Stand #2434:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gecheckt en goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Checkquote:
Correctquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:59 schreef lubje25 het volgende:
Heeft dienst gedaan als decor voor verschillende hoezen van albums. Ik weet niet hoe het heet
Gruwelijk mooi gebouwquote:
Radio K........quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:31 schreef theSummoner het volgende:
Ja ik ken het maar weet niet hoe het heet...radio nog wat?
Ken ik nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 04:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Radio K........
als je de achternaam van deze man kent...
[ afbeelding ]
Over dat station dusquote:Op zondag 9 oktober 2011 04:36 schreef theSummoner het volgende:
kootwijk?
Ken 'm ook niet maar heb een artikel gelezen erover in de VPRO-gids...
Radio Kootwijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 04:36 schreef theSummoner het volgende:
kootwijk?
Ken 'm ook niet maar heb een artikel gelezen erover in de VPRO-gids...
Die snor is zo baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:
Stand #2434:quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:14 schreef lubje25 het volgende:
Bij nader inzien lijkt Schotland me veel logischer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
neequote:
quote:Formuleer je vraag duidelijk. Wanneer een vraag meerdere antwoorden heeft, geef dan duidelijk aan hoeveel je er wilt horen en of ze in één post moeten staan. Wanneer je dit niet aangeeft, gaat het punt naar degene die als laatste het antwoord compleet maakt. Geef specifiek aan wat voor antwoord je verwacht (dus niet Waarvandaan .. ?, maar Uit welk continent/land/dorp .. ? en niet Wat voor dier .. ?, maar Wat voor soort slang/vis/beer .. ?). Vermijd verder het gebruik van een schuine streep (bijv. Welk lied / van wie?), omdat het niet duidelijk maakt of je beide vragen (lied en artiest) beantwoord wilt hebben, of slechts één van de vragen (lied of artiest).
quote:Een juist antwoord is een juist antwoord. Wanneer iemand een goed antwoord geeft dat je eigenlijk niet wilde horen, dan is dat jammer voor jou en dien je het alsnog goed te keuren. Voorkom zulke situaties door je vraag dus duidelijk te formuleren.
Maar die vraagsteller moet zich wel aan de regels van de OP houden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Vraagsteller beslist is ook een regel
ernesto hoost, peter aerts zijn de andere nederlanders die m (meerdere keren) wonnen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:27 schreef ß het volgende:
semmy schilt? of is dat een andere discipline? ik heb er niet veel verstand van.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:07 schreef FireFox1 het volgende:
WK '90 held "Toto" Schillaci natuurlijk
Welkom terugquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:07 schreef FireFox1 het volgende:
WK '90 held "Toto" Schillaci natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |