allemaal lelijk![]()
Kutwijf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hoi hallon
Jullie zijn allemaal lelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |