SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:
Die is zeker nicequote:
iets van 5 dollar ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken hoeveel daar bij komt aan verzendkosten
8 dolar.. Heb je voor 15 euro een tof shirtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken hoeveel daar bij komt aan verzendkosten
paypal is relaxed!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:14 schreef Poit het volgende:
Oh en je kan alleen met Paypall betalen bij Riptappeal
QFTquote:
Ik heb het niet.. Doe bijna alles met CC.. Geen zin om een PP account aan te maken.quote:
ik heb wel PP en kan ander shipping adres opgeven?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb het niet.. Doe bijna alles met CC.. Geen zin om een PP account aan te maken.
CC accepteren ze ook, alleen wel US only (vage regeling)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb het niet.. Doe bijna alles met CC.. Geen zin om een PP account aan te maken.
Geen zin..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:34 schreef Solique het volgende:
[..]
CC accepteren ze ook, alleen wel US only (vage regeling)
Maar waarom niet gewoon een PP aanmaken en koppelen?
Lief van je maar hoeft niet.. Ik hou die 15 euro lekker op zakquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb wel PP en kan ander shipping adres opgeven?
Zelf geen maar hoor er goede verhalen over, wel echt voor de puristen (film freaks)quote:
Inbranden is geen issue meer aangezien er inmiddels softwarematig een beveiliging voor is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Zelf geen maar hoor er goede verhalen over, wel echt voor de puristen (film freaks)
+ punten
- helder en scherp beeld
- zwart waarden ongekend
- snel response en weinig tot geen input lag
- punten
- Verbruiken meer stroom dan led/lcd
- Wegen meer
- Kunnen in gaan branden
- Kleuren/licht kunnen gaan vervagen met de jaren
IPV een Techwood of een Panasonic?quote:
Is toch hun probleem? Als je tenminste duidelijk aan een bepaald persoon hebt doorgegeven dat je niet kan. Kan je hem de schuld geven en het op laten lossen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:03 schreef Fallen het volgende:
Godver, je zou ze bij de planningsafdeling af en toe ook verrotschelden.
Moet ik van een collega horen dat ik morgen ben ingeroosterd vanaf 15:00 tot 23:00, terwijl ik al had aangegeven deze week niet beschikbaar te zijn. Heb afspraken staan verdeuhrie!
Beveiliging, diverse objecten en evenementen.quote:
Is ook hun probleem, maar het irritante is natuurlijk wel dat ik er in eerste instantie mee te maken krijg en het allemaal weer moet gaan uitleggen. Uiteraard mag de planning het oplossen, maar ik houd er niet van als dit soort dingen gebeuren. Ik weet gewoon al dat ik dan eerst tig keer moet aangeven dat ik echt niet kan en nee, ook niet deze ene keer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:04 schreef koei het volgende:
[..]
Is toch hun probleem? Als je tenminste duidelijk aan een bepaald persoon hebt doorgegeven dat je niet kan. Kan je hem de schuld geven en het op laten lossen!
He, dat had ik ook. Landt het vliegtuig: regen en 11 graden. Zelfs de koude kraan op het eiland was warmer! Zeewater was 30 graden, ook op dieptequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:15 schreef Solique het volgende:
Mag ik naar huis gaat het weer flink hozen.
Pats maar lekker met je vakantie! Vanaf februari ga ik ook lekker weg en dan blijf ik 4 maanden weg! LEKKER PUH!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, dat had ik ook. Landt het vliegtuig: regen en 11 graden. Zelfs de koude kraan op het eiland was warmer! Zeewater was 30 graden, ook op diepte
Waarom niet langer?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Pats maar lekker met je vakantie! Vanaf februari ga ik ook lekker weg en dan blijf ik 4 maanden weg! LEKKER PUH!!
In Japan heb je in ieder geval stralend weer! En nooit meer een zaklamp nodig!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Pats maar lekker met je vakantie! Vanaf februari ga ik ook lekker weg en dan blijf ik 4 maanden weg! LEKKER PUH!!
Hoe vet zou het zijn als je urine altijd licht zo geven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Japan heb je in ieder geval stralend weer! En nooit meer een zaklamp nodig!
Omdat ik daar niet de flappen voor hebquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stralend weer in februari? Niiicccee!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
En durft niemand meer ergens te zwemmen omdat het water overal oplichtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe vet zou het zijn als je urine altijd licht zo geven.
Hoef je in de nacht niet meer je licht aan te doen als je moet pissen.
Spanky tochquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Stralend weer in februari? Niiicccee!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Edit: D'oh, snap m nu pas
lolquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:34 schreef koei het volgende:
[..]
En durft niemand meer ergens te zwemmen omdat het water overal oplicht
lollerzquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Edit: D'oh, snap m nu pas
Lillie snapt hem sneller dan jij, dus je zit nog wel goed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:34 schreef SpankmasterC het volgende:
NNNNOOOOOO een vrouw snapt een grap sneller dan ik!ik ben verdoemd!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
Lillie snapt hem sneller dan jij, dus je zit nog wel goed.
Hmm... Ik denk dat ik dit toch maar op vat als een compliment. Heb geen zin om in een hoekje te moeten huilen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
Lillie snapt hem sneller dan jij, dus je zit nog wel goed.
Volgens mij hoor ik je hoekje roepen koei!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:39 schreef koei het volgende:
[..]
Hmm... Ik denk dat ik dit toch maar op vat als een compliment. Heb geen zin om in een hoekje te moeten huilen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |