Aha, dus duizend lopende schietschijven erbij.quote:
Wtf ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
zal geen hele andere jongen zijn dan het leeuwendeel van die 1000 zwijnen waar je het net over had
Ja zeg, ben ik een troller aan het deleten hier, wil jij er liver op reageren. Had ik nou maar gewoon gaan lerenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
zal geen hele andere jongen zijn dan het leeuwendeel van die 1000 zwijnen waar je het net over had
Niet echt. Die militanten vinden hun weg wel weer naar het conflict.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:21 schreef Disana het volgende:
Heren wees liever blij dat deze ruil plaats kan vinden. Het is een stap in de goede richting.
En 'zweinen' laat je maar even staan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja zeg, ben ik een troller aan het deleten hier, wil jij er liver op reageren. Had ik nou maar gewoon gaan leren
Oja, echt mooi.. publiekelijk mod-conflict..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef sp3c het volgende:
ik heb het net verwijderd, ga je er zelf op reageren
was dan gewoon gaan leren jonge!
moet het wel doorgaan dit keerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:21 schreef Disana het volgende:
Heren wees liever blij dat deze ruil plaats kan vinden. Het is een stap in de goede richting.
van conflict kan geen sprake zijn want ik heb altijd gelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja, echt mooi.. publiekelijk mod-conflict..
-sp3c heeft immer gelijk-quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
van conflict kan geen sprake zijn want ik heb altijd gelijk
ik zei al eerder vandaag dat timmmmm gewoon in de boeken moest tot het klaar is ... maar neeeeeee
nobody listens to sp3c
terug ontopic!
wat zijn het voor jou dan vrijheid strijders ?? hypogrietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
En 'zweinen' laat je maar even staan?
militantenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:25 schreef C_N het volgende:
[..]
wat zijn het voor jou dan vrijheid strijders ?? hypogriet
in welken richting dat gilat vrij is ja maar de 1000 moordenaars neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:21 schreef Disana het volgende:
Denk 't ook. Zeker gezien het grote aantal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
militanten
de meesten zullen nooit verder gekomen zijn dan stenengooien gok ik
gok jij ,,nou dan gok je vrij kloten kan ik je zeggen ,quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
militanten
de meesten zullen nooit verder gekomen zijn dan stenengooien gok ik
ow ja en waar uit bazeer jij dat een groot aantal weet jij hoeveel er rond lopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk 't ook. Zeker gezien het grote aantal.
ik geloof er geen bal vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:27 schreef C_N het volgende:
[..]
in welken richting dat gilat vrij is ja maar de 1000 moordenaars nee
ik hoop dat daar op een gepaste weizen mee gedeald word .
ja maar dat kan je disana niet wijs maken ?/quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:22 schreef waht het volgende:
[..]
Niet echt. Die militanten vinden hun weg wel weer naar het conflict.
gelukkig dat men niet zo denkt als jij gevangen zitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geloof er geen bal van
het zou een krankzinnige actie zijn om 1000 moordenaars vrij te laten in ruil voor 1x SLD1
pech voor de soldaat in kwestie maar no fucking way ... een regering die zo'n deal goedkeurt is collectief rijp voor het gesticht
I am breathless in anticipation ...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:28 schreef C_N het volgende:
[..]
gok jij ,,nou dan gok je vrij kloten kan ik je zeggen ,
de lijst kan je gaan zien en dan kom ik terug op jou reaktie
Inderdaad, want sp3 is me steeds voor: ze laten echt geen duizend moordenaars vrij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:31 schreef C_N het volgende:
[..]
ja maar dat kan je disana niet wijs maken ?/
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:31 schreef C_N het volgende:
[..]
gelukkig dat men niet zo denkt als jij gevangen zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |