quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
Lekker belangrijk wat jij er van vindt?
Wat betekent dat?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:18 schreef NanKing het volgende:
Okai. We nemen het mee naar achteren.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
Dat we nu as we speak achter een topic hebben lopen over jouw geniale topic en inzichten die je hier ten toon spreidt.quote:
Het irritante user topicquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat we nu as we speak achter een topic hebben lopen over jouw geniale topic en inzichten die je hier ten toon spreidt.
Ik jou van achteren?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:18 schreef NanKing het volgende:
Okai. We nemen het mee naar achteren.
Ja, zo kan je het zien.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:28 schreef GizartFRL het volgende:
Ik vind de mening van TS redelijk bekrompen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:32 schreef Atmosphere82 het volgende:
Maar toch ben ik een lief jongetje...!
Pistache is lekkerder dan vanille.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
dit dat zus zo alles iedereen heeft een mening maar is er maar 1 waarheid
Die post van yvonne daarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat we nu as we speak achter een topic hebben lopen over jouw geniale topic en inzichten die je hier ten toon spreidt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft Dagonet een eigen subforum?quote:
Ik kan niet voor de rest van fok spreken maar ik vind je in elk geval een toffe gast. Respect voor Renesite. Er zou meer Renesite moeten zijn. Ik stem op Renesite voor president.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 07:59 schreef Renesite het volgende:
Ik ben benieuwd wat je van mij vindt, TS!!!!!
Deze post geeft me dan wel weer een heel eng gevoel *ril*.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kan niet voor de rest van fok spreken maar ik vind je in elk geval een toffe gast. Respect voor Renesite. Er zou meer Renesite moeten zijn. Ik stem op Renesite voor president.
Verdorie, nu ik zo aan je denk raak ik helemaal ontroerd
WhehehehemuhaHAHAHAAA!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Deze post geeft me dan wel weer een heel eng gevoel *ril*.
Adem in en adem uit. Komt helemaal goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
WhehehehemuhaHAHAHAAA!
Maar even serieus, ik vind jou ook heel tof hoor. Echt waar. Maar eigenlijk vind ik alle modjes tof. Wat zeg ik, alle users! Als ik er zo aan denk word ik helemaal warm van binnen. Al die liefde. Voel je het? Voel je die liefde stralen?![]()
Ik voel zoveel warmte in jouw reply he.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:46 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Adem in en adem uit. Komt helemaal goed
You know itquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik voel zoveel warmte in jouw reply he.
Zeg stop eens, de geigerteller slaat uit hierquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
WhehehehemuhaHAHAHAAA!
Maar even serieus, ik vind jou ook heel tof hoor. Echt waar. Maar eigenlijk vind ik alle modjes tof. Wat zeg ik, alle users! Als ik er zo aan denk word ik helemaal warm van binnen. Al die liefde. Voel je het? Voel je die liefde stralen?![]()
agreequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Deze post geeft me dan wel weer een heel eng gevoel *ril*.
Nee!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb hier zo'n poster aan de muur hangen, zoeen met Tatjana erop uit de jaren 80, en die was in de loop van de tijd helemaal stoffig geworden. Dus ik hem in de was doen. Is de poster helemaal gekrompen!
Als d'r voorgevel niet was meegekrompen had jij 'm gewoon weer opgehangenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb hier zo'n poster aan de muur hangen, zoeen met Tatjana erop uit de jaren 80, en die was in de loop van de tijd helemaal stoffig geworden. Dus ik hem in de was doen. Is de poster helemaal gekrompen!
Ik moet overgeven...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kan niet voor de rest van fok spreken maar ik vind je in elk geval een toffe gast. Respect voor Renesite. Er zou meer Renesite moeten zijn. Ik stem op Renesite voor president.
Verdorie, nu ik zo aan je denk raak ik helemaal ontroerd
Zit Darkwolf tegenwoordig aan de heroïne?quote:Dark Horse
Neen, dat is niet zo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
dit dat zus zo alles iedereen heeft een mening maar is er maar 1 waarheid
Een mening is per definitie subjectief.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:51 schreef zaans_boefje het volgende:
Geen idee wat je bedoelt, als je het nog eens doet sla ik erop
mafkees, met je subjectieve mening.
Ik had geloof ik een keer een topic over jou gemaakt genaamd 'Renesite is stoer!' of 'Renesite is cool!' of iets in die geest...!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 07:59 schreef Renesite het volgende:
Ik ben benieuwd wat je van mij vindt, TS!!!!!
quote:
Jij staat nu ook in de openingspost!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
WhehehehemuhaHAHAHAAA!
DarkWolf was het ja!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zit Darkwolf tegenwoordig aan de heroïne?
btw vogeltjesdansquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
Ik vind dat jij de tarrels eens uit je kont moet gaan wassen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:41 schreef Rivalo het volgende:
Ik vind dat TS moet sterven aan een één of andere erge ziekte met zijn sympathiek.
Kijk nou maar uit wat je zegt, zo kom je nooit in de openingspost.quote:Ik vind dat TS moet sterven aan een één of andere erge ziekte met zijn sympathiek.
Ik ken TS toch nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit wat je zegt, zo kom je nooit in de openingspost.
Vies, pervers soms ook, maar wel een aardig joch hoor!quote:
Net zo pervers als Darkwolf?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:50 schreef Atmosphere82 het volgende:
Vies, pervers soms ook, maar wel een aardig joch hoor!
Is die dat ja?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:04 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Net zo pervers als Darkwolf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |