je bent 17quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ZWIJG, GA TERUG NAAR DE KEUKEN
JAWELquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:09 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dan mag je het nog niet over keuken hebben
Gast, ga lekker tegen je knuffels praten en donder opquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
JAWELVROUWEN HOREN GEWOON IN DE KEUKEN STAAN
iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gast, ga lekker tegen je knuffels praten en donder op
Hij luistert wel blijkbaar, maar waar waren we gebleven? Dusja, waarom leren we elkaar niet kennen?quote:
goeie vraagquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hij luistert wel blijkbaar, maar waar waren we gebleven? Dusja, waarom leren we elkaar niet kennen?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:54 schreef Snuwerd het volgende:
driepink, volgens mij heb je geen idee waar je het over hebt
vrolijkerd
gr gr de knuffel van P_z
watquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:25 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
dat is meer dan 2^31, sorry kan ik niet aan
omdat ik in een gat woon.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
rijmt op nat.. Waarom ben jij je niet aan het klaarmaken om te gaan stappen?
heerenveen 30kmquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zou bijna vragen waar. Maar daar antwoord je toch niet op.. Maar vlakbij welke grote stad?
Dat is ook ver.. Maar kunnen we niet verder gaan via msn ofzo? Beetje slowchat dit...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:45 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
maar ik zoek nog een kamer in groningen
weet ik ook nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:45 schreef witikvil het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Heerenveen een stad?
Je had een dubbelganger Zweetbeest.. Ik dacht eerst dat jij al die postings deedquote:
zweetbeest is me kloonquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:50 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Je had een dubbelganger Zweetbeest.. Ik dacht eerst dat jij al die postings deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben terug.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:51 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
zweetbeest is me kloonDe original is beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
zeg ik hier tog niet ben je mal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:56 schreef witikvil het volgende:
Maar in welk dorpje in Friesland woon je dan?
klopt maar het is maar 200 inwonersquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:59 schreef witikvil het volgende:
De meerderheid kent het waarschijnlijk toch niet.
Niet haten op autisten aubquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:58 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dan staan er hier straks allemaal autisten voor de deur
Dan kan je het dus ook wel vertellen. Ik snap sowieso dat gezeik niet dat je niet wil vertellen waar je woont. Wat maakt dat nou uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:00 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
klopt maar het is maar 200 inwoners
rot gewoon op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:02 schreef witikvil het volgende:
[..]
Dan kan je het dus ook wel vertellen. Ik snap sowieso dat gezeik niet dat je niet wil vertellen waar je woont. Wat maakt dat nou uit.
Stalker alert !quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:02 schreef witikvil het volgende:
[..]
Dan kan je het dus ook wel vertellen. Ik snap sowieso dat gezeik niet dat je niet wil vertellen waar je woont. Wat maakt dat nou uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |