Dat is je vraag toch nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:11 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dat vind ik iets te simpel gezegd. want wat is dan een aristocraat?
Dan had je vraag moeten zijn: wat is een aristocraatquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:13 schreef remcoP het volgende:
Maar dat een aristocratie een samenleving geregeerd door aristocraten is is vrij logisch, dus daarom wil ik weten wat een aristocraat is.
Je geeft gewoon een dom antwoord en doet nu moeilijk om het moeilijk doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dan had je vraag moeten zijn: wat is een aristocraat
Doe niet zo ongelooflijk moeilijk en zeg gewoon wat een aristocraat is, dan kunnen we verder.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dan had je vraag moeten zijn: wat is een aristocraat
Dat is een theocratie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:31 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
geestelijk leider is ook staatshoofd?
Het omgekeerde danquote:
Ja, een staatsvorm dus waarbij de wereldlijke leider ook de geestelijk leider is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Titelsong is BAASquote:
Eigenlijk zocht ik naar plasmabol, maar in het midden vinden elektrische ontladingen plaats en die zie je ook, dus reken ik hem goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |