Mag het iets met smeerkaas zijn? Dan pas ik 'm wel aan voor jequote:
Neequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Mag het iets met smeerkaas zijn? Dan pas ik 'm wel aan voor je
smeerkaas?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Mag het iets met smeerkaas zijn? Dan pas ik 'm wel aan voor je
Ow laat dan maar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:04 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
smeerkaas?
Alleen als je nooit neer een topic van me sluit![]()
Dit doe je weer helemaal verkeerd h`, ze is vrijgezel, hinterdehint.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit doe je weer helemaal verkeerd h`, ze is vrijgezel, hinterdehint.
nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:07 schreef Stokstaart het volgende:
TS is EN aan t spijbelen EN mot haar kamer opruimen tante Vonne:
Rommel kamer week 40.
Ik heb al een FOK! date.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit doe je weer helemaal verkeerd h`, ze is vrijgezel, hinterdehint.
Ik kom nog steeds emmers.quote:
Ja zoietsquote:
Ik kan het ook doseren in 2 porties als je dat wilt.quote:
Lekker rijp tog?! Hahaha gekkerdts.quote:
In deze bron staat dat de sony eenzelfde scherm heeft als de amazon kindle. Als dat het geval is, kies dan voor de kindle, kun je lijkt me meer mee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:24 schreef Dimens het volgende:
http://www.consumentenbon(...)y-reader-wifi-prs-t1
Dat klink erg goed voor een prijs van maar ¤150,-
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik kan het ook doseren in 2 porties als je dat wilt.
[..]
Lekker rijp tog?! Hahaha gekkerdts.
quote:Als de vorige ejaculatie twee dagen of langer geleden is, is een normaal volume 1-4 milliliter (een tot twee theelepeltjes),
m.a.w. hij is al ongeveer 10 jaar niet gekomen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
http://www.spermboost.nl/winkel/over-sperma.html
Hoax.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:15 schreef yvonne het volgende:
http://www.spermboost.nl/winkel/over-sperma.html
Dat jij daarover nadenkt!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
m.a.w. hij is al ongeveer 10 jaar niet gekomen?![]()
(dat je dit googled)
[Ik weet als verpl. dat het maar 10cc is ( en ja dat leerde je tijdens je opleiding, vraag me niet waarom) maar ik moest het wel kunnen stavenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
m.a.w. hij is al ongeveer 10 jaar niet gekomen?![]()
(dat je dit googled)
Ik ben een mutant.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
[Ik weet als verpl. dat het maar 10cc is ( en ja dat leerde je tijdens je opleiding, vraag me niet waarom) maar ik moest het wel kunnen staven
zegt degene die mij nog niet zo lang geleden complimenteerde over mijn pijpkunsten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat jij daarover nadenkt!
[ afbeelding ]
Grapje, jeweet.
Boh geilquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
[Ik weet als verpl. dat het maar 10cc is ( en ja dat leerde je tijdens je opleiding, vraag me niet waarom) maar ik moest het wel kunnen staven
Jij snapt mijn ironische posts niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
zegt degene die mij nog niet zo lang geleden complimenteerde over mijn pijpkunsten.
n.b. ik weet
Jawel maar jij snapt mijn sarcastische posts nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jij snapt mijn ironische posts niet.
Haha, oké.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Jawel maar jij snapt mijn sarcastische posts niet
TS heeft DISquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:38 schreef Zweetteef het volgende:
Hoi ik ben er weer heb ik wat gemist in me dagboek?
Mijn dagboek, nee niets. Je kunt ook alles teruglezen haha internet is raar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:38 schreef Zweetteef het volgende:
Hoi ik ben er weer heb ik wat gemist in me dagboek?
Ik ook, en nu?quote:
Nog gefapt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:44 schreef Dimens het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb net 40 minuten onder de douche gestaan, het was heerlijk.
Liefs Dimens.
Omdat hij te baas is voor dit topic.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:04 schreef Zweetteef het volgende:
Waarom heeft ludo nog nooit hier gepost hij was altijd zo'n fan van me dagboektopics
jquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:12 schreef Pharkus het volgende:
Lief Dagboek,
Ik heb zin in het weekend.
Maar jij moet je kamer eerst nog opruimen en daarna pics van het resultaat posten voordat je kan relaxen.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maar jij moet je kamer eerst nog opruimen en daarna pics van het resultaat posten voordat je kan relaxen.
My mistake, maar dat geldt vast ook voor jou.quote:
nee ik ben heel properquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
My mistake, maar dat geldt vast ook voor jou.
Lieve Psy-freak,quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:31 schreef Psy-freak het volgende:
Lief dagboek,
Ik kan niet meer. Vandaag gaat het gebeuren. De brief is al af.
Tot niet meer ziens,
Psy-freak
Lieve Koploper,quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Lieve Psy-freak,
ik hoop dat ik je snel ontmoet, kan niet wachten.
Gr,
Koploper
[ afbeelding ]
*proestquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Lieve Psy-freak,
ik hoop dat ik je snel ontmoet, kan niet wachten.
Gr,
Koploper
[ afbeelding ]
neee, waarvoor zou dat moeten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Heeft TS haar pillen wel ingenomen?
dalando.nl/fok/dagboek/quote:
dank.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:02 schreef Dalando het volgende:
En het wachtwoord kun je bij mij vragen via DM
auto natuurlijk (ja ik kan rijden)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:35 schreef jcdragon het volgende:
Zweetie, was je met de auto of de fiets? Gelukkig ben je er met de schrik er van af gekomen.
Oeps, had niet gelezen dat je iemand ging ophalen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:41 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
auto natuurlijk (ja ik kan rijden)want wie haalt er iemand op met de fiets in dit weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:08 schreef Trollscience het volgende:
Is dit gelegaliseerde bagger ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:08 schreef Trollscience het volgende:
Is dit gelegaliseerde bagger ofzo?neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben terug.
gelukkig ben je er nog.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:09 schreef Zweetteef het volgende:
Het slotje is er weer af![]()
![]()
Ik word steeds verward met zweetbeest dat is wel een beetje jammer zodoende stond ook hier een slotje opMaar gelukkig is die nu geband
![]()
groetjes
waarvoor?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:41 schreef Bredemug het volgende:
Waarom ga je niet in therapie zweetteef
wie ben jij?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:55 schreef Driepink het volgende:
Er staat toch niets negatiefs over mij in het dagboek he ?
ik ben liefquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Waarom ken jij mij niet? Valt me weer van je tegen, je leek me zo lief.
je bent 17quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ZWIJG, GA TERUG NAAR DE KEUKEN
JAWELquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:09 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dan mag je het nog niet over keuken hebben
Gast, ga lekker tegen je knuffels praten en donder opquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
JAWELVROUWEN HOREN GEWOON IN DE KEUKEN STAAN
iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gast, ga lekker tegen je knuffels praten en donder op
Hij luistert wel blijkbaar, maar waar waren we gebleven? Dusja, waarom leren we elkaar niet kennen?quote:
goeie vraagquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hij luistert wel blijkbaar, maar waar waren we gebleven? Dusja, waarom leren we elkaar niet kennen?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:54 schreef Snuwerd het volgende:
driepink, volgens mij heb je geen idee waar je het over hebt
vrolijkerd
gr gr de knuffel van P_z
watquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:25 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
dat is meer dan 2^31, sorry kan ik niet aan
omdat ik in een gat woon.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
rijmt op nat.. Waarom ben jij je niet aan het klaarmaken om te gaan stappen?
heerenveen 30kmquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zou bijna vragen waar. Maar daar antwoord je toch niet op.. Maar vlakbij welke grote stad?
Dat is ook ver.. Maar kunnen we niet verder gaan via msn ofzo? Beetje slowchat dit...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:45 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
maar ik zoek nog een kamer in groningen
weet ik ook nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:45 schreef witikvil het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Heerenveen een stad?
Je had een dubbelganger Zweetbeest.. Ik dacht eerst dat jij al die postings deedquote:
zweetbeest is me kloonquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:50 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Je had een dubbelganger Zweetbeest.. Ik dacht eerst dat jij al die postings deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben terug.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:51 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
zweetbeest is me kloonDe original is beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
zeg ik hier tog niet ben je mal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:56 schreef witikvil het volgende:
Maar in welk dorpje in Friesland woon je dan?
klopt maar het is maar 200 inwonersquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:59 schreef witikvil het volgende:
De meerderheid kent het waarschijnlijk toch niet.
Niet haten op autisten aubquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:58 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dan staan er hier straks allemaal autisten voor de deur
Dan kan je het dus ook wel vertellen. Ik snap sowieso dat gezeik niet dat je niet wil vertellen waar je woont. Wat maakt dat nou uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:00 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
klopt maar het is maar 200 inwoners
rot gewoon op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:02 schreef witikvil het volgende:
[..]
Dan kan je het dus ook wel vertellen. Ik snap sowieso dat gezeik niet dat je niet wil vertellen waar je woont. Wat maakt dat nou uit.
Stalker alert !quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:02 schreef witikvil het volgende:
[..]
Dan kan je het dus ook wel vertellen. Ik snap sowieso dat gezeik niet dat je niet wil vertellen waar je woont. Wat maakt dat nou uit.
omdat ik lief benquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:25 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom is Zweetteef eigenlijk een protegé van Yvonne?
Ben je sweety?quote:
Waarschijnlijk een kloon van yvonnequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:25 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom is Zweetteef eigenlijk een protegé van Yvonne?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een kloon van yvonne
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben terug.
ey sexy, cheer upquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:43 schreef Zweetteef het volgende:
lief dagboek,
Vandaag zit iedereen op mij te haten eerst zien ze mij voor zweetbeest aan en word mijn topic gesloten.Dan gaan ze zeggen dat ik kloon ben van zweetbeest
Maar zweetbeest heeft een ban van een jaar wel zielig
![]()
Groetjes
hier het lieve dagboekquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:40 schreef Zweetteef het volgende:
Lief dagboek,
het zit er weer op voor vandaag, welterusten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zweefteef is er zo weer. ze zit even heel hard te doen alsof ze een leven heeft, daarna moet ze nog ff koffie zetten, en dan is ze er weerquote:
Dank je dagboekquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zweefteef is er zo weer. ze zit even heel hard te doen alsof ze een leven heeft, daarna moet ze nog ff koffie zetten, en dan is ze er weer
groet groet
teefje's dagboek
quote:
lekker wijf is hetquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:48 schreef Zweetteef het volgende:
Lief dagboek,
En daarna kwam er gewoon nog een prachtig liedje waarvan ik altijd moet huilen ter verduidelijking:![]()
![]()
groetjes![]()
Lekker voor jequote:Op zondag 9 oktober 2011 23:47 schreef Zweetteef het volgende:
Morgen moet ik om 7 op. Neeehhhhik haat school
jij was tog die teken boi?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:03 schreef Snuwerd het volgende:
ik moet elke keer om acht uur op
maar
morgen om negen uur
wat is het leven toch fijn
ik vond je wel leuk tekenenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:09 schreef Snuwerd het volgende:
'die-teken-boi'
klopt,
net als 'die-hater'
Beter laat dan nooit er achter komen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 07:45 schreef Zweetteef het volgende:
Neeeeerrrhhhhkom ik erachter dat ik een uur later kon opstaan
haha hoe vaak jij nu al wel niet te vroeg of 'onterecht' bent opgestaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 07:45 schreef Zweetteef het volgende:
Neeeeerrrhhhhkom ik erachter dat ik een uur later kon opstaan
in dit geval was nooit denk ik beter dan laatquote:Op maandag 10 oktober 2011 07:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit er achter komen.
aaaaah kloptquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:27 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
haha hoe vaak jij nu al wel niet te vroeg of 'onterecht' bent opgestaan![]()
![]()
middelbare school style
Weet je het wel zeker? Als ik zo het vorige topic leesquote:
Ja, we hebben een grotere agenda dan jij denkt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:52 schreef internal het volgende:
[..]
Weet je het wel zeker? Als ik zo het vorige topic lees
ja tegen niemand zeggenquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:50 schreef internal het volgende:
Is dit nou gewoon een excuus voor een nieuwe sc reeks?
Heb je nu al les? Laat ons niet langer in spanning!!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:29 schreef Zweetteef het volgende:
A
[..]
aaaaah klopten nu ben ik op school en zie niemand van mijn klas ik weet niet eens of ik wel les heb
oo ja vergeten te melden, ja ik had half uur les nu alweer in de bus naar huisquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je nu al les? Laat ons niet langer in spanning!!!
huh watquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:21 schreef Snuwerd het volgende:
HAhHAhAHAhahAhaAHAHahhA
ik kan echt lachen om dit topic
goed voor mn ego, ik ben wel in staat om te achterhalen wanneer ik ergens moet zijn
Ik wist het. En Remlof maar ontkennenquote:
?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:32 schreef Snuwerd het volgende:
waarom ging je niet in op P_z zn serenades?
Wait whut? jij mag autorijden? Ben jij al ouder dan 12 jaar? Zo ja, jezus wat kom je dom overquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:48 schreef Zweetteef het volgende:
Lief dagboek,
ik zat net in de auto het was heel slecht weer en heel donker het was wel een beetje eng.
Ah. Dat zegt voldoende.quote:(nee ik woon niet in drenthefriesland
)
beter dan jouw naamtopicquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:49 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Wait whut? jij mag autorijden? Ben jij al ouder dan 12 jaar? Zo ja, jezus wat kom je dom overKan het mis hebben maar zo kom je over op mij
Sorry als het niet zo is
[..]
Ah. Dat zegt voldoende.![]()
eeh nee dat heb ik gemist, hij geeft wel een paar doodverwensingen gestuurd via dm.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:40 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
ik dacht dat hij louter lofzang aan je bracht
ik ben 19 en bijzonder slim.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:49 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Wait whut? jij mag autorijden? Ben jij al ouder dan 12 jaar? Zo ja, jezus wat kom je dom overKan het mis hebben maar zo kom je over op mij
Sorry als het niet zo is
[..]
Ah. Dat zegt voldoende.![]()
? Waarin Yv zich meldt en mij addoreert. En Smeg mij prijst om mijn kunsten en zelfs Myr eindelijk toe geeft verliefd te zijn op mij... tuurlijk.. jaloers...quote:
Vandaar ook mijn vooraf aangeboden excuses mocht het verkeerd overgekomen zijn aan deze kantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Intelligentie heeft niet zo'n groot Halo-effect als een lekker lichaam, Z_t.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Mocht je alleen lekkere tetten hebben is een pic zonder hoofd erop ook prima!
ik heb de champagne net opengetrokken. wat was de redenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:04 schreef Zweetteef het volgende:
Lief dagboek![]()
ik kan wel huilen Ik moet morgen gewoon om 6:15 opstaan![]()
wat een drama is school ook
maar donderdagmiddag begint wel de vakantie
edit: je mag hier ook vieren dat plastic_zak is geband![]()
trollen/baggerenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb de champagne net opengetrokken. wat was de reden
rule 1 and 2quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:04 schreef Zweetteef het volgende:
Lief dagboek![]()
ik kan wel huilen Ik moet morgen gewoon om 6:15 opstaan![]()
wat een drama is school ook
maar donderdagmiddag begint wel de vakantie
edit: je mag hier ook vieren dat plastic_zak is geband![]()
liefjequote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:56 schreef Snuwerd het volgende:
Zweetteef
FkTwkGs2012 en ik willen sex met je
wanneer?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:59 schreef Snuwerd het volgende:
iemand op facebook post dit bij mij ineens:
http://studenten.dejaap.nl/files/2011/09/forever-alone.png
quote:
door wie door wie! waarom waarom !quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:22 schreef remlof het volgende:
Ja wat nu weer?
Ik kreeg een smsje dat er hier een TR is geplaatst
wie loopt er nou te haten ik dacht dat plastic_zak was geband?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:22 schreef remlof het volgende:
Ja wat nu weer?
Ik kreeg een smsje dat er hier een TR is geplaatst
Anoniem. Niet dat ik je verteld zou hebben wie het was als dat niet zo wasquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:29 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
wie was het of was het anoniem ?
Ja en een e-mail.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok maar topic report geeft jou dus smsjes?
Zeer geachte moderators/forum admins/admins,quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:30 schreef Snuwerd het volgende:
ik was het
jammer, toch verteld
wat schreef ik ookalweer?
waarom nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
Ik heb een paar woorden veranderd want ik ga natuurlijk geen topic reports letterlijk posten
nee dit was het origineelquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
Ik heb een paar woorden veranderd want ik ga natuurlijk geen topic reports letterlijk posten
niet leukquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:41 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
nee dit was het origineel
jongas die zweettak praat over plastic_zak zn ban. Straf haar.
Waar gaat het over? Vertel het je dagboek!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:21 schreef Zweetteef het volgende:
Ik zit op school in een bijzonder saaie les. Gelukkig over 2 uurtjes vrij.
ik weet niet waarover het ging zo saai dat iik niet kon oplettenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Vertel het je dagboek!
Je moet wel goed je best doen hoor, anders kom je bij de AH achter de kassa terecht!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:14 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik weet niet waarover het ging zo saai dat iik niet kon opletten
Echt, wajoo@kfcquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:15 schreef Zweetteef het volgende:
Oo en ik was net bij de KFC en daar werd weer bevestigd dat negers alleen kip eten.
Niet alleen negers.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:15 schreef Zweetteef het volgende:
Oo en ik was net bij de KFC en daar werd weer bevestigd dat negers alleen kip eten.
klopt ik zag ook wat hoofdoekjes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:35 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Niet alleen negers.
Ik zie hordes moslim jongeren hangen bij de KFC. Allemaal denken ze te scoren bij die KFC miepjes, enigste wat ze kunnen scoren is een laf broodje met dito laf plakje kip.
Ideaal om de mondhoekjes mee af te vegen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:38 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
klopt ik zag ook wat hoofdoekjes.
goede updatequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:27 schreef Zweetteef het volgende:
Hoi dagboek
ik keek net liefs uit. . . wel een leuk programma hoornu ga ik ff puberruil kijken. Er word een neger geruilt die zegt 'die huis'
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:49 schreef Zweetteef het volgende:
Kijk momenteel pauw en witteman en zit milow er die zanger staat er dat hij poticoloog is. wat is dit nou hij zingt een liedje over politiek en je bent politicoloog![]()
Politicoloog kan fout gespeld zijn dus taalnazi's niet posten.
dat is toch verschrikelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:49 schreef Snuwerd het volgende:
wtf is deze, op deze pagina staat Zweetteef als online in de ene post, maar offline in de andere post.
het is wat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:53 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
hallon, ik zit hier met angstzweet hoor
straks valt het internet nog uit
nou enquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:49 schreef Snuwerd het volgende:
wtf is deze, op deze pagina staat Zweetteef als online in de ene post, maar offline in de andere post.
wat?quote:
Zij en d'r topic!quote:
freudiaansquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:28 schreef Prof_Hoax het volgende:
Lief Dagboek van Zweefteef,
Graag wil ik bij deze gebruik maken om jou te danken dat je in het leven bent geroepen.
Je verlicht ons van geirriteer en gegrom.
Vandaar ook dat ik graag in ZT's broekje kom.
Hoewel het een user was waar menig user scheef naar keek.
Doet ze nu erg, en met succes, haar best. Palingbeek.
Zweefteef, je bent ontzettend leuke user, toch wel.
Meestal, dan wel altijd. Soms niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |