abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 oktober 2011 @ 17:24:46 #201
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102880463
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:20 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zegt zo weinig. Ik zou nadat ik zulke truuks uitgehaald had, ook keynotes kunnen maken.

Enfin, ik bedoel maar dat alles plat te bombarderen is.
Ik snap je punt, maar over de prestaties van Jobs bij Apple valt weinig te discussiėren. De feiten spreken voor zich.
2000 light years from home
pi_102880519
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat is het nou dan, marketing of technologie? En wat is er geniaal aan?

Volgens mij was zijn bedrijf gewoon succesvol. Dat is leuk voor de aandeelhouder, maar verder niet zo interessant. Volgens mij onderscheidt apple zich vooral van andere elektronicaboeren door dat ze wel redelijk aan ergonomie doen.

Maar ik zat vanmiddag even een stukje buitenhof te kijken, en daar ging de columnist helemaal los over die man, en deed alsof het een kunstenaar was en daardoor zulke prachtige dingen maakte. Het is inderdaad allemaal ontworpen, en dat is meer dan van alle elektronica gezegd kan worden. Maar zo bijzonder vind ik de ontwerpen niet.
de hele hardware telefonie en computer wereld probeert atm apple spul na te maken. dat betekent toch echt dat apple iets heeft weten neer te zetten wat een bijzonder totaal product is.

apple is onderscheidend omdat ze een totaaloplossing leveren waarbij de filosofie is dat bruikbaarheid voorop staat. microsoft is enkel een softwareboer, Dell enkel een hardware boer (even heel zwart-wit gesteld).
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 oktober 2011 @ 17:26:26 #203
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_102880522
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:12 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

In 1992 waren computers door de gemiddelde hipster die tegenwoordig een Ipod, Iphone en Ipad heeft ook niet te gebruiken... ik denk zelfs dat alles wat voor 2000 op de markt gebracht is voor de gemiddelde Apple gebruiker nog te moeilijk was :Y
Nee hoor, ik was in 1986 al online. Niet op internet maar BBS'en, Videotex, etc. Ik heb geprogrammeerd in basic en assembly, ben tegenwoordig verantwoordelijk voor de productdevelopment bij een computerrandapparatuur fabrikant en... overtuigt apple gebruiker.
  † In Memoriam † zondag 9 oktober 2011 @ 17:28:51 #204
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_102880595
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:24 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar over de prestaties van Jobs bij Apple valt weinig te discussiėren. De feiten spreken voor zich.
Zijn prestaties wel.
De prestaties van het bedrijf niet. Maarja, wie was nou exact waarvoor verantwoordelijk.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_102881837
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:26 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee hoor, ik was in 1986 al online. Niet op internet maar BBS'en, Videotex, etc. Ik heb geprogrammeerd in basic en assembly, ben tegenwoordig verantwoordelijk voor de productdevelopment bij een computerrandapparatuur fabrikant en... overtuigt apple gebruiker.
Same here. Nouja. Zonder die baan dan.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_102882256
Dat Apple producten simpel werken, betekent niet dat Apple gebruikers dom zijn... :)
  zondag 9 oktober 2011 @ 18:54:24 #207
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_102882942
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:24 schreef drbarisart het volgende:
Dat Apple producten simpel werken, betekent niet dat Apple gebruikers dom zijn... :)
Precies, ik wil ook gewoon een auto waar ik op de startknop druk en dat loopt. Maar er zijn nu eenmaal figuren die elk weekend met olievingers aan hun golf of oude lanrover willen sleutelen en beweren dat hetgeen is waar het om draait, ik wil gewoon van A naar B rijden, in de zomer met de airco aan, en de ipod via de audioinstallatie aan.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_102883039
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Precies, ik wil ook gewoon een auto waar ik op de startknop druk en dat loopt. Maar er zijn nu eenmaal figuren die elk weekend met olievingers aan hun golf of oude lanrover willen sleutelen en beweren dat hetgeen is waar het om draait, ik wil gewoon van A naar B rijden, in de zomer met de airco aan, en de ipod via de audioinstallatie aan.
Ja maar jij moet wel een rubberen band om je auto anders doet hij het niet. _O-
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:16:28 #209
104647 JanKort
Je mammie!
pi_102883713
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ja maar jij moet wel een rubberen band om je auto anders doet hij het niet. _O-
Poe die zit zeg!
Facet!
pi_102883865
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bedenk wel dat bestemming B eerst goedkeuring van de autofabrikant moet hebben om in de Destination store te verschijnen. Anders mag je niet met je eigen auto naar de bestemming die je wil rijden.
pi_102885089
quote:
3s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:19 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Bedenk wel dat bestemming B eerst goedkeuring van de autofabrikant moet hebben om in de Destination store te verschijnen. Anders mag je niet met je eigen auto naar de bestemming die je wil rijden.
wtf
  Moderator zondag 9 oktober 2011 @ 20:05:43 #212
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_102886064
Tja het gaat er dus gewoon om dat de man een CEO was van een bedrijf die gewone electronica maakte, dat het erg jammer is dat hij overleden is.

Het vreemde is dat dit voor het eerst is dat een CEO van een normaal bedrijf zo veel aandacht krijgt, en allerlei visionaire en politieke eigenschappen toegemeten (hij heeft de wereld veranderd :? ) krijgt terwijl hij ook gewoon een CEO is die zoveel mogelijk winst wil maken met zijn producten voor zijn bedrijf net als ieder ander CEO.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:37:03 #213
104647 JanKort
Je mammie!
pi_102888232
quote:
2s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja het gaat er dus gewoon om dat de man een CEO was van een bedrijf die gewone electronica maakte, dat het erg jammer is dat hij overleden is.

Het vreemde is dat dit voor het eerst is dat een CEO van een normaal bedrijf zo veel aandacht krijgt, en allerlei visionaire en politieke eigenschappen toegemeten (hij heeft de wereld veranderd :? ) krijgt terwijl hij ook gewoon een CEO is die zoveel mogelijk winst wil maken met zijn producten voor zijn bedrijf net als ieder ander CEO.
Dat ķs niet vreemd. Jķj vķnd dat vreemd.
Het is voor velen kennelijk niet vreemd.
Dus wat er hier vreemd is ben.......
Nee, nevermind.
Facet!
  Moderator zondag 9 oktober 2011 @ 20:46:35 #214
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_102888843
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:37 schreef JanKort het volgende:

[..]

Dat ķs niet vreemd. Jķj vķnd dat vreemd.
Het is voor velen kennelijk niet vreemd.
Dus wat er hier vreemd is ben.......
Nee, nevermind.
Daar heb je gelijk in het is gewoon de eerste keer (bij mijn weten) dat de baas van een concern wordt behandeld als een rockster. Is ook niet zo vreemd omdat consumeren ook wordt aangeprezen als 'de nieuwe religie' en die moet ook zn helden hebben. Jobs is daar een exponent van. Want reken maar dat het uiteindelijk om de pegels draait daarom zijn apple producten zoals ze zijn, daarom is het ook zo gesloten. Allemaal geld.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_102891614
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

de hele hardware telefonie en computer wereld probeert atm apple spul na te maken. dat betekent toch echt dat apple iets heeft weten neer te zetten wat een bijzonder totaal product is.
Het betekent vooral dat het succesvolle producten zijn neem ik aan.

quote:
apple is onderscheidend omdat ze een totaaloplossing leveren waarbij de filosofie is dat bruikbaarheid voorop staat. microsoft is enkel een softwareboer, Dell enkel een hardware boer (even heel zwart-wit gesteld).
Ik geef ze ook de credits voor de ergonomie, terwijl windows veel meer de techniek als uitgangspunt neemt en niet de gebruiker, en dan door de grootste nerds zonder enig inlevingsvermogen in niet-techneuten de interfaces laat maken.

Maar als het design dan ook zo geprezen wordt moet ik vaststellen dat het om een hype gaat. Dat wisten we natuurlijk al, maar ik vind het design echt niet bijzonder, en ook niet eens echt mooi. Integreren van techniek, ergonomie als uitgangspunt nemen en mooi vormgeven hebben andere elektronicafabrikanten in het verleden ook wel eens gedaan, maar dat was nooit reden om te gaan huilen om de dood van de topman.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_102904940
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_102904967
Ik vind vooral die Apple fanboys vreemd die blijkbaar overal op internet negatieve reacties zoeken om daar vervolgens heel boos op te worden :')
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_102905518
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 07:52 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind vooral die Apple fanboys vreemd die blijkbaar overal op internet negatieve reacties zoeken om daar vervolgens heel boos op te worden :')
QFT.

Ik vind het juist fascinerend, en ongelooflijk dat 99% van de reacties op Jobs' dood, zo getuigt van respect. Zelfs mensen die niks met Apple hebben, spreken wel hun waardering en respect uit voor Steve Jobs. En dan nog gaan mensen kwaad reageren op die enkele trollpost of negatieve reactie... :N
  maandag 10 oktober 2011 @ 23:52:38 #219
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_102941193
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 08:49 schreef Brawler het volgende:

[..]

QFT.

Ik vind het juist fascinerend, en ongelooflijk dat 99% van de reacties op Jobs' dood, zo getuigt van respect. Zelfs mensen die niks met Apple hebben, spreken wel hun waardering en respect uit voor Steve Jobs. En dan nog gaan mensen kwaad reageren op die enkele trollpost of negatieve reactie... :N
Het is eerder de arrogantie van critici die mij stoort. Net zoals Bosbeetle, hij spreekt zich uit alsof hij jarenlang in de top van het Amerikaanse bedrijfsleven heeft rondgelopen terwijl hij er totaal geen verstand van heeft.

Kritiek en nuance is best, maar je moet je wel bij de feiten houden en niet zomaar dingen gaan verzinnen zonder dat je verstand van zaken hebt.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 10 oktober 2011 @ 23:54:17 #220
104871 remlof
Europees federalist
pi_102941445
quote:
2s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in het is gewoon de eerste keer (bij mijn weten) dat de baas van een concern wordt behandeld als een rockster. Is ook niet zo vreemd omdat consumeren ook wordt aangeprezen als 'de nieuwe religie' en die moet ook zn helden hebben. Jobs is daar een exponent van. Want reken maar dat het uiteindelijk om de pegels draait daarom zijn apple producten zoals ze zijn, daarom is het ook zo gesloten. Allemaal geld.

Dit is gewoon sick.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 10 oktober 2011 @ 23:59:34 #222
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102941518
quote:
15s.gif Op maandag 10 oktober 2011 23:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is gewoon sick.
Wat is er precies sick aan? Je doet nu net alsof diegene 24 uur per dag naar z'n iPad en iPhone in deze combinatie zit te staren.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 00:00:33 #223
104871 remlof
Europees federalist
pi_102941563
quote:
15s.gif Op maandag 10 oktober 2011 23:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is gewoon sick.
Nee, het past in deze tijd. Steve Jobs is te vergelijken met Henry Ford. En toen die overleed legden ze ook bloemen op auto's denk ik. Want het waren allebei pioniers die iets dat eerder aan een elite was voorbehouden beschikbaar maakten voor het grote publiek.
pi_102941722
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is gewoon sick.
Heel sick inderdaad, iemand die een dode herdenkt. Dat dat zomaar kan tegenwoordig, schande :r
pi_102941770
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 23:59 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wat is er precies sick aan? Je doet nu net alsof diegene 24 uur per dag naar z'n iPad en iPhone in deze combinatie zit te staren.
Een virtueel kaarsje voor een digitale foto plaatsen zodat je een altaar maakt voor de overleden CEO van een miljardenbedrijf vindt je niet, hoe zal ik het zeggen, enigzins overdreven?
Dit is nog erger dan die Tokkies die gingen huilen bij de begrafenis van Fortuyn.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102941784
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:04 schreef drbarisart het volgende:

[..]

Heel sick inderdaad, iemand die een dode herdenkt. Dat dat zomaar kan tegenwoordig, schande :r
:')

Heb je ook gehuild?
pi_102941848
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:00 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, het past in deze tijd. Steve Jobs is te vergelijken met Henry Ford. En toen die overleed legden ze ook bloemen op auto's denk ik. Want het waren allebei pioniers die iets dat eerder aan een elite was voorbehouden beschikbaar maakten voor het grote publiek.
Apple is pas sinds de iPod echt groot geworden hoor. Ze hebben geen elite-spullen aan het grote publiek beschikbaar gemaakt.
En dan nog.

Betwijfel of meneer Ford zo verheiligd werd.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 00:14:19 #228
104871 remlof
Europees federalist
pi_102942136
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Apple is pas sinds de iPod echt groot geworden hoor. Ze hebben geen elite-spullen aan het grote publiek beschikbaar gemaakt.
En dan nog.

Betwijfel of meneer Ford zo verheiligd werd.
Jawel hoor, jij kan ook een mac en een iphone kopen.

En de tijd van Henry Ford was een andere dan deze, bovendien heeft Jobs meegewerkt aan het overal beschikbaar maken van informatie terwijl Ford alleen maar zorgde dat de gewone man grotere afstanden eenvoudig kon afleggen.

Ik vind die tributes niet meer dan terecht, vooral niet als ze gepast zijn, zoals met zijn portret op zijn iPad met daarbij een kaars op zijn iPhone.
pi_102942785
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

:')

Heb je ook gehuild?
Sorry hoor, maar klagen over hoe iemand stilstaat bij de dood van een ander vind ik behoorlijk triest en smakeloos.
pi_102943095
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:14 schreef remlof het volgende:

[..]

Jawel hoor, jij kan ook een mac en een iphone kopen.

En de tijd van Henry Ford was een andere dan deze, bovendien heeft Jobs meegewerkt aan het overal beschikbaar maken van informatie terwijl Ford alleen maar zorgde dat de gewone man grotere afstanden eenvoudig kon afleggen.

Ik vind die tributes niet meer dan terecht, vooral niet als ze gepast zijn, zoals met zijn portret op zijn iPad met daarbij een kaars op zijn iPhone.
ZIJN? Ik heb die shit gekocht, mijn eigendom, zijn idee.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muńo ēngos ńuhys issa."
pi_102943337
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

En dan nog.

Jij weet echt niet meer dat je maar wat in de rondte lult he?
Je maakt je met de dag belachelijker. Btw, ben je bevriend met Henk Bres?
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_102943345
Iemand die zielig gaat doen om Steve Jobs is nog nooit iemand kwijt geraakt dichtbij hun, zitten op hun zolderkamertje en laten een traantje rollen voor iemand die als het er op aan komt nog geen gift aan een kind met kanker zou hebben gegeven. (met 8miljard op zijn bankrekening)

Oh ze zitten slecht over onze sekte leider te praten!! snel met ze allen in dat topic duiken en even de moraalridder uithangen.
Net doen alsof ze Steve hebben gekend, natuurlijk was hij nog "jong" maar zo gaan er heel wat meer hoor.

Zelfde generatie als iedereen vandaag die de hele dag "kk me ping is down" zaten te twitteren.
Als Steve Jobs de CEO van BlackBerry was geweest waren er veel meisjes gaan huilen op 5 oktober, en mooie twitter berichtjes hopend op aandacht.

En ja ik heb ook apple troep.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_102943415
Epische baardman, maak je niet druk. Mijn post was meer gericht aan die hofstadbende die maar wat in de rondte schopt. Ik zit ook achter een mac en weet ook dat Steve Jobs niet de makkelijkste was om mee te werken.
Bovendien stoor ik me vaak om het feit dat je altijd die eeuwige Mac/Microsoft discussies blijft houden, zelfs nu bij een overlijden wordt dat aangegrepen.

Tevens zit ik niet op een zolderkamertje, ben ik al wat naasten kwijtgeraakt, heb geen blackberry en snap ik sowieso niet waarom iedereen moet twitteren. Het gaat niemand ene reet aan wat ik morgen ga doen, helaas denken miljoenen anderen daar anders over.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_102943651
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 01:25 schreef epicbeardman het volgende:
Iemand die zielig gaat doen om Steve Jobs is nog nooit iemand kwijt geraakt dichtbij hun, zitten op hun zolderkamertje en laten een traantje rollen voor iemand die als het er op aan komt nog geen gift aan een kind met kanker zou hebben gegeven. (met 8miljard op zijn bankrekening)
Hoe weet jij dat?
pi_102943902
quote:
Apple is pas sinds de iPod echt groot in Nederland bekend geworden hoor.
Kleine correctie.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_102944056
Kom op man
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:37 schreef drbarisart het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar klagen over hoe iemand stilstaat bij de dood van een ander vind ik behoorlijk triest en smakeloos.
Man dit is verheiliging. Een altaar namaken zoals men vroeger deed voor heiligen. Of desnoods voor mensen die zeer dicht bij je stonden.

Niet voor een fucking gierige, tirannieke CEO van een eletronicaconcern.
pi_102944081
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 05:45 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Kleine correctie.
Wel: http://www.macobserver.co(...)/2004/20040318.shtml

http://news.cnet.com/iPod(...)-6127805.html?tag=nl

Voor de iPod was het een bedrijf dat al door Microsoft van het faillissement was gered, wiens computerverkoop slechts een zeer, zeer klein marktaandeel had en verdomd weinig opleverde.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 07:19:17 #238
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102944102
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Een virtueel kaarsje voor een digitale foto plaatsen zodat je een altaar maakt voor de overleden CEO van een miljardenbedrijf vindt je niet, hoe zal ik het zeggen, enigzins overdreven?
Dit is nog erger dan die Tokkies die gingen huilen bij de begrafenis van Fortuyn.
Het is een foto. Goede kans dat 2 seconden na de foto de iPhone gebruikt werd om te Whatsappen en Wordfeud aanging op de iPad.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 07:21:44 #239
53267 TC03
pi_102944116
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 07:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Kom op man

[..]

Man dit is verheiliging. Een altaar namaken zoals men vroeger deed voor heiligen. Of desnoods voor mensen die zeer dicht bij je stonden.

Het lijkt mij persoonlijk meer een soort grap, juist omdat er een iPhone en iPad gebruikt worden.

Een altaar is een altaar omdat je dagenlang een kaarsje laat branden, ik denk niet dat hij deze opstelling dagenlang gehanteerd heeft. :') Als dat wel zo is: raar inderdaad. Maar dat weten wij niet, dus ik ga uit van het normale in de mens. :)
pi_102945941
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 07:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Kom op man

[..]

Fucking gierig? Hoe weet je dat
pi_102946040
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:46 schreef drbarisart het volgende:

[..]

Fucking gierig? Hoe weet je dat
Waarschijnlijk een verwijzing naar Jobs onwil om geld te doneren aan goede doelen, itt bijv. Gates en Buffet.

Of dat betekent dat hij gierig was.. tsja.
pi_102946171
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:51 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een verwijzing naar Jobs onwil om geld te doneren aan goede doelen, itt bijv. Gates en Buffet.

Zijn onwil om geld te doneren? Waar is dat op gebaseerd? :)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:05:46 #243
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102946311
Ik heb het vermoeden dat hij het wel deed, maar er niet mee te koop liep.

Hij en Gates zijn goede vrienden he, denk niet dat een weldoener als Gates vrienden wil zijn met een miljardair die niet deelt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_102947287
quote:
Kom op man

[..]

Geweldig, jij bent een Editoor 2.0! Wat een held.
pi_102948985
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:51 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

bill gates wil afrikaantjes inenten zodat ze zich niet voort kunnen planten om het co2 probleem de wereld uit te helpen. zelf heeft hij minstens 1 vliegtuig, 1 heel groot huis, meerdere zwaar milieubelastende auto's, etc.. bill gates is pure evil.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:59:21 #246
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102949018
:') Die man zit al op 35+ miljard dollar aan giften aan goede doelen, doe normaal man
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_102949035
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:59 schreef Catch22- het volgende:
:') Die man zit al op 35+ miljard dollar aan giften aan goede doelen, doe normaal man
omdat je veel geld uitgeeft kun je niet evil zijn? :')
pi_102951362
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:59 schreef Catch22- het volgende:
http://dealbook.nytimes.c(...)jobss-public-giving/

Oh ja? hij heeft ook het licht uitgevonden toch? dat hoorde ik ook laatst iemand zeggen.
pi_102952021
Ik ben niet zo'n rabiate tegenstander van belastingen, en ik sta ook niet te juichen bij het verschijnsel multimiljardairs. Maar mogen mensen misschien zelf weten wat ze gaan doen met het geld wat ze zelf verdiend hebben?

Je behoort zelf ook tot de rijkste 10% van de wereldbevolking. Zal ik jou dan ook eens even gaan vertellen wie je met welk deel van je centen moet gaan helpen?
pi_102952707
Waarom zou je als je geld hebt het perse moeten weggeven? Natuurlijk, geld geven aan wetenschappelijk onderzoek is meer dan goed, en ik las ook dat jobs geld heeft gedoneerd aan een kanker-fonds.

Maar geld geven aan unicef ofzo, dat helpt niet, dat weet iedereen. Als ik een miljard had zou ik het uitgeven aan mezelf en mijn naasten en de rest aan wetenschappers geven, afrika is dweilen met de kraan open.
pi_102952727
Doe ik toch nog een goed woordje voor hem. Maar ik heb nooit Jobs zelf gehaat, ik kende hem niet., Ik haat de hipsters die hem aanbidden. Die ken ik (helaas) wel.
pi_102953308
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:00 schreef remlof het volgende:

[..]

Tablets, mp3 spelers, muziekprogramma's, smartphones etc waren voordat Apple ze maakten alleen beschikbaar voor de elite? 8)7

Ik reken mezelf absoluut niet tot de elite, verre van zelfs, ik draai elk eind van de maand de dubbeltjes om bij wijze van spreke, maar toch had ik al die apparaten voordat Apple er mee aan kwam zetten en vaak waren ze nog beter ook qua specs.

Qua looks is een ander verhaal. Ook heel persoonlijk overigens, dus ook dat is weer een ander verhaal.

Maargoed, ik vind niet dat Steve / Apple er voor gezorgd heeft dat iets wat eerder slechts voor de elite voor handen was beschikbaar gemaakt heeft voor het grote publiek, want dat is gewoon onzin :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:19:22 #253
104871 remlof
Europees federalist
pi_102953420
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:16 schreef vosss het volgende:

[..]

Tablets, mp3 spelers, muziekprogramma's, smartphones etc waren voordat Apple ze maakten alleen beschikbaar voor de elite? 8)7

Ik reken mezelf absoluut niet tot de elite, verre van zelfs, ik draai elk eind van de maand de dubbeltjes om bij wijze van spreke, maar toch had ik al die apparaten voordat Apple er mee aan kwam zetten en vaak waren ze nog beter ook qua specs.

Qua looks is een ander verhaal. Ook heel persoonlijk overigens, dus ook dat is weer een ander verhaal.

Maargoed, ik vind niet dat Steve / Apple er voor gezorgd heeft dat iets wat eerder slechts voor de elite voor handen was beschikbaar gemaakt heeft voor het grote publiek, want dat is gewoon onzin :)
Ik had het met name over de introductie van de Macintosh die computers voor het eerst eenvoudig bedienbaar maakte.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:19:27 #254
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102953427
qua looks en bruikbaarheid bedoel je?

Voor de iPhone was de smartphone een WinMo5 toestel en dat was bijna onbruikbaar
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_102953727
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:19 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik had het met name over de introductie van de Macintosh die computers voor het eerst eenvoudig bedienbaar maakte.
Ik denk dat een hoop mensen destijds net zo makkelijk met DOS om konden gaan, maargoed.

En mochten die mensen daar destijds te achterlijk voor zijn geweest, dan vraag ik mij (volkomen terecht) af of zij mij dan als elite beschouwde, omdat ik wel aardig uit de voeten kon met DOS.

Ik denk het niet. Althans niet in mijn beleving. :)
vosss is de naam,
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:36:18 #256
104871 remlof
Europees federalist
pi_102954100
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:26 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik denk dat een hoop mensen destijds net zo makkelijk met DOS om konden gaan, maargoed.

En mochten die mensen daar destijds te achterlijk voor zijn geweest, dan vraag ik mij (volkomen terecht) af of zij mij dan als elite beschouwde, omdat ik wel aardig uit de voeten kon met DOS.

Ik denk het niet. Althans niet in mijn beleving. :)
Ja ik kon ook aardig uit de voeten met mijn Nokia's :')

Maar op een iPhone werkt het allemaal stukken beter en intuļtiever.
Ongeveer hetzelfde verschil als destijds tussen de Macintosh en de IBM PC en klonen daarvan.
pi_102954152
Jamaar denk je nou echt dat mensen die geen pc konden gebruiken in het DOS tijdperk ons beschouwde als "de elite"???

Komop man, dat is teveel eer voor ons en ik weet zeker dat ze niet zo naar ons keken :D
vosss is de naam,
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:37:56 #258
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102954158
als zelfs mijn moeder zo aan de gang kan met een gadget als de iPad...
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_102954358
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:36 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja ik kon ook aardig uit de voeten met mijn Nokia's :')

Maar op een iPhone werkt het allemaal stukken beter en intuļtiever.
Ongeveer hetzelfde verschil als destijds tussen de Macintosh en de IBM PC en klonen daarvan.
Ik vond de nokia's van een jaar of 10-12 geleden ( de 3310 familie zeg maar) juist ook ergonomisch erg goed en intuitief. Dat was ook verademing in verhouding tot die koelkasten die ik daarvoor had, gebruiksaanwijzing kon je meteen ongelezen weggooien.

Ergonomie is vaak een ondergeschoven kindje bij technologieboeren en het pleit voor Apple dat ze daar wel over nadenken, maar Apple is echt niet de enige die daar aandacht aan heeft besteed en daarin stappen heeft gemaakt.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:44:52 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102954418
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:37 schreef Catch22- het volgende:
als zelfs mijn moeder zo aan de gang kan met een gadget als de iPad...

En de mijne. Nooit een pc oid aangeraakt en nu is ze welhaast virtuoos op haar iPad. Op een aandoenlijke manier.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_102960552
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:19 schreef remlof het volgende:

[..]

Niet alleen dat, Steve Wozniak en Jobs bouweden de Apple I in de tijd dat IBM nog dacht dat er wereldwijd een markt zou zijn voor in totaal maar een paar honderd/duizend computers bij alleen de grotere bedrijven.

En inderdaad, tot de iPhone waren de enige beschikbare smartphones WinMo (of Blackberry, of PalmOS). En tablets waren die dingen waar Microsoft het al jaren over had maar het niet voor elkaar kreeg om ze bruikbaar te maken.
  Donald Duck held zaterdag 6 oktober 2012 @ 13:49:21 #262
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_117657610
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

100% dat het aandeel over een jaar minimaal 20% lager staat dan nu. Daar ga ik wat puts voor regelen :Y
Waarde van het aandeel toen de beurs sloot op de dag van jouw voorspelling: 369,80
Waarde toen gisteren de beurs sloot: 652,59
Een stijging van 76,5%. Bam!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 13:52:31 #263
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_117657708
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 13:49 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Waarde van het aandeel toen de beurs sloot op de dag van jouw voorspelling: 369,80
Had je het in je agenda gezet ofzo :P?
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 13:55:27 #264
37295 Luigi
mario pls
pi_117657783
quote:

[..]

Whehe.
pi_117658742
quote:

[..]

Haha, heel mooi :P
Hetzelfde zou je kunnen doen met mensen die 5 jaar geleden beweerde dat Apple niks meer was dan een bubbel gevoed door 'hype' en over 5 jaar niet meer zou bestaan....
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  Donald Duck held zaterdag 6 oktober 2012 @ 14:36:38 #266
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_117658990
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 13:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

Had je het in je agenda gezet ofzo :P?
Yup, had er toen een alert voor ingesteld en kreeg vandaag de melding ervan :D
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 14:38:12 #267
104871 remlof
Europees federalist
pi_117659034
RIP Steve, het gaat goed met je bedrijf.
pi_117659449
Toch ben ik benieuwd hoe lang Apple nog door kan gaan op deze voet. Jobs was toch (volgens de verhalen) de drijvende kracht achter alle innovaties van Apple. Mocht dat waar zijn, ben ik benieuwd waar ze hun nieuwe ideeėn nu vandaan gaan halen.

Het blijft natuurlijk de vraag hoe de iPhone5 met Jobs er uitgezien zou hebben.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 15:02:56 #269
45206 Pietverdriet
pi_117659761
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:51 schreef CaptainCookie het volgende:
Toch ben ik benieuwd hoe lang Apple nog door kan gaan op deze voet. Jobs was toch (volgens de verhalen) de drijvende kracht achter alle innovaties van Apple. Mocht dat waar zijn, ben ik benieuwd waar ze hun nieuwe ideeėn nu vandaan gaan halen.

De achterkant was glas, hij had een hekel aan krassen
  Moderator zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:46:57 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_117669717
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:36 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Yup, had er toen een alert voor ingesteld en kreeg vandaag de melding ervan :D
kutkick eigenlijk maar fuck it ...

nice job!

game on *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_117677866
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:28 schreef Wootism het volgende:
Hetzelfde zou je kunnen doen met mensen die 5 jaar geleden beweerde dat Apple niks meer was dan een bubbel gevoed door 'hype' en over 5 jaar niet meer zou bestaan....
Toch kan het niet anders dan dat Apple ook een periode gaat kennen waarin de klad er in komt. Dat is namelijk iets wat je bij alle bedrijven ziet.
pi_117678904
quote:

Hetzelfde, hij heeft er gewoon aan meegewerkt/bedacht. Het schijnt wel het laatste project van hem geweest te zijn.
Ik ben ook erg benieuwd hoe de komende 'innovaties' eruit komen te zien zonder zijn input. Denk dat het wel een stuk lastiger gaat worden zonder hem.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:58:38 #273
53267 TC03
pi_117685488
quote:

[..]

:D

Nice one.
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:01:48 #274
53267 TC03
pi_117685586
quote:

Er zijn genoeg andere slimme mensen binnen Apple die ook goede ideeėn hebben.
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:05:38 #275
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_117685683
Good riddance, huichelaars en dieven zijn er genoeg.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_117687727
quote:

[..]

Ach, nog een jaartje dan.
pi_117688373
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:42 schreef Wootism het volgende:

[..]

Hetzelfde, hij heeft er gewoon aan meegewerkt/bedacht. Het schijnt wel het laatste project van hem geweest te zijn.
Ik ben ook erg benieuwd hoe de komende 'innovaties' eruit komen te zien zonder zijn input. Denk dat het wel een stuk lastiger gaat worden zonder hem.
Hij heeft het volledige laatste ontwikkelingsjaar niet meegemaakt. Hij was zo'n ontzettende perfectionist, dingen als die nieuwe Maps en de aluminium achterkant waren er waarschijnlijk met hem nooit doorgekomen.
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Er zijn genoeg andere slimme mensen binnen Apple die ook goede ideeėn hebben.
Klopt, maar hij had wel altijd het laatste woord.
  zondag 7 oktober 2012 @ 13:25:34 #278
45206 Pietverdriet
pi_117688520
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Loooooser
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 oktober 2012 @ 13:26:36 #279
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117688562
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:22 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Hij heeft het volledige laatste ontwikkelingsjaar niet meegemaakt. Hij was zo'n ontzettende perfectionist, dingen als die nieuwe Maps en de aluminium achterkant waren er waarschijnlijk met hem nooit doorgekomen.

Precies, tenslotte heeft mobile me en antennagate ook nooit plaatsgevonden.
pi_117688976
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:26 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Precies, tenslotte heeft mobile me en antennagate ook nooit plaatsgevonden.
Mobile Me was inderdaad niet echt een succes. Geen idee waarom eigenlijk, ken dat niet goed genoeg.

Dat antennagate was volgens mij wel lichtelijk overdreven, maar kwam wel voort uit een 'gedurfd' nieuw ontwerp.

Ik probeer hem hier trouwens niet te idealiseren of iets hoor :'). Het was ook maar een mens, maar wel een CEO die heel dicht op het ontwerpproces van de producten zat en iemand die een nogal controversiėle manier van managen hanteerde. Dat zorgde er wel voor dat matig werk absoluut niet getolereerd werd. Daarbij is Apple pas weer een succesvol bedrijf geworden sinds hij er weer zat. De iPod, iPhone en iPad waren zijn ideeėn.
pi_117689602
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Loooooser
Dikke ouwe fanboy
pi_117720081
quote:

[..]

Die Maps was er misschien wel gekomen, maar hij had het pas gereleased als de ergste bugs verdwenen waren...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 8 oktober 2012 @ 07:03:41 #283
53267 TC03
pi_117720956
quote:
3s.gif Op maandag 8 oktober 2012 02:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Die Maps was er misschien wel gekomen, maar hij had het pas gereleased als de ergste bugs verdwenen waren...
Hoe weet je dat nou? Is toch allemaal koffiedik kijken. :')
pi_117724799
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 07:03 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou? Is toch allemaal koffiedik kijken. :')
Maar het is wel waar dat Apple niet vies is van "riskante" zetten. Wie had er destijds begrip vor het weglaten dan een diskettestation in de iMac? En wie kan zich die krengen nu nog herinneren?

En qua OS + architectuur hebben ze ook meerdere keren van alles overboord gegooid. Het interesseert ze niet, en ze komen er vaak nog mee weg ook, na wat gejammer in het begin.
pi_117726142
Is die kut arabier alweer gestorven? :D
pi_117726746
quote:

Ik ben benieuwd of ze na de dood van Jobs iOS nog eens grondig aan durven pakken. Qua uiterlijk toch het meest gedateerde mobiele OS.
pi_117726807
quote:

[..]

[..]

Klopt, maar hij had wel altijd het laatste woord.
Vraag het Siri eens!
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:26:59 #288
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_117727408
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:05 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of ze na de dood van Jobs iOS nog eens grondig aan durven pakken. Qua uiterlijk toch het meest gedateerde mobiele OS.
Ach, wat is gedateerd. Ik heb niet het idee dat veel iOS-gebruikers zitten te wachten op een compleet nieuwe UI. Er is vast wel wat verbetering mogelijk, maar dan is dan meer esthetisch dan dat het het OS echt beter maakt.
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:36:42 #289
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_117727663
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:26 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ach, wat is gedateerd. Ik heb niet het idee dat veel iOS-gebruikers zitten te wachten op een compleet nieuwe UI. Er is vast wel wat verbetering mogelijk, maar dan is dan meer esthetisch dan dat het het OS echt beter maakt.
Och opzich valt het besturings systeem wel mee.
denk eerder dat er gewoon een goeie update van komt meer niet. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:38:59 #290
53267 TC03
pi_117727736
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:05 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Nog altijd veel frisser dan Android qua menu's, lijsten, opties, etc. De standaard GUI-elementen zien er gewoon veel beter uit.

Overigens worden er bij elke release van iOS kleine wijzigingen toegepast aan het uiterlijk. iOS 2 ziet er bijv. heel anders uit dan iOS 6.
pi_117728267
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nog altijd veel frisser dan Android qua menu's, lijsten, opties, etc. De standaard GUI-elementen zien er gewoon veel beter uit.

Overigens worden er bij elke release van iOS kleine wijzigingen toegepast aan het uiterlijk. iOS 2 ziet er bijv. heel anders uit dan iOS 6.
Smaken verschillen, ik vind het dead boring.
  maandag 8 oktober 2012 @ 13:05:01 #292
53267 TC03
pi_117728419
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:59 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Smaken verschillen, ik vind het dead boring.
Op een tablet kan ik me dat voorstellen, maar home screens en menu's zijn veel kleurrijker en gedetailleerder vorm gegeven dan in Android. Ik snap echt niet hoe je iOS wel boring kan vinden en Android niet. Hoezo is Android minder saai dan?
pi_117728639
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Op een tablet kan ik me dat voorstellen, maar home screens en menu's zijn veel kleurrijker en gedetailleerder vorm gegeven dan in Android. Ik snap echt niet hoe je iOS wel boring kan vinden en Android niet. Hoezo is Android minder saai dan?
Dat wordt alleen maar een eindeloze discussie die ik al tig keer heb gehad. Het blijft een kwestie van smaak. Als ik iOS zie denk ik meteen aan een mooiere vorm van Symbian maar net zo boring. Je hoort en leest steeds vaker dat mensen iOS gedateerd over vinden komen, ik ben daar echt de enige niet in.

Wat ik me meer afvroeg of Apple na de dood van Steve Jobs het uiterlijk van iOS rigoureus om zal durven te gooien. Ik zou er respect voor hebben als ze dat aandurven.
  maandag 8 oktober 2012 @ 13:22:06 #294
53267 TC03
pi_117728999
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:11 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Dat wordt alleen maar een eindeloze discussie die ik al tig keer heb gehad. Het blijft een kwestie van smaak. Als ik iOS zie denk ik meteen aan een mooiere vorm van Symbian maar net zo boring. Je hoort en leest steeds vaker dat mensen iOS gedateerd over vinden komen, ik ben daar echt de enige niet in.

Wat ik me meer afvroeg of Apple na de dood van Steve Jobs het uiterlijk van iOS rigoureus om zal durven te gooien. Ik zou er respect voor hebben als ze dat aandurven.
Nouja, als je de toestellen naast elkaar houdt zul je zien dat iOS veel mooier is vormgegeven in de menu's dan Android. Op de meeste punten is iOS eleganter en met meer detail vormgegeven. Enig 'nadeel' is dat de homescreens gewoon statisch zijn met statische icoontjes, dat zou je gedateerd kunnen noemen.

Ik weet 100% zeker dat iOS de komende tijd niet op de schop gaat. Het is immers nog steeds beter dan de concurrentie. :)
pi_117729084
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:22 schreef TC03 het volgende:

Enig 'nadeel' is dat de homescreens gewoon statisch zijn met statische icoontjes, dat zou je gedateerd kunnen noemen.
Ik noem het rustgevend.
  maandag 8 oktober 2012 @ 13:27:39 #296
53267 TC03
pi_117729189
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:24 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik noem het rustgevend.
Ik heb er ook geen problemen mee aangezien widgets qua functionaliteit niet zo heel veel toevoegen.
pi_117729433
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:22 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nouja, als je de toestellen naast elkaar houdt zul je zien dat iOS veel mooier is vormgegeven in de menu's dan Android. Op de meeste punten is iOS eleganter en met meer detail vormgegeven. Enig 'nadeel' is dat de homescreens gewoon statisch zijn met statische icoontjes, dat zou je gedateerd kunnen noemen.

Ik weet 100% zeker dat iOS de komende tijd niet op de schop gaat. Het is immers nog steeds beter dan de concurrentie. :)
Worden mensen het nou nooit zat om hun mening als een feit neer te zetten? Geldt voor jou, geldt voor de Android-fans, geldt voor de WP-fans (en alle anderen).

Ik snap dat gewoon niet. Deze eindeloze discussie. Het blijven herhalen van zetten. Het in stand houden van dit alles. Zonde gewoon.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 oktober 2012 @ 13:36:44 #298
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117729477
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:11 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Waarom zouden ze dat doen? Functionaliteit is onovertroffen. Je gaat toch geen looks over functionaliteit laten zegevieren. Zoals TC03 zegt, alleen een soort van life tiles als AANVULLING op het notificationcenter zou een -lichte- verbetering zijn. Verder is alles 1 klik weg in iOS.

Het gaat niet om het os, het gaat om hoe snel je je taken gedaan krijgt.
  Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 13:39:13 #299
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_117729559
precies

Windows is ondanks alle veranderinge ook nog steeds gewoon Windows ... is echt niets radicaal veranderd sinds de eerste
  Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 13:40:44 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_117729605
geen nieuw topic pls, blijft een kutkick en de Android/IOS discussie valt ongetwijfeld wel ergens in DIG te voeren

quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

tot over iets minder dan een jaar :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')