ik ben het met je eens kees .het is een domme opmerkingquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:50 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Een volstrekt zinloze opmerking, want Disana is geen eigen rechter.
En de Palestijnen waarover het gaat hebben nou juist wel met de kwestie van doen.
En dan heb ik het nog niet over de omkering van oorzaak en gevolg die jij hanteert.
Het klinkt allemaal wel leuk en snedig en betrokken, maar slaat als een tang op een varken.
diensplicht afschaffen is een linkse en arabs zijn natte droomquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschijnsel van soldaten die tot andere gedachten komen na hun diensttijd en dat ook bekend maken, wel apart is.
Het is wat makkelijk om dat links te noemen, met de bedoeling om het verschijnsel te stigmatiseren.
Zijn de overlopende Syrische en Libische soldaten dan ook links? Dan betekent links niet meer dan: het belang van de bevolking, de gewone burger, de kiezer op de eerste plaats zetten, desnoods tegenover het belang van de machthebbers.
In dat geval is links een erenaam, vergelijkbaar met geuzen.
die hebben we .quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:50 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja inderdaad: denk eens na man!
Gebruik je hersens eens.
Joden zijn toch zo slim? Bedenk dan eens een oplossing!
Ik zag het.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:38 schreef Disana het volgende:
Ned 2, 20.55 - 23.55:
Tegenlicht over een tunnel van Gaza naar Egypte.
"De illegale verbinding tussen de twee gebieden heeft de dorpsbewoners steenrijk gemaakt."
"Officieel is de grens met Gaza sinds de revolutie open, maar ondergronds vervoer gaat sneller en soepeler. [ ] Families concurreren nu om de ruim duizend tunnels die van het kleine gebiedje een gatenkaas hebben gemaakt. Huizen storten in."
Omdat de stichters van het Joods Tehuis totaal geen boodschap hebben/hadden aan de Arabische religieuze claim op dat gebied.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 02:09 schreef Equites het volgende:
Waarom konden ze Israel niet gewoon stichten in IJsland ofzo? Nee doe het midden in de Arabische wereld. Nogal logisch dat je gezeik krijgt.Israel het land van God, nog geen dag zonder oorlog. Typerend.....
je bent me net te voorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Groot nieuws uit verschillende bronnen! Grote gevangenenruil waarbij Gilad Shalit vrijkomt!
http://www.haaretz.com/ne(...)ficials-say-1.389404
http://english.aljazeera.(...)011175925656823.html
Ik heb het zelf gemist maar zal kijken of het nog terug te zien is. Hopelijk is er op de langere termijn geen ruimte meer voor handel op zo'n ongelijke basis.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:58 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik zag het.
Elke 14 meter een tunnel.
Een auto die van 22.000 dollar (!) opeens 35.000 dollar waard wordt. (Wie in Gaza kan eigenlijk 35.000 dollar betalen??)
Relevanter vond ik het commentaar en vooral de verklaringen over het afknijpen van de bevolking.
Niet genoeg om te leven maar te veel om te sterven. Het doelbewust uithongeren en klein houden van een bevolking.
De mensen die daarvan uitbundig profiteren kennen we. De rijk geworden avonturiers in de uiteengevallen Sovjet-Unie, om maar eens wat te noemen.
Dat is geen 20-80-procentregel meer, dat wordt 10-90-procent of zelfs 5-95-procent.
quote:Report: Gilad Shalit to be released in exchange for 1,000 prisoners
AFP reported on Tuesday that Israel would see Shalit exchanged for some 1,000 Palestinian militants.
Hamas' Izz al-Din al-Qassam Brigades Abu Ubeida said: "We are in the process of completing the technical arrangements to complete the deal within days." (bron)
een goede deal 1000 zweinen met bloed aan hun handen voor Gilat shalit.ik hoop dat daar op gepaste wijzen mee om word gegaanquote:
Aha, dus duizend lopende schietschijven erbij.quote:
Wtf ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
zal geen hele andere jongen zijn dan het leeuwendeel van die 1000 zwijnen waar je het net over had
Ja zeg, ben ik een troller aan het deleten hier, wil jij er liver op reageren. Had ik nou maar gewoon gaan lerenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
zal geen hele andere jongen zijn dan het leeuwendeel van die 1000 zwijnen waar je het net over had
Niet echt. Die militanten vinden hun weg wel weer naar het conflict.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:21 schreef Disana het volgende:
Heren wees liever blij dat deze ruil plaats kan vinden. Het is een stap in de goede richting.
En 'zweinen' laat je maar even staan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja zeg, ben ik een troller aan het deleten hier, wil jij er liver op reageren. Had ik nou maar gewoon gaan leren
Oja, echt mooi.. publiekelijk mod-conflict..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef sp3c het volgende:
ik heb het net verwijderd, ga je er zelf op reageren
was dan gewoon gaan leren jonge!
moet het wel doorgaan dit keerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:21 schreef Disana het volgende:
Heren wees liever blij dat deze ruil plaats kan vinden. Het is een stap in de goede richting.
van conflict kan geen sprake zijn want ik heb altijd gelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja, echt mooi.. publiekelijk mod-conflict..
-sp3c heeft immer gelijk-quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
van conflict kan geen sprake zijn want ik heb altijd gelijk
ik zei al eerder vandaag dat timmmmm gewoon in de boeken moest tot het klaar is ... maar neeeeeee
nobody listens to sp3c
terug ontopic!
wat zijn het voor jou dan vrijheid strijders ?? hypogrietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
En 'zweinen' laat je maar even staan?
militantenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:25 schreef C_N het volgende:
[..]
wat zijn het voor jou dan vrijheid strijders ?? hypogriet
in welken richting dat gilat vrij is ja maar de 1000 moordenaars neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:21 schreef Disana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |