SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:
Die is zeker nicequote:
iets van 5 dollar ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken hoeveel daar bij komt aan verzendkosten
8 dolar.. Heb je voor 15 euro een tof shirtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken hoeveel daar bij komt aan verzendkosten
paypal is relaxed!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:14 schreef Poit het volgende:
Oh en je kan alleen met Paypall betalen bij Riptappeal
QFTquote:
Ik heb het niet.. Doe bijna alles met CC.. Geen zin om een PP account aan te maken.quote:
ik heb wel PP en kan ander shipping adres opgeven?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb het niet.. Doe bijna alles met CC.. Geen zin om een PP account aan te maken.
CC accepteren ze ook, alleen wel US only (vage regeling)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb het niet.. Doe bijna alles met CC.. Geen zin om een PP account aan te maken.
Geen zin..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:34 schreef Solique het volgende:
[..]
CC accepteren ze ook, alleen wel US only (vage regeling)
Maar waarom niet gewoon een PP aanmaken en koppelen?
Lief van je maar hoeft niet.. Ik hou die 15 euro lekker op zakquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb wel PP en kan ander shipping adres opgeven?
Zelf geen maar hoor er goede verhalen over, wel echt voor de puristen (film freaks)quote:
Inbranden is geen issue meer aangezien er inmiddels softwarematig een beveiliging voor is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Zelf geen maar hoor er goede verhalen over, wel echt voor de puristen (film freaks)
+ punten
- helder en scherp beeld
- zwart waarden ongekend
- snel response en weinig tot geen input lag
- punten
- Verbruiken meer stroom dan led/lcd
- Wegen meer
- Kunnen in gaan branden
- Kleuren/licht kunnen gaan vervagen met de jaren
IPV een Techwood of een Panasonic?quote:
Is toch hun probleem? Als je tenminste duidelijk aan een bepaald persoon hebt doorgegeven dat je niet kan. Kan je hem de schuld geven en het op laten lossen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:03 schreef Fallen het volgende:
Godver, je zou ze bij de planningsafdeling af en toe ook verrotschelden.
Moet ik van een collega horen dat ik morgen ben ingeroosterd vanaf 15:00 tot 23:00, terwijl ik al had aangegeven deze week niet beschikbaar te zijn. Heb afspraken staan verdeuhrie!
Beveiliging, diverse objecten en evenementen.quote:
Is ook hun probleem, maar het irritante is natuurlijk wel dat ik er in eerste instantie mee te maken krijg en het allemaal weer moet gaan uitleggen. Uiteraard mag de planning het oplossen, maar ik houd er niet van als dit soort dingen gebeuren. Ik weet gewoon al dat ik dan eerst tig keer moet aangeven dat ik echt niet kan en nee, ook niet deze ene keer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:04 schreef koei het volgende:
[..]
Is toch hun probleem? Als je tenminste duidelijk aan een bepaald persoon hebt doorgegeven dat je niet kan. Kan je hem de schuld geven en het op laten lossen!
He, dat had ik ook. Landt het vliegtuig: regen en 11 graden. Zelfs de koude kraan op het eiland was warmer! Zeewater was 30 graden, ook op dieptequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:15 schreef Solique het volgende:
Mag ik naar huis gaat het weer flink hozen.
Pats maar lekker met je vakantie! Vanaf februari ga ik ook lekker weg en dan blijf ik 4 maanden weg! LEKKER PUH!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, dat had ik ook. Landt het vliegtuig: regen en 11 graden. Zelfs de koude kraan op het eiland was warmer! Zeewater was 30 graden, ook op diepte
Waarom niet langer?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Pats maar lekker met je vakantie! Vanaf februari ga ik ook lekker weg en dan blijf ik 4 maanden weg! LEKKER PUH!!
In Japan heb je in ieder geval stralend weer! En nooit meer een zaklamp nodig!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Pats maar lekker met je vakantie! Vanaf februari ga ik ook lekker weg en dan blijf ik 4 maanden weg! LEKKER PUH!!
Hoe vet zou het zijn als je urine altijd licht zo geven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Japan heb je in ieder geval stralend weer! En nooit meer een zaklamp nodig!
Omdat ik daar niet de flappen voor hebquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stralend weer in februari? Niiicccee!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
En durft niemand meer ergens te zwemmen omdat het water overal oplichtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe vet zou het zijn als je urine altijd licht zo geven.
Hoef je in de nacht niet meer je licht aan te doen als je moet pissen.
Spanky tochquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Stralend weer in februari? Niiicccee!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Edit: D'oh, snap m nu pas
lolquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:34 schreef koei het volgende:
[..]
En durft niemand meer ergens te zwemmen omdat het water overal oplicht
lollerzquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Edit: D'oh, snap m nu pas
Lillie snapt hem sneller dan jij, dus je zit nog wel goed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:34 schreef SpankmasterC het volgende:
NNNNOOOOOO een vrouw snapt een grap sneller dan ik!ik ben verdoemd!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
Lillie snapt hem sneller dan jij, dus je zit nog wel goed.
Hmm... Ik denk dat ik dit toch maar op vat als een compliment. Heb geen zin om in een hoekje te moeten huilen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
Lillie snapt hem sneller dan jij, dus je zit nog wel goed.
Volgens mij hoor ik je hoekje roepen koei!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:39 schreef koei het volgende:
[..]
Hmm... Ik denk dat ik dit toch maar op vat als een compliment. Heb geen zin om in een hoekje te moeten huilen...
Oh dat is mooi! Dan staat er al iemand in en kan ik er sowieso niet gaan huilen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij hoor ik je hoekje roepen koei!
Nee koei, zo werkt dat niet. Gewoon gaan staan en wenen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:53 schreef koei het volgende:
[..]
Oh dat is mooi! Dan staat er al iemand in en kan ik er sowieso niet gaan huilen!
Nero?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:56 schreef Poit het volgende:
Poehee.. Er staat hier wel zo allejezus hard Nero door de speakers te pompen!! Niet normaal.
Maar wel fakking AWESOME!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Zelf geen maar hoor er goede verhalen over, wel echt voor de puristen (film freaks)
+ punten
- helder en scherp beeld
- zwart waarden ongekend
- snel response en weinig tot geen input lag
- punten
- Verbruiken meer stroom dan led/lcd
- Wegen meer
- Kunnen in gaan branden
- Kleuren/licht kunnen gaan vervagen met de jaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil aankomende week ook maar nieuwe tv uit gaan zoeken!![]()
Als je wil kom ik zondag je eten wel weer opeten, dan heb je reden om naar buiten te gaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:41 schreef Sharana_LV het volgende:
En ik heb eten voor komend weekend dus ik kan weer fijn binnen zitten
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:42 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als je wil kom ik zondag je eten wel weer opeten, dan heb je reden om naar buiten te gaan
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:47 schreef wc-eend het volgende:
Of maandag? Dan moet ik toch in Amsterdam wezenen ik mag toch niet veel eten
Sonja Bakker heh
ik had hem vanochtend al gekeken, sheldonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:51 schreef Nebo het volgende:
Poitje! Sheldon doet de Dice Man in de nieuwe Big Bang Theory
Roept u maarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
als je dan het eten hier op komt eten moet je het wel eerst meenemen want het is dan op
ik snapte eerst ninet wat WA betekende totdat je tegen mij ging pratenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:56 schreef Solique het volgende:
gvd WA moest geupdate worden, daarom had ik geen vrienden
Gezellig! Ik kan wel wat eten flansen hoor! Waar moet je maandag zijn? En moet wel even onder voorbehoud, moet wel beter zijn natuurlijk!quote:
Ontving nu pas je bericht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
ik snapte eerst ninet wat WA betekende totdat je tegen mij ging praten
Ik zit maandag van 10:00 tot 13:00 bij Warner Bros. Interactive, pal naast Amsterdam Sloterdijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik snapte eerst ninet wat WA betekende totdat je tegen mij ging praten
[..]
Gezellig! Ik kan wel wat eten flansen hoor! Waar moet je maandag zijn? En moet wel even onder voorbehoud, moet wel beter zijn natuurlijk!
lol, wtfquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:05 schreef Sharana_LV het volgende:
zo lief he ... vrienden die wel soep langs komen brengen, en dan een bericht krijgen "soep ligt in je brievenbus want wil niet ziek worden"![]()
Wel in een bakje hoop ik?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:05 schreef Sharana_LV het volgende:
zo lief he ... vrienden die wel soep langs komen brengen, en dan een bericht krijgen "soep ligt in je brievenbus want wil niet ziek worden"![]()
En anders merk je het vanzelfquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:10 schreef wc-eend het volgende:
Nee joh.. zo'n zakje cup a soup
Edit:
Oh en ik ben niet bang om ziek te worden hoor Shar
ARKHAM CITYYYYYYYY!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:06 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik zit maandag van 10:00 tot 13:00 bij Warner Bros. Interactive, pal naast Amsterdam Sloterdijk
Wait.. whut...quote:
quote:
GotY, nu al. Omdat Diablo III verschoven is naar 2012 natuurlijkquote:
Moi is nog steeds heel blij met mijn plasma NeoPDP Panasonic 42".quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:41 schreef Solique het volgende:
[..]
+ punten
- helder en scherp beeld <-------dit
- zwart waarden ongekend <----------dit
- snel response en weinig tot geen input lag <---------------- dit
- punten
- Verbruiken meer stroom dan led/lcd <---------- valt wel heel erg mee
- Wegen meer <----------valt heel erg mee (ik ken lcd's die zwaarder zijn dan mijn pana 42")
- Kunnen in gaan branden <-------- kom onder je steen vandaan (als je een plasma neemt met THX kan je soms wel een last krijgen van ghosting (maar dat is gewoon garantie)
- Kleuren/licht kunnen gaan vervagen met de jaren <------kom onder je steen vandaan (de viera panelen hebben hier geen last meer van)
Daarom had ik staan > kunnenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Moi is nog steeds heel blij met mijn plasma NeoPDP Panasonic 42".
(NeoPDP is de nieuwe naam die ze gebruiken ipv plasma)
quote:
Yep, het is zo'n titel dat je erop klikt en dan denkt "awwww weer zo'n kut dragonball game!" en vervolgens geen comment achterlaatquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:51 schreef wc-eend het volgende:
FOK!games![]()
Dit bericht; It's over 9000!!!!!!
Trekt gewoon meer views dan alle andere berichten die ik er voor of er na plaats
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:15 schreef Pheno het volgende:
Ik klikte. En liet geen berichtje achter.
geloof mij, hoe ik er nu uit zie wil je niet wetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:10 schreef wc-eend het volgende:
Nee joh.. zo'n zakje cup a soup
Edit:
Oh en ik ben niet bang om ziek te worden hoor Shar
Schat, ik ben papa, ik ben hoopjes ellende gewendquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geloof mij, hoe ik er nu uit zie wil je niet wetenben echt een hoopje ellende
Ik heb bij een boer gewerkt, dat zijn geen hoopjes meer!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:19 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Schat, ik ben papa, ik ben hoopjes ellende gewend
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:15 schreef Pheno het volgende:
Ik klikte. En liet geen berichtje achter.
Dagje mee in de zorg en die hopen bij de boer zijn hoopjes gewordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb bij een boer gewerkt, dat zijn geen hoopjes meer!
Ja, maar dat is geen papawerk meer!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:23 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dagje mee in de zorg en die hopen bij de boer zijn hoopjes geworden
lol, hoe toeval is dat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb hier nog een tv in de doos staan, heeft moeders afgelopen zaterdag gekregen.
Blijkt het gewoon dezelfde te zijn die we al hebben
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb hier nog een tv in de doos staan, heeft moeders afgelopen zaterdag gekregen.
Kijk rond zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:34 schreef Poit het volgende:
Ik wil een uber duper kuker dikke plasma tv!
dan kan je alleen maar voor een panasonic kiezenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:34 schreef Poit het volgende:
Ik wil een uber duper kuker dikke plasma tv!
duidelijk. Maakt het kiezen een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
dan kan je alleen maar voor een panasonic kiezen
niet eens gedag zeggen op de webcam!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet eens gedag zeggen op de webcam!
Je zag er toch niet uit omdat je ziek wasquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
presentquote:
nee ik zie er ook uit als een lijk op de webcamquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Je zag er toch niet uit omdat je ziek was![]()
Zal toch wel meevallenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee ik zie er ook uit als een lijk op de webcam
Heb net weer BLS gehad,.. maarre ga zo Gears'n joquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:14 schreef badboynova het volgende:
wie gaat mday mond op mond geven, want volgens mij verzuipt hij daar in de kuip.
Wel!! Maar jij was bezig met Gwen en vrouwen stuff dacht ik. Stomboquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha geinig!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:59 schreef koei het volgende:
http://www.flickr.com/photos/nightmaresfearfactory
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
Zeg waar is dat mooie weer heen? Vorige week vrijdag huppelde ik nog buiten in een kort broekje
quote:en nu zit ik hier in een dikke trui.
quote:Vandaag na stage in zo'n super dikke plensbui terecht gekomen dat ik flashbacks had naar mijn zwemlessen van vroeger
quote:waarbij je in je spijkerbroek het water in moest.
Meister!quote:
viespeukquote:
quote:
Ik baal dat ik weer winterkleren aan moet. Het enige leuke aan winterkleding zijn laarzen voor de rest vind ik er niets aan. En mijn laarzen kan ik op stage niet aan.quote:
niks mis met winterkleding.. meer om uit te pakkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik baal dat ik weer winterkleren aan moet. Het enige leuke aan winterkleding zijn laarzen voor de rest vind ik er niets aan. En mijn laarzen kan ik op stage niet aan.
Nijs kus?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:11 schreef Poit het volgende:
[..]
nijs kus met winterkleding.. meer on uit te pakken
telefoontypo'squote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nijs kus?
Bedoel nee is knus?
En zomerkleding kun je ook makkelijk uitpakkenen zit er ook nog een mooi zomers kleurtje onder.
Ik doe niet aan zomerse kleurtjes..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nijs kus?
Bedoel nee is knus?
En zomerkleding kun je ook makkelijk uitpakkenen zit er ook nog een mooi zomers kleurtje onder.
Ik was heel blij dat ik mijn winterjas aanhad vanmiddag (is niet echt een dikke maar wel waterdicht) maar het regende zo hard dat ik als nog tot op mijn sokken en ondergoed nat (geregend) was.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:12 schreef wc-eend het volgende:
Winterkleding? Ik loop nog steeds rond in mijn zomerkleding...
Dat is naar ja.. Ik had dat 2 weken geleden al had ik toen het geluk dat het nog warm was.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik was heel blij dat ik mijn winterjas aanhad vanmiddag (is niet echt een dikke maar wel waterdicht) maar het regende zo hard dat ik als nog tot op mijn sokken en ondergoed nat (geregend) was.
Ik het vorige maand inderdaad ook al een keer! Toen had mijn collega gevraagd of ik kon invallen, was me alleen vergeten te vertellen dat een andere collega al had toegezegd. Dus ik voor niets naar het werk en in de stromende regen naar huis, maar toen had ik sportkleren aan en was het warm dus daar werd ik wat minder chago van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is naar ja.. Ik had dat 2 weken geleden al had ik toen het geluk dat het nog warm was.
Ik was onderweg naar huis, maakt het minder erg inderdaad..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik het vorige maand inderdaad ook al een keer! Toen had mijn collega gevraagd of ik kon invallen, was me alleen vergeten te vertellen dat een andere collega al had toegezegd. Dus ik voor niets naar het werk en in de stromende regen naar huis, maar toen had ik sportkleren aan en was het warm dus daar werd ik wat minder chago van.
Hier ook!!! Zat om 6 uur vanmorgen al druk te typen en heb veel zware patienten gehad vandaag. Heb ook mijn enkel gruwelijk bezeerd toen ik met een patient trap lopen ging oefenen, die man steunde met zijn volle 90 kilo op mij. Nou ben ik best sterk maar voor zulke grapjes moet ik een beetje uitkijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik was onderweg naar huis, maakt het minder erg inderdaad..
Pff.. Ben me een partij moe.. Vroeg m'n bed in vandaag..
Da's niet relaxed..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hier ook!!! Zat om 6 uur vanmorgen al druk te typen en heb veel zware patienten gehad vandaag. Heb ook mijn enkel gruwelijk bezeerd toen ik met een patient trap lopen ging oefenen, die man steunde met zijn volle 90 kilo op mij. Nou ben ik best sterk maar voor zulke grapjes moet ik een beetje uitkijken.
Ja goed zo! Je moet er eens goed naar laten kijken, hopen kunnen ze snel zien wat het is en wat ze ermee kunnen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's niet relaxed..
Ik ga morgen eens op m'n gemak kijken naar een fysio voor m'n rug..
Nieuwe erin zettenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja goed zo! Je moet er eens goed naar laten kijken, hopen kunnen ze snel zien wat het is en wat ze ermee kunnen.
Als dat zo makkelijk ging ken ik nog wel wat mensen die daar om zitten te springenquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk ging ken ik nog wel wat mensen die daar om zitten te springen
Morgen misschien armcandy spelen voor fruit op een zakelijk feestje en verder typen typen typen, heb weer eens te lang uitgesteld!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Nog plannen voor het weekend verder meiske?
Armcandy.. Nice!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Morgen misschien armcandy spelen voor fruit op een zakelijk feestje en verder typen typen typen, heb weer eens te lang uitgesteld!
En gaat Poit dit weekend nog achter de vrouwen aan?
Ook lekker toch, een lekker rustig weekendje! Beetje uitrusten en opladen van de week! Soms heb je dat nodig. Ik zou zo maar eens kijken of het jurkje dat ik morgen aan wil nog pastquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Armcandy.. Nice!
Deze jongeman gaat al een tijdje niet meer achter de vrouwtjes aan.. De deernes zijn me veel te snel. Plus dat deze jongeman z'n rust nu hard nodig heeft..
Ik ga morgen en overmorgenochtend lekker voor de TV hangen en Rubgy kijken. Daar beetje chillen, Dark Souls spelen. Dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
i can haz
http://www.ebay.nl/itm/Ar(...)&hash=item3a68c0ea5c![]()
/faal
Ja, ik kan nu ook niet veel andersquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ook lekker toch, een lekker rustig weekendje! Beetje uitrusten en opladen van de week! Soms heb je dat nodig. Ik zou zo maar eens kijken of het jurkje dat ik morgen aan wil nog past
goed zo babe, lekker relaxenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ook lekker toch, een lekker rustig weekendje! Beetje uitrusten en opladen van de week! Soms heb je dat nodig. Ik zou zo maar eens kijken of het jurkje dat ik morgen aan wil nog past
Haha nee helaas er komen geen foto's op facebook of zo.. Hoewel die man die het feest geeft zie ik wel als een actieve facebookgebruiker dus moet even in de gaten houden waar hij fruit allemaal tagged en of er foto's van mij bij staanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, ik kan nu ook niet veel anders
Maaruuh.. Foto's
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha nee helaas er komen geen foto's op facebook of zo.. Hoewel die man die het feest geeft zie ik wel als een actieve facebookgebruiker dus moet even in de gaten houden waar hij fruit allemaal tagged en of er foto's van mij bij staan
Wie heeft het over Facebook?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha nee helaas er komen geen foto's op facebook of zo.. Hoewel die man die het feest geeft zie ik wel als een actieve facebookgebruiker dus moet even in de gaten houden waar hij fruit allemaal tagged en of er foto's van mij bij staan
Haha dan heb ik ook niet echt indruk gemaaktquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]foto's! Ben alweer biiijjnnnaaa vergeten hoe je eruit zag!
pff manenn gewoon niet naar luisteren, ik weet alles nog hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha dan heb ik ook niet echt indruk gemaakt
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pff manenn gewoon niet naar luisteren, ik weet alles nog hoor
Hier genoegquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Loont het toch om nerd te wezenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef Poit het volgende:
Ik vind trouwens dat wij mannen maar boffen met zoveel leuke en mooie vrouwen in deze SC
Nohquote:
Jaa!! De nerd is de nieuwe sexy man!! (ik roep het al jaren maar nu schijnt het in te zijnquote:
Dat wist je toch al.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Noh![]()
Wat een lieve sc-ers zijn jullie ook
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef Poit het volgende:
Ik vind trouwens dat wij mannen maar boffen met zoveel leuke en mooie vrouwen in deze SC
Oh jawel hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat wist je toch al.![]()
Of heb ik ook niet echt indruk gemaakt![]()
QFTquote:
quote:
Dat is zeker een goed plan, liever wel wat dichter bij huis dan. En waar iemand bekend is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh jawel hoor![]()
Ik vond de meet ook echt tof dus dat moeten we snel weer een keertje doen!
Waar woon je ook al weer? In de buurt van Rotterdam?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Dat is zeker een goed plan, liever wel wat dichter bij huis dan.
In de buurt van Leiden en Goudaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Waar woon je ook al weer? In de buurt van Rotterdam?
Scheelt niet veel, dus daar ben ik zoquote:
Oh nee dan is Eindhoven ook niet echt in de buurtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef Solique het volgende:
[..]
In de buurt van Leiden en Gouda
[..]
Scheelt niet veel
Gezellig!quote:
Nee, niet bepaald. Maar voor een keer geen problemen mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh nee dan is Eindhoven ook niet echt in de buurt
Dan hou ik je wel hoorquote:
In mijn verdediging: het was heel lang geleden bij Sony en ik was vooral onder de indruk van Fruit's accent!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jaaaaa shoppen met shar is awesome! Gaan we alleen niet eerst langs bakker bart want dan hebben we geen tijd meer over.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
IN AMSTERDAM!
gaan lot en ik eerst shoppen
quote:
Hahaha zo erg is fruits accent toch niet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
In mijn verdediging: het was heel lang geleden bij Sony en ik was vooral onder de indruk van Fruit's accent!
Maar nu ik er zo over nadenk, ik weet nog wel hoe je eruit ziet! Als er een meet is zal ik je meteen met Lotje aanspreken!
Amsterdam vind ik best, kom er vaak genoeg maar jij zal er best andere tenten weten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
IN AMSTERDAM!
gaan lot en ik eerst shoppen
Kan zowat een aparte agenda bij houden voor Fok!.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:12 schreef wc-eend het volgende:
Keertje eten in Rotterdam, lijkt me strak, half november ergens?
ja, geniaal was dat stukjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahaha zo erg is fruits accent toch niet?
Ik had vorige week dat stukje wat fruit over sony had getypt weer eens gelezen, zo grappig
we skippen de bart en gelijk naar de v&d pashokj... euh ... subway!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jaaaaa shoppen met shar is awesome! Gaan we alleen niet eerst langs bakker bart want dan hebben we geen tijd meer over.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
we skippen de bart en gelijk naar de v&d pashokj... euh ... subway!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahaha zo erg is fruits accent toch niet?
Ik had vorige week dat stukje wat fruit over sony had getypt weer eens gelezen, zo grappig
Kunnen wij dan mooi van genietenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb zojuist van een inside source te horen gekregen dat er lesbische actie gaat komen op de volgende meet
IK NEEM DE POPCORN MEEquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
of je komt de avond ervoor logeren!
Het hele idee van lesbische sex is juist dat we geen man nodig hebbenquote:
Ik ben puur de observeerder.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het hele idee van lesbische sex is juist dat we geen man nodig hebben
heb je toch niets aan kerel..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb zojuist van een inside source te horen gekregen dat er lesbische actie gaat komen op de volgende meet
SAAAAAAAAAAIquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het hele idee van lesbische sex is juist dat we geen man nodig hebben
Jullie mannen kunnen ons samen toch niet aanquote:
Try me, you'll be amazed!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jullie mannen kunnen ons samen toch niet aan
Daarom is het gezegde toch ook 'verdeel en heers'quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jullie mannen kunnen ons samen toch niet aan
Zegt meneer die al zeker 5 uitnodigen van Shar om te komen gamen heeft afgeslagen.quote:
Pure bescherming voor Sharquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zegt meneer die al zeker 5 uitnodigen van Shar om te komen gamen heeft afgeslagen.
ja k wordt gedumptquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zegt meneer die al zeker 5 uitnodigen van Shar om te komen gamen heeft afgeslagen.
Als ik Poit was had ik het wel gewetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja k wordt gedumptzelfs solique en wc eend komen nog eerder langs!
Moet je een beetje in spanning laten natuurlijk. Hoe langer je moet wachten hoe fijner iets isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh, ik ben te min.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:31 schreef Solique het volgende:
[..]
oh, ik ben te min.![]()
En ben al eens langs geweest zelfs (op je werk dan wel)
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik ook
en jij mag altijd komen gamen hoor
IK HEB LICHT NUquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Als je naar Shar gaat moet je wel een lamp meenemen
Je bent toch zelf het zonnetje in huis?quote:
Trusten Poitquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Je bent toch zelf het zonnetje in huis?
Anyhow.. Ik ben pitten.. Ben kapot!!
Kusjes en knuffels voor degene die willen!
Biatch! Je gaat ook meteen een 2 kopenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:29 schreef Sharana_LV het volgende:
zou die sleeve niet te wijd zijn voor de ipad 2?
De maten staan er bij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:29 schreef Sharana_LV het volgende:
zou die sleeve niet te wijd zijn voor de ipad 2?
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Biatch! Je gaat ook meteen een 2 kopen?
ohjaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef Solique het volgende:
[..]
De maten staan er bij.
Deze vermeld er wel bij voor de 2: http://www.ebay.com/itm/D(...)ag-DK3-/190568967472
Zit maar 1 en 0,5 cm verschil in.
Tsssss ik ben al 2.5 uur bezig met werken... Wat doe je eigenlijk precies bij de ikea behalve hangen in smäland en gehaktballetjes eten?quote:
Hoe is dit nieuws?quote:
quote:
omdat frankrijk heel het toernooi al loopt te kutten. As usualquote:
vanavond al? DAMN, nice!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:10 schreef wc-eend het volgende:
[..]
?
Vanavond knalluh jongen... Aldo vs Florian
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:14 schreef badboynova het volgende:
[..]![]()
Ben je alweer terug uit het land der zombies (ben je al een beetje beter)
Het rugby-gebeuren? Zie het net op televisie.quote:
rugby gebeuren? Fucking world cup gek! Kwartfinales!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het rugby-gebeuren? Zie het net op televisie.
JE LIEGT JIJ VIEZE LIEGEBEEST IK GELOOF JE NIETquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:15 schreef Poit het volgende:
[..]
omdat frankrijk heel het toernooi al loopt te kutten. As usual
A hot sexy zombiequote:
Dude, zelfs m'n zwager had er geen vertrouwen meer in..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JE LIEGT JIJ VIEZE LIEGEBEEST IK GELOOF JE NIET
JE ZWAGER IS STOM IS EEN VIEZE STOMMEBEEST IK GELOOF JE NIETquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude, zelfs m'n zwager had er geen vertrouwen meer in..
Een ekte Fransman inderdaad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JE ZWAGER IS STOM IS EEN VIEZE STOMMEBEEST IK GELOOF JE NIET
Hi my name is sharquote:
prop er een rode pruik op en fotoshop het aarsgewei weg en het lijkt sprekend!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:25 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hi my name is shar
[ afbeelding ]
mental image completedquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
prop er een rode pruik op en fotoshop het aarsgewei weg en het lijkt sprekend!
Thanks god voor het ontbreken van de trampstamp!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
prop er een rode pruik op en fotoshop het aarsgewei weg en het lijkt sprekend!
trampstampquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Thanks god voor het ontbreken van de trampstamp!
aarsgeweiquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:47 schreef wc-eend het volgende:
Wtf is een trampstamp? Ik mis weer eens wat
quote:
Ho tagquote:
Wat doe je toch dudequote:
quote:
Wil je niet weten.quote:
Moet turbo nog steeds eens kijken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:29 schreef Poit het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)w-kids-nitro-hd-9406
En toch wil ik hem zien
zombiesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:29 schreef Poit het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)w-kids-nitro-hd-9406
En toch wil ik hem zien
Ja, mooi man, langs dat voetbalveldquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zombies! Wel nice Maaskantje vs Schijndel
(Schijndel is sowieso een kut dorp)
Luister nu Cookiequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:41 schreef Poit het volgende:
Hebben jullie deze vandaag al knoeperhard gedraaid?
Wie is eefje?quote:
Poit's niet zo geheime object der affectie!quote:
Eefje de Visser. Leuke meid met lieve liedjesquote:
durf je daar wel heenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Eefje de Visser. Leuke meid met lieve liedjes
quote:
quote:
Weet je het zeker? Ik vind het zo lief dat je verlegen wordt als er vrouwen in de buurt zijnquote:
Zolang ze veilig op het podium staat en ik ervoor durf ik welquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik vind het zo lief dat je verlegen wordt als er vrouwen in de buurt zijn
Vanavond kan je zelfs bij der langsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang ze veilig op het podium staat en ik ervoor durf ik wel
Heb zelfs een gesigneerd album van d'r
Ja maar lieve schat dat telt dan weer net niet!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang ze veilig op het podium staat en ik ervoor durf ik wel
Heb zelfs een gesigneerd album van d'r
Dan ga ik maar bij d'r eten binnenkortquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja maar lieve schat dat telt dan weer net niet!
Ja lekker makkelijk pratenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan ga ik maar bij d'r eten binnenkort
Haha, nee echt!quote:
En wij mannen dan?quote:
Nou doen dan!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, nee echt!
Maar het is valsspelen want ik ben bevriend met haar zusje
Werther'squote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mijn nieuwe verslaving:
[ afbeelding ]
Zo lekker... Maar snel de sportschool bellen voor een afspraak..
Maar ik ben niet bevriend met een familielid van jequote:
Wat een eisenlijst heb jij zegquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar ik ben niet bevriend met een familielid van je
Dat heeft er toch niets mee te maken..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:15 schreef Poit het volgende:
[..]
dit gaat zo niet goed hequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:15 schreef Poit het volgende:
[..]
hmmquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:18 schreef Poit het volgende:
Is een makkelijkere ingang.. Dacht je nou echt dat ik op Eefje af zou lopen als ik haar niet al een beetje kende?
Nee maar ik denk dat je nu nog steeds niet op Eefje af zou lopenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:18 schreef Poit het volgende:
Is een makkelijkere ingang.. Dacht je nou echt dat ik op Eefje af zou lopen als ik haar niet al een beetje kende?
Kloptquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee maar ik denk dat je nu nog steeds niet op Eefje af zou lopen
Oeh, nou niet meer terugkrabbelen hequote:
even quotenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |