abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR/Manusje van alles vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:35:03 #52
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_102805970
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Is het toegestaan om in de 1e klas te staan als de trein helemaal vol is en er ook geen ruimte meer is om te staan in de 2e klas?
als het zo druk is kan er toch geen conducteur langs om je kaartje te controleren. :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:36:12 #53
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_102805997
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

als het zo druk is kan er toch geen conducteur langs om je kaartje te controleren. :')
De conducteur kon geneens door de deur bij de 2e klas :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_102806040
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Is het toegestaan om in de 1e klas te staan als de trein helemaal vol is en er ook geen ruimte meer is om te staan in de 2e klas?
ik vind het altijd zo sneu als mensen gaan staan in een lege 1e class coupe _O- _O-

Ga dan gewoon zitten, stelletje burgerlullen, de conducteur chilt hem toch in de kabine :|W
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:38:30 #55
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_102806068
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:37 schreef Yreal het volgende:

[..]

ik vind het altijd zo sneu als mensen gaan staan in een lege 1e class coupe _O- _O-

Ga dan gewoon zitten, stelletje burgerlullen, de conducteur chilt hem toch in de kabine :|W
maar al die Zakenmensen kijken je zo eng aan als je als student 1e klas zit of staat.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_102806146
Als ik op tijden dat het druk is in de trein zit koop ik meestal nog wel gewoon die toeslag. Is goedkoper dan met de motor ;)

Ik weet niet op welk traject je reist, maar meestal praten we echt over een euro om 1e klass te mogen reizen.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:47:59 #57
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_102806382
http://www.speld.nl/2011/(...)-buikgriep-tegemoet/

Enkele quotes:
Of ook de vaak gesuggereerde masturbatiecoupé voor hoge nood wordt ingericht wil de NS bevestigen noch ontkennen.
Sommige van onze reizigers gaan graag naar verre landen als India en België, of eten een lichtbruine haring bij Vis van de Vries.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_102807195
Ik moet morgen met de Thalys naar Parijs. Die rijdt toch gewoon?
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:33:59 #59
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_102807758
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:40 schreef Yreal het volgende:
Ik weet niet op welk traject je reist, maar meestal praten we echt over een euro om 1e klass te mogen reizen.
Alphen aan den rijn-Leiden centraal.

Maar ik rijs met zon Traject abonnement aangezien dat veel goed koper is dan met de OVkaart
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  PR/Manusje van alles vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:35:27 #60
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_102807810
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:15 schreef Bitlord het volgende:
Ik moet morgen met de Thalys naar Parijs. Die rijdt toch gewoon?
als de wereld niet vergaat vanavond en als er geen blaadjes op de rails liggen wel ja. ^O^

Fles, kijk jij ff in je glazenbol voor deze beste man :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_102808176
Nee fiets, ik ben niet helemaal achterlijk. 1/3 van de TGV's valt momenteel uit in Frankrijk door stakingen.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:50:23 #62
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_102808256
quote:
Treinverkeer ontregeld na steekpartij

7 oktober 2011

Door een staking van conducteurs is het treinverkeer in Frankrijk vrijdag ernstig ontregeld.

De staking is een spontane protestactie die is ontstaan nadat donderdagochtend een 54-jarige conducteur werd neergestoken door een reiziger met een mes. Het incident gebeurde op een trein tussen Lyon en Straatsburg. De conducteur werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. Zijn toestand is inmiddels stabiel. De dader van de steekpartij is opgepakt.

Vrijdagochtend lag het treinverkeer in vrijwel het hele land plat als gevolg van de staking. In de loop van dag wordt het treinverkeer langzaam hervat. Kijk voor een actueel overzicht op de website van de Franse spoorwegen SNCF: www.infolignes.com

Bron: Frankrijk Blog
Daarom dus
  PR/Manusje van alles vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:51:40 #63
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_102808296
owlol :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_102808454
Op mijn vraag op Twitter geeft NSHispeed aan dat de Thalys gewoon rijdt. Ook op 11 oktober, wanneer er landelijk gestaakt gaat worden in Frankrijk.
pi_102808839
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:40 schreef Yreal het volgende:
Als ik op tijden dat het druk is in de trein zit koop ik meestal nog wel gewoon die toeslag. Is goedkoper dan met de motor ;)

Ik weet niet op welk traject je reist, maar meestal praten we echt over een euro om 1e klass te mogen reizen.
Een euro? :?
Dat zijn wel erg korte stukjes die je reist dan.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:26:48 #66
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102809481
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:50 schreef James1988 het volgende:

[..]

Daarom dus
Lekker optijd dan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 08:28 schreef greavy het volgende:

Wilde staking Franse conducteurs

STRAATSBURG - Het Franse treinverkeer is ontregeld door een wilde staking van conducteurs. De actie volgde op een incident donderdag met een zwartrijder die met een mes had ingehakt op een conducteur. De 54-jarige spoormedewerker vecht voor zijn leven.

Uit solidariteit legden conducteurs in het hele land het werk neer. In de Elzas en Lorraine viel daarom donderdag ruim 70 procent van de treinritten uit. De staking duurt tot vrijdagmiddag.

  vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:28:53 #67
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102809560
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:56 schreef Bitlord het volgende:
Op mijn vraag op Twitter geeft NSHispeed aan dat de Thalys gewoon rijdt. Ook op 11 oktober, wanneer er landelijk gestaakt gaat worden in Frankrijk.
De conducteurs van de Fransen staken alleen maar. De Thalys rijdt dus ook gewoon. De treindienstleiding niet dacht ik (11 oktober ook niet)
pi_102809756
Wel kut, door werkzaamheden rijdt de IC Ut-Rtd om via de Binckhorstboog in Den Haag. Als alternatief geeft de NS-reisplanner aan dat je naar Amsterdam Zuid kan en daar de Fyra kan pakken, die door andere werkzaamheden toeslagvrij is.

Dus ik denk, ik pak de IC naar Schiphol vanuit Utrecht en spring daar direct in de Thalys naar parijs. Scheelt een overstap. Volgens de eerste klantenservice vrouw van Hispeed stopt de Thalys in Schiphol morgen en is het geen probleem, ondanks dat ik geen Thalys-ticket heb van Schiphol tot Rotterdam. Belt even later een vrouw van NS Hispeed mij op dat de Thalys niet stopt in Schiphol. Terwijl dit wel staat op de NS Reisplanner en bij de werkzaamheden. Raar...
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:35:32 #69
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102809789
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:06 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Een euro? :?
Dat zijn wel erg korte stukjes die je reist dan.
Voor Rotterdam-Leeuwarden overgangsbewijs is maximaal ¤9,80(met 40% korting) dacht ik.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:39:45 #70
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_102809970
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:34 schreef Bitlord het volgende:
Wel kut, door werkzaamheden rijdt de IC Ut-Rtd om via de Binckhorstboog in Den Haag. Als alternatief geeft de NS-reisplanner aan dat je naar Amsterdam Zuid kan en daar de Fyra kan pakken, die door andere werkzaamheden toeslagvrij is.

Dus ik denk, ik pak de IC naar Schiphol vanuit Utrecht en spring daar direct in de Thalys naar parijs. Scheelt een overstap. Volgens de eerste klantenservice vrouw van Hispeed stopt de Thalys in Schiphol morgen en is het geen probleem, ondanks dat ik geen Thalys-ticket heb van Schiphol tot Rotterdam. Belt even later een vrouw van NS Hispeed mij op dat de Thalys niet stopt in Schiphol. Terwijl dit wel staat op de NS Reisplanner en bij de werkzaamheden. Raar...
Thalys stopt morgen wel op Schiphol, tenzij je een nachttrein hebt :P

Thalys komt namelijk vanaf de Watergraafsmeer en heeft net als de Failra Duivendrecht als begin- en eindpunt
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:43:37 #71
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102810121
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:34 schreef Bitlord het volgende:
Wel kut, door werkzaamheden rijdt de IC Ut-Rtd om via de Binckhorstboog in Den Haag. Als alternatief geeft de NS-reisplanner aan dat je naar Amsterdam Zuid kan en daar de Fyra kan pakken, die door andere werkzaamheden toeslagvrij is.

Dus ik denk, ik pak de IC naar Schiphol vanuit Utrecht en spring daar direct in de Thalys naar parijs. Scheelt een overstap. Volgens de eerste klantenservice vrouw van Hispeed stopt de Thalys in Schiphol morgen en is het geen probleem, ondanks dat ik geen Thalys-ticket heb van Schiphol tot Rotterdam. Belt even later een vrouw van NS Hispeed mij op dat de Thalys niet stopt in Schiphol. Terwijl dit wel staat op de NS Reisplanner en bij de werkzaamheden. Raar...
Ik weet niet welke Thalys je hebt, maar er schijnt één of twee thalyssen vanaf Rotterdam te starten.
pi_102810272
Neem de Thalys 08:58 vertrek Rotterdam. Maar die is ook in Reisplanner te vinden vanaf Schiphol:

08:31 Schiphol
11:35 Paris-Nord
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:52:20 #73
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102810456
Die zou als het goed is wel in Schiphol stoppen moeten.

quote:
zaterdag 8 en zondag 9 oktober
Door werkzaamheden is de dienstregeling van Thalys aangepast:

- Thalys van Nederland naar Brussel en Parijs vertrekt niet van Amsterdam Centraal, maar van Duivendrecht. Na vertrek uit Duivendrecht rijdt Thalys vanaf Schiphol via de normale route volgens de normale dienstregeling. Reizigers voor Thalys reizen vanaf Amsterdam Centraal met binnenlandse treinen naar Duivendrecht en stappen in Duivendrecht over op Thalys. Ga ongeveer een uur eerder op reis.

- Thalys uit Parijs en Brussel rijdt na Schiphol door naar Duivendrecht, in plaats van naar Amsterdam Centraal. Reizigers naar Amsterdam Centraal reizen met Thalys mee naar Duivendrecht en stappen daar over op binnenlandse treinen naar Amsterdam Centraal. Houdt u rekening met een langere reistijd van ongeveer een half uur.
Je kan dus ook in Duivendrecht opstappen. Staat hierin niet vermeld, maar de allereerste Thalys van de dag gaat op zondag vanaf Rotterdam vertrekken
pi_102810509
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:06 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Een euro? :?
Dat zijn wel erg korte stukjes die je reist dan.
uhu ;)

Alphen -> Leiden is de 1e klas toeslag trouwens 1,30 . In de ochtendspits is dat zeker de moeite :P
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:09:44 #75
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_102811027
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

als het zo druk is kan er toch geen conducteur langs om je kaartje te controleren. :')
Als het niet druk is, zie je ze ook zelden.

Gisteren Enschede-Amersfoort-Enschede, beide treinen bestonden uit 2 stellen, niet overdreven druk, geen enkele HC gezien.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_102811342
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:53 schreef Yreal het volgende:

[..]

uhu ;)

Alphen -> Leiden is de 1e klas toeslag trouwens 1,30 . In de ochtendspits is dat zeker de moeite :P
Ah.
Op mijn trajecten is het duurder. Gelukkig reis ik meestal met een interliner die zachtere stoelen heeft dan welke 2e klas van de ns ook 8-)
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  PR/Manusje van alles vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:20:32 #77
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_102811413
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:09 schreef MREn het volgende:

[..]

Als het niet druk is, zie je ze ook zelden.

Gisteren Enschede-Amersfoort-Enschede, beide treinen bestonden uit 2 stellen, niet overdreven druk, geen enkele HC gezien.
het lukt me regelmatig om van rotterdam naar groningen niet gecontroleerd te worden. :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_102813244
Vorige week een getrokken IC tussen Utrecht en Amsterdam *O*
Dat geluid van de draaistellen als je op het balkon zit _O_
De strakke spoorligging _O_
Alleen nu een drukknop ipv. een handgreep om de buitendeur te openen :N
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:21:28 #79
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_102813576
Laatste gerenoveerde koploper (ICMm) rijdt werkplaats uit

Vandaag heeft NS Reizigers-directeur Ingrid Thijssen de laatste gemoderniseerde intercity van het type ICM in ontvangst genomen. In 4 jaar tijd zijn 137 treinstellen (461 rijtuigen), die bekend zijn geworden onder de naam Koploper, geheel vernieuwd. De treinstellen - die 17 tot 28 jaar oud zijn - kunnen nu weer door als gloednieuwe treinen.

Tijdens de renovatie hebben de treinen niet alleen een moderner interieur gekregen, maar ook zijn de treinen uitgerust met internet, airco en actuele reisinformatie. Bovendien zijn de laatste reeks treinstellen ook voorzien van een toilet met bioreactor. Delen die niet meer gebruikt werden, zoals de doorloopkop en de keuken zijn verwijderd. Daardoor biedt de trein ruimte aan meer reizigers. De treinstellen zijn voorzien van een speciale folie, zodat graffiti nu binnen 8 uur in plaats van 40 uur verwijderd kan worden.
pi_102814084
Als men niet alleen bij de viertjes maar ook de drietjs de prullenbak aan de zijkant plaatst, ben ik van mening dat de revisie bijzonder goed geslaagd is. Erg prettig materieel om te verblijven. Met internet erbij vliegt de reistijd voorbij!
pi_102814246
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:21 schreef James1988 het volgende:
Laatste gerenoveerde koploper (ICMm) rijdt werkplaats uit

Vandaag heeft NS Reizigers-directeur Ingrid Thijssen de laatste gemoderniseerde intercity van het type ICM in ontvangst genomen. In 4 jaar tijd zijn 137 treinstellen (461 rijtuigen), die bekend zijn geworden onder de naam Koploper, geheel vernieuwd. De treinstellen - die 17 tot 28 jaar oud zijn - kunnen nu weer door als gloednieuwe treinen.

Tijdens de renovatie hebben de treinen niet alleen een moderner interieur gekregen, maar ook zijn de treinen uitgerust met internet, airco en actuele reisinformatie. Bovendien zijn de laatste reeks treinstellen ook voorzien van een toilet met bioreactor. Delen die niet meer gebruikt werden, zoals de doorloopkop en de keuken zijn verwijderd. Daardoor biedt de trein ruimte aan meer reizigers. De treinstellen zijn voorzien van een speciale folie, zodat graffiti nu binnen 8 uur in plaats van 40 uur verwijderd kan worden.
iets van 110 rijtuigen per jaar? pff.. de eerste vernieuwde zijn alweer verouderd inmiddels.. dat moet sneller kunnen *O*
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:40:55 #82
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_102814272
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:40 schreef mschol het volgende:

[..]

iets van 110 rijtuigen per jaar? pff.. de eerste vernieuwde zijn alweer verouderd inmiddels.. dat moet sneller kunnen *O*
Ga je gang. Je zult er niks van bakken.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_102814322
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:40 schreef mschol het volgende:

[..]

iets van 110 rijtuigen per jaar? pff.. de eerste vernieuwde zijn alweer verouderd inmiddels.. dat moet sneller kunnen *O*
Eerste jaar gaat langzaam omdat alles aangepast moet worden, daarna gaat het tempo omhoog. Denk eigenlijk bijna in kleine drie jaar is gebeurd.
pi_102814474
Het gaat nog wel eventjes duren, maar ik verwacht dat na DDZ de oudste dubbeldekkers aan de beurt zijn voor een revisie? De oudste stellen daarvan zijn even oud als de nieuwste koplopers (1994).
pi_102814636
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:40 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ga je gang. Je zult er niks van bakken.
nog meer reden om te zeuren over prijsverhogingen en wat nog wel niet meer *O*
als ze dan al iets doen doen ze het ook nog eens op hun gemak.. pfff..
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:55:29 #86
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_102814890
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:45 schreef Bitlord het volgende:
Het gaat nog wel eventjes duren, maar ik verwacht dat na DDZ de oudste dubbeldekkers aan de beurt zijn voor een revisie? De oudste stellen daarvan zijn even oud als de nieuwste koplopers (1994).
Als ze niet ook het DDM-1 gaan reviseren dan zal idd het IRM-1 en 2 aan de beurt zijn. Er worden bij mijn weten al plannen voor gemaakt.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_102815587
Zouden de liften er uit gehaald worden, of zouden die onderdeel van de constructie zijn van de bakken? In dat geval zal het waarschijnlijk wat te kostbaar zijn om dat te doen. Lijkt me wel dat de stoelen van de nieuwste series er in komen. Die zitten overigens best fijn.

Dit trof ik trouwens gisteren nog op Utrecht Centraal, best grappig twee naast elkaar.


En wie goed kijkt kan de al enige tijd overleden Overnight Express nog ontwaren, net zoals het vroegere kopspoor 6:


[ Bericht 9% gewijzigd door Bitlord op 07-10-2011 18:23:05 ]
pi_102815871
Kut. Ik wist dat ik iets vergat.

@Post hierboven, doe es je foto's verkleinen. ;(
pi_102815924
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 18:23 schreef Crientj het volgende:
Kut. Ik wist dat ik iets vergat.

@Post hierboven, doe es je foto's verkleinen. ;(
Neem een goede browser, die verkleint ze automatisch. En als je nog op een inbelverbinding zit heb je pech.
pi_102815964
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 18:24 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Neem een goede browser, die verkleint ze automatisch. En als je nog op een inbelverbinding zit heb je pech.
Niets mis met mn browser, wel met mn 3g en datalimiet. ><
pi_102816085
Goedkope oplossing:

+
pi_102816591
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 18:26 schreef Crientj het volgende:

[..]

Niets mis met mn browser, wel met mn 3g en datalimiet. ><
Oja, merk het nu ook nu ik in de bus zit met mn telefoon. Nou ja nu geen tijd meer..
pi_102818091
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

als de wereld niet vergaat vanavond en als er geen blaadjes op de rails liggen wel ja. ^O^

Fles, kijk jij ff in je glazenbol voor deze beste man :D
Wat heb ik ermee te maken?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_102818127
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 18:24 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Neem een goede browser, die verkleint ze automatisch.
Maar hij moet ze wel eerst volledig binnenhalen. ZO onnodig :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:29:39 #95
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_102818449
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 18:15 schreef Bitlord het volgende:
Zouden de liften er uit gehaald worden, of zouden die onderdeel van de constructie zijn van de bakken? In dat geval zal het waarschijnlijk wat te kostbaar zijn om dat te doen. Lijkt me wel dat de stoelen van de nieuwste series er in komen. Die zitten overigens best fijn.
De constructie van de liften kan er denk ik niet uitgehaald worden omdat dit onderdeel uitmaakt van de constructie van de bakken. Bij het VIRM-4 is dat gedeelte van de trein opnieuw ontworpen, waardoor de trappen uiteindelijk breder konden worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:37:20 #96
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102818780
Bij revisie schijnen de liften er wel uit te gaan, heb ik mij laten vertellen door de hoofd van de afdeling Materieelrevisie (of hoe ze dat ook exact noemen) van NedTrain in Haarlem
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:39:25 #97
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_102818853
De electronica en liftspullen eruit, denk ik dan. De constructie wijzigen zie ik nog niet zo snel gebeuren.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:43:57 #98
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_102819014
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:39 schreef James1988 het volgende:
De electronica en liftspullen eruit, denk ik dan. De constructie wijzigen zie ik nog niet zo snel gebeuren.
precies. Geen idee wat ze met die loze ruimte willen doen
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:45:10 #99
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_102819059
In VIRM 8733 heeft enige tijd een gescheiden prullenbaksysteem in de liftkokers gezeten, maar dat is er weer uit.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:46:13 #100
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_102819092
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:43 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

precies. Geen idee wat ze met die loze ruimte willen doen
Plaszakjes-afwerkhok van maken natuurlijk ^O^

Ik hoor elders dat machinisten het helemaal niet zo leuk vinden om de terugrit te moeten rijden in het pishok van de heenweg. Da's best raar toch? :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:49:40 #101
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102819243
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:39 schreef James1988 het volgende:
De electronica en liftspullen eruit, denk ik dan. De constructie wijzigen zie ik nog niet zo snel gebeuren.
Hun hadden het erover dat de trappen vergroot kunnen worden. De trein wordt toch helemaal kaal gemaakt bij de revisie.

ICMm ziet er 'kaal' zo uit:
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:07:41 #102
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102820049
Het spoorvervoer heeft onder meerdere dingen te lijden, zoals deze lege Blerick-shuttle 50071 laat zien:

En de DBS 189 032 als Losse Loc naar Venlo..

Een erg korte Stein-shuttle 63804...

En toen kwam de Afvoer Moerdijk 62003 met 17 ketelwagons:

Toen ik weer weg wou gaan, kwam de Melzo-shuttle 40100 nog langs gedenderd. Deze was vrijwel vol-beladen.

Maar ook de lokale bedieningen hebben er onder te lijden:
DBS 6430 met 2 beladen ketelwagons voor Standic in Dordrecht. Retourtrein zou bestaan uit 7 ketelwagons waarvan 2 beladen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')