SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2011 16:57:42 ]
was inspiratieloos ..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:52 schreef Poit het volgende:
Ah nee he.. Geen Steve Jobs TT
[ afbeelding ]
oh enquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:52 schreef Poit het volgende:
Ah nee he.. Geen Steve Jobs TT
[ afbeelding ]
quote:
ninja editquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Hehehehehehehehehehehe er staat nog één GRATISSSS!!! in de OP
Maar de "twee klompjes en drie hevige shakes!" zijn wel eindelijk veranderd (in plaats van de oude vertrouwde vijf klopjes)
want een mac draait geen games?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:57 schreef Rivalo het volgende:
Steve Jobs in een Game Slowchat
Hij was nou niet echt voorstander van Windows hè?
Oké!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
want een mac draait geen games?
en huiliesanders veranderen jullie de TT toch
/care
NNOOOOO!! mijn extra gratiesquote:
Nope.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
want een mac draait geen games?
en huiliesanders veranderen jullie de TT toch
/care
Hij draait wel een games maar meer als Civ V en Valve games haalt hij niet.quote:
Zeg me aub dat je niet met die onzin bezig bent!quote:
wat jij wiltquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:49 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Hij draait wel een games maar meer als Civ V en Valve games haalt hij niet.
En er zit standaard in mac's een slechte videokaart.
Dus als je die paar games en wat van die puzzeltjes enzo games wilt noemen...
Gelukkigquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:00 schreef Sharana_LV het volgende:
oe en mamma belt net dat de hond niet in levensgevaar is
Lotjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zeg me aub dat je niet met die onzin bezig bent!
Poitquote:
Best wel ok. Heb een redelijk goede dag qua rug.quote:
Oh goed zo!! Hebben ze ondertussen al een oorzaak gevonden?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Best wel ok. Heb een redelijk goede dag qua rug.
En met u? Stage wat rustiger geworden?
Pfff.. het houd niet op he.. gelukkig is Fruit zoet met DSquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh goed zo!! Hebben ze ondertussen al een oorzaak gevonden?
Stage is bizar druk, vanmorgen uur eerder opgestaan om een onderzoek door te nemen en vanavond en het hele weekend verslagen typen want volgende week vrijdag krijg ik mijn eerste beoordeling
Lastig! Hopelijk vind je snel een goede fysio die je een beetje kan helpen, waarschijnlijk moet je rug sowieso een flink stuk sterker gemaakt worden!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Pfff.. het houd niet op he.. gelukkig is Fruit zoet met DS![]()
Nog geen oorzaak gevonden bij m'n rug. Pijn is ook niet weg maar vandaag wel minder. Moet een fysio zoeken..
Denk dat de kracht van m'n rug wel in orde is. Buik is een ander verhaal. Eet smakelijk meissie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Lastig! Hopelijk vind je snel een goede fysio die je een beetje kan helpen, waarschijnlijk moet je rug sowieso een flink stuk sterker gemaakt worden!
Ik ben even koken (honger als een paard!!)
Yup, mee bezig...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zeg me aub dat je niet met die onzin bezig bent!
Crash dieet!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Yup, mee bezig...
Voor de scheiding mee begonnen, was toen 15 kg. kwijt maar door en na de scheiding weer een aantal kg aangekomen omdat ik er mee gestopt was en niet meer oplette...
Van de week weer begonnen...
Ik heb de boeken gelezen, vind het een heel erg slecht idee om mensen exact voor te kauwen wat ze moeten eten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:29 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Valt wel mee... ik leer tenminste wel nu met regelmaat eten...
hmh, niet super ontwerpen ontvangen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:51 schreef Poit het volgende:
Net m'n 5 random T's van Teefury binnen gekregen.
Ik presenteer u:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze zijn iets te wacky.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:36 schreef Solique het volgende:
Zo, eten is op.
[..]
hmh, niet super ontwerpen ontvangen.
Durfde het zelf ook niet aan.
5 dollar als je er 1 besteld. Duurt wel zo'n 3 weken voor je ze ontvangtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:39 schreef wc-eend het volgende:
Dus nu moet ik elke dag Teefury in de gaten houden voor een leuk design... en wat zijn de verzendkosten?
M'n vorige batch was beter ja. Al vind ik die Mutant and Proud, True Blood en die anders is volgens mij harry potter nog wel gaan. Die Michael Jackson en blauwe zal ik niet snel aantrekken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:36 schreef Solique het volgende:
Zo, eten is op.
[..]
hmh, niet super ontwerpen ontvangen.
Durfde het zelf ook niet aan.
Hoevaak hebben ze zo'n random actie en ben je dan 50 dollar kwijt? of krijg je korting?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:42 schreef Poit het volgende:
[..]
M'n vorige batch was beter ja. Al vind ik die Mutant and Proud, True Blood en die anders is volgens mij harry potter nog wel gaan. Die Michael Jackson en blauwe zal ik niet snel aantrekken.
Zit ook wat in over de maten, zal ik echt moeten meten ofzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:42 schreef Poit het volgende:
[..]
M'n vorige batch was beter ja. Al vind ik die Mutant and Proud, True Blood en die anders is volgens mij harry potter nog wel gaan. Die Michael Jackson en blauwe zal ik niet snel aantrekken.
1 keer per 2 maanden ofzo? Dunno, ik kijk meestal op teemagnet.com en bestel regelmatig wat bij Woot.shirt en Teefury.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:43 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hoevaak hebben ze zo'n random actie en ben je dan 50 dollar kwijt? of krijg je korting?
Dat maakt nog niet heel veel uit. Ik heb ik ieder geval een M, L is veeeel te groot voor mij. Maar niet alles maten zijn hetzelfde. Sommige zijn, brede of langer. Maar net geluk hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit ook wat in over de maten, zal ik echt moeten meten ofzo.
ok, blijf ze wel in de gaten houden. Zit momenteel tussen L en XL in bij NL maten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat maakt nog niet heel veel uit. Ik heb ik ieder geval een M, L is veeeel te groot voor mij. Maar niet alles maten zijn hetzelfde. Sommige zijn, brede of langer. Maar net geluk hebben.
Ik heb hier nog wel een L liggenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:58 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, blijf ze wel in de gaten houden. Zit momenteel tussen L en XL in bij NL maten.![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:14 schreef Poit het volgende:
Ik vind dat het tijd is voor een nieuwe uber duber actiefilm ala the matrix!!
In sportdorpquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:38 schreef Mday het volgende:
yaya screenshots en andere geilheid gaarne!
morgen naar NEDERLAND - MOLDAVIE!
weet er iemand waar ik makkelijjk kan parkeren nabij de Kuip? kudos voor goed antwoord
sportdorp is gewoon die woonwijk waar je gratis kan parkeren, en je hoef maar 2 a 3 keer over te steken en je staat bij de kuip.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:48 schreef Mday het volgende:
nee ga naar beverwaard. duur maar wel legaal
en het zit niet vol bij NL-Mol?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
sportdorp is gewoon die woonwijk waar je gratis kan parkeren, en je hoef maar 2 a 3 keer over te steken en je staat bij de kuip.
Dat durf ik niet te zeggen, het ligt eraan hoe laat je er heen gaat.quote:
welnu, kudos voor jou mijnheerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, het ligt eraan hoe laat je er heen gaat.
thank you, kudosquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:07 schreef Mday het volgende:
[..]
welnu, kudos voor jou mijnheer
[ afbeelding ]
Dat is echt zo'n hyves plaatjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:07 schreef Mday het volgende:
[..]
welnu, kudos voor jou mijnheer
[ afbeelding ]
hyvesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n hyves plaatje
I know! heb het gelukkig niet, net als facebook en twitter. Ik ben haast niet googlebaarquote:
Mijn account vorig week maar verwijderd. Elke week dezelfde drama post door dezelfde 2 personen. Ik was er klaar mee. Facebook hou ik nog wel evenquote:
ik ben al een jaar van hyves afquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Mijn account vorig week maar verwijderd. Elke week dezelfde drama post door dezelfde 2 personen. Ik was er klaar mee. Facebook hou ik nog wel evenbeetje in contact blijven met oudcollega's
Het enige wat ik bewust op hyves gedaan heb waren foto's plaatsen van het huisje. Verder waren mijn twitterberichten doorgelinkt (niet dat ik daar echt actief ben).quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben al een jaar van hyves af
Doeiquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:57 schreef Rivalo het volgende:
Steve Jobs in een Game Slowchat
Hij was nou niet echt voorstander van Windows hè?
Hier elke keer 1.5 week max, heb er alleen al maanden niks meer besteldquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:41 schreef Poit het volgende:
[..]
5 dollar als je er 1 besteld. Duurt wel zo'n 3 weken voor je ze ontvangt
Heb het nog wel, maar doe er eigenlijk nooit wat mee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben al een jaar van hyves af
Omdat het gay is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow trouwens:
hoe is dit nummer NIET beter dan alles wat op dit moment in de top 40 staat:
Die is fucking easy gekquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:55 schreef Nebo het volgende:
Fucking Tauren Demon in Dark Souls FFFUUUUUUUU!!!
Ik ben nieuw in de wereld van Demon's Souls en shit he. Hij verraste me, sprong praktisch bovenop me en sloeg me neer voordat ik opstondquote:
Een wing-it classquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:10 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik ben nieuw in de wereld van Demon's Souls en shit he. Hij verraste me, sprong praktisch bovenop me en sloeg me neer voordat ik opstondWelke class speel jij?
Waarom zou je dan ook weer terug naar Groningen willen Lennyquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:26 schreef lkb9000 het volgende:
De vertragingsteller van de laatste 4 keer Utrecht - Groningen staat nu op 8 uuroh NS
Dude, als een ekte bro speel je hem op de 360!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:10 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik ben nieuw in de wereld van Demon's Souls en shit he. Hij verraste me, sprong praktisch bovenop me en sloeg me neer voordat ik opstondWelke class speel jij?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude, als een ekte bro speel je hem op de 360!
Ouwe xbot jij!
Dan springt ie gewoon achter je aan hèquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een wing-it classErgo ik zie wel waar het naartoe gaat (voornamelijk melee).
Maar die bij die Tauren Demon moet je het 'hogerop' zoeken om het zo maar te stellen
Als je te lang wacht wel ja.. ( gratis hint... De volgende kost je je zielenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dan springt ie gewoon achter je aan hè
Hij komt sowieso wel, moet toch een keer tegen hem vechten. Heen en weer lopen op de muur en daggers pleuren werkte wel, maar die gingen ook snel op! Even grinden voor wat bommen en gaanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je te lang wacht wel ja.. ( gratis hint... De volgende kost je je zielen)
Is ook een optiequote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hij komt sowieso wel, moet toch een keer tegen hem vechten. Heen en weer lopen op de muur en daggers pleuren werkte wel, maar die gingen ook snel op! Even grinden voor wat bommen en gaan
Omlaag springen en aanvallen (lunge-attack) dat kost hem 1/3e van zijn leven. Rinse and repeatquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dan springt ie gewoon achter je aan hè
Op dat ijsje na is het niet eens gelogenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 07:20 schreef wc-eend het volgende:
Lieve begeleider,
Vandaag heb ik geholpen oude mensjes beter te lopen, daarnaast hebben we een rolstoelenrace gehouden en ijsjes gegeten.
Ik vindt mijn stage heel erg leuk,
XOXO Lotje
Ik ook, en nu vroeg opstaan als een slome baas, want ik heb zo tentamenquote:
Succes!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 07:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik ook, en nu vroeg opstaan als een slome baas, want ik heb zo tentamen
Succes manquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 07:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
succes kerelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 07:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ook goeiemorgenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:33 schreef Nebo het volgende:
Het duurde even voor het kwartje viel maar shit
AAAHHH, eerst SD al terug en nu begin jij weer te posten!quote:
Gewoon over de rand stappen en op R1 of R2 rammen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Omlaag springen en aanvallen (lunge-attack) dat kost hem 1/3e van zijn leven. Rinse and repeat
jupzquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Gewoon over de rand stappen en op R1 of R2 rammen?
because you feel like a woman?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:39 schreef SpankmasterC het volgende:
HEEELLPP IK HEB SHANIA TWAIN IN M'NHOOFD!!!
ik vind het enger dat een ex van me met wie ik 4 jaar gehad heb met een bolle buik rondloopt..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:46 schreef Rossdale het volgende:
Potver, het wordt stiekem best eng als je merkt dat steeds meer klasgenoten van vroeger ineens allemaal kinders blijken te hebben
rofl dat merkte ik laatst ook al, echt iedereen gaat opeens trouwen of krijgt kidsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:46 schreef Rossdale het volgende:
Potver, het wordt stiekem best eng als je merkt dat steeds meer klasgenoten van vroeger ineens allemaal kinders blijken te hebben
Hier ook al gemerkt, doe toch blijkbaar iets fout.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:46 schreef Rossdale het volgende:
Bowlingbal gestolen misschien?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:48 schreef Poit het volgende:
En niet omdat ze teveel m&m's gegeten heeft..
Dat was vroeger een paar jaar een van de weinige vakantie-cd's die mee gingen voor onderweg. Met dank aan mijn broer heb ik meerdere jaren mogen genieten van een continue stroom aan Shania Twain terwijl we naar Zuid Frankrijk reden. Ik heb sindsdien 24/7 dat mens in mijn hoofd. Het verklaart waarom ik ben zoals ik benquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:39 schreef SpankmasterC het volgende:
HEEELLPP IK HEB SHANIA TWAIN IN M'NHOOFD!!!
Ik zit in de fase dat iedereen om mij heen samen gaat wonenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
rofl dat merkte ik laatst ook al, echt iedereen gaat opeens trouwen of krijgt kids
Neuh, ben bang van nietquote:
Kan ik me wel voorstellen jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Neuh, ben bang van niet.
Ik ben trouwens wel heel blij voor d'r hoor maar toen ik het hoorde vond ik het wel een beetje vreemd..
Ttttsssssk that don't impress me much!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat was vroeger een paar jaar een van de weinige vakantie-cd's die mee gingen voor onderweg. Met dank aan mijn broer heb ik meerdere jaren mogen genieten van een continue stroom aan Shania Twain terwijl we naar Zuid Frankrijk reden. Ik heb sindsdien 24/7 dat mens in mijn hoofd. Het verklaart waarom ik ben zoals ik ben
ik had me verslapen en zat op de plee dus ff gedag zeggenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
AAAHHH, eerst SD al terug en nu begin jij weer te posten!
Het is net een reunie
Hij heeft z'n weg terug gevonden uit het decollete van SBquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:02 schreef Misan het volgende:
[..]
ik had me verslapen en zat op de plee dus ff gedag zeggen
SD ook weer in het land der levenden?
In sommige landen niet specifiekquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:00 schreef Poit het volgende:
Kinderen zijn ook tof.. het schijnt alleen dat je daar ook een vrouw voor nodig hebt
It was a long way, but he made itquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij heeft z'n weg terug gevonden uit het decollete van SB
Kinderen van een ander zijn tof jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:00 schreef Poit het volgende:
Kinderen zijn ook tof.. het schijnt alleen dat je daar ook een vrouw voor nodig hebt
Baasquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:07 schreef Misan het volgende:
[..]
Kinderen van een ander zijn tof ja
Dit is overigens wel de bazenactie van de week:
[ afbeelding ]
Tijd voor kinderen dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:46 schreef Rossdale het volgende:
Lekker inderdaadquote:
Snel die pot met goud claimen dus!!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:21 schreef Misan het volgende:
Vette shit, net een regenboog op nog geen 100m afstand gezien
Snel pot goud ophalenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:21 schreef Misan het volgende:
Vette shit, net een regenboog op nog geen 100m afstand gezien
Nog steeds niet beter dus?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nou nog beter zijn als ik ook naar buiten kon
maar dit doet al goed
de regenboog eindigde ongeveer op de snelweg, en met de liften hier had ik het nooit geredquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Snel die pot met goud claimen dus!!!!!
WAT IS DIE APP VERTEL JONGEN!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:25 schreef SuperFruitig het volgende:
OMG app is af, DARK SOULS HEUL DE DAG![]()
![]()
![]()
![]()
+O+O +O+O +O
Ik kan er helaas nog niet te veel over kwijt (ivm o.a. concurrentie) maar het komt er op neer dat we de gemeentes een pakket aanbieden waarin ze op een nieuwetijdse manier (via o.a. apps) een bepaalde informatiestroom naar hun inwoners kunnen moderniseren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
WAT IS DIE APP VERTEL JONGEN!!
Kan daar geen oppaskind bij?!quote:
Lijkt wel op verstopte holtes ofzo als je ook last van je kaak/tanden hebt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:24 schreef Sharana_LV het volgende:
nee nog steeds niet beterecht waardeloos ... vooral dat mijn tanden zo'n pijn doen als ik loop
maar de zon schijnt wel heerlijk warm hier op het bankje, en lekker openslaande deuren open
Je loopt achter op de feiten mien jong, ik ben gewend dat de nieuwste roddels altijd van jouw kant af kwamenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:44 schreef Misan het volgende:
ik hoorde trouwens van Morthill dat f!G nieuwe ER's heeft?
Nou.. Kweenie.quote:
Onder welke steen heb jij gezeten? Er is zelfs een nieuwtje over gemaakt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:44 schreef Misan het volgende:
Een of andere gek heeft besloten Roy en koei macht te geven!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:44 schreef Misan het volgende:
Wanneer gaan die twee trouwen vraag je je af..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Een of andere gek heeft besloten Roy en koei macht te geven!
Haha dude het is echt hilarischquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:43 schreef Rossdale het volgende:
OMG briljant!
Fantastische muziekzender via shoutcast gevonden!!!!!
http://somafm.com/play/dronezone
"Atmospheric Ambient space music" Een hele dag constant van die creepy spooky achtergrondmuziek uit van die aliensfilms
Staat kneiterhard aan hier op kantoorIk verwacht elk moment een schreeuw des doods van een secretaresse ofzo
Welke gemeentes?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik kan er helaas nog niet te veel over kwijt (ivm o.a. concurrentie) maar het komt er op neer dat we de gemeentes een pakket aanbieden waarin ze op een nieuwetijdse manier (via o.a. apps) een bepaalde informatiestroom naar hun inwoners kunnen moderniseren.
Klinkt best saai, en dat is het ook. Maar het zijn mijn eerste stappen binnen een mobiele SDK, laat staan javaHet verliep in het begin lastig, maar als je het eenmaal door hebt....
Vanmiddag is er een gesprek met een potentiele klant mbt een offerteovereenkomst. Het is dus even duimen en afwachten wat ze er van vinden
ik lees eigenlijk alleen nog via iPhone apps en op cutscene.nl gamesnieuws...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gezeten? Er is zelfs een nieuwtje over gemaakt.
dus ze hebben weer wat met elkaar?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Een of andere gek heeft besloten Roy en koei macht te geven!
wie is er nu ER?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je loopt achter op de feiten mien jong, ik ben gewend dat de nieuwste roddels altijd van jouw kant af kwamen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Wanneer gaan die twee trouwen vraag je je af..
Pff.. wat ben jij verappelt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:54 schreef Misan het volgende:
[..]
ik lees eigenlijk alleen nog via iPhone apps en op cutscene.nl gamesnieuws...
Volgens mij niet, maar Roy is HR en koei is ER.quote:
ja, als ik in zo'n trein moet plassen, ga ik gewoon tegen de conducteur staan zeiken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:53 schreef SpankmasterC het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)c-loze-sprinter.htmleen plaszak! Dat is een nog dommer idee dan.... dan... nouja iets écht heel doms!
Dunno, ik denk, gooi er ook eens een roddel inquote:
Wel toevallig nu er een positie is vrijgekomen bij Applequote:
Een positie waarvan al je voorgangers op hun 56e verplicht met permanent pensioen zijn gegaan....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Wel toevallig nu er een positie is vrijgekomen bij Apple
Lijkt me toch juist een ideale oplossing dit! Echt zo vervelend dat wanneer je voor de plee stond met dat open gat naar de rails.... Dat dan het kopje steeds tegen de bielzen van de rails aansloeg was ook niet bepaald prettig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ja, als ik in zo'n trein moet plassen, ga ik gewoon tegen de conducteur staan zeiken.
Ik wist wel dat jij het zou kunnen waarderenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha dude het is echt hilarischhet is écht precies van die achtergrondgeluiden als ze een verlaten ruimtestation binnenlopen wat al millenia door de ruimte zweeft
Lekker juist manquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me toch juist een ideale oplossing dit! Echt zo vervelend dat wanneer je voor de plee stond met dat open gaat naar de rails.... Dat dan het kopje steeds tegen de bielzen van de rails aansloeg was ook niet bepaald prettig.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me toch juist een ideale oplossing dit! Echt zo vervelend dat wanneer je voor de plee stond met dat open gat naar de rails.... Dat dan het kopje steeds tegen de bielzen van de rails aansloeg was ook niet bepaald prettig.
quote:
/carequote:
Jij bent nooit ER geweest, alleen in naam.quote:
nice!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
We beginnen met regio eindhoven / oost Noord Brabant
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jij bent nooit ER geweest, alleen in naam.
quote:
Windows 7quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:00 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, ik ga een nieuwe telefoon uitzoeken, en mijn water wil graag Windows Phone 7. Iemand met tips/hints of redenen waarom ik dit wel/niet moet doen?
Maar het ziet er allemaal zo tof uit! En ik heb een vriend die vrij enthousiast erover is...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Windows 7
Ben na 2 verschrikkelijke slechte windows mobile telefoons wel een beetje klaar met Windows Mobile..
zelf uitproberenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar het ziet er allemaal zo tof uit! En ik heb een vriend die vrij enthousiast erover is...
Vrij enthousiast maar niet laaiend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar het ziet er allemaal zo tof uit! En ik heb een vriend die vrij enthousiast erover is...
Waarom doe je dat dan ook niet meteenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:07 schreef Solique het volgende:
Hoe procedureel en technisch kan het fout gaan.
Iemand is al 3 weken bezig met allerlei aanvragen en incidenten om weer toegang tot de mail te krijgen wat niet lukt.
Ik loop langs en los het op in 2 minuten.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook niet meteen![]()
IT'ers.. Kutvolk
quote:
Simlock vrij kopen dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:00 schreef Sharana_LV het volgende:
!!!!!
De iPhone 4s is volgens de tabel vanaf 49,95 verkrijgbaar bij het duurste abonnement en de klant krijgt dan de 16GB-versie. De klant moet bij KPN dan wel 102,50 euro per maand betalen voor het abonnement.
De iPhone 4s met 64GB geheugen, het maximum, heeft bij een abonnement een minimumprijs van 249,95 euro.
Bij meer gemiddelde abonnementen met een looptijd van twee jaar en maandelijkse kosten van 40 euro moet voor de goedkoopste versie van de 4s nog 239,95 euro betaald worden. De klant krijgt dan 200 minuten of sms’jes per maand en mag 500 MB aan data gebruiken.
Geweldige shitquote:
Ja man, gelijk heb je! Gewoon lekker hier in Nederland, wat hebben ze je in de States te bieden wat je hier niet al hebt!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:53 schreef Misan het volgende:
Word ik net gebeld door ene Tim Cook of ik zin had in een nieuwe leidinggevende klus ergens in Californië. Meteen opgehangen natuurlijkik ga echt niet werken in de states als ik net een nieuwe baan aangenomen heb
http://www.nu.nl/internet(...)-bij-kpn-gelekt.htmlquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:59 schreef Mday het volgende:
@shar
waar heb je die info vandaan? Besides, ik ga lekker weg bij KPN, overpriced rotzooi dat ze aanbieden. Ik had wel verwacht dat ze de iphone 4s aanbieden voor 180 euro mobiel, met 35 euro abo pm gaan vragen, maar dit is belachelijk.
maar wellicht beter even officiele info afwachten
Bovendien: Californië is altijd kutweer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja man, gelijk heb je! Gewoon lekker hier in Nederland, wat hebben ze je in de States te bieden wat je hier niet al hebt!
dear jezus wat een overpriced rotzooi! ongelofelijk hoeveel geld zoiets kost! 35 * 24 = 840 PLUS 300 euro is 1100 EURO VOOR EEN TELEFOON!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)-bij-kpn-gelekt.html
Dude ik deed het net 5 minuten, mijn vertrouwen in Battlefield is weer hersteld!!quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:07 schreef Mday het volgende:
[..]
dear jezus wat een overpriced rotzooi! ongelofelijk hoeveel geld zoiets kost! 35 * 24 = 840 PLUS 300 euro is 1100 EURO VOOR EEN TELEFOON!
VOOR EEN TELEFOON!!!
Het ziet er zo prachtig uit, m'n PC ging er gewoon van stotteren!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:09 schreef Mday het volgende:
WEL WEL WEL WTF MAN HOE WAS HET
zit op training :/
Dit dus. Het werkt heerlijk. Heb er een tijdje mee gepield en het voelt stiekem fijner dan iOS.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
quote:
Waar kan ik ook zo'n tentamen doen? Ik rock iig 50% van dat tentamenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:19 schreef Nebo het volgende:
Ow en mijn tentamen voor seksualiteit en relatie zit erop.
Ik had bij Op Metro al de postprocessing uitgezet en twijfelde zelfs aan een resoverlagingquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het ziet er zo prachtig uit, m'n PC ging er gewoon van stotteren!
Maar echt, het ziet er goed uit, meer dan genoeg tanks, helikopter en jet-spawns (al is het wel shit als je te voet moet als je tussen twee objectives in zit, maarja...) en map is echt fucking huge!
Maar m'n PC trekt het écht niet
? je rockt liteit en atie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Waar kan ik ook zo'n tentamen doen? Ik rock iig 50% van dat tentamen
NL-MOL?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:24 schreef Mday het volgende:
[..]
Ik had bij Op Metro al de postprocessing uitgezet en twijfelde zelfs aan een resoverlagingoeioei.
Maar eerst naar NL-MOL, weekend opsluiten met caspian border
Tetten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voorspelling: 2-0 voor NL na een bloedstollend saaie wedstrijd.quote:
Ja, het voorspelt een grandioos gevecht te worden tegen de slipperigheid van de grassprietjes~!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voorspelling: 2-0 voor NL na een bloedstollend saaie wedstrijd.
Kan iedereen dat spelen danquote:
alleen Master Race!quote:
quote:
Niet weerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]. Oh wacht dat moet je weer Origin installeren zeker?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]. Oh wacht dat moet je weer Origin installeren zeker?
Ik heb geen Origin, en misschien ook maar even houden zoquote:
Ach, nu het op m'n pc staat heb ik er geen 'last' van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb geen Origin, en misschien ook maar even houden zo
Poit, sinds wanneer doe jij aan gamen op de PC? Ik was aan het Steamstalken en zag daar ook dat je Bloodbowl hebt gekocht!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, nu het op m'n pc staat heb ik er geen 'last' van.
lol ja.. Was laatst in de aanbieding. Moet hem nog spelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Poit, sinds wanneer doe jij aan gamen op de PC? Ik was aan het Steamstalken en zag daar ook dat je Bloodbowl hebt gekocht!mooi man!
Mijn ID is zelfde als mijn fok! nicknamequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:58 schreef SocialDisorder het volgende:
Ho, wacht, that reminds me. Ik zit tegenswoordigs ook op de Stoomklant
Doe s ff SteamIDs pm'en dan!
Same here!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn ID is zelfde als mijn fok! nickname
The Poitquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:03 schreef Poit het volgende:
Ik weet m'n Steam ID niet.. Zal vast wel iets als thepoit zijn ofzo
Stiekem verwachtte ik bij jou Le Poit!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:03 schreef Poit het volgende:
Ik weet m'n Steam ID niet.. Zal vast wel iets als thepoit zijn ofzo
Alleen de opwindings- en plateaufase van de seksresponscyclus natuurlijk, want de orgasme- en de erop volgende herstelfase krijg je nooit voor elkaar? BADUMTSSSJ intellectuelen geinke!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Le pwat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Stiekem verwachtte ik bij jou Le Poit!
quote:
Nee, beter!quote:
Hij is in ieder geval zó moeilijk dat elke man zijn mannelijkheid koppelt aan de game en moet blijven spelen om niet zielloos achter te blijven. Het is een gevalletje 'als je er aan begint, maak je het af.'quote:
juist. Als serieuze gamer is dit zo'n 'deze moet je gedaan hebben' game.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval zó moeilijk dat elke man zijn mannelijkheid koppelt aan de game en moet blijven spelen om niet zielloos achter te blijven. Het is een gevalletje 'als je er aan begint, maak je het af.'
Blijkt toch dat ik een nep gamer ben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:16 schreef Poit het volgende:
[..]
juist. Als serieuze gamer is dit zo'n 'deze moet je gedaan hebben' game.
Wisten we al lang.. Met je CS..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Blijkt toch dat ik een nep gamer ben.
Praat tegen je hamster!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:24 schreef Mday het volgende:
en die neppe bazen hier die praten over dark souls als een moeilijke game terwijl niemand hier Ninja Gaiden heeft uitgespeelt
Spreek voor jezelf ouwe gek!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:24 schreef Mday het volgende:
en die neppe bazen hier die praten over dark souls als een moeilijke game terwijl niemand hier Ninja Gaiden heeft uitgespeelt
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:24 schreef Mday het volgende:
Ik ben net al mijn mails aan het scannen. 78 gehad, nu nog een zooi te gaanquote:
spannuuuund!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben net al mijn mails aan het scannen. 78 gehad, nu nog een zooi te gaan
CSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
COUNTERSTRIKE JONGUH!!quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:30 schreef SocialDisorder het volgende:
internet is awesome:
persfoto: [ afbeelding ]
iPhone foto vanuit het publiek:Ik vind het maar een aparte foto.. Haar bovenarmen kunnen 44 keer in haar bovenbenen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Duiken, zon, zee, strand, eten in een uitgeroepen restaurantweek dus met speciale menu's (special price also). Can't complain.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:29 schreef Mday het volgende:
[..]
spannuuuund!
maar seriously, goeie reis gehabt?
Speel bijna tot nooit Counter Strikequote:
Bijna tot niet is niet helemaal nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Speel bijna tot nooit Counter Strike
Niets mis met CS.quote:
Ik ben benieuwd naar die nieuwequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:41 schreef SpankmasterC het volgende:
HEE POIT FF OP JE WOORDEN LETTEN NU JA WANT CS IS NIETS MIS MEE!!!
Blijf teen lan-party favoriet!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:30 schreef SocialDisorder het volgende:
internet is awesome:
persfoto: [ afbeelding ]
iPhone foto vanuit het publiek:Typisch ook hoe die vent naast hem naar het schermpje van de iPhone zit te kijken in plaats van naar de real deal. Digitale generatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
De community, daarentegen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Niets mis met CS.
Al is het niet aan mij besteed.
Als ik een camera zou hebbenquote:
Zeker, maar voor soms een potje voor mij minder.quote:
jammer. nog speciale dingen gezien?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik een camera zou hebbenIk heb nog gezocht in de winkels daar, maar te dure grap, dan haal ik het liever hier (met het oog op garantie).
Toffe wrakduik op 32 meter. Niet bijzonder qua soort vis, maar gewoon groot en tof.quote:
awesome. Krijg weer zin om te duikenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toffe wrakduik op 32 meter. Niet bijzonder qua soort vis, maar gewoon groot en tof.
En een tijd niet meer gedoken, maar niet verleerd. De checkdive ging als een divemaster, maar dat ben ik dan ook
Ah, in de douche dan ook maar klarenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:56 schreef Poit het volgende:
DuikenKrijg al last van m'n oren als ik te lang onder de douche sta
Met langere safety-stop, dat wel. Geen 3 minuten, maar ietsie langer, gewoon voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:54 schreef Mday het volgende:
[..]
awesome. Krijg weer zin om te duiken(32 meter btw
)
hahahquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:56 schreef Poit het volgende:
DuimenKrijg al last van m'n oren als ik te lang onder de douche sta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |