In die series gaat iedereen 10x of meer dood, iedereen heeft seks met elkaar, spoken geesten en dan nog niet over het acteerwerk gesproken.quote:
JA VET MOEILIJK OM TE MAKEN IK HEB GEEN ZIN MAAR MORAAL VAN VERHAAL;quote:
Ik vroeg eerst.quote:
Ah oke, daar heb ik geen problemen mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, bi. Ik eet van beide walletjes.
Jaaaaa zo fake enzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:41 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
In die series gaat iedereen 10x of meer dood, iedereen heeft seks met elkaar, spoken geesten en dan nog niet over het acteerwerk gesproken.
Ok, ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah oke, daar heb ik geen problemen mee.
hey Mereltjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:44 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Het is zulk verschrikkelijk weer. Mijn handen waren zo koud dat ik niet meer kon smsen/schrijven en nu nog steeds moeite met typen, ondanks dat ze warmer zijn![]()
Gewoon tot op het bot verkleumd en alles
Om toe te voegen; ik filter al zijn posts dus ik zie ze niet eens meer. Dus geen idee wat er mis mee zou moeten zijn nu.quote:
Halloquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:44 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Het is zulk verschrikkelijk weer. Mijn handen waren zo koud dat ik niet meer kon smsen/schrijven en nu nog steeds moeite met typen, ondanks dat ze warmer zijn![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, bi. Ik eet van beide walletjes.
Merelkequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:44 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
I feel so cool coolquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:46 schreef coban het volgende:
BABY BABY ONE MORE TIME
MY LONELYNESS IS KILLING ME AND III
I HAVE TO CONFESS I STILL BELIEVE STILL BELIEEEEEVE
Oke lyrics kloppen ws niet maar ja dit is van toen ik 7 of 8 was he.
watquote:
Beachquote:
Die van mij kan 3D beelden maken, maar ik snap niet hoe ik ze 3D kan zien, want op mn computer verschijnen ze niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:45 schreef Patje1987 het volgende:
Hai Merel
Pff zit puike panoramafunctie op mijn camera maar kwaliteit daarvan faalt behoorlijk.
Werk was kutquote:
Ik vond ze altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:47 schreef coban het volgende:
Lonelyness____!!_!_!_
Hoe hard kun je falen
Aawh arme jijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beach
[..]
Die van mij kan 3D beelden maken, maar ik snap niet hoe ik ze 3D kan zien, want op mn computer verschijnen ze niet.
[..]
Werk was kutWant uren lang buiten gelopen. Gelukkig heb ik van sommige mensen zakdoekjes gekregen om mn neus mee te snuiten want uren regen geeft enorme loopneus.
Maar jij hebt t denk ik over de date, die is morgenHoe is het met jou enzo?
Ik ben sowieso een noob met cameradingen. Ik kan er niet mee omgaan. Deze foto valt wel mee trouwens maar alsnog matige kwaliteitquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beach
[..]
Die van mij kan 3D beelden maken, maar ik snap niet hoe ik ze 3D kan zien, want op mn computer verschijnen ze niet.
[..]
Werk was kutWant uren lang buiten gelopen. Gelukkig heb ik van sommige mensen zakdoekjes gekregen om mn neus mee te snuiten want uren regen geeft enorme loopneus.
Maar jij hebt t denk ik over de date, die is morgenHoe is het met jou enzo?
Ik ben werver voor Kika daar, maar maar 1 iemand binnen gehaaldquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Aawh arme jijwat doe je voor werk dan, promotiewerk ofzo?
Hihi ja daar had ik het wel overMet mij gaat wel goed hoorr
Heel pixellig...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een noob met cameradingen. Ik kan er niet mee omgaan. Deze foto valt wel mee trouwens maar alsnog matige kwaliteit:
[ afbeelding ]
Woo nais jobquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben werver voor Kika daar, maar maar 1 iemand binnen gehaald![]()
En mooooooi zo
Morgen krijg je uitgebreid verslag !
Ja dat komt dus door die functie denk ik, kan daar verder niets aan instellen. Normale foto is wel super trouwens.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heel pixellig...
Zonde want anders prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |