omdat ik lief benquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:25 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom is Zweetteef eigenlijk een protegé van Yvonne?
Ben je sweety?quote:
Waarschijnlijk een kloon van yvonnequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:25 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom is Zweetteef eigenlijk een protegé van Yvonne?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een kloon van yvonne
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben terug.
ey sexy, cheer upquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:43 schreef Zweetteef het volgende:
lief dagboek,
Vandaag zit iedereen op mij te haten eerst zien ze mij voor zweetbeest aan en word mijn topic gesloten.Dan gaan ze zeggen dat ik kloon ben van zweetbeest
Maar zweetbeest heeft een ban van een jaar wel zielig
![]()
Groetjes
hier het lieve dagboekquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:40 schreef Zweetteef het volgende:
Lief dagboek,
het zit er weer op voor vandaag, welterusten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zweefteef is er zo weer. ze zit even heel hard te doen alsof ze een leven heeft, daarna moet ze nog ff koffie zetten, en dan is ze er weerquote:
Dank je dagboekquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zweefteef is er zo weer. ze zit even heel hard te doen alsof ze een leven heeft, daarna moet ze nog ff koffie zetten, en dan is ze er weer
groet groet
teefje's dagboek
quote:
lekker wijf is hetquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:48 schreef Zweetteef het volgende:
Lief dagboek,
En daarna kwam er gewoon nog een prachtig liedje waarvan ik altijd moet huilen ter verduidelijking:![]()
![]()
groetjes![]()
Lekker voor jequote:Op zondag 9 oktober 2011 23:47 schreef Zweetteef het volgende:
Morgen moet ik om 7 op. Neeehhhhik haat school
jij was tog die teken boi?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:03 schreef Snuwerd het volgende:
ik moet elke keer om acht uur op
maar
morgen om negen uur
wat is het leven toch fijn
ik vond je wel leuk tekenenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:09 schreef Snuwerd het volgende:
'die-teken-boi'
klopt,
net als 'die-hater'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |