quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:11 schreef hornage het volgende:
Is dat Brad Pitt?![]()
Hele wilde gok is dan dat dit Steven Soderberghis en dan Ocean's Eleven, Twelve en Thirteen....
Tussenstand oktober 2011:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:15 schreef hornage het volgende:
Gok 2 is dan David Fincher,
Fight Club, Se7en en The Curious Case Of Benjamin Button
Doet hornage straks wel, toch hornage?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:35 schreef Dopekoe het volgende:
Jullie vergeten asap m'n punt te geven.....
Tussenstand oktober 2011:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:02 schreef Dopekoe het volgende:
Asap +1 nog voor de schwarznegger vraag, als iemand dit ff in de volgende stand wil verwerken
Doe ik dan zelf welquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:35 schreef Dopekoe het volgende:
Jullie vergeten asap m'n punt te geven.....
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:28 schreef Gillingham het volgende:
Fight Club
Se7en
The Social Network
Zodiac
The Game
The Curious Case of Benjamin Button
Alien3
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
eh oh the game...
the girl with the dragon tattoo
alien3
panic room
zodiac
the curious case of benjamin button
the game
the social network
se7en
fight club
ja hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Doet hornage straks wel, toch hornage?
Ik zie nergens van hoog naar laag of andersomquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:42 schreef picodealion het volgende:
Nee, Sam postte zijn lijstje verkeerdom.
Klopt, maar toch leek het me wel duidelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:42 schreef picodealion het volgende:
Nee, Sam postte zijn lijstje verkeerdom.
Ik vond het al zo raarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:43 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Klopt, maar toch leek het me wel duidelijk.
Excuus @ SamuelofSEK voor de verkeerde interpretatie, maar helemaal correct was hij andersom ook nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:43 schreef Gillingham het volgende:
1 Fight Club (1999)
2 Se7en (1995)
3 The Social Network (2010)
4 The Curious Case of Benjamin Button (2008)
5 Zodiac
6 The Game
7 Panic Room
8 Alien3
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:47 schreef hornage het volgende:
[..]
Excuus @ SamuelofSEK voor de verkeerde interpretatie
Erg snel. Had ik de vraag maar niet zo makkelijk moeten maken.quote:
zo vol ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:13 schreef picodealion het volgende:
Tucker & Dale vs. Evil. Dacht ik al maar ik ging lunchen.
Lunchroom blijkt bezet. Dan toch maar antwoorden
.
Troost je, ik herkende het ook nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:51 schreef Gillingham het volgende:
Ach, dat ik dat eerste plaatje niet herkende...
Goed plaatje gekozen dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Troost je, ik herkende het ook niet
Het is 'm toch.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:27 schreef Asap het volgende:
Doet me denken aan Cellular met Basinger, maar volgens mij zit Biel daar niet in
Hoe kan je Jessica nou niet herinnerenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:27 schreef Asap het volgende:
Doet me denken aan Cellular met Basinger, maar volgens mij zit Biel daar niet in
quote:
Zelfs dat wist ik, min of meer. Uit 2001 ofzo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:38 schreef ThaTim het volgende:
Ik geef nog een tip. Het is het laatste lied van The Essential Bob Dylan.
+1 DragonFodderquote:
Ach ja, tuurlijk.quote:
Geen serieuze gokquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:35 schreef RanTheMan het volgende:
Van wat ik kan zien zou ik zeggen letters to julliet maar das jouw genre denk...
Sterkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:42 schreef ThaTim het volgende:
Wild Things dus.
Kontje van Denise Richards.
hornage +1quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:47 schreef hornage het volgende:
The World Is Not Enough
Starship Stroopers
Scary Movie 3
Nicequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:55 schreef wyccie het volgende:
Sliver dacht ik. In ieder geval die in dat appartement.
Jammer, jammer!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:10 schreef hornage het volgende:
opgezocht, maar damn die had ik moeten weten...
Klopt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:10 schreef Sands het volgende:
Basic Instinct, Basic Instinct 2 ... Basic Instict 3 bestaat toch niet?
quote:
Nog 2quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Oorlogswinter![]()
De gelukkig huisvrouw?![]()
Scary movie niet. Film uit 1993, LAH.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:05 schreef RanTheMan het volgende:
Ik weet toch eigenlijk wel zeker dat basic instinct 1&2 wel goed zijn, maar komt ze dan misschien nog voor in scary movie oid?
Last Action Heroquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Scary movie niet. Film uit 1993, LAH.
Sorry, ik werk altijd op zaterdag.
Dj_Day-V +1quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sextet ofzoiets en schnitzelparadijs...
YellowBlacks +1quote:
YellowBlacks is niet eens online, maar mocht hij dat zo wel zijn wanneer jouw vraag geraden is, mag hij natuurlijk een nieuwe stellen. En anders degene die jouw vraag goed heeft beantwoord.quote:
Ik dacht al een stapje verder.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:11 schreef picodealion het volgende:
Die liep nog van gisteren. Jouw vraag is nu de enige.
Laat diegene die de vraag van Dj_Day-V goed heeft een nieuwe vraag stellen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
YellowBlacks is niet eens online, maar mocht hij dat zo wel zijn wanneer jouw vraag geraden is, mag hij natuurlijk een nieuwe stellen. En anders degene die jouw vraag goed heeft beantwoord.
[..]
Ik dacht al een stapje verder.![]()
Waarom verbaast me dit dan weer niks?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:26 schreef YellowBlacks het volgende:
Laat diegene die de vraag van Dj_Day-V goed heeft een nieuwe vraag stellen.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Moet er tussendoor niet eens een keertje gehint worden?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu de laatste nog, die eind november op bluray komt...
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Moet er tussendoor niet eens een nieuwe hint komen? Of een nieuwe vraag gesteld worden?
omdat jouw vraag niet op schiet en je ook geen hints gaf om het wat sneller te laten gaan...quote:
Oh, deze stond al zo lang open zonder nieuwe hint dat ik dacht een doorstarter te kunnen posten.quote:
Ik heb nu al 2 hints gegeven. Wat kan ik nog meer weggegeven zonder het heel makkelijk te maken?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
omdat jouw vraag niet op schiet en je ook geen hints gaf om het wat sneller te laten gaan...
In 6.5 uurquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb nu al 2 hints gegeven. Wat kan ik nog meer weggegeven zonder het heel makkelijk te maken?
Zullen we dan maar 3 tegelijk doen ofzo? Of 4? Leuk man
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:00 schreef dyonvbaal het volgende:
2 hints? 2x de zelfde hint is iets anders dan 2 hints...
quote:
quote:
2 en 7 zijn goed.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:00 schreef Gillingham het volgende:
2. Stardust
4. 101 Dalamtians
7. The Excorsist?
Natuurlijk niet, maar het liep gewoon niet echt verder, dan is het gebruikelijk dat er verder gegaan wordt met een andere vraag.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus ik moet de hele middag speciaal op fok blijven totdat iemand om een hint vraagt?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:03 schreef dyonvbaal het volgende:
4 kleine zeemeermin![]()
5 sneeuwwitje![]()
1 die met dat konijn en afgeschoten hoofd? miss sparrow maar kom niet op de film en is ook maar een gok![]()
Nee, dat hoeft niet per se. Maar als je toch niet op Fok bent en een vraag van je urenlang open staat, dan is het toch niet gek dat iemand anders een opstarter post om de boel op gang te houden?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus ik moet de hele middag speciaal op fok blijven totdat iemand om een hint vraagt?
3. is ook goed en 8 is fonetisch goed.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:04 schreef FireFox1 het volgende:
3. Brothers Grimm?
4. De Kleine Zeemeermin.
5. Assepoester?
8. Nanny Macvee?
Donnie Darko bedoel je. Lijkt wel op Omoe Graftak inderdaad, maar dat is ze niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:05 schreef dyonvbaal het volgende:
die film met prince of persia (nou kom ik ook al niet meer op zijn naam) over die tijd loop en dat op het einde de vliegtuigmotor op zijn slaapkamer valt...
Je bedoeld Donnie Darko?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:05 schreef dyonvbaal het volgende:
die film met prince of persia (nou kom ik ook al niet meer op zijn naam) over die tijd loop en dat op het einde de vliegtuigmotor op zijn slaapkamer valt...
Ze heeft ook zo'n spikehalsband om ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:10 schreef dyonvbaal het volgende:
heheh 6 lijkt wel van de stieg larson trilogie.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:27 schreef dyonvbaal het volgende:
is dat die film met die groep meiden op een middelbare school die gaan expirimenteren met hekserij? witchcraft?
Ja, maar je zit er wel heel dichtbij.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:33 schreef dyonvbaal het volgende:
goede film alleen verkeerde titel zeker?
The craft?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:44 schreef wyccie het volgende:
Kom op Dyon, je kutn het.
Ik denk dat de rest het wel weet, maar je punt niet wil stelen.
let op je lijn (of ben je niet zo'n vrouw die daar erg mee zit...)quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:02 schreef wyccie het volgende:
Ik schepo ook eens voor de tweede keer op.![]()
Zou ik misschien wat meer op moeten letten. Maar voedsel wint altijd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:04 schreef dyonvbaal het volgende:
let op je lijn (of ben je niet zo'n vrouw die daar erg mee zit...)
1 kan ik niet over oordelen enquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou ik misschien wat meer op moeten letten. Maar voedsel wint altijd.
Het is een Duitser of Scandinaviër, denk ik.
quote:Born on September 26, 1968 and growing up in Mount Vernon, Washington
staat niet op IMDBquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:26 schreef wyccie het volgende:
Slechterik in een James Bond-film?
Hij komt aan alle kanten bekend voor, maar ik weet het gewoon niet.
nein...quote:
Klopt!quote:
En die weet ik helaas niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klopt!
Maar had de vraag al aangepast, als je ook zijn naam weet krijg je het punt!
Correct!quote:
Ik zeg alvast dat het geen Ponyo isquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef dyonvbaal het volgende:
doet me denken aan die met dat zee wezentje dat een echt mensje word... maar weet nou weer eens geen naam...
Is alleen in japan in de bioscoop geweest. Maar lijkt op zijn 2 vorige films als je dat bedoelt..quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is alleen in japan in de bioscoop geweest. Maar lijkt op zijn 2 vorige films als je dat bedoelt..
Volgens mij kunnen alleen fans hem raden
Die zijn er op FMT volgens mij niet zoveelquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
35 votes op IMDb...quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is alleen in japan in de bioscoop geweest. Maar lijkt op zijn 2 vorige films als je dat bedoelt..
Tussenstand oktober 2011:quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef Sands het volgende:
Is dat Jennifer Connelly?
Requiem for a Dream
The Rocketeer
Once Upon a Time in America
Blood Diamond
Dark City
Uh njos heeft toch het punt?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tussenstand oktober 2011:
13 SamuelofSEK
13 DragonFodder
11 Gillingham
10 hornage
9 dopekoe
7 RanTheMan
7 Asap
6 picodealion
6 Sands
5 InTrePidIvity
5 Baszh
5 dyonvbaal
3 ThaTim
3 Wyccie
2 Robby87
2 YellowBlacks
1 Hulkio
1 dekatophetspek
1 Tem
1 victorinox
1 Michelangelo2
1 AvispaCS
1 Dj_Day-V
Sands +1
Dat, of hij heeft zich mistelt/de betreffende posts over het hoofd gezien. Maar als het in één post moet, dan is het wel handig als het aangegeven wordt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
vragensteller beslist toch? blijkbaar wilde hij het in 1 post hebben...
klopt, maar volgens mij is die nieuw? of ik heb tenminste zijn naam nog niet vaak voorbij zien komen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat, of hij heeft zich mistelt/de betreffende posts over het hoofd gezien. Maar als het in één post moet, dan is het wel handig als het aangegeven wordt.
Ik had hem erop geattendeerd dat Njo had geantwoord.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:38 schreef Gillingham het volgende:
Dat, of hij heeft zich mistelt/de betreffende posts over het hoofd gezien. Maar als het in één post moet, dan is het wel handig als het aangegeven wordt.
Ewan McGregor kloptquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef wyccie het volgende:
De eerste rechts lijkt wel op Ewan McGregor, maar ik denk dat dit een Franse film is?
Plummer klopt, maar geen Allen.quote:
quote:During the filming of the scene where the young fireman falls from the stairs, not a single actor knew that was going to happen, so the reactions we see on the films were the real reactions of the actors themselves.
Geen ideequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik moet eigenlijk weg... dus
Degene die de naam weet van de actrice op de laatste foto krijgt het punt.
Ik hoop dat dat ok is voor iedereen?
Asap +1quote:
Melanie Laurentquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik moet eigenlijk weg... dus
Degene die de naam weet van de actrice op de laatste foto krijgt het punt.
Ik hoop dat dat ok is voor iedereen?
Nog een Uwe Boll van een game gemaaktquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:55 schreef hornage het volgende:
Nee, ken die gast van niets anders dan Blade
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:35 schreef hornage het volgende:
Poe, 't lijkt allemaal heel erg op een chickflick... maar welke...
quote:
No strings attached?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:45 schreef picodealion het volgende:
Oh wacht, het is toch Portman. Ik heb nog altijd moeite haar te herkennen.
Is het die recente met Ashton Kutcher?
Ik begon al te denken dat ik een compleet karakter heb gemist in Scream 4quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:45 schreef picodealion het volgende:
Oh wacht, het is toch Portman. Ik heb nog altijd moeite haar te herkennen.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:45 schreef picodealion het volgende:
Is het die recente met Ashton Kutcher?
RanTheMan+1quote:
Man, van de antwoorden die ik heb gegeven heb ik alleen Clueless en Titanic gezienquote:
Ik alleen Clueless en Serendipity. En van een enkele kleine stukjes, denk ik.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:22 schreef picodealion het volgende:
Man, van de antwoorden die ik heb gegeven heb ik alleen Clueless en Titanic gezien.
Owjah, je favo genre is ditquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Man, van de antwoorden die ik heb gegeven heb ik alleen Clueless en Titanic gezien.
Ohja en Love Actually.
5. You've Got Mail?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:19 schreef picodealion het volgende:
1. Ik zie Sandra Bullock iig![]()
2. Superbad![]()
3. Thursday![]()
4.
5. You've Got Mail?![]()
6. The Proposal![]()
7. is dat Bill Murray?![]()
8. I Now Pronounce You Chuck and Larry![]()
9.
10. Cocktail![]()
11. Love Actually![]()
12.
13. Is dat Robert Carlyle? Zo ja, is het dan Angela's Ashes?![]()
14. Clueless![]()
15.
16.
17. Titanic![]()
18.
19.
20.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:20 schreef wyccie het volgende:
1 While you were sleeping![]()
2 Forgetting Sarah Marshall![]()
3 Hitch![]()
4 Drowning Mona![]()
5 You've got Mail![]()
6 Two Weeks Notice![]()
7 Sleepless in Seattle![]()
8 White Chicks![]()
9 Robin Hood![]()
10 Pretty Woman![]()
11 Love Actually![]()
12
13 The Notebook![]()
14 Clueless![]()
15 Sweet Home Alabama![]()
16 The Wedding Singer![]()
17
18 Serendipity![]()
19
20 She's all that![]()
SamuelofSEK +1quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:57 schreef Asap het volgende:
[..]
Nog een Uwe Boll van een game gemaakt
1 met Depp
1 met plot: A family man convicted of killing an intruder must cope with life afterward in the violent penal system.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |