Dat rebelse ebt wel weg. Schuldgevoel (richting pappa) slaat toe en je hebt er een VVD'er bij.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:37 schreef Cerbie het volgende:
Een mooie vond ik de verongelijkte co-assistente. Ze had papa de chirurg, 100% financierder van haar studie, gevraagd waarom hij op die gemene VVD stemde. Waarop papa antwoordde dat ze het wel zou begrijpen als ze volwassen werd.
Het is allemaal ZO oneerlijk!quote:En dan met linkse huppelkutten en sociale wetenschappen als bewijs komen. Alsof Rick van der Ploeg, Diederik Samson, en Ronald Plasterk niet bestaan.
Je begrijpt mijn punt niet. Er werden sociale wetenschappen aangevoerd om de huppelkutterigheid van opgeleid links aan te tonen. Maar:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog meer lichtende voorbeelden van idioten.
Vooral Samson, idioot.
De linkse visie is er een die zelfverrijking van economische actoren uitsluit, dit kan enkel gebeuren door profiteurs binnen de partijleiding die de productie van arbeiders gebruiken voor zelfverrijking. De rechtse visie sluit geen homo- of vrouwenemancipatie uit, sterker nog; de liberale tak is groot voorstander van deze burgerrechten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:39 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat kun je voor al jouw stellingen maar dan andersom ook zeggen.
Feit is dat vooral links ervoor heeft gezorgd als we het historisch bekijken.
Maar maak je geen zorgen, ik wil niet beweren dat de VVD nu geen sociaal liberale standpunten aanhangt. Ik was gewoon naar het niveau van de discussie afgedaald toen.
Dan hebben ze dat papiertje (m.u.v. Samson) onterecht gekregen dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Je begrijpt mijn punt niet. Er werden sociale wetenschappen aangevoerd om de huppelkutterigheid van opgeleid links aan te tonen. Maar:
Samson: Kernfysica
Plasterk: Economie en Biologie, doctor in de natuurwetenschappen
Rick van der Ploeg: Econoom, hoogleraar
Want?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan hebben ze dat papiertje (m.u.v. Samson) onterecht gekregen dus.
Welke econoom stemt nou links.quote:
Ze hebben later aangetoond domme keuzes in het leven te maken.quote:
Macro-economenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welke econoom stemt nou links.
Zijn politici veroordeelt tot een dagje efteling per jaar en de hele dag telsell reclames kijken?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:43 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hoe kun je mensen die veroordeelt zijn tot een dagje efteling per jaar, en de hele dag telsell reclames kijken, profiteurs noemen?Dat vraag ik me dan weer af. lol
Zelfs dan een zeer selectief groepje.quote:
Linkse economen bestaan. Kijk naar Tinbergen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zelfs dan een zeer selectief groepje.
Hoewel ik moet bekennen dat mijn hoogleraar internationale handel in Sydney bedrijven portretteerde als vampiers.
Wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:44 schreef Disana het volgende:
Nee, ze hebben bewezen goed na te kunnen denken en weloverwogen keuzes te maken. Dat die keuzes die van jullie niet zijn, maakt ze niet dom.
Uiteraard, rechtse sociaal wetenschappers ook wel, maar het is een uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Linkse economen bestaan. Kijk naar Tinbergen.
Ik las iets te snel... vandaar dat je quote later weg heb gehaald.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zijn politici veroordeelt tot een dagje efteling per jaar en de hele dag telsell reclames kijken?
Ah je blijft bij je eigen riedeltje dus jammer. Links sluit zelfverrijking helemaal niet uit, maar stelt er maatschappelijk gewenste grenzen aan. En ook de conclusies die je eraan verbind zijn erg onlogisch.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De linkse visie is er een die zelfverrijking van economische actoren uitsluit, dit kan enkel gebeuren door profiteurs binnen de partijleiding die de productie van arbeiders gebruiken voor zelfverrijking. De rechtse visie sluit geen homo- of vrouwenemancipatie uit, sterker nog; de liberale tak is groot voorstander van deze burgerrechten.
Ik ben geneigd ja te zeggen, maar php heeft een enorme bom onder die stellingname gelegd.quote:
Die t klopt niet.quote:Zijn politici veroordeelt tot een dagje efteling per jaar en de hele dag telsell reclames kijken?
Maatschappelijk gewenste grenzen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ah je blijft bij je eigen riedeltje dus jammer. Links sluit zelfverrijking helemaal niet uit, maar stelt er maatschappelijk gewenste grenzen aan. En ook de conclusies die je eraan verbind zijn erg onlogisch.
Jammer dat je zo genuanceerd bent over rechts , maar links reduceert tot de linkerflank van de SP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |