Zat. Maar ik ben je google slaaf niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gezocht, kan het niet vinden. Heb je een link voor me?
Ik vind niks hoor, als het zo makkelijk te vinden is kan je toch wel even 10 seconden besteden aan een Google-opdracht in plaats van (vooralsnog) vage niet-controleerbare verwijten te maken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zat. Maar ik ben je google slaaf niet.
Gewoon zoeken op zijn naam en wat gruwelijke termen die te maken hebben het kut-werkgever.
Ik vermoed dat als ik die geef, jij ze als onzin wegzet. Ik beproef je voorliefde voor Steve al mijlenver.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind niks hoor, als het zo makkelijk te vinden is kan je toch wel even 10 seconden besteden aan een Google-opdracht in plaats van (vooralsnog) vage niet-controleerbare verwijten te maken.
Vermoedens zijn nergens op gebaseerd. Ik heb alleen niet het idee dat jij voor Apple in Cupertino gewerkt hebt en dat jij de verhalen uit eerste hand hebt, dus ik vind jou niet betrouwbaar als je beweringen doet zonder bron. Zo raar is dat toch niet. Je gaat nu een discussie aan die je makkelijk had kunnen voorkomen (of makkelijk had kunnnen winnen) door gewoon even de linkjes te geven waar je op doeltquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als ik die geef, jij ze als onzin wegzet. Ik beproef je voorliefde voor Steve al mijlenver.
Het is vaak genoeg gezegd over Steve. Maar wat is dan nog betrouwbaar? Dat Apple adepten/employees zeggen dat het zon fijne kerel is? In hoever is dat WC-eend?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vermoedens zijn nergens op gebaseerd. Ik heb alleen niet het idee dat jij voor Apple in Cupertino gewerkt hebt en dat jij de verhalen uit eerste hand hebt, dus ik vind jou niet betrouwbaar als je beweringen doet zonder bron. Zo raar is dat toch niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn probleem is dat iedereen dit zegt. Als men dan vraagt waar dat oordeel op gebaseerd is, dan wordt er altijd geantwoord met "dat is toch algemeen bekend", etc. Nou, mij was het niet bekend dus ik zou wel willen weten waar dat dan op gebaseerd is. En niemand kan mij zeggen wáár het precies op gebaseerd is. Dat vind ik gewoon vreemd. Ik lees bijv. wel een first-hand verhaal over iemand die een trampoline installeerde bij Steve Jobs thuis en dat Steve Jobs vervolgens vrolijk op de trampoline ging springen en z'n iPod signeerde, maar ik lees nooit een verhaal over iemand die werd afgeblaft door Steve Jobs of minderwaardig behandeld werd. Als hij zo'n tiran is, dan moet het toch niet zo moeilijk zijn om daar een voorbeeld van te vindenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is vaak genoeg gezegd over Steve. Maar wat is dan nog betrouwbaar? Dat Apple adepten/employees zeggen dat het zon fijne kerel is? In hoever is dat WC-eend?
Als je het tegenovergestelde hoort van concurrenten die in het verleden nog samenwerkten, is het ineens jaloezie etc. Of van ex-werknemers idem dito.
Al met al komen die zaken niet zomaar uit de lucht vallen. En jij als gebruiker in NL kunt het niet afschieten danwel ondersteunen.
quote:
Waar baseer je op dat hij een Hitler²-houding had? Bron daarvan? Ooggetuigenverslag? Artikel in een tijdschrift/krant? Anything?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]Ja ach, beetje overdrijven.
Begrijp me niet verkeerd, zonder die houding was hij nooit gekomen waar Apple nu is. Het is bijna inherent aan een bedrijf van die omvang.
http://www.hpdetijd.nl/20(...)-best-wel-een-hufterquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat hij een Hitler²-houding had? Bron daarvan? Ooggetuigenverslag? Artikel in een tijdschrift/krant? Anything?
Dat valt allemaal wel mee dus.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
http://www.hpdetijd.nl/20(...)-best-wel-een-hufter
HP is dan ook vrij mild en kort van stof. Maar het geeft al aan welke richting het op kon met hem.quote:
Vind ik allemaal wel meevallen. Verhalen over ontslaan in de lift wil ik lezen, het liefst door een slachtoffer/ooggetuige geschreven.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
http://www.hpdetijd.nl/20(...)-best-wel-een-hufter
Redelijk onverfieerbaar, daarnaast: lekker boeiend. Hij is CEO, hij mag toch iemand ontslaan als hij wilt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
HP is dan ook vrij mild en kort van stof. Maar het geeft al aan welke richting het op kon met hem.
Ontslaan in de lift, ontslaan om gebrek aan wachtwoord op prive iphone/ipad etc etc... dictator eigenschappen.
Is dat echt zo gek?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Google er maar eens op.
Die vent ontsloeg je als je iPhone niet beveiligd was met een wachtwoord.
Sja, zoiets voorspelde ik al hé?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik allemaal wel meevallen. Verhalen over ontslaan in de lift wil ik lezen, het liefst door een slachtoffer/ooggetuige geschreven.
Niet echt, ik beweer nergens dat hij de reïncarnatie van Gandhi was.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sja, zoiets voorspelde ik al hé?
Ik wil op mijn beurt van alle werknemers en ex-werknemers alleen goede dingen horen voor ik het beeld over hem overboord gooi.
Beetje same stuff, maar 180 graden andersom.
Je voorspelling slaat alleen nergens op. Vind jij een e-mailconversatie een toonbeeld van Hitler-achtige karaktertrekjesquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sja, zoiets voorspelde ik al hé?
Ik wil op mijn beurt van alle werknemers en ex-werknemers alleen goede dingen horen voor ik het beeld over hem overboord gooi.
Beetje same stuff, maar 180 graden andersom.
Redelijk onverfieerbaar. Je weet niet of alles uit zijn brein kwam of de tips hem ingefluisterd werden of hij methoden kopieerde van anderen of anderen wegkocht.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:01 schreef Blancos het volgende:
Steve jobs is één van de invloedrijkste mensen op het gebied van technologie. Hij was een briljante marketeer en een voorbeeld voor vele ondernemers. Ik heb zelf een hekel aan Apple maar deze man was geniaal.
Zijn keynotes zijn gewoon publiek beschikbaar hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Redelijk onverfieerbaar. Je weet niet of alles uit zijn brein kwam of de tips hem ingefluisterd werden of hij methoden kopieerde van anderen of anderen wegkocht.
Zegt zo weinig. Ik zou nadat ik zulke truuks uitgehaald had, ook keynotes kunnen maken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zijn keynotes zijn gewoon publiek beschikbaar hoor.
Wat is het nou dan, marketing of technologie? En wat is er geniaal aan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:01 schreef Blancos het volgende:
Steve jobs is één van de invloedrijkste mensen op het gebied van technologie. Hij was een briljante marketeer en een voorbeeld voor vele ondernemers. Ik heb zelf een hekel aan Apple maar deze man was geniaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |