was een Frans advocaat en staatsman tijdens de Franse Revolutie. Hij trad op de voorgrond tijdens het Schrikbewind en was verantwoordelijk voor een groot aantal arrestaties en slachtoffers van de guillotine
 was een Frans advocaat en staatsman tijdens de Franse Revolutie. Hij trad op de voorgrond tijdens het Schrikbewind en was verantwoordelijk voor een groot aantal arrestaties en slachtoffers van de guillotine 

quote:

De Dreyfuss-affaire inderdaad, om compleet te zijn.quote:

, een buitenaards wezen dat is gevlucht van zijn thuisplaneet Melmak omdat deze op het punt van ontploffen stond
 , een buitenaards wezen dat is gevlucht van zijn thuisplaneet Melmak omdat deze op het punt van ontploffen stond ?
 ?

.
. Ben weg
 Ben weg

quote:

Beetje lui, maar goedquote:

Stand #2434:quote:

Dat vraag ik me ook wel eens af..quote:

Dat is je vraag toch nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:11 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dat vind ik iets te simpel gezegd. want wat is dan een aristocraat?

Dan had je vraag moeten zijn: wat is een aristocraatquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:13 schreef remcoP het volgende:
Maar dat een aristocratie een samenleving geregeerd door aristocraten is is vrij logisch, dus daarom wil ik weten wat een aristocraat is.

Je geeft gewoon een dom antwoord en doet nu moeilijk om het moeilijk doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dan had je vraag moeten zijn: wat is een aristocraat

Doe niet zo ongelooflijk moeilijk en zeg gewoon wat een aristocraat is, dan kunnen we verder.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dan had je vraag moeten zijn: wat is een aristocraat

Dat is een theocratie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:31 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
geestelijk leider is ook staatshoofd?

Het omgekeerde danquote:

Ja, een staatsvorm dus waarbij de wereldlijke leider ook de geestelijk leider is.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)

Titelsong is BAASquote:

Eigenlijk zocht ik naar plasmabol, maar in het midden vinden elektrische ontladingen plaats en die zie je ook, dus reken ik hem goed.quote:

Viaduc de Millauquote:

Eigenlijk narrenmat, maar ik vind het goed genoeg.quote:

Ik zat even op het kleinste kamertje wordfeud te spelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Eigenlijk narrenmat, maar ik vind het goed genoeg.
Stand #2434:
2 Mark
1 Yankee
4 remcoP
1 Gillingham
2 lubje25
1 DragonFodder
1 banaantjeEE
2 Flitspaal
2 Quyxz_
1 theSummoner

nog ff een puntje sprokkelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:55 schreef remcoP het volgende:
Caesar=keizer papa=paus. dus wat is de staatsvorm? de..... is tegelijkertijd ook de .........

Speerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:04 schreef Yankee het volgende:
Wie was van 1942 tot 1945 de Duitse minister van bewapening?

was al gegevenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:11 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
nog ff een puntje sprokkelen
de wereldlijke leider is ook het hoofd van de staatskerk,
Groot Brittannië bijvoorbeeld

check, hou het simpel, ik ga wel zo slapenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 03:37 schreef lubje25 het volgende:
oh kut, niet echt jouw specialiteit, muziek. Zal ik een andere doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.

Kinks - Lolaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 03:33 schreef lubje25 het volgende:
Welk nummer van wie?
Well, I'm not dumb but I can't understand
Why she walked like a woman but talked like a man

Lou Reed-walk on the wild sidequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:38 schreef lubje25 het volgende:
Vergelijkbare opstarter dan maar:
Welk nummer van wie?
Holly came from Miami, F-L-A
Hitchhiked her way across the U-S-A
Plucked her eyebrows on the way
Shaved her legs and then he was a she

Game on!quote:

was de codenaam van een vermoedelijke seriemoordenaar die actief was in Noord-Californië tussen december 1968 en oktober 1969. Hij of zij dankt de naam aan de brieven die hij tot 1974 naar een aantal kranten stuurde, waarin de afzender zichzelf
  was de codenaam van een vermoedelijke seriemoordenaar die actief was in Noord-Californië tussen december 1968 en oktober 1969. Hij of zij dankt de naam aan de brieven die hij tot 1974 naar een aantal kranten stuurde, waarin de afzender zichzelf   noemde. In deze brieven was een aantal cryptogrammen opgenomen, waarvan er drie nooit zijn opgelost.
  noemde. In deze brieven was een aantal cryptogrammen opgenomen, waarvan er drie nooit zijn opgelost. speaking" en waren ondertekend met een kruis door een cirkel, het zogenaamde
  speaking" en waren ondertekend met een kruis door een cirkel, het zogenaamde   teken, waarachter het aantal geclaimde slachtoffers werd vermeld. Om de politie uit te dagen, vermeldde de moordenaar in elke brief ook SFPD = 0. SFPD staat voor San Francisco Police Department.
 teken, waarachter het aantal geclaimde slachtoffers werd vermeld. Om de politie uit te dagen, vermeldde de moordenaar in elke brief ook SFPD = 0. SFPD staat voor San Francisco Police Department. had het voornamelijk voorzien op paartjes die afzondering hadden opgezocht. Hoewel hij in de brieven naar de kranten claimde 37 mensen vermoord te hebben, kunnen er niet meer dan vijf moorden met zekerheid aan hem worden toegeschreven. Twee slachtoffers overleefden een moordaanslag.
  had het voornamelijk voorzien op paartjes die afzondering hadden opgezocht. Hoewel hij in de brieven naar de kranten claimde 37 mensen vermoord te hebben, kunnen er niet meer dan vijf moorden met zekerheid aan hem worden toegeschreven. Twee slachtoffers overleefden een moordaanslag. 

Yepquote:

(Chicago (Illinois), 17 maart 1942 - Joliet (Illinois), 10 mei 1994) was een Amerikaanse seriemoordenaar. Hij werd veroordeeld en later geëxecuteerd voor de verkrachting van en moord op 33 jongens en mannen, van wie hij er tussen 1972 en 1978 29 in zijn kruipruimte had begraven.
 (Chicago (Illinois), 17 maart 1942 - Joliet (Illinois), 10 mei 1994) was een Amerikaanse seriemoordenaar. Hij werd veroordeeld en later geëxecuteerd voor de verkrachting van en moord op 33 jongens en mannen, van wie hij er tussen 1972 en 1978 29 in zijn kruipruimte had begraven.  was berucht onder de namen Killer Clown of Pogo de Clown omdat hij zich verkleedde als clown en zo kinderen vermaakte op feestjes
 was berucht onder de namen Killer Clown of Pogo de Clown omdat hij zich verkleedde als clown en zo kinderen vermaakte op feestjes

Gelukkigquote:

Tja, ik begrijp dat jij het niet fijn vindt, maar het is en blijft natuurlijk wel fok.NL.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:09 schreef banaantjeEE het volgende:
Groningen?
Altijd die Nederlandse vragen... wordt het wel een beetje beu

Dat is hem! Stel maar een nieuwe vraag.quote:

hmmmquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:49 schreef lubje25 het volgende:
Hij komt niet uit Nederland hoor Banaan.

is de naam van een groep eiwitten die, net zoals zetmeel, worden aangetroffen in het endosperm van alle granen, (tarwe, rogge, gerst, spelt, maïs, haver en teff) en de producten die ervan worden gemaakt.
  is de naam van een groep eiwitten die, net zoals zetmeel, worden aangetroffen in het endosperm van alle granen, (tarwe, rogge, gerst, spelt, maïs, haver en teff) en de producten die ervan worden gemaakt. 

Stand #2434:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:57 schreef Baszh het volgende:
wanneer er maar 1 consument is voor een goed?

is een bepaald type inham in een bergachtige kust, gekenmerkt door steile wanden die door gletsjerwerking zijn uitgesleten.
 is een bepaald type inham in een bergachtige kust, gekenmerkt door steile wanden die door gletsjerwerking zijn uitgesleten. ?
 ?

Och jaquote:

Juist!quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp

quote:

(Wenen, 29 november 1925 - Innsbruck, 14 november 1992) was een Oostenrijkse voetballer (Rapid Wien) en trainer.
  (Wenen, 29 november 1925 - Innsbruck, 14 november 1992) was een Oostenrijkse voetballer (Rapid Wien) en trainer. 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

gecheckt en goed.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..

Checkquote:

Correctquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:59 schreef lubje25 het volgende:
Heeft dienst gedaan als decor voor verschillende hoezen van albums. Ik weet niet hoe het heet

Gruwelijk mooi gebouwquote:

Radio K........quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:31 schreef theSummoner het volgende:
Ja ik ken het maar weet niet hoe het heet...radio nog wat?

Ken ik nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 04:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Radio K........
als je de achternaam van deze man kent...
[ afbeelding ]

Over dat station dusquote:Op zondag 9 oktober 2011 04:36 schreef theSummoner het volgende:
kootwijk?
Ken 'm ook niet maar heb een artikel gelezen erover in de VPRO-gids...

Radio Kootwijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 04:36 schreef theSummoner het volgende:
kootwijk?
Ken 'm ook niet maar heb een artikel gelezen erover in de VPRO-gids...

Die snor is zo baasquote:

?
 ? is een Nederlands consumententelevisieprogramma van de NTR en voorheen van de RVU.
 is een Nederlands consumententelevisieprogramma van de NTR en voorheen van de RVU. 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp

quote:

Stand #2434:quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:14 schreef lubje25 het volgende:
Bij nader inzien lijkt Schotland me veel logischer.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..

neequote:

quote:Formuleer je vraag duidelijk. Wanneer een vraag meerdere antwoorden heeft, geef dan duidelijk aan hoeveel je er wilt horen en of ze in één post moeten staan. Wanneer je dit niet aangeeft, gaat het punt naar degene die als laatste het antwoord compleet maakt. Geef specifiek aan wat voor antwoord je verwacht (dus niet Waarvandaan .. ?, maar Uit welk continent/land/dorp .. ? en niet Wat voor dier .. ?, maar Wat voor soort slang/vis/beer .. ?). Vermijd verder het gebruik van een schuine streep (bijv. Welk lied / van wie?), omdat het niet duidelijk maakt of je beide vragen (lied en artiest) beantwoord wilt hebben, of slechts één van de vragen (lied of artiest).
quote:Een juist antwoord is een juist antwoord. Wanneer iemand een goed antwoord geeft dat je eigenlijk niet wilde horen, dan is dat jammer voor jou en dien je het alsnog goed te keuren. Voorkom zulke situaties door je vraag dus duidelijk te formuleren.

Maar die vraagsteller moet zich wel aan de regels van de OP houden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Vraagsteller beslist is ook een regel

ernesto hoost, peter aerts zijn de andere nederlanders die m (meerdere keren) wonnen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:27 schreef ß het volgende:
semmy schilt? of is dat een andere discipline? ik heb er niet veel verstand van.

quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:07 schreef FireFox1 het volgende:
WK '90 held "Toto" Schillaci natuurlijk
 Ik ken hem uit de overlevering, maar schrok van die tegenvallende stats. 7 interlandgoals waarvan 6 op één WK
 Ik ken hem uit de overlevering, maar schrok van die tegenvallende stats. 7 interlandgoals waarvan 6 op één WK 

Welkom terugquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:07 schreef FireFox1 het volgende:
WK '90 held "Toto" Schillaci natuurlijk

Dank jequote:
 Heb genoeg inspiratie opgedaan de afgelopen 2 weken
  Heb genoeg inspiratie opgedaan de afgelopen 2 weken 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |