Nogmaals:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad zo'n pauperIk voel me nu wel heel slecht nu een bijzonder belangrijke vrouw als Sylvana zo over me denkt
Duidelijk iemand die niet kan lezen. Tijd voor een ACD?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Precies. Dat gelul over software nodig hebben om iets op een mp3-speler te zetten komt m'n strot uit. Wat zijn dat voor Apple-flauwekulletjes?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:33 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Je had het over mp3-spelers voor de iPod. Ben je je eigen post alweer vergeten... ?
Wil je koek hebben, fanboy?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:17 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die niet kan lezen. Tijd voor een ACD?
alle iPods kunnen tegenwoordig ook als removable media gebruikt worden, alleen mis je dan alle leuke opties zoals autoplaylists, synchronisatie, voiceover, etc.
[..]
Mijn post was ook niet heel overduidelijk niet serieus bedoeld he.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nogmaals:
Trek je die mening niet aan van die neppe kuthoer. Volg je eigen leitmotiv...
http://www.bekendeburen.nl/?p=1476quote:Huis in de verkoop. Gaat Sylvana Simons samenwonen? Zie beelden!
door Redactie Bekendeburen.nl op september 27, 2011 met 0 Reacties in Nieuws
Sylvana Simons is, zoals bekend, teruggekeerd naar haar oude liefde Roland Kahn, de man die kortgeleden het lingerie merk Sapph overnam van Rob Heilbron. Gaat Sylvana samenwonen en heeft ze daarom haar huis te koop gezet?
Sylvana Simons heeft sinds een paar maanden haar huis te koop staan in Duivendrecht. De vraagprijs is 735.000,– euro. Je krijgt hiervoor eigenlijk twee huizen die zijn samengevoegd waardoor er een woonoppervlakte is onstaan van 300 vierkante meters. In totaal zijn er nu 10 kamers, waaronder acht slaap- en twee badkamers.
Dit alles is verdeeld over drie woonlagen. En natuurlijk ontbreekt de tuin niet. Deze ligt op het zuidwesten en is 60 vierkante meter groot. Zelf kocht Sylvana het huis in twee stappen. In oktober 2000 kocht ze het eerste huis voor een prijs van 251.848.– euro en het tweede huis in juni 2003 voor een prijs van 312.500,– euro.
Gezien het feit dat de hypotheek op het huis 755.000,– euro bedraagt, zit winst er niet meer in. Maar niet getreurd, want de vriend van Sylvana is meervoudig miljonair! Kijk hier hoe Sylvana haar huis in Duivendrecht heeft ingericht.
Ik draag inderdaad te weinig lipgloss om Apple te mogen bezittenquote:
Alsof je uberhaupt ooit Microsoft-winkels nodig zou hebben.quote:
Onbegrijpelijk inderdaad dat er nog mensen zijn die de moeite nemen die meuk aan te schaffen en te gebruiken. Maar goed, ik zag er één in Houston laatst.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Alsof je uberhaupt ooit Microsoft-winkels nodig zou hebben.
idd, 90% van de mensen gebruikt nog Windows, wat een freaksquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad dat er nog mensen zijn die de moeite nemen die meuk aan te schaffen en te gebruiken. Maar goed, ik zag er één in Houston laatst.
Precies, 90% van de mensen zijn ook idioten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, 90% van de mensen gebruikt nog Windows, wat een freaks
oke alto...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, 90% van de mensen zijn ook idioten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |