Dat is waar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Geen idee, maar zeker van de politiek verwacht ik wel dat zij zich daar mee bezig houden als aandeelhouder van de NS in plaats van uiterst populistisch achteraf een hoop stampij te maken. De jongens en meisjes in Den Haag hebben zitten slapen, hopelijk zijn ze bij de volgende aankopen van treinen weer wakker.
Ze hebben inspraak over hoe de trein wordt ingedeeldquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
De NS ontwerpt toch geen treinen? Die koopt ze waarschijnlijk gewoon in bij externe bedrijven.
Het kost enorm veel geld om bestaande ontwerpen aan te passen en om toiletten in de reeds geleverde treinen in te bouwen, en vaak gaat het dan ook nog maar houtje-touwtje. Zeker bij de sprinters zal dat het geval zijn want dat zijn juist heel erg open treinen.quote:
Ik zie weinig verschil tussen het traject waar een sprinter op rijdt en een lightrail zoals de randstadrail. Niemand die daar moeilijk doet over het ontbreken van een toilet. Dus alleen omdat de NS bekend staat om een weinig stipte dienstregeling moeten er in alle treinen toiletten aanwezig zijn? Ik heb jaren elke dag met de trein gereisd (met alle bijkomende ellende) en op een kort traject nog nooit gebruik hoeven te maken van een toilet in de trein.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan gaat BruineBonenMaandag ervanuit dat de trein fluks volgens schema van A naar B rijdt.
't is wel NS he, in Nederland. 't Is vrij normaal dat je geregeld midden in een weiland uren stilstaat.
In al die jaren heb je ook nooit andere mensen gebruik zien maken van het toilet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:27 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
[..]
Ik heb jaren elke dag met de trein gereisd (met alle bijkomende ellende) en op een kort traject nog nooit gebruik hoeven te maken van een toilet in de trein.
Bij conductrices heb ik een minder sexy beeld dan stewardessen moet ik bekennen ....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Anders kan de stewardess conductrice toch ook gewoon even een catherder inbrengen?
Natuurlijk wel. En dan? Heb je iemand in een sprinter of metro wel eens in zijn broek zien plassen of poepen omdat er geen toilet aanwezig was? Ik hoor ook niemand kamervragen stellen over die keer dat ik in mijn auto in de file stond en enorme diarree had.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:32 schreef igottagun het volgende:
[..]
In al die jaren heb je ook nooit andere mensen gebruik zien maken van het toilet?
get outta here
Bij een auto kun je nog snel even bij een tankstation langs of zo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:36 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. En dan? Heb je iemand in een sprinter of metro wel eens in zijn broek zien plassen of poepen omdat er geen toilet aanwezig was? Ik hoor ook niemand kamervragen stellen over die keer dat ik in mijn auto in de file stond en enorme diarree had.
Als je de trein neemt kun je nog snel even op het station.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:38 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Bij een auto kun je nog snel even bij een tankstation langs of zo.
Dan is dat een puntje van aandacht wbt de nieuwe recruten voor de NS, mooie Poolse meisjes zijn bv lang niet zo duur, iedere Sprinter 1 zou ik zo stellen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:36 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Bij conductrices heb ik een minder sexy beeld dan stewardessen moet ik bekennen ....
juist waar de sprinters stoppen heb je geen WC meer , die zijn al eerder wegbezuinigd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:40 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
[..]
Als je de trein neemt kun je nog snel even op het station.
en je kan ook de sprinter van Den Haag naar Rotterdam nemen, is al een half uur.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan gaat BruineBonenMaandag ervanuit dat de trein fluks volgens schema van A naar B rijdt.
't is wel NS he, in Nederland. 't Is vrij normaal dat je geregeld midden in een weiland uren stilstaat.
Ik weet niet van elke station in nederland of er wel of niet een toilet aanwezig is. Ik kan me ook goed voorstellen dat het gewoon handig is dat er een toilet in een trein aanwezig is. Ik snap alleen de reacties niet waaruit blijkt dat de aanwezigheid van een toilet in een trein een soort onontvreembaar recht is. Zo veel situaties waar je niet zondermeer naar het toilet kan...Zeker in het OV.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:46 schreef macca728 het volgende:
[..]
juist waar de sprinters stoppen heb je geen WC meer , die zijn al eerder wegbezuinigd.
Blijkbaar ga je al jaren niet meer met de trein anders weet je dat wel.
Komt binnenkort op Discovery in de serie Dirty Jobsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:22 schreef gebrokenglas het volgende:
NS heeft een nieuwe vacature online gezet: Een zakkenwasser, voor 36 uur in de week.
er zijn ook nog andere mensen die bv een ziekte hebben of plastabletten hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:53 schreef Intrepidity het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. In lijnbussen heb je ook geen toiletten, en qua reisduur zitten ze op gelijkwaardig niveau. In een sprinter zit je toch vrijwel nooit langer dan een minuut of 20. Als je zo lang je pis niet op kunt houden of dat niet had kunnen zien aankomen klopt er iets niet.
het is geen recht, maar een onzinnige besparing. Als ze dan eerst eens beginnen met op elk station een toilet te maken, prima. Bij een trein moet je vaak overstappen op bus of metro, dan is soms wel handig om ergens te kunnen plassen, juist omdat het in metro, tram en bus NIET kan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:51 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
[..]
Ik weet niet van elke station in nederland of er wel of niet een toilet aanwezig is. Ik kan me ook goed voorstellen dat het gewoon handig is dat er een toilet in een trein aanwezig is. Ik snap alleen de reacties niet waaruit blijkt dat de aanwezigheid van een toilet in een trein een soort onontvreembaar recht is. Zo veel situaties waar je niet zondermeer naar het toilet kan...Zeker in het OV.
Jij bent gewoon jaloers dat niemand partnerruil met jou wil doen en je ook al een blauwtje hebt gelopen bij de hond van de buren...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Als er geen partnerruil is dan doen ze het wel met dieren.
He is heel eenvoudig: de NS heeft een contract waarin staat dat ze geen verkapte prijsverhogingen mogen doorvoeren. En het verwijderen van faciliteiten maar de prijs gelijk laten is natuurlijk een verkapte prijsverhoging - je krijgt immers minder voor hetzelfde geld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:51 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
[..]
Ik weet niet van elke station in nederland of er wel of niet een toilet aanwezig is. Ik kan me ook goed voorstellen dat het gewoon handig is dat er een toilet in een trein aanwezig is. Ik snap alleen de reacties niet waaruit blijkt dat de aanwezigheid van een toilet in een trein een soort onontvreembaar recht is. Zo veel situaties waar je niet zondermeer naar het toilet kan...Zeker in het OV.
Amerika wil gewoon ff laten zien dat zij niet het enige debiele land ter wereld zijn...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:17 schreef Kingstown het volgende:
We halen er zelfs het Amerikaanse nieuws mee!
Waar een klein land groot in kan zijn.![]()
http://www.foxnews.com/wo(...)-bags-for-bathrooms/
De metro stopt elke 2 minuten, een trein raast lange tijd voort zonder te stoppen... Op bijna elk metro station is wel een wc mogelijkheid (mcdonalds enzo), dat is bij treinstations zeker niet het geval.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:36 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. En dan? Heb je iemand in een sprinter of metro wel eens in zijn broek zien plassen of poepen omdat er geen toilet aanwezig was? Ik hoor ook niemand kamervragen stellen over die keer dat ik in mijn auto in de file stond en enorme diarree had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |