abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102811438
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:18 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Geen idee, maar zeker van de politiek verwacht ik wel dat zij zich daar mee bezig houden als aandeelhouder van de NS in plaats van uiterst populistisch achteraf een hoop stampij te maken. De jongens en meisjes in Den Haag hebben zitten slapen, hopelijk zijn ze bij de volgende aankopen van treinen weer wakker.
Dat is waar.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:21:50 #122
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102811474
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:16 schreef Felagund het volgende:

[..]

De NS ontwerpt toch geen treinen? Die koopt ze waarschijnlijk gewoon in bij externe bedrijven.
Ze hebben inspraak over hoe de trein wordt ingedeeld
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102811535
Naja....met een beetje mazzel gaat 2 derde van die sprinters deze winter weer kapot net als vorig jaar.
http://www.rtl.nl/%28/act(...)-sprinters-kapot.xml
pi_102811557
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:21 schreef Poppenkastpop het volgende:
Dat is waar.
Het kost enorm veel geld om bestaande ontwerpen aan te passen en om toiletten in de reeds geleverde treinen in te bouwen, en vaak gaat het dan ook nog maar houtje-touwtje. Zeker bij de sprinters zal dat het geval zijn want dat zijn juist heel erg open treinen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bolkesteijn op 07-10-2011 16:40:25 ]
pi_102811659
Ik kan hier wel om lachen, eerlijk gezegd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_102811671
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan gaat BruineBonenMaandag ervanuit dat de trein fluks volgens schema van A naar B rijdt.

't is wel NS he, in Nederland. 't Is vrij normaal dat je geregeld midden in een weiland uren stilstaat.
Ik zie weinig verschil tussen het traject waar een sprinter op rijdt en een lightrail zoals de randstadrail. Niemand die daar moeilijk doet over het ontbreken van een toilet. Dus alleen omdat de NS bekend staat om een weinig stipte dienstregeling moeten er in alle treinen toiletten aanwezig zijn? Ik heb jaren elke dag met de trein gereisd (met alle bijkomende ellende) en op een kort traject nog nooit gebruik hoeven te maken van een toilet in de trein.
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.
pi_102811791
Anders kan de stewardess conductrice toch ook gewoon even een catherder inbrengen? c_/
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:31:55 #128
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_102811848
NS: 7 oktober is het nieuwe 1 april!

[ Bericht 5% gewijzigd door Premium_Quality op 07-10-2011 16:50:56 ]
pi_102811862
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:27 schreef BruineBonenMaandag het volgende:

[..]

Ik heb jaren elke dag met de trein gereisd (met alle bijkomende ellende) en op een kort traject nog nooit gebruik hoeven te maken van een toilet in de trein.
In al die jaren heb je ook nooit andere mensen gebruik zien maken van het toilet?
get outta here
pi_102812019
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Anders kan de stewardess conductrice toch ook gewoon even een catherder inbrengen? c_/
Bij conductrices heb ik een minder sexy beeld dan stewardessen moet ik bekennen ....
pi_102812025
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:32 schreef igottagun het volgende:

[..]

In al die jaren heb je ook nooit andere mensen gebruik zien maken van het toilet?
get outta here
Natuurlijk wel. En dan? Heb je iemand in een sprinter of metro wel eens in zijn broek zien plassen of poepen omdat er geen toilet aanwezig was? Ik hoor ook niemand kamervragen stellen over die keer dat ik in mijn auto in de file stond en enorme diarree had.
pi_102812131
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:36 schreef BruineBonenMaandag het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. En dan? Heb je iemand in een sprinter of metro wel eens in zijn broek zien plassen of poepen omdat er geen toilet aanwezig was? Ik hoor ook niemand kamervragen stellen over die keer dat ik in mijn auto in de file stond en enorme diarree had.
Bij een auto kun je nog snel even bij een tankstation langs of zo.
pi_102812186
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:38 schreef Poppenkastpop het volgende:

[..]

Bij een auto kun je nog snel even bij een tankstation langs of zo.
Als je de trein neemt kun je nog snel even op het station.
pi_102812230
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:36 schreef Poppenkastpop het volgende:

[..]

Bij conductrices heb ik een minder sexy beeld dan stewardessen moet ik bekennen ....
Dan is dat een puntje van aandacht wbt de nieuwe recruten voor de NS, mooie Poolse meisjes zijn bv lang niet zo duur, iedere Sprinter 1 zou ik zo stellen.
pi_102812387
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:40 schreef BruineBonenMaandag het volgende:

[..]

Als je de trein neemt kun je nog snel even op het station.
juist waar de sprinters stoppen heb je geen WC meer , die zijn al eerder wegbezuinigd.

Blijkbaar ga je al jaren niet meer met de trein anders weet je dat wel.
pi_102812459
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan gaat BruineBonenMaandag ervanuit dat de trein fluks volgens schema van A naar B rijdt.

't is wel NS he, in Nederland. 't Is vrij normaal dat je geregeld midden in een weiland uren stilstaat.
en je kan ook de sprinter van Den Haag naar Rotterdam nemen, is al een half uur.
Los van de storingen inderdaad, die zeer regelmatig voorkomen (komende maanden zeker)
pi_102812577
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:46 schreef macca728 het volgende:

[..]

juist waar de sprinters stoppen heb je geen WC meer , die zijn al eerder wegbezuinigd.

Blijkbaar ga je al jaren niet meer met de trein anders weet je dat wel.
Ik weet niet van elke station in nederland of er wel of niet een toilet aanwezig is. Ik kan me ook goed voorstellen dat het gewoon handig is dat er een toilet in een trein aanwezig is. Ik snap alleen de reacties niet waaruit blijkt dat de aanwezigheid van een toilet in een trein een soort onontvreembaar recht is. Zo veel situaties waar je niet zondermeer naar het toilet kan...Zeker in het OV.
pi_102812629
Ik zie het probleem niet zo. In lijnbussen heb je ook geen toiletten, en qua reisduur zitten ze op gelijkwaardig niveau. In een sprinter zit je toch vrijwel nooit langer dan een minuut of 20. Als je zo lang je pis niet op kunt houden of dat niet had kunnen zien aankomen klopt er iets niet.
pi_102813439
Ik vraag mij af of een trein zonder toilet wel mag van "Europa"."
In Brussel bemoeien ze zich letterlijk met alles, zoals het gebruik van gloeilampen de kromte van bananen en komkommers en onlangs ook zelfs hoe energie maatschappijen hun facturen moeten sturen. Dus waarom hier geen richtlijn?

Natuurlijk kunnen ze het idee overnemen en plaszakken van een EU embleem voorzien, want het idee is gek genoeg om uit Brussel te komen :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_102813618
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:22 schreef gebrokenglas het volgende:
NS heeft een nieuwe vacature online gezet: Een zakkenwasser, voor 36 uur in de week.
Komt binnenkort op Discovery in de serie Dirty Jobs :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_102813723
'De behoefte kan gedaan woorden in de cabine van de machinist'

Alle pedofielen solliciteren vandaag nog voor treinmachinist.
Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
pi_102813775
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:53 schreef Intrepidity het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. In lijnbussen heb je ook geen toiletten, en qua reisduur zitten ze op gelijkwaardig niveau. In een sprinter zit je toch vrijwel nooit langer dan een minuut of 20. Als je zo lang je pis niet op kunt houden of dat niet had kunnen zien aankomen klopt er iets niet.
er zijn ook nog andere mensen die bv een ziekte hebben of plastabletten hebben.

Klopt daar iets niet ? Ik heb van de week 30 min in een sprinter gezeten van R'dam naar Den Haag, niet zo'n afwijkend traject, IC kwam pas 15 min later.

In lijnbussen heb je nooit toiletten gehad, in treinen altijd.
pi_102813778
Plaszakjes, ik kan en wil het maar niet geloven...
pi_102813874
Noodknop deurbediening en in het weiland pissen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102813901
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:51 schreef BruineBonenMaandag het volgende:

[..]

Ik weet niet van elke station in nederland of er wel of niet een toilet aanwezig is. Ik kan me ook goed voorstellen dat het gewoon handig is dat er een toilet in een trein aanwezig is. Ik snap alleen de reacties niet waaruit blijkt dat de aanwezigheid van een toilet in een trein een soort onontvreembaar recht is. Zo veel situaties waar je niet zondermeer naar het toilet kan...Zeker in het OV.
het is geen recht, maar een onzinnige besparing. Als ze dan eerst eens beginnen met op elk station een toilet te maken, prima. Bij een trein moet je vaak overstappen op bus of metro, dan is soms wel handig om ergens te kunnen plassen, juist omdat het in metro, tram en bus NIET kan.
pi_102815678
We halen er zelfs het Amerikaanse nieuws mee!
Waar een klein land groot in kan zijn. *O*

http://www.foxnews.com/wo(...)-bags-for-bathrooms/
pi_102815835
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:24 schreef BansheeBoy het volgende:

Als er geen partnerruil is dan doen ze het wel met dieren.
Jij bent gewoon jaloers dat niemand partnerruil met jou wil doen en je ook al een blauwtje hebt gelopen bij de hond van de buren...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_102815949
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:51 schreef BruineBonenMaandag het volgende:

[..]

He is heel eenvoudig: de NS heeft een contract waarin staat dat ze geen verkapte prijsverhogingen mogen doorvoeren. En het verwijderen van faciliteiten maar de prijs gelijk laten is natuurlijk een verkapte prijsverhoging - je krijgt immers minder voor hetzelfde geld.

Als de NS de kaartjes voor sprinters een stuk goedkoper gaat maken vind ik eea acceptabel. Ja, zelfs de zak voor extreme noodgevallen. Maar dat gaat niet gebeuren, want dat kan de OV-chipkaart niet aan ;)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 18:25:39 #149
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_102815951
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 18:17 schreef Kingstown het volgende:
We halen er zelfs het Amerikaanse nieuws mee!
Waar een klein land groot in kan zijn. *O*

http://www.foxnews.com/wo(...)-bags-for-bathrooms/
Amerika wil gewoon ff laten zien dat zij niet het enige debiele land ter wereld zijn...
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:02:40 #150
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_102817340
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:36 schreef BruineBonenMaandag het volgende:

[..]

De metro stopt elke 2 minuten, een trein raast lange tijd voort zonder te stoppen... Op bijna elk metro station is wel een wc mogelijkheid (mcdonalds enzo), dat is bij treinstations zeker niet het geval.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')