Ah.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
uhu
Alphen -> Leiden is de 1e klas toeslag trouwens 1,30 . In de ochtendspits is dat zeker de moeite
het lukt me regelmatig om van rotterdam naar groningen niet gecontroleerd te worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:09 schreef MREn het volgende:
[..]
Als het niet druk is, zie je ze ook zelden.
Gisteren Enschede-Amersfoort-Enschede, beide treinen bestonden uit 2 stellen, niet overdreven druk, geen enkele HC gezien.
iets van 110 rijtuigen per jaar? pff.. de eerste vernieuwde zijn alweer verouderd inmiddels.. dat moet sneller kunnenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:21 schreef James1988 het volgende:
Laatste gerenoveerde koploper (ICMm) rijdt werkplaats uit
Vandaag heeft NS Reizigers-directeur Ingrid Thijssen de laatste gemoderniseerde intercity van het type ICM in ontvangst genomen. In 4 jaar tijd zijn 137 treinstellen (461 rijtuigen), die bekend zijn geworden onder de naam Koploper, geheel vernieuwd. De treinstellen - die 17 tot 28 jaar oud zijn - kunnen nu weer door als gloednieuwe treinen.
Tijdens de renovatie hebben de treinen niet alleen een moderner interieur gekregen, maar ook zijn de treinen uitgerust met internet, airco en actuele reisinformatie. Bovendien zijn de laatste reeks treinstellen ook voorzien van een toilet met bioreactor. Delen die niet meer gebruikt werden, zoals de doorloopkop en de keuken zijn verwijderd. Daardoor biedt de trein ruimte aan meer reizigers. De treinstellen zijn voorzien van een speciale folie, zodat graffiti nu binnen 8 uur in plaats van 40 uur verwijderd kan worden.
Ga je gang. Je zult er niks van bakken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:40 schreef mschol het volgende:
[..]
iets van 110 rijtuigen per jaar? pff.. de eerste vernieuwde zijn alweer verouderd inmiddels.. dat moet sneller kunnen
Eerste jaar gaat langzaam omdat alles aangepast moet worden, daarna gaat het tempo omhoog. Denk eigenlijk bijna in kleine drie jaar is gebeurd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:40 schreef mschol het volgende:
[..]
iets van 110 rijtuigen per jaar? pff.. de eerste vernieuwde zijn alweer verouderd inmiddels.. dat moet sneller kunnen
nog meer reden om te zeuren over prijsverhogingen en wat nog wel niet meerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ga je gang. Je zult er niks van bakken.
Als ze niet ook het DDM-1 gaan reviseren dan zal idd het IRM-1 en 2 aan de beurt zijn. Er worden bij mijn weten al plannen voor gemaakt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:45 schreef Bitlord het volgende:
Het gaat nog wel eventjes duren, maar ik verwacht dat na DDZ de oudste dubbeldekkers aan de beurt zijn voor een revisie? De oudste stellen daarvan zijn even oud als de nieuwste koplopers (1994).
Neem een goede browser, die verkleint ze automatisch. En als je nog op een inbelverbinding zit heb je pech.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:23 schreef Crientj het volgende:
Kut. Ik wist dat ik iets vergat.
@Post hierboven, doe es je foto's verkleinen.
Niets mis met mn browser, wel met mn 3g en datalimiet. ><quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:24 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Neem een goede browser, die verkleint ze automatisch. En als je nog op een inbelverbinding zit heb je pech.
Oja, merk het nu ook nu ik in de bus zit met mn telefoon. Nou ja nu geen tijd meer..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:26 schreef Crientj het volgende:
[..]
Niets mis met mn browser, wel met mn 3g en datalimiet. ><
Wat heb ik ermee te maken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als de wereld niet vergaat vanavond en als er geen blaadjes op de rails liggen wel ja.![]()
Fles, kijk jij ff in je glazenbol voor deze beste man
Maar hij moet ze wel eerst volledig binnenhalen. ZO onnodigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:24 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Neem een goede browser, die verkleint ze automatisch.
De constructie van de liften kan er denk ik niet uitgehaald worden omdat dit onderdeel uitmaakt van de constructie van de bakken. Bij het VIRM-4 is dat gedeelte van de trein opnieuw ontworpen, waardoor de trappen uiteindelijk breder konden worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:15 schreef Bitlord het volgende:
Zouden de liften er uit gehaald worden, of zouden die onderdeel van de constructie zijn van de bakken? In dat geval zal het waarschijnlijk wat te kostbaar zijn om dat te doen. Lijkt me wel dat de stoelen van de nieuwste series er in komen. Die zitten overigens best fijn.
precies. Geen idee wat ze met die loze ruimte willen doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:39 schreef James1988 het volgende:
De electronica en liftspullen eruit, denk ik dan. De constructie wijzigen zie ik nog niet zo snel gebeuren.
Plaszakjes-afwerkhok van maken natuurlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
precies. Geen idee wat ze met die loze ruimte willen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |