ik mag hopen dat men zo denkt als ik gevangen zit!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:31 schreef C_N het volgende:
[..]
gelukkig dat men niet zo denkt als jij gevangen zit
Doe maar stoer joh.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik mag hopen dat men zo denkt als ik gevangen zit!
denk je dat nu echt ,het zijn stenen gooiertjes , waarom denk jij dat de deal 5 jaar heeft geduurd .quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
I am breathless in anticipation ...
ik gok dat mijn gok een stuk dichter bij de waarheid zit dan je 1000 moordende zwijnen
moed en common sense zijn geen vriendenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Jij hebt nu wel lekker harde praatjes, maar jij hebt bij lange na niet de moed die al die IDF jongens hebben.. Jij zou in zo'n situatie 1000 stenen schijten.
ow ja joh en het verleden slimpiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, want sp3 is me steeds voor: ze laten echt geen duizend moordenaars vrij.
dan lees je niet helemaal goed wat ik zegquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Doe maar stoer joh.
Terminator soldaat die je bent die ''PUH!'' tegen ontberingen en martelingen zegt.. goed hoor!
tov deze trolle opmerkingen slaat ook weer nergens opquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik mag hopen dat men zo denkt als ik gevangen zit!
ja waarom denk je dat die deal 5 jaar geduurd heeft???quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:33 schreef C_N het volgende:
[..]
denk je dat nu echt ,het zijn stenen gooiertjes , waarom denk jij dat de deal 5 jaar heeft geduurd .
voor stenen gooiertjes ?
trollen is wat andersquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:35 schreef C_N het volgende:
[..]
tov deze trolle opmerkingen slaat ook weer nergens op
Sowieso is het hele concept van links en rechts achterhaald, niks is zo zwart-wit en gezien de opleiding van een aanzienlijk deel van onze politici zou je verwachten dat ze beter weten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschijnsel van soldaten die tot andere gedachten komen na hun diensttijd en dat ook bekend maken, wel apart is.
Het is wat makkelijk om dat links te noemen, met de bedoeling om het verschijnsel te stigmatiseren.
Zijn de overlopende Syrische en Libische soldaten dan ook links? Dan betekent links niet meer dan: het belang van de bevolking, de gewone burger, de kiezer op de eerste plaats zetten, desnoods tegenover het belang van de machthebbers.
In dat geval is links een erenaam, vergelijkbaar met geuzen.
Je moet toch wat als rechtbanken je beklag niet willen aanhoren omdat je geen jood bent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:22 schreef waht het volgende:
[..]
Niet echt. Die militanten vinden hun weg wel weer naar het conflict.
Klopt. Barghouti, om precies te zijn. Een 'strijder' die 5 mensen zelf vermoord heeft en het brein is achter talloze aanslagen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja waarom denk je dat die deal 5 jaar geduurd heeft???
omdat de Palestijnen 'belangrijkere' mensen willen hebben dan Israel wil ruilen
Zelfde redenatie kan je dan gebruiken voor die Israëlische militairen die vastzitten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:33 schreef C_N het volgende:
[..]
denk je dat nu echt ,het zijn stenen gooiertjes , waarom denk jij dat de deal 5 jaar heeft geduurd .
voor stenen gooiertjes ?
Er zal natuurlijk ook grotendeels een politieke motivatie achter zitten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
trollen is wat anders
ik verwacht dat mijn regering verstandig omspringt met dit soort zaken dan Jan met de pet op
1000 moordenaars vrijlaten is niet in s'lands belang zelfs niet als je er 1 militair voor terugkrijgt
hoeveel dode Israelische burgers is 1 vrijgelaten soldaat waard?
het is de omgekeerde wereld!
Weet je hoe die ene Israëlische militair vast is komen te zitten? Ze hebben een grenspatrouille overvallen. Een doelbewuste actie om een gijzelaar te krijgen. Het is goed mogelijk dat Shalit nog nooit echt in actie is geweest als militair.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Zelfde redenatie kan je dan gebruiken voor die Israëlische militairen die vastzitten.
Allemaal moordende zwijnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |