Het mes snijdt aan 2 kanten: meer zitplaatsen in de toch al overvolle treinen, en minder reizigers, wat de overvolle treinen wat minder overvol doet worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:18 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Nou ja het zorgt er wel voor dat minder mensen met de trein gaan!
Dat gaat niet in zo'n zakje. Da's een lastige. Misschien dat daar een soort van oplosbare emmer voor wordt bedacht.quote:
In het jasje van de conducteur. Is donker gekleurd, dus echt vlekken zal het niet geven.quote:
El Hamdoui belde,hij vroeg wanneer jullie weer samen de trein naar amsterdam nemen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In het jasje van de conducteur. Is donker gekleurd, dus echt vlekken zal het niet geven.²
Past zijn Mercedes in een treincoupé?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:55 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
El Hamdoui belde,hij vroeg wanneer jullie weer samen de trein naar amsterdam nemen?
u serious?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:03 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
De ophef hierover is zo'n dikke bullshit.. De sprinter is een stoptrein waar de reiziger korte afstanden in aflegt. Op bijna elk station zijn wel toiletten. De plaszak is een noodvoorziening voor uitzonderlijke omstandigheden. Bussen, trams en metro's hebben ook geen toiletten (en zelfs geen plaszak ophanghaakje): dat dit kan in Nederland!
Want iedereen weet de ins en outs van de ontwerpen van nieuwe treinen van de NS?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik kan mij nog steeds opwinden over deze nonsense. Waar was men toen de NS besliste over het ontwerp van de nieuwe treinen? Het point of no return is al mijlenver gepasseerd, wacht maar tot er weer nieuwe treinen aangeschaft worden.
Ik geloof er geen klap van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:18 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Nou ja het zorgt er wel voor dat minder mensen met de trein gaan!
De NS ontwerpt toch geen treinen? Die koopt ze waarschijnlijk gewoon in bij externe bedrijven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:13 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Want iedereen weet de ins en outs van de ontwerpen van nieuwe treinen van de NS?
Geen idee, maar zeker van de politiek verwacht ik wel dat zij zich daar mee bezig houden als aandeelhouder van de NS in plaats van uiterst populistisch achteraf een hoop stampij te maken. De jongens en meisjes in Den Haag hebben zitten slapen, hopelijk zijn ze bij de volgende aankopen van treinen weer wakker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:13 schreef Poppenkastpop het volgende:
Want iedereen weet de ins en outs van de ontwerpen van nieuwe treinen van de NS?
Dat zeg ik ook nergens.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
De NS ontwerpt toch geen treinen? Die koopt ze waarschijnlijk gewoon in bij externe bedrijven.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Geen idee, maar zeker van de politiek verwacht ik wel dat zij zich daar mee bezig houden als aandeelhouder van de NS in plaats van uiterst populistisch achteraf een hoop stampij te maken. De jongens en meisjes in Den Haag hebben zitten slapen, hopelijk zijn ze bij de volgende aankopen van treinen weer wakker.
Ze hebben inspraak over hoe de trein wordt ingedeeldquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
De NS ontwerpt toch geen treinen? Die koopt ze waarschijnlijk gewoon in bij externe bedrijven.
Het kost enorm veel geld om bestaande ontwerpen aan te passen en om toiletten in de reeds geleverde treinen in te bouwen, en vaak gaat het dan ook nog maar houtje-touwtje. Zeker bij de sprinters zal dat het geval zijn want dat zijn juist heel erg open treinen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |