Maar jij moet je kamer eerst nog opruimen en daarna pics van het resultaat posten voordat je kan relaxen.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maar jij moet je kamer eerst nog opruimen en daarna pics van het resultaat posten voordat je kan relaxen.
My mistake, maar dat geldt vast ook voor jou.quote:
nee ik ben heel properquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
My mistake, maar dat geldt vast ook voor jou.
Lieve Psy-freak,quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:31 schreef Psy-freak het volgende:
Lief dagboek,
Ik kan niet meer. Vandaag gaat het gebeuren. De brief is al af.
Tot niet meer ziens,
Psy-freak
Lieve Koploper,quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Lieve Psy-freak,
ik hoop dat ik je snel ontmoet, kan niet wachten.
Gr,
Koploper
[ afbeelding ]
*proestquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Lieve Psy-freak,
ik hoop dat ik je snel ontmoet, kan niet wachten.
Gr,
Koploper
[ afbeelding ]
neee, waarvoor zou dat moeten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Heeft TS haar pillen wel ingenomen?
dalando.nl/fok/dagboek/quote:
dank.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:02 schreef Dalando het volgende:
En het wachtwoord kun je bij mij vragen via DM
auto natuurlijk (ja ik kan rijden)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:35 schreef jcdragon het volgende:
Zweetie, was je met de auto of de fiets? Gelukkig ben je er met de schrik er van af gekomen.
Oeps, had niet gelezen dat je iemand ging ophalen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:41 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
auto natuurlijk (ja ik kan rijden)want wie haalt er iemand op met de fiets in dit weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:08 schreef Trollscience het volgende:
Is dit gelegaliseerde bagger ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:08 schreef Trollscience het volgende:
Is dit gelegaliseerde bagger ofzo?neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben terug.
gelukkig ben je er nog.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:09 schreef Zweetteef het volgende:
Het slotje is er weer af![]()
![]()
Ik word steeds verward met zweetbeest dat is wel een beetje jammer zodoende stond ook hier een slotje opMaar gelukkig is die nu geband
![]()
groetjes
waarvoor?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:41 schreef Bredemug het volgende:
Waarom ga je niet in therapie zweetteef
wie ben jij?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:55 schreef Driepink het volgende:
Er staat toch niets negatiefs over mij in het dagboek he ?
ik ben liefquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Waarom ken jij mij niet? Valt me weer van je tegen, je leek me zo lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |