abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 oktober 2011 @ 17:24:46 #201
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102880463
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:20 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zegt zo weinig. Ik zou nadat ik zulke truuks uitgehaald had, ook keynotes kunnen maken.

Enfin, ik bedoel maar dat alles plat te bombarderen is.
Ik snap je punt, maar over de prestaties van Jobs bij Apple valt weinig te discussiėren. De feiten spreken voor zich.
2000 light years from home
pi_102880519
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat is het nou dan, marketing of technologie? En wat is er geniaal aan?

Volgens mij was zijn bedrijf gewoon succesvol. Dat is leuk voor de aandeelhouder, maar verder niet zo interessant. Volgens mij onderscheidt apple zich vooral van andere elektronicaboeren door dat ze wel redelijk aan ergonomie doen.

Maar ik zat vanmiddag even een stukje buitenhof te kijken, en daar ging de columnist helemaal los over die man, en deed alsof het een kunstenaar was en daardoor zulke prachtige dingen maakte. Het is inderdaad allemaal ontworpen, en dat is meer dan van alle elektronica gezegd kan worden. Maar zo bijzonder vind ik de ontwerpen niet.
de hele hardware telefonie en computer wereld probeert atm apple spul na te maken. dat betekent toch echt dat apple iets heeft weten neer te zetten wat een bijzonder totaal product is.

apple is onderscheidend omdat ze een totaaloplossing leveren waarbij de filosofie is dat bruikbaarheid voorop staat. microsoft is enkel een softwareboer, Dell enkel een hardware boer (even heel zwart-wit gesteld).
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 oktober 2011 @ 17:26:26 #203
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_102880522
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:12 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

In 1992 waren computers door de gemiddelde hipster die tegenwoordig een Ipod, Iphone en Ipad heeft ook niet te gebruiken... ik denk zelfs dat alles wat voor 2000 op de markt gebracht is voor de gemiddelde Apple gebruiker nog te moeilijk was :Y
Nee hoor, ik was in 1986 al online. Niet op internet maar BBS'en, Videotex, etc. Ik heb geprogrammeerd in basic en assembly, ben tegenwoordig verantwoordelijk voor de productdevelopment bij een computerrandapparatuur fabrikant en... overtuigt apple gebruiker.
  † In Memoriam † zondag 9 oktober 2011 @ 17:28:51 #204
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_102880595
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:24 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar over de prestaties van Jobs bij Apple valt weinig te discussiėren. De feiten spreken voor zich.
Zijn prestaties wel.
De prestaties van het bedrijf niet. Maarja, wie was nou exact waarvoor verantwoordelijk.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_102881837
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:26 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee hoor, ik was in 1986 al online. Niet op internet maar BBS'en, Videotex, etc. Ik heb geprogrammeerd in basic en assembly, ben tegenwoordig verantwoordelijk voor de productdevelopment bij een computerrandapparatuur fabrikant en... overtuigt apple gebruiker.
Same here. Nouja. Zonder die baan dan.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_102882256
Dat Apple producten simpel werken, betekent niet dat Apple gebruikers dom zijn... :)
  zondag 9 oktober 2011 @ 18:54:24 #207
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_102882942
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:24 schreef drbarisart het volgende:
Dat Apple producten simpel werken, betekent niet dat Apple gebruikers dom zijn... :)
Precies, ik wil ook gewoon een auto waar ik op de startknop druk en dat loopt. Maar er zijn nu eenmaal figuren die elk weekend met olievingers aan hun golf of oude lanrover willen sleutelen en beweren dat hetgeen is waar het om draait, ik wil gewoon van A naar B rijden, in de zomer met de airco aan, en de ipod via de audioinstallatie aan.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_102883039
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Precies, ik wil ook gewoon een auto waar ik op de startknop druk en dat loopt. Maar er zijn nu eenmaal figuren die elk weekend met olievingers aan hun golf of oude lanrover willen sleutelen en beweren dat hetgeen is waar het om draait, ik wil gewoon van A naar B rijden, in de zomer met de airco aan, en de ipod via de audioinstallatie aan.
Ja maar jij moet wel een rubberen band om je auto anders doet hij het niet. _O-
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:16:28 #209
104647 JanKort
Je mammie!
pi_102883713
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ja maar jij moet wel een rubberen band om je auto anders doet hij het niet. _O-
Poe die zit zeg!
Facet!
pi_102883865
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bedenk wel dat bestemming B eerst goedkeuring van de autofabrikant moet hebben om in de Destination store te verschijnen. Anders mag je niet met je eigen auto naar de bestemming die je wil rijden.
pi_102885089
quote:
3s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:19 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Bedenk wel dat bestemming B eerst goedkeuring van de autofabrikant moet hebben om in de Destination store te verschijnen. Anders mag je niet met je eigen auto naar de bestemming die je wil rijden.
wtf
  Moderator zondag 9 oktober 2011 @ 20:05:43 #212
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_102886064
Tja het gaat er dus gewoon om dat de man een CEO was van een bedrijf die gewone electronica maakte, dat het erg jammer is dat hij overleden is.

Het vreemde is dat dit voor het eerst is dat een CEO van een normaal bedrijf zo veel aandacht krijgt, en allerlei visionaire en politieke eigenschappen toegemeten (hij heeft de wereld veranderd :? ) krijgt terwijl hij ook gewoon een CEO is die zoveel mogelijk winst wil maken met zijn producten voor zijn bedrijf net als ieder ander CEO.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:37:03 #213
104647 JanKort
Je mammie!
pi_102888232
quote:
2s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja het gaat er dus gewoon om dat de man een CEO was van een bedrijf die gewone electronica maakte, dat het erg jammer is dat hij overleden is.

Het vreemde is dat dit voor het eerst is dat een CEO van een normaal bedrijf zo veel aandacht krijgt, en allerlei visionaire en politieke eigenschappen toegemeten (hij heeft de wereld veranderd :? ) krijgt terwijl hij ook gewoon een CEO is die zoveel mogelijk winst wil maken met zijn producten voor zijn bedrijf net als ieder ander CEO.
Dat ķs niet vreemd. Jķj vķnd dat vreemd.
Het is voor velen kennelijk niet vreemd.
Dus wat er hier vreemd is ben.......
Nee, nevermind.
Facet!
  Moderator zondag 9 oktober 2011 @ 20:46:35 #214
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_102888843
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:37 schreef JanKort het volgende:

[..]

Dat ķs niet vreemd. Jķj vķnd dat vreemd.
Het is voor velen kennelijk niet vreemd.
Dus wat er hier vreemd is ben.......
Nee, nevermind.
Daar heb je gelijk in het is gewoon de eerste keer (bij mijn weten) dat de baas van een concern wordt behandeld als een rockster. Is ook niet zo vreemd omdat consumeren ook wordt aangeprezen als 'de nieuwe religie' en die moet ook zn helden hebben. Jobs is daar een exponent van. Want reken maar dat het uiteindelijk om de pegels draait daarom zijn apple producten zoals ze zijn, daarom is het ook zo gesloten. Allemaal geld.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_102891614
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

de hele hardware telefonie en computer wereld probeert atm apple spul na te maken. dat betekent toch echt dat apple iets heeft weten neer te zetten wat een bijzonder totaal product is.
Het betekent vooral dat het succesvolle producten zijn neem ik aan.

quote:
apple is onderscheidend omdat ze een totaaloplossing leveren waarbij de filosofie is dat bruikbaarheid voorop staat. microsoft is enkel een softwareboer, Dell enkel een hardware boer (even heel zwart-wit gesteld).
Ik geef ze ook de credits voor de ergonomie, terwijl windows veel meer de techniek als uitgangspunt neemt en niet de gebruiker, en dan door de grootste nerds zonder enig inlevingsvermogen in niet-techneuten de interfaces laat maken.

Maar als het design dan ook zo geprezen wordt moet ik vaststellen dat het om een hype gaat. Dat wisten we natuurlijk al, maar ik vind het design echt niet bijzonder, en ook niet eens echt mooi. Integreren van techniek, ergonomie als uitgangspunt nemen en mooi vormgeven hebben andere elektronicafabrikanten in het verleden ook wel eens gedaan, maar dat was nooit reden om te gaan huilen om de dood van de topman.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_102904940
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_102904967
Ik vind vooral die Apple fanboys vreemd die blijkbaar overal op internet negatieve reacties zoeken om daar vervolgens heel boos op te worden :')
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_102905518
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 07:52 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind vooral die Apple fanboys vreemd die blijkbaar overal op internet negatieve reacties zoeken om daar vervolgens heel boos op te worden :')
QFT.

Ik vind het juist fascinerend, en ongelooflijk dat 99% van de reacties op Jobs' dood, zo getuigt van respect. Zelfs mensen die niks met Apple hebben, spreken wel hun waardering en respect uit voor Steve Jobs. En dan nog gaan mensen kwaad reageren op die enkele trollpost of negatieve reactie... :N
  maandag 10 oktober 2011 @ 23:52:38 #219
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_102941193
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 08:49 schreef Brawler het volgende:

[..]

QFT.

Ik vind het juist fascinerend, en ongelooflijk dat 99% van de reacties op Jobs' dood, zo getuigt van respect. Zelfs mensen die niks met Apple hebben, spreken wel hun waardering en respect uit voor Steve Jobs. En dan nog gaan mensen kwaad reageren op die enkele trollpost of negatieve reactie... :N
Het is eerder de arrogantie van critici die mij stoort. Net zoals Bosbeetle, hij spreekt zich uit alsof hij jarenlang in de top van het Amerikaanse bedrijfsleven heeft rondgelopen terwijl hij er totaal geen verstand van heeft.

Kritiek en nuance is best, maar je moet je wel bij de feiten houden en niet zomaar dingen gaan verzinnen zonder dat je verstand van zaken hebt.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 10 oktober 2011 @ 23:54:17 #220
104871 remlof
Europees federalist
pi_102941445
quote:
2s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in het is gewoon de eerste keer (bij mijn weten) dat de baas van een concern wordt behandeld als een rockster. Is ook niet zo vreemd omdat consumeren ook wordt aangeprezen als 'de nieuwe religie' en die moet ook zn helden hebben. Jobs is daar een exponent van. Want reken maar dat het uiteindelijk om de pegels draait daarom zijn apple producten zoals ze zijn, daarom is het ook zo gesloten. Allemaal geld.

Dit is gewoon sick.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 10 oktober 2011 @ 23:59:34 #222
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102941518
quote:
15s.gif Op maandag 10 oktober 2011 23:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is gewoon sick.
Wat is er precies sick aan? Je doet nu net alsof diegene 24 uur per dag naar z'n iPad en iPhone in deze combinatie zit te staren.
2000 light years from home
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 00:00:33 #223
104871 remlof
Europees federalist
pi_102941563
quote:
15s.gif Op maandag 10 oktober 2011 23:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is gewoon sick.
Nee, het past in deze tijd. Steve Jobs is te vergelijken met Henry Ford. En toen die overleed legden ze ook bloemen op auto's denk ik. Want het waren allebei pioniers die iets dat eerder aan een elite was voorbehouden beschikbaar maakten voor het grote publiek.
pi_102941722
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is gewoon sick.
Heel sick inderdaad, iemand die een dode herdenkt. Dat dat zomaar kan tegenwoordig, schande :r
pi_102941770
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 23:59 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wat is er precies sick aan? Je doet nu net alsof diegene 24 uur per dag naar z'n iPad en iPhone in deze combinatie zit te staren.
Een virtueel kaarsje voor een digitale foto plaatsen zodat je een altaar maakt voor de overleden CEO van een miljardenbedrijf vindt je niet, hoe zal ik het zeggen, enigzins overdreven?
Dit is nog erger dan die Tokkies die gingen huilen bij de begrafenis van Fortuyn.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')