je gaat slagen! als je hard genoeg wilt moet het lukken, desnoods met 112 bellen erbijquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga het proberen. Ik kan niet koppelen, maar eens moet de eerste keer zijn. Anders komt er straks vast een collega om mijn teringzooi op te ruimen, als ik faal.
Haha, mooie post.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:02 schreef timmmmm het volgende:
Dan ga ik nu vol trots een potje poepen en ontbijten. Wees gerust, die twee dingen hebben verder niets met elkaar te maken.
Oh god dit was niet achterquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik zal achter eens overleggen [ afbeelding ]
Jawel hoor: van ontbijten komt poepen en andersom.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:02 schreef timmmmm het volgende:
Dan ga ik nu vol trots een potje poepen en ontbijten. Wees gerust, die twee dingen hebben verder niets met elkaar te maken.
Heb ik gedaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:47 schreef timmmmm het volgende:
Als je volgende keer gewoon op de nieuwe topic knop drukt, hebben we dat probleem niet.
jaja, op het open nieuw deel bedoel ik ook. Je snapt het best, en ik heb het achter je opgelost, dus niet gaan haten jaquote:
Alhoewel ik mij niet kan vinden in Uw analyse begraaf ik graag de strijdbijl, liefde en respect voor Dhr Timmmmmquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
jaja, op het open nieuw deel bedoel ik ook. Je snapt het best, en ik heb het achter je opgelost, dus niet gaan haten ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |