SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2011 16:57:42 ]
was inspiratieloos ..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:52 schreef Poit het volgende:
Ah nee he.. Geen Steve Jobs TT
[ afbeelding ]
oh enquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:52 schreef Poit het volgende:
Ah nee he.. Geen Steve Jobs TT
[ afbeelding ]
quote:
ninja editquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Hehehehehehehehehehehe er staat nog één GRATISSSS!!! in de OP
Maar de "twee klompjes en drie hevige shakes!" zijn wel eindelijk veranderd (in plaats van de oude vertrouwde vijf klopjes)
want een mac draait geen games?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:57 schreef Rivalo het volgende:
Steve Jobs in een Game Slowchat
Hij was nou niet echt voorstander van Windows hè?
Oké!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
want een mac draait geen games?
en huiliesanders veranderen jullie de TT toch
/care
NNOOOOO!! mijn extra gratiesquote:
Nope.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
want een mac draait geen games?
en huiliesanders veranderen jullie de TT toch
/care
Hij draait wel een games maar meer als Civ V en Valve games haalt hij niet.quote:
Zeg me aub dat je niet met die onzin bezig bent!quote:
wat jij wiltquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:49 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Hij draait wel een games maar meer als Civ V en Valve games haalt hij niet.
En er zit standaard in mac's een slechte videokaart.
Dus als je die paar games en wat van die puzzeltjes enzo games wilt noemen...
Gelukkigquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:00 schreef Sharana_LV het volgende:
oe en mamma belt net dat de hond niet in levensgevaar is
Lotjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zeg me aub dat je niet met die onzin bezig bent!
Poitquote:
Best wel ok. Heb een redelijk goede dag qua rug.quote:
Oh goed zo!! Hebben ze ondertussen al een oorzaak gevonden?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Best wel ok. Heb een redelijk goede dag qua rug.
En met u? Stage wat rustiger geworden?
Pfff.. het houd niet op he.. gelukkig is Fruit zoet met DSquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh goed zo!! Hebben ze ondertussen al een oorzaak gevonden?
Stage is bizar druk, vanmorgen uur eerder opgestaan om een onderzoek door te nemen en vanavond en het hele weekend verslagen typen want volgende week vrijdag krijg ik mijn eerste beoordeling
Lastig! Hopelijk vind je snel een goede fysio die je een beetje kan helpen, waarschijnlijk moet je rug sowieso een flink stuk sterker gemaakt worden!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Pfff.. het houd niet op he.. gelukkig is Fruit zoet met DS![]()
Nog geen oorzaak gevonden bij m'n rug. Pijn is ook niet weg maar vandaag wel minder. Moet een fysio zoeken..
Denk dat de kracht van m'n rug wel in orde is. Buik is een ander verhaal. Eet smakelijk meissie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Lastig! Hopelijk vind je snel een goede fysio die je een beetje kan helpen, waarschijnlijk moet je rug sowieso een flink stuk sterker gemaakt worden!
Ik ben even koken (honger als een paard!!)
Yup, mee bezig...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zeg me aub dat je niet met die onzin bezig bent!
Crash dieet!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Yup, mee bezig...
Voor de scheiding mee begonnen, was toen 15 kg. kwijt maar door en na de scheiding weer een aantal kg aangekomen omdat ik er mee gestopt was en niet meer oplette...
Van de week weer begonnen...
Ik heb de boeken gelezen, vind het een heel erg slecht idee om mensen exact voor te kauwen wat ze moeten eten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:29 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Valt wel mee... ik leer tenminste wel nu met regelmaat eten...
hmh, niet super ontwerpen ontvangen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:51 schreef Poit het volgende:
Net m'n 5 random T's van Teefury binnen gekregen.
Ik presenteer u:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze zijn iets te wacky.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:36 schreef Solique het volgende:
Zo, eten is op.
[..]
hmh, niet super ontwerpen ontvangen.
Durfde het zelf ook niet aan.
5 dollar als je er 1 besteld. Duurt wel zo'n 3 weken voor je ze ontvangtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:39 schreef wc-eend het volgende:
Dus nu moet ik elke dag Teefury in de gaten houden voor een leuk design... en wat zijn de verzendkosten?
M'n vorige batch was beter ja. Al vind ik die Mutant and Proud, True Blood en die anders is volgens mij harry potter nog wel gaan. Die Michael Jackson en blauwe zal ik niet snel aantrekken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:36 schreef Solique het volgende:
Zo, eten is op.
[..]
hmh, niet super ontwerpen ontvangen.
Durfde het zelf ook niet aan.
Hoevaak hebben ze zo'n random actie en ben je dan 50 dollar kwijt? of krijg je korting?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:42 schreef Poit het volgende:
[..]
M'n vorige batch was beter ja. Al vind ik die Mutant and Proud, True Blood en die anders is volgens mij harry potter nog wel gaan. Die Michael Jackson en blauwe zal ik niet snel aantrekken.
Zit ook wat in over de maten, zal ik echt moeten meten ofzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:42 schreef Poit het volgende:
[..]
M'n vorige batch was beter ja. Al vind ik die Mutant and Proud, True Blood en die anders is volgens mij harry potter nog wel gaan. Die Michael Jackson en blauwe zal ik niet snel aantrekken.
1 keer per 2 maanden ofzo? Dunno, ik kijk meestal op teemagnet.com en bestel regelmatig wat bij Woot.shirt en Teefury.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:43 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hoevaak hebben ze zo'n random actie en ben je dan 50 dollar kwijt? of krijg je korting?
Dat maakt nog niet heel veel uit. Ik heb ik ieder geval een M, L is veeeel te groot voor mij. Maar niet alles maten zijn hetzelfde. Sommige zijn, brede of langer. Maar net geluk hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit ook wat in over de maten, zal ik echt moeten meten ofzo.
ok, blijf ze wel in de gaten houden. Zit momenteel tussen L en XL in bij NL maten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat maakt nog niet heel veel uit. Ik heb ik ieder geval een M, L is veeeel te groot voor mij. Maar niet alles maten zijn hetzelfde. Sommige zijn, brede of langer. Maar net geluk hebben.
Ik heb hier nog wel een L liggenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:58 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, blijf ze wel in de gaten houden. Zit momenteel tussen L en XL in bij NL maten.![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:14 schreef Poit het volgende:
Ik vind dat het tijd is voor een nieuwe uber duber actiefilm ala the matrix!!
In sportdorpquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:38 schreef Mday het volgende:
yaya screenshots en andere geilheid gaarne!
morgen naar NEDERLAND - MOLDAVIE!
weet er iemand waar ik makkelijjk kan parkeren nabij de Kuip? kudos voor goed antwoord
sportdorp is gewoon die woonwijk waar je gratis kan parkeren, en je hoef maar 2 a 3 keer over te steken en je staat bij de kuip.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:48 schreef Mday het volgende:
nee ga naar beverwaard. duur maar wel legaal
en het zit niet vol bij NL-Mol?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
sportdorp is gewoon die woonwijk waar je gratis kan parkeren, en je hoef maar 2 a 3 keer over te steken en je staat bij de kuip.
Dat durf ik niet te zeggen, het ligt eraan hoe laat je er heen gaat.quote:
welnu, kudos voor jou mijnheerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, het ligt eraan hoe laat je er heen gaat.
thank you, kudosquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:07 schreef Mday het volgende:
[..]
welnu, kudos voor jou mijnheer
[ afbeelding ]
Dat is echt zo'n hyves plaatjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:07 schreef Mday het volgende:
[..]
welnu, kudos voor jou mijnheer
[ afbeelding ]
hyvesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n hyves plaatje
I know! heb het gelukkig niet, net als facebook en twitter. Ik ben haast niet googlebaarquote:
Mijn account vorig week maar verwijderd. Elke week dezelfde drama post door dezelfde 2 personen. Ik was er klaar mee. Facebook hou ik nog wel evenquote:
ik ben al een jaar van hyves afquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Mijn account vorig week maar verwijderd. Elke week dezelfde drama post door dezelfde 2 personen. Ik was er klaar mee. Facebook hou ik nog wel evenbeetje in contact blijven met oudcollega's
Het enige wat ik bewust op hyves gedaan heb waren foto's plaatsen van het huisje. Verder waren mijn twitterberichten doorgelinkt (niet dat ik daar echt actief ben).quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben al een jaar van hyves af
Doeiquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:57 schreef Rivalo het volgende:
Steve Jobs in een Game Slowchat
Hij was nou niet echt voorstander van Windows hè?
Hier elke keer 1.5 week max, heb er alleen al maanden niks meer besteldquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:41 schreef Poit het volgende:
[..]
5 dollar als je er 1 besteld. Duurt wel zo'n 3 weken voor je ze ontvangt
Heb het nog wel, maar doe er eigenlijk nooit wat mee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben al een jaar van hyves af
Omdat het gay is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow trouwens:
hoe is dit nummer NIET beter dan alles wat op dit moment in de top 40 staat:
Die is fucking easy gekquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:55 schreef Nebo het volgende:
Fucking Tauren Demon in Dark Souls FFFUUUUUUUU!!!
Ik ben nieuw in de wereld van Demon's Souls en shit he. Hij verraste me, sprong praktisch bovenop me en sloeg me neer voordat ik opstondquote:
Een wing-it classquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:10 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik ben nieuw in de wereld van Demon's Souls en shit he. Hij verraste me, sprong praktisch bovenop me en sloeg me neer voordat ik opstondWelke class speel jij?
Waarom zou je dan ook weer terug naar Groningen willen Lennyquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:26 schreef lkb9000 het volgende:
De vertragingsteller van de laatste 4 keer Utrecht - Groningen staat nu op 8 uuroh NS
Dude, als een ekte bro speel je hem op de 360!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:10 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik ben nieuw in de wereld van Demon's Souls en shit he. Hij verraste me, sprong praktisch bovenop me en sloeg me neer voordat ik opstondWelke class speel jij?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude, als een ekte bro speel je hem op de 360!
Ouwe xbot jij!
Dan springt ie gewoon achter je aan hèquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een wing-it classErgo ik zie wel waar het naartoe gaat (voornamelijk melee).
Maar die bij die Tauren Demon moet je het 'hogerop' zoeken om het zo maar te stellen
Als je te lang wacht wel ja.. ( gratis hint... De volgende kost je je zielenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dan springt ie gewoon achter je aan hè
Hij komt sowieso wel, moet toch een keer tegen hem vechten. Heen en weer lopen op de muur en daggers pleuren werkte wel, maar die gingen ook snel op! Even grinden voor wat bommen en gaanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je te lang wacht wel ja.. ( gratis hint... De volgende kost je je zielen)
Is ook een optiequote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hij komt sowieso wel, moet toch een keer tegen hem vechten. Heen en weer lopen op de muur en daggers pleuren werkte wel, maar die gingen ook snel op! Even grinden voor wat bommen en gaan
Omlaag springen en aanvallen (lunge-attack) dat kost hem 1/3e van zijn leven. Rinse and repeatquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dan springt ie gewoon achter je aan hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |