Beter laat dan nooit er achter komen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 07:45 schreef Zweetteef het volgende:
Neeeeerrrhhhhkom ik erachter dat ik een uur later kon opstaan
haha hoe vaak jij nu al wel niet te vroeg of 'onterecht' bent opgestaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 07:45 schreef Zweetteef het volgende:
Neeeeerrrhhhhkom ik erachter dat ik een uur later kon opstaan
in dit geval was nooit denk ik beter dan laatquote:Op maandag 10 oktober 2011 07:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit er achter komen.
aaaaah kloptquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:27 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
haha hoe vaak jij nu al wel niet te vroeg of 'onterecht' bent opgestaan![]()
![]()
middelbare school style
Weet je het wel zeker? Als ik zo het vorige topic leesquote:
Ja, we hebben een grotere agenda dan jij denkt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:52 schreef internal het volgende:
[..]
Weet je het wel zeker? Als ik zo het vorige topic lees
ja tegen niemand zeggenquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:50 schreef internal het volgende:
Is dit nou gewoon een excuus voor een nieuwe sc reeks?
Heb je nu al les? Laat ons niet langer in spanning!!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:29 schreef Zweetteef het volgende:
A
[..]
aaaaah klopten nu ben ik op school en zie niemand van mijn klas ik weet niet eens of ik wel les heb
oo ja vergeten te melden, ja ik had half uur les nu alweer in de bus naar huisquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je nu al les? Laat ons niet langer in spanning!!!
huh watquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:21 schreef Snuwerd het volgende:
HAhHAhAHAhahAhaAHAHahhA
ik kan echt lachen om dit topic
goed voor mn ego, ik ben wel in staat om te achterhalen wanneer ik ergens moet zijn
Ik wist het. En Remlof maar ontkennenquote:
?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:32 schreef Snuwerd het volgende:
waarom ging je niet in op P_z zn serenades?
Wait whut? jij mag autorijden? Ben jij al ouder dan 12 jaar? Zo ja, jezus wat kom je dom overquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:48 schreef Zweetteef het volgende:
Lief dagboek,
ik zat net in de auto het was heel slecht weer en heel donker het was wel een beetje eng.
Ah. Dat zegt voldoende.quote:(nee ik woon niet in drenthefriesland
)
beter dan jouw naamtopicquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:49 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Wait whut? jij mag autorijden? Ben jij al ouder dan 12 jaar? Zo ja, jezus wat kom je dom overKan het mis hebben maar zo kom je over op mij
Sorry als het niet zo is
[..]
Ah. Dat zegt voldoende.![]()
eeh nee dat heb ik gemist, hij geeft wel een paar doodverwensingen gestuurd via dm.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:40 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
ik dacht dat hij louter lofzang aan je bracht
ik ben 19 en bijzonder slim.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:49 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Wait whut? jij mag autorijden? Ben jij al ouder dan 12 jaar? Zo ja, jezus wat kom je dom overKan het mis hebben maar zo kom je over op mij
Sorry als het niet zo is
[..]
Ah. Dat zegt voldoende.![]()
? Waarin Yv zich meldt en mij addoreert. En Smeg mij prijst om mijn kunsten en zelfs Myr eindelijk toe geeft verliefd te zijn op mij... tuurlijk.. jaloers...quote:
Vandaar ook mijn vooraf aangeboden excuses mocht het verkeerd overgekomen zijn aan deze kantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |